Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Cyfrowy Polsat? Nie próbujcie tego w domu

Przed kilkoma dniami w moim wpisie przeczytać mogliście o routerze jaki zagościł w moim domu. Był on dostarczony przez Cyfrowy Polsat i tym razem postanowiłem napisać o jego usługach. Na początku podpisanie umowy - w tym celu wybrałem się do solanu. Wolałem załatwić to klasycznie z pracownikiem aby jak najszybciej móc korzystać z Internetu. Po powrocie do domu oprócz Internetu miałem również pakiet telewizyjny. Cóż - 30zł za prawie pełny pakiet wydało mi się dość dobrym rozwiązaniem (dzięki promocji SmartDom).

Wszystko było świetnie przez 10 dni...

Tak. Przez 10 dni. Czyli okres, gdzie mogłem jeszcze zrezygnować z usługi. 11 dnia zaczęły się problemy - mieli "dużą awarię", która niestety objęła również użytkowników z mojego obszaru. Cały dzień bez zasięgu LTE (ledwie 3G) nie wróżył zbyt dobrze. Złożyłem reklamacje.

Polsat, jako operator ma 30 dni na jej rozpatrzenie. W między czasie zasięg wrócił... na chwilę. Przez kolejne dwa tygodnie miałem jedną kreskę HSPA lub dwie kreski 3G. Sprzęt nie zmienił położenia, nie zmieniałem też jego konfiguracji. Złożyłem kolejną reklamację.
W między czasie postanowiłem zakupić zewnętrzną antenę - skoro już jestem skazany na ich usługi dokupię antenę i zasięg na pewno wróci. Podczas podpisywania umowy dostałem opcje wzięcia anteny, ale jednak osoba mnie obsługująca stwierdziła "aktualnie nie mamy jej na stanie". Cóż - moje pytanie było jedno - czy później, podczas trwania umowy będę mógł ją wziąć w obniżonej cenie (1zł) i o dziwo dowiedziałem się, że oczywiście taka opcja będzie jednak ta antena jest bardzo słaba.
Po przygodach postanowiłem wziąć antenę od Polsatu. 1zł to nie majątek a zanim wydam pieniądze na lepszą zobaczę jak będzie spisywać się ta. Szybki telefon na infolinie i dowiedziałem się że tak - mogą wziąć antenę, ale jedynie w salonie.
"Proszę powiedzieć, że jest Pan naszym abonentem i po weryfikacji będzie Pan miał możliwość zakupu anteny za 29zł"
Pierwsza niepokojąca informacja - różnica 28zł, ale pomyślałem, że rozmawiamy o dwóch różnych antenach. Nie zastanawiając się dłużej wsiadłem do samochodu i udałem się do punktu Polsatu.
"Niestety my nie możemy Panu sprzedać anteny w promocyjnej cenie - cena tej anteny to 149zł i nie mamy możliwości jej obniżenia. Najprawdopodobniej na infolinii mają taką możliwość - my nie mamy nawet dostępu do Pana danych".
Trochę zdezorientowany i wkurzony wróciłem do domu. Kolejny telefon do Polsatu wykonałem już następnego dnia. Okazało się, że... tak, dobrze się domyślacie, nie mam możliwości zakupu anteny w obniżonej cenie. Reklamacji nie złożyłem - bo nie wiedziałem nawet jak opisać zaistniałą sytuację. Zasięg LTE nagle wrócił, prędkości są trochę niskie, ale wystarczające na moje niezbyt wymagające potrzeby ("jutub się nie tnie, dobreprogramy działają, nic mi więcej nie potrzeba).
W styczniu postanowiłem dowiedzieć się na jakim etapie jest moja reklamacja. Kolejny telefon na infolinie i dowiaduje się, że... CP próbował się ze mną skontaktować. Jak? Kiedy? Mam zwyczaj oddzwaniać na nieodebrane połączenia i nikt taki do mnie nie dzwonił. Stan reklamacji - odrzucona - powód - złe używanie routera - sygnał był przecież do mnie dostarczany. Złożyłem reklamacje na reklamacje. Sami przecież powiedzieli mi, że mieli awarie to jakim cudem teraz twierdzą, że sygnał mi dostarczali (Pan Zygmunt w wiadrach Internety nosił? :) )

"Wewnętrzne uzgodnienia firmy"

Mija kolejnych kilka dni, mój okres "darmowej TV" się kończy - dostaje fakturę (telewizja jest przedpłacona, za luty mam zapłacić już w styczniu itp.) Ale... dostaje dwa rachunki - jeden za TV drugi za Internet - postanowiłem więc rachunki połączyć - usługa bezpłatna, przeczytałem regulamin dwa razy - wszystko gra. Po tygodniu przychodzi jedna skonsolidowana faktura na... wyższą niż wynika z moich zobowiązań kwotę. Dzwonie więc aby dowiedzieć się o co chodzi i po kilku minutach dowiaduje się, że "Smart dom jest wyłączany jeśli włączy Pan usługę płatności jednym rachunkiem". Chwila zawahania, ale przecież dobrze znam regulamin - proszę o podanie punktu, który o tym mówi. I tu mnie zamurowało.
"Takiej informacji nie ma w regulaminie, jest to wewnętrzne uzgodnienie firmy"
Z kim ja podpisałem umowę? Nie wiem czy to już jest kradzież czy jeszcze można mówić o pomyłkach. Notoryczny zły sygnał zasięgu, każdy z pracowników podaje mi inną informacje dotyczącą sprzętu i na koniec "wewnętrzne uzgodnienia firmy", których nie ma zawartych w regulaminie. Sprawa najprawdopodobniej wyląduje u rzecznika praw konsumenta bo jest to definitywne naciągnięcie klienta. Ukryte koszty, które nie znajdują się w regulaminie. Po prostu brak słów na "wewnętrzne uzgodnienia firmy". To jest dokument? Czy słowne uzgodnienia pana X z panem Y?
Panie Solorz - zacznij Pan interesować się tym co dzieje się w Pana spółkach/firmach, bo zatrudniasz Pan bandę dzieciaków (ich zachowanie nie wskazuje na jakąkolwiek emocjonalną dorosłość). Jeśli nie umiesz nad nimi zapanować - sprzedaj część, lepiej wyjdzie zarówno dla klientów jak i dla Pana nazwiska. Cała sytuacja wygląda co najmniej śmiesznie - podobnie sprawy załatwiała kiedyś Telekomunikacja Polska...
Z Polkomtelem też zacząłem mieć problem po przejęciu go przez Solorza-Żaka. Ja nie podpiszę już umowy z żadną z tych firm. I nie przekonają mnie do tego nawet Państwo Wilczak i Brodzik. :)

 

internet inne

Komentarze

0 nowych
DjLeo MODERATOR BLOGA  18 #1 26.01.2015 15:15

Z tym wewnętrznym uzgodnieniem to faktycznie przegięcie :) No nic odwołuj się, zobaczymy co z tego wyniknie.

gowain   19 #2 26.01.2015 15:18

"lepiej wyjdzie zarówno dla klientów jak i dla Pana nazwiska." - hehe, ale którego nazwiska? Krok? Podgórski? Żak? Solorz? Czy może Solorz-Żak? :P To nie jest facet, który się przejmuje nazwiskiem, kasa ma się zgadzać i tyle ;)

Autor edytował komentarz.
bachus   20 #3 26.01.2015 15:30

Przecież sama nazwa usługi przekazuje kto ma na tym wyjść dobrze - nie Ty @McDracullo, ale sprytny właściciel firmy(Smart Dom od 'Dominus').
Jakaś chora tendencja znowu, jak 25 lat temu moda na firmy z kończące się w nazwie "*ex". Koronny przykład to jak w TESCO pytają "czy ma pan kartę club card"?

Autor edytował komentarz.
szirin   3 #4 26.01.2015 15:30

Zamawiając co roku Internet w Orange dorzucają modem za 1 pln. Zawsze brałem, ale ostatnio nie wziąłem. Ciekawe czy by mi w promo cenie wydali ten mój modem. Przez jakis czas nawet widniała informacja na koncie, że modem został pobrany :P Pewnie ktoś sobie przywłaszczył mój złotówkowy modem.

Co do reszty, no szkoda gadać. Trochę się naczytałem o spółkach pana Solorza. Niesty wielu narzekało, że po podpisaniu umowy i minięciu terminu rezygnacji bez zobowiązań, wszystko zaczęło gorzej działać. Coś jak kup a potem spadówa.

Autor edytował komentarz.
Darthnorbe   13 #5 26.01.2015 15:36

Swoje trzy grosze jak chodzi o internet to mogę dorzucić o firmie orange i netii.

20 listopada kończyła mi się umowa na internet netii.
Nie chciałem przedłużać u tych złodziei bo w wakacje miałem awarię internetu i przez prawie miesiąc nie miałem w ogóle usługi włączonej a specjalistom nie spieszyło się żeby cokolwiek naprawić.

Ponadto w umowie było 6Mb/s a pod koniec umowy wyciskałem max 4Mb/s.
I nie, w umowie nie było do 6Mb/s tylko 6Mb/s.

Pod koniec umowy jak zwykle dzwonili żeby dać mi lepsze warunki, jednak po takim traktowaniu nie zależało mi na żadnych umowach z tą śmieszną firmą.

Kolejne było zachowanie się Netii.

W pierwszym tygodniu listopada udałem się do orange w celu przeniesienia usługi interentu.

Podpisaliśmy na razie wstępną umowę o przeniesienie i miałem pojawić się gdy przyjdzie zgoda na przeniesienie od Netii.

Co się okazało? Wg tej śmiesznej firmy - netia, do nich papiery do przeniesienia usługi przyszły 21 listopada!! Czyli akurat 1 dzień za późno żeby to zrobić 20tego.

Nóż się w kieszeni otwiera, dokumenty w XXI wieku szły ponad 2 tygodnie??
Chyba im się w dupach poprzewracało, dlaczego? Bo wszystko się wyjaśniło potem że nie możemy przenieść internetu aż do 20 STYCZNIA, czyli ta firemka załatwiła sobie 2 miesiące dłuższe korzystanie z ich usług !

Na szczęście parę dni temu wszysto zostało przeniesione jak miało być.

Co do orange? Na razie nic nie odwalali z wyjątkiem debili co pracują w salonie, musieliśmy przyłazić do nich bodajże 5 razy żeby to załatwić i można to zrobić tylko w głównym salonie w Nowym Sączu do godziny 17 gdzie nie ma w rynku miejsca żeby zaparkować i kolejki w tym salonie liczone są w godzinach.

Ciekawe jeszcze bo do całej umowy (internet + TV + telefon) miał być dodany gratis tablet (wiadomo jakiś szrot) a do tej pory nic takiego nie dostałem, pewnie znowu trzeba będzie iść do rynku i opierdzieliać tych ludzi za to że nie chce im się robić swojej roboty.

Jak chodzi o usługi to Polska jest w czarnej dziurze europy.

Jany   11 #6 26.01.2015 16:14

Dla tego czymam się od nich z daleka, od zawsze.

lukasz2580   2 #7 26.01.2015 16:15

Ja mam internet w plusie i nigdy takich problemów nie miałem. Jedynie przy przedłużanie umowy są problemy bo trzeba się z nimi kłócić o to co chce się dostać bo lubią dawać sprzęt nie pasujący do umowy np umowa na LTE a chcieli dać router bez obsługi LTE. Ale na szczęście wywalczył em taki router jaki chciałem.

msnet   19 #8 26.01.2015 16:40

@lukasz2580: Chcieli Ci dać to, co im zalegało akurat w magazynie :)

A co do treści wpisu - to jest to zwyczajne oszustwo ze strony CP, a wszelkie jego "wewnętrzne ustalenia" nie mają żadnego znaczenia, więc wysyłałbym reklamację za reklamacją. I piszę to jako podwójny klient pana Żaka - raz jako abonent plusowego LTE, a dwa jako abonent Cyfrowego Polsatu korzystający z usługi Smart Dom (dzięki czemu mam full-pakiet za 49,95 zł miesięcznie).

Autor edytował komentarz.
aeroflyluby   15 #9 26.01.2015 16:59

Kiedyś napisałem niefajny wpis o pewnej firmie to się zwrócili do DP z prośbą o wyjaśnienie sytuacji :)

  #10 26.01.2015 17:02

W NC+ też są niezłe Jaja wiec ludzie pamiętajcie co podpisujecie, ja biere teraz tylko internet od lokalnej firm (około 80 mb\s za śmieszne 35 zł) telefon mam w njumobile i wystarcza mi karta za 10 zł miesięcznie, a telewizje założyłem naziemną bo miałem dość cyrku z tymi reklamacjami i włączanymi usługami na siłę których nie potrzebuje, a za które muszę płacić, jak chce obejrzeć coś nowszego idę do kina albo kupuje dysk blu-ray, a dla ludzi którym szkoda kasy lepiej niech już piracą aniżeli mają opłacać dla tych chorych firmy co w ogolę nie dbają o klienta. Miałem telefon w plusie jakiś czas temu doładowałem sobie darmowe iplaplus że niby mam za darmo filmy i seriale, później się okazało że aktywowała mi się przy okazji usługa płatnych smsów, ale google mnie uratowało, co by człowiek zrobił bez tak wspaniałej wyszukiwarki? lecz i tak kilkadziesiąt złoty poszło za nic. Solarz i jego polsat,plus,ipla tak samo nc+ czy choćby firma orange i ich neostrada wszystko oszukuje ludzi i zbija grubą kasę, wiem że njumobile jest od orange ale na razie mnie nie denerwują, tylko kilka razy dzwonił jakiś ankieter niewiadomo skąd miał mój numer ale jak ich spławiłem metoda słucham a poźniej nie chce nic bo pan gada bez sensu, to już nie dzwonią

Chersos   1 #11 26.01.2015 17:07

Dla równowagi powiem, że u mnie chodzi, zarówno TV jak i internet LTE oraz telefon za 1zł jako 3 usługa w plusie.

Te 30+ albo 10+ Mbps w przypadku połączenia przez router jest bardzo zadowalające,kiedy jedyną alternatywą było Orange ze swoją opłatą 30 zł na dzień dobry za miesiąc. Jak dodać do tego najtańszy pakiet 10 Mbps max, to wychodzi prawie 80 zł. Internet w CP jako druga usługa wychodzi 45zł, jest nielimitowany (zdaje się, ze tylko w LTE), wystarczająco szybki, a za 10 zł można dokupić kolejną kartę sim, gdyby ktoś z domowników potrzebował.

Jednak nie zaprzeczam, że jak u każdego dostawcy starają się wcisnąć wałki - norma. U mnie to była sytuacja, gdzie oni w systemie mieli informację, że umowa opiewa na 100 zł i niemożliwe jest, aby było inaczej, a w domu leżała umowa na 45 zł, fizyczna i podpisana. Cóż... Tak realistycznie, to takie "wewnętrzne ustalenia" są wszędzie i to bardziej kwestia szczęścia, aniżeli jakości, żeby się na nie nie natknąć.

MrBeckham666   19 #12 26.01.2015 17:47

@Darthnorbe: tak to już jest jak chcesz odejść robią wszystko abyś nie przeszedł do konkurencji też się całe życie męcze z tymi kretynami miałem netie i orange w orange z regóły na infolinii trafiam na jakieś dzieci co szkoda gadać.

naszczescie listopad koniec umowy i swiatłowody postawili u nas w końcu:)

szirin   3 #13 26.01.2015 17:51

@MrBeckham666: "naszczescie listopad koniec umowy i swiatłowody postawili u nas w końcu:)"

U mnie też :D

Autor edytował komentarz.
Darthnorbe   13 #14 26.01.2015 17:52

@MrBeckham666: Gratuluję ;)
A ja będę się męczył dalej z 6Mb/s.
Co ciekawe mogłem wziąć LTE z playa, działa na poziomie 12Mb/s, nie wiarygondna technologia kablowa 2x wolniejsza, ale rodzice się uparli że jeszcze TV będzie.

xywa11   9 #15 26.01.2015 18:02

My, kiedy jeszcze korzystaliśmy z usług Polsatu (tylko TV) mieliśmy cały czas problemy z sygnałem. Kilka razy reklamowaliśmy, zawsze przyjeżdżał ten sam gość "technik", "popukał" w modem i zaczynało działać z powrotem... na dwa miesiące i sytuacja się powtarzała regularnie, aż do znudzenia. Ale pan Zbyszek był miły :P.

A tak na serio, dobrze się opowiada o kłopotach, które minęły i w niedalekiej przyszłości nie wrócą ale w tedy była to męczarnia (brak TV) spowodowana innymi, jeszcze dodatkowymi okolicznościami.

Hitm3n   7 #16 26.01.2015 18:45

A właśnie się zastanawiałem nad telewizją i Internetem od CP... Już wiem, że net będzie z T-Mobile (jeszcze się na nich nie przejechałem, ani nikt korzystający z niego, kogo znam, czasem coś naknocili, ale szybko naprawiali), zastanawiam się nad TV - CP/nc+? A może co innego (poza darmową satelitą/cyfrą)?

  #17 26.01.2015 19:20

Nikomu nie polecam Cyfrowego Polsatu nawet największemu wrogowi w czasach kiedy telewizja HD jest stadartem oni do dzisiaj oferują kanały SD z rozdzielczoscią 352x575 i bitrate uwaga 0,655Mb/s nie chce nikogo chwalić ale naprawdę NC+ dba o klienta i bierze za to znacznie mniejszą kasę

WODZU   17 #18 26.01.2015 19:46

"...sprzedaj część, lepiej wyjdzie zarówno dla klientów jak i dla Pana nazwiska"

Żadne z nazwisk nie jest jego ;)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zygmunt_Solorz-%C5%BBak#Biografia

Jakis czas temu wykupiłem rodzicom TV i LTE w Polsacie, a z racji że mam u nich telefon, dostałem zniżki na kolejne dwie usługi. Oczywiście od razu przy pierwszym rachunku okazało się, że pomieszana jest kolejność usług i największa zniżka jest nie na internet, tylko na TV. Nie miało to jednak większego znaczenia, bo w obu przypadkach to była kwestia zamiany kwoty, więc wyszło na to samo. Od jakiegoś czasu byłem jednak nękany SMSem, z żądaniem zapłaty za TV, ponieważ kończy się okres promocyjni i jeśli nie zapłacę, to wyłącza programy. Wszedłem więc na ICOK upewnić się, że to nie smsy od naciągaczy, bo nie było w nich ani kwoty, ani numeru faktury, tylko numer konta. Zaznaczam, że nie dostałem również żadnej faktury za TV czy to drogą pocztową, czy tez mailem. Okazało się, że mam do zapłaty 11zł, czyli tyle, ile wynikało z kwot zamienionych już usług. Uregulowałem. Następnego dnia okazało się, że na koncie TV jest nadpłata w wysokości 11zł. Napisałem do nich w tej sprawie i wiecie co? Cisza.

Edit:
Właśnie zerknąłem i nadpłata zmieniła się w kolejne żądanie zapłaty. Jutro dzwonię do nich, bo nawet jeśli jest w tym jakaś logika, to wprowadza w błąd.

Autor edytował komentarz.
fiesta   15 #19 26.01.2015 20:29

"Dla tego czymam się "
@Jany: lepiej żebyś się trzymał ze słownikiem ortograficznym za rękę, dla dobra ogółu

marrrysin   6 #20 26.01.2015 22:21

Po pierwsze - antena od nich jest nic niewarta.
Po drugie - dobra antena LTE kosztuje 120-180zł, tego się nie przeskoczy.
Po trzecie sygnał radiowy ma to do siebie, że jest zależny od wielu czynników - wilgotności chociażby.

Przerabiałem temat LTE w CP i od momentu, gdy wsadziłem antenę na dach - wszystko śmiga. To, że nie potrafisz zamontować modemu tak, żeby był zasięg NAPRAWDĘ niewiele nas obchodzi, ponarzekaj swojej żonie...

Shaki81 MODERATOR BLOGA  38 #21 26.01.2015 23:03

@Darthnorbe: A ja ostano na 2 Mb/s (i to na dwie rodziny) się męczę i jakoś żyje :)

takiktoś   11 #22 26.01.2015 23:27

@fiesta: A mi się wydaje, że ten błąd jest umyślny po prostu. :P Ale co ja tam wiem...

Nie raz się zastanawiałem nad internetem od CP ale jak widać nie warto się w to bawić. :)

jas_fasola   6 #23 26.01.2015 23:38

"Panie Solorz - zacznij Pan interesować się tym co dzieje się w Pana spółkach/firmach, bo zatrudniasz Pan bandę dzieciaków (ich zachowanie nie wskazuje na jakąkolwiek emocjonalną dorosłość)." Pan Solorz-Żak dobrze wie co się tam u niego wyprawia i ważne że kaska od polskich klientów leci do spółek zarejestrowanych na Cyprze. Ja jestem ciekaw ile teraz będzie naciągniętych na prąd od Plusa.

MrBeckham666   19 #24 27.01.2015 01:25

@Darthnorbe: lte też jest niepewny.:)

MrBeckham666   19 #25 27.01.2015 01:26

@Shaki81: pamietam czasy to było jakieś 2 lata temu 1 MB/s na PC laptop i do tego telefon z andkiem:) jezu nie zapomne tego:) YT to było coś premium wchodziłem jak miałem cierpliwość.

Axles   17 #26 27.01.2015 12:14

@McDracullo no coś pech Was nie opuszcza ostatnio. Dobrze, że takie ostrzeżenia powstają bo człowiek przynajmniej wie jakich firm unikać.
Coś się w sprawie wyjaśni dodaj jakąś aktualizację czy nowy wpis.

Jany   11 #27 27.01.2015 15:59

@fiesta: Lepiej, żebyś się czasem zaczymał i i wyluzował koluniu.

  #28 27.01.2015 16:18

@takiktoś: raczej nie i do tego dwa błędy

fiesta   15 #29 27.01.2015 17:28

@Jany: "@fiesta: Lepiej, żebyś się czasem zaczymał i i wyluzował koluniu."

Bez komentarza , wpis mówi wszystko sam za siebie ;)

Autor edytował komentarz.
Jany   11 #30 27.01.2015 17:34

@fiesta: Serio bierzesz to poważnie? XD

  #31 27.01.2015 17:51

Jedno można powiedzieć o Polsacie tanio i byle jak

ZIBIASZEK   6 #32 27.01.2015 19:25

...i dlatego panie S. rozstałem się z wami polszitami,TV wyrzuciłem,a neta na szczęście mam na "światło",oby tak zawsze,a wasze LTE mam w szerokim poważaniu,nawet nie dorównujecie do pięt jakością sygnału do mojego net,uf jak dobrze bez was....

amsteldam   4 #33 27.01.2015 20:38

ufff... jakie to szczęście, że nie mam umów na telefon, internet, tv (zakupy na raty). Telefon mam prepaid 29pln 400min sms bez limitu i 2gb a net i tv w kablówce na osiedlu. nie musze użerać sie.

McDracullo   17 #34 27.01.2015 20:50

@marrrysin: Jestem typowym Polakiem - wziąłbym tą antenę za 1zł nawet jak jest nic nie warta. Ale tu nawet nie chodzi o antenę a o chaos, który tam panuje!.
Wiem ile kosztuje dobra antena LTE - nawet model już wybrałem - tylko skoro tamta była za 1zł to ją chce! :)
O sygnale radiowym wiem dość sporo - jednak skoro mieli awarię i się do tego przyznali na infolinii to niech teraz nie mówią, że sygnał mi dostarczali.

"Przerabiałem temat LTE w CP i od momentu, gdy wsadziłem antenę na dach - wszystko śmiga. To, że nie potrafisz zamontować modemu tak, żeby był zasięg NAPRAWDĘ niewiele nas obchodzi, ponarzekaj swojej żonie..."
Jeśli naprawdę Cię to nie interesuje to po prostu nie czytaj. Skoro zasięg był dobry przez 10 dni - skąd 11 dnia pogorszenie zasięgu? Antenę zamontuje - na pewno - na razie nie mam takiej potrzeby.

Skoro tak bronisz CP to proszę - odnieś się do "wewnętrznych ustaleń firmy". :|

Autor edytował komentarz.
marrrysin   6 #35 27.01.2015 21:23

Nie bronię CP i nie ma zamiaru odnosić się do żałosnych ustaleń wewnętrznych firmy - tylko po prostu wrzucasz na forum publiczne wpis, który nie ma ŻADNEJ wartości dla czytelnika. Gwarantuję to.

takiktoś   11 #36 27.01.2015 21:47

@Anonim (niezalogowany): Nie zamierzam Ci tłumaczyć(ani fieście), co to kontekst. Zamiast spinać się o świadome błędy i rzucać w każdego słownikiem zastanówcie się czasem i czytajcie ze zrozumieniem. Wyluzujcie. Sam popieram BYKOM STOP itp. ale nie do przesady. :)

McDracullo   17 #37 27.01.2015 22:47

@marrrysin: Zależy o jakim czytelniku mówisz. Bo jeśli o takim, który trafił tutaj szukając opinii o dostawcach internetu mobilnego to gwarantuje Ci - ten wpis będzie miał dla niego wartość.

A poza tym to mój blog i mogę tutaj wylewać gorzkie żale :)

marrrysin   6 #38 27.01.2015 23:07

@McDracullo: A poza tym to przestrzeń publiczna i mogę tutaj mówić co mi ślina język przyniesie.
Pokaż mi innego operatora LTE, który (przynajmniej w twoim przypadku) poradzi sobie lepiej. Bez tego - to nie ma żadnego, najmniejszego nawet sensu...

McDracullo   17 #39 28.01.2015 08:36

@marrrysin: Czyli skoro nie mam innej opcji na LTE to mogą mnie traktować źle? Cóż - gdybym wiedział, że będzie tak jak jest to mógłbym skorzystać z innej technologii...
Sąsiad ma Playa i nie narzeka ani na zasię ani na dogadanie się z operatorem.
I uwierz, ma to sens - płacę - wymagam. Skoro Ty robisz inaczej nie znaczy, że wszyscy odpuszczają. Tym bardziej "wewnętrzne ustalenia firmy", które w tym wypadku przelały czarę goryczy (zasięg mógłbym poprawić anteną, ale nie w momencie gdy mieli awarię i internetu nie miał nikt! podczas gdy twierdzą, że sygnał mi dostarczali).

artdrako   5 #40 28.01.2015 08:43

Przykro mi was informować ale to jest zamierzone działanie.Takie działanie przekłada się na milionowe zyski,dziwne zapisy ,usługi których nie zamawialiśmy ,sms etc etc... wszytko niby nie dużo tam 2 zł tu 5 a jeszcze indziej 4 zł ale trzeba zwrócić uwagę te firmy ma miliony klientów.

witekkk   1 #41 01.02.2015 14:05

Mam Internet i telewizję w Toya (Łódź i okolice) na światłowodzie. Mam stałe 40Mb/s download i 6Mb/s upload. Za całość trochę ponad 100 zł, lecz gdy jest jakaś awaria dzwonię na infolinię i mówię, że nie ma dostępu do usług. Po chwili odpowiedzą ci czy awaria leży po ich stronie czy po stronie mojej. Raz rozwaliłem kabel od światłowodu to administrator centrali do mnie przyjechał z drugim kablem. Obecną umowę mam od czerwca i raz była awaria z ich strony (bawili się w skrzynkach) i raz z mojej (rozwalony kabel). Power LTE i inne mobilne to porażka (do domu oczywiście).

chasar   4 #42 14.02.2015 03:51

W sumie to w dzisiejszej dobie internetu nie opłaca się bulic 66zł na TV skoro coraz więcej treści można znaleźć w internecie darmowe. Tym bardziej ze TV ogłupia zwłaszcza programy rozrywkowe. Firmy pokroju Cyfrowy Polsat próbują ratować się robiąc sprzęty z innych gałęzi jak wspomniany router. Ciekawe na jak długo pociągną.

  #43 20.02.2015 23:25

Proszę dokładnie przeczytać regulamin smartdomu. Jest zapis że oferta nie łączy się z usługą jedna wpłata. Czyli nie można połączyć rachunku tv i int.

  #44 22.04.2015 19:14

Mam podobną sytuację ze Smart Domem i Jedną Wpłatą w Cyfrowym Polsacie. Poprzez aktywowanie Jednej Wpłaty straciłem rabat ze Smart Domu i żeby odzyskać muszę osobiście się stawić w punkcie Cyfrowego Polsatu, w icok tego zrobić nie mogę. To jest celowe działanie. Czy zgłosiłeś już sprawę do rzecznika konsumenta? Ja też to zmierzam robić. Takich rzeczy nie można tolerować!!!

McDracullo   17 #45 23.04.2015 11:11

@Anonim (niezalogowany): Mi udało się sprawię załatwić mailowo + icok. Wszystkie rabaty mi naliczyli (również te które zabrali), niestety płacić muszę dwa razy.

  #46 31.05.2015 11:19

żeby mieć wszystkie kanały Cyfrowego Polsatu trzeba mieć i wymagany jest do tego smart dom

  #47 16.09.2015 19:20

Posiadam pakiet SMART DOM, pierwsza usługa to tel w mix plusie. Z przyczyn osobistych podczas trwania umowy z plusem musiałam zmienić nr tel. CF zabrał mi rabat na internet, z powodu przyczyn leżących po stronie Polkomtel. W Plusie twierdza, że u nich wszystko jest ok. Po złożeniu drugiej reklamacji znów odmowa, gdyż rabat przyznawany jest na nr tel - co jest bzdurą. Nie mogę się z nikim porozumieć i każą płacić zamiast złotówki 49 zł. Nigdy więcej Cyfrowego Polsatu.

  #48 08.11.2015 22:56

Myślałam o zakupie Smartdomu, ale po dokladnej lekturze powyższych wpisów już mi przeszło i zostanę w lokalnej kablówce. Dziękuję. Dzięki Wam jedna duszyczka uratowana.

  #49 22.11.2015 16:28

Smart dom to lipa i oszukaństwo. Przez pół roku trzecia usługa była za 1 zł ale dalej zaczęli przysyłać normalne faktury po 70 zł a cały czas mam 3 produkty i najgorsze że w umowie nie ma zapisu na promocyjną cenę na trzeci produkt za 1 zł Przestrzegam przed oszukaństwem plusa !!!!!!

McDracullo   17 #50 23.11.2015 21:12

@Piotr 1111 (niezalogowany): Bo do SmartDomu podpisujesz aneks do umowy. Przejrzyj swoje papiery lub sprawdź w icoku. I pisz maile - nie dzwoń bo to nie ma sensu ;)

  #51 01.12.2015 22:03

@DjLeo: Regulamin wyklucza posiadanie jednej wpłaty aby SmartDOM obowiązywał i taki zapis WIDNIEJE w RŚU

  #52 02.12.2015 09:55

dokłądny zapis z regulaminu (patrz punkt e):

12. Warunkiem otrzymania Rabatu/Upustu promocyjnego/Upustu specjalnego/Benefitu jest:
a. posiadanie aktywnego MSISDN (numeru telefonu), z którego korzysta Abonent
w ramach Umowy Plus Abonament, Umowy Plus Mix, Umowy Plus Internet/Umowy Internet CP;
b. posiadanie aktywnych połączeń wychodzących w ramach Umowy Plus Abonament;
c. niezaleganie wobec Polkomtel i Cyfrowego Polsatu z opłatami;
d. zgodność numeru PESEL Abonenta, który zawarł Umowę w Polkomtel i w Cyfrowym Polsacie;
e. niekorzystanie z usługi Jedna Wpłata w Cyfrowym Polsacie.

  #53 03.12.2015 20:26

Zgadza się par.3 pkt 12 e. Niby autor zna regulamin a nie wie o czym pisze. Do du.. z takim blogiem. Reszta pewnie tez wyssana z palca tak jak i to ale nie pomyslal ze regulamin jest w necie...

McDracullo   17 #54 06.12.2015 22:09

@Arek... (niezalogowany): A ja proponuje przeczytać uważnie wszystko. Wielokrotnie informowano mnie, że jedna wpłata nie przeszkadza w otrzymywaniu rabatu (zresztą sam Cyfrowy Polsat uznał na to moją reklamację, gdy przedstawiłem dowody w postaci korespondencji).
Do du.. z takimi czytelnikami i komentatorami, niby wie co czyta, niby myśli, ale jakby ale jakby nie do końca... Nie doczytał już nawet, że nawet CP reklamację uznał...

A regulamin z SmartDom przechodzi chyba co jakiś czas zmiany. To o połączeniu rachunków nie zostało mi w żaden sposób przedstawione ani "wydrukowane" w pkt gdzie podpisywałem umowę. Mało tego - sami pracownicy CP nie wiedzieli o istnieniu takiego punktu w umowie.

Chętnie skonfrontuje Twoje zdanie z moim, jeśli jesteś pracownikiem CP również chętnie z Tobą wymienię zdanie na ten temat.

  #55 07.12.2015 13:24

Oto nr do kierowników działu HiTech 22 356 67 20. Miłej rozmowy

  #56 14.01.2016 15:26

@xywa11: Brak tiwi to męczarnia? Dla mnie to rozkosz. Nie mam telewizora w domu. Ileż więcej rzeczy robię w czasie, który mógłbym poświęcić na telewizor to Bóg raczy wiedzieć.

hgps   1 #57 24.01.2016 01:50

Witam, ja korzystam już od wielu lat z tv i właśnie internetu od https://toya.net.pl
Do tej pory nie sprawili większych problemów. Ceny też wydają mi się nie wygórowane. Z zasięgiem też bezproblemowo. Polecam.

  #58 08.02.2016 21:51

@Arek... (niezalogowany): piszesz jakbys byl gejem

andmy   1 #59 23.03.2016 22:13

Zostałem naciągnięty na (pseudo)usługę Cyfrowego Polsatu gdzie zawarcie usługi "Jednej wpłaty" (połączenie wpłat za telewizję i Internet) likwiduje udzielony rabat, w ofercie Smartdom, w kwocie kilkudziesięciu złotych.
Cyfrowy Polsat powołuje się na regulamin CP. Jednak w regulaminie tej usługi nie ma informacji o dodatkowych kosztach. Dodatkowych koszty naliczono mi dopiero po 8 miesiącach wpłat z początkiem 2016.
Proszę o poradę jak wygrać z CP w tej sprawie.

  #60 17.05.2016 15:06

Mam ten sam problem z internetem - LTE i wysoka prędkość tylko przez okres testowy - potem obniżenie predkości do max. 4 Mb/s w LTE (nie pomaga nawet zmiana lokalizcji modemu - kilka metrów od nadajnika pełen zasięg)- reklamacji nie można składać bo wywiązują się z umowy, a co do prędkości powiedzieli że to jest internet radiowy i ma prawo tak robić.

  #61 13.08.2016 14:00

Obowiązuje Ciebie tylko to co jest na papierze i w regulaminie. Wewnętrzne ustalenia firmy o ile nie zostały zapisane Ciebie nie dotyczą. Jeśli masz dowody na to co usłyszałeś o wewnętrznych ustaleniach to też się przydadzą. Często już samo pismo przedprocesowe pomaga. Tak było gdy ja walczyłem ze swoim operatorem. Woleli dać lepszy (dołożyli chyba ze dwie setki) telefon niż mieć proces.

  #62 10.10.2016 17:05

Witam podpisywalam umowę na internet i telewizję w cp.Obie uslugi mialy byc polaczone w smartdom.Jakiez bylo moje zdziwienie gdy przyszlo mi do zaplaty 60 zl za internet oraz 95 zl za telewizje po okresie promocyjnym. oczywiście dzwonilam w tej spr do nich a oni mi na to ze te usługi nie są połączone w ofercie smartdom.Oczywiscie zlozylqm reklamacje i teraz czekam na odpowiedź. Gdzy podpisywalam umowe od razu mowilam o polaczebiu usług a teraz takie jaja. Co mogę z tym zrobic?

McDracullo   17 #63 11.10.2016 19:00

@SiagoxD (niezalogowany): Składaj reklmacje drogą mailową.

  #64 22.10.2016 21:26
  #65 24.11.2016 13:18

Smart dom rabaty to oszustwo

  #66 24.11.2016 13:20

Zgadzam się, rabaty w Plusie są oszustwem, sama doświadczyłam.