Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Walka z wiatrakami? Nie, to tylko Cyfrowy Polsat!

Mój ostatni wpis dotyczył tego, co wyprawia się w firmie Polsat. Nie inaczej jest i tym razem, gdyż właśnie dziś dostałem odpowiedzi na moje pytania i reklamacje zgłaszane do tej firmy. Nie przedłużając za dużo krótko przypomnę.
Umowę z Cyfrowym Polsatem podpisałem korzystając z oferty Smart Dom, gdzie mój abonament na telewizję powinien być obniżony o połowę. Niestety przez włączenie usługi "płatności jednym rachunkiem" (w polsacie za każdą usługę dostajemy oddzielny rachunek z oddzielnym numerem konta) straciłem prawo do promocji, a mój abonament wzrósł (o czym nie zostałem poinformowany a call center powoływało się na wewnętrzne ustalenia firmy).
Oprócz tego dwukrotnie zgłaszałem reklamację co do usługi Internetu LTE.
Już podczas składania reklamacji wiedziałem, że nie będzie to zbyt proste, a cały proces będzie pewnie przypominał walkę Don Kichota. Niestety brak doświadczenia w walce z wiatrakami oraz pomocnika w osobie Sancho Pansy stawia mnie z góry na przegranej pozycji....

Walka pierwsza - "to ile ja mam Wam teraz płacić?"

Dość szybko okazało się, że niekompetencja ludzi pracujących w Cyfrowym Polsacie. Okazuje się, że nie ma żadnych dodatkowych ustaleń firmy, nawet maila Polsat raczył mi w tej sprawie napisać:
Szanowny Panie
W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie ponownie informujemy, że w ramach programu SmartDom niezmiennie obowiązuje przyznany rabat 50% na Usłudze Telewizyjnej. Jednocześnie wyjaśniamy, że ww. rabat zostanie naliczony w dniu rozpoczęcia się kolejnego okresu rozliczeniowego na Usłudze Telewizyjnej.
Zawiadamiamy również, że faktura wystawiona jest wyłącznie za Usługę Internetową, natomiast informacje dotyczące Usługi Telewizyjnej stanowią na niej jedynie charakter informacyjny.
Tu chyba wszystko jasne. Prawie - bo na infolinii wciąż twierdzą, że mam niedopłatę, a w internetowym Centrum Obsługi abonenta mam [b]nadpłatę[/b]. Stwierdziłem, że otrzymana wiadomość jest bardziej wiarygodna od call center. Walka pierwsza zakończona, chociaż kopię czujnie zostawiam w pogotowiu.

Walka druga - "Co z tymi Internetami?"

W dniu dzisiejszym Cyfrowy Polsat zaszczycił mnie nawet telefonem... Gdy usłyszałem kto do mnie dzwoni miałem ochotę poprosić Panią o chwilę oczekiwania i przez 20 minut włączać jej tę samą muzykę... Na szczęście (dla pracownicy CP) nie miałem na to czasu. Wysłuchałem Pani, która stwierdziła, że "ona nie wie czego dotyczy moja reklamacja z 13 stycznia", ale zostaje ona uznana (ale o tym za chwilę). Poinformowała mnie również, że była to moja pierwsza reklamacja. Na pytanie, o wcześniejsze zgłoszenia usłyszałem jedynie "Nie było takich". Zapytałem się więc co z awarią, która miała miejsce kilka dni po włączeniu mnie do sieci, jednak Pani jak zaprogramowana odpowiedziała "Nie było takich". Grzecznie więc proszę Panią o wytłumaczenie mi, dlaczego poinformowano mnie, że awaria faktycznie była, zasięgu LTE nie było, a ona twierdzi, że wszystko było ok. Oczywiście - kto się pomylił? Klient! "Musiał Pan coś źle usłyszeć lub zrozumieć". No tak - najłatwiej zrobić z klienta głuchego. Albo idiotę. Albo głuchego idiotę. Po krótszej rozmowie okazało się, że trochę winy Cyfrowego Polsatu jednak jest. Pani nieśmiało powiedziała, że "stacja do której jestem podłączony jest przeciążona". I generalnie to "najlepiej jak zerwiemy umowę". Zaniemówiłem, co akurat w rozmowach z Polsatem i ich konsultingiem staje się coraz częstsze. Definitywnie odmówiłem - zapłaciłem aktywacje, płaciłem przez kilka miesięcy za Internet, z którego nie mogę korzystać - czemu mamy zrywać umowę bez odpowiedzialności dostawcy... Pani uprzejmie napisała reklamację reklamacji reklamacji (czyli już właściwie nie wiem co).

Swoją drogą podczas podpisywania umowy proszony byłem o podanie miejsca, w którym będę przebywał najczęściej. Czy na tym etapie można było już stwierdzić, że BTS może być przeciążony? Pewnie można było - ale Pan Zygmunt wraz ze swoją świtą myślą chyba, że nikt nie zauważy problemów z połączeniem Internetowym.

Reasumując - Cyfrowy Polsat (jak i Plus) mają zbyt dużo użytkowników do obsłużenia przez istniejącej sieć komunikacyjną. Nie jestem specjalistą z branży komunikacyjnej, ale chyba oprócz chwalenia się #superszybkiminternetem trzeba zadbać o istniejącą infrastrukturę.

Walki nie uważam za zakończoną. I coś czuje, że ciągnąć będzie się jeszcze bardzo długo...  

internet inne

Komentarze

0 nowych
adi0922   11 #1 10.02.2015 18:21

Ja bym jednak zerwał umowę. Oczywiście wcześniej się mszcząc. Buahahaha. Najpierw proponuje zadzwonić do Polsatu i nagrać ich muzyczkę. Gdy ktos odbierze puścić muzyczke i tak ok. 20 czasami mówiąc. Proszę pozostać na linii czy coś w ten deseń. Po czym nasłać im parę bardzo brzydkich słów. Zastraszyć sądem po uprzednim wymyśleniu paragrafów na swoją korzyść. Sami przyjdą do twoich drzwi z rozwiązaniem umowy :-)

freyah   15 #2 10.02.2015 19:14

Ładne jaja. Co najgorsze w tych wszystkich sprawach telekomunikacyjnych- firmy potrafią tak kręcić, kłamać i kombinować, że nawet rzecznicy konsumentów sobie z nimi nie radzą...

mordzio   14 #3 10.02.2015 19:18

Przykre jest to, że jesteśmy traktowani jak klienci do chwili złożenie podpisu na cyrografie z operatorem. Później jesteśmy już tylko petentami.

takiktoś   10 #4 10.02.2015 19:25

Jako użytkownik Internetu od Plusa stwierdzam, iż faktycznie są przeciążenia. Zwłaszcza tam, gdzie jest niewiele BTS'ów danego operatora. (małe zagęszczenie) W godzinach popołudniowych Internet potrafi być wręcz nieużywalny aż do godzin późnowieczornych (czasem i do 22-23).

squeet   12 #5 10.02.2015 20:07

Super... Mam dokładnie takie same odczucia jak @mordzio. Doświadczyłem podobnego zamieszania, jak mój lokalny ISP wstąpił do ogólnopolskiej spółki i wszelkie reklamacje teraz muszę załatwiać przez infolinię...

Autor edytował komentarz.
kaisuj   10 #6 10.02.2015 20:47

@adi0922: No bardzo inteligentnie to wymyśliłeś, tylko na kim się w ten sposób zemścisz? Na firmie, czy na pracowniku BOK, który żyje w ciągłym stresie, żeby uciułać 1000 zł? Uprzykrzysz życie temu pracownikowi i co z tego wyniknie? On i tak nic nie może i tak samo dla firmy nic nie znaczy jak klienci, a może nawet mniej, bo klient przynajmniej płaci, a pracownik zabiera kasę.

zybartek   4 #7 10.02.2015 22:37

U mnie też kręcili, pracownicy zmieniali wersję wydarzeń 6 razy, dzwonili na zmianę to z działu obsługi, to z działu technicznego, z to z działu płatności. Z tym, że ja nie zapłaciłem ani grosza. W końcu dostałem pismo, że umowa zostaje rozwiązana, że przepraszają, że przesyłają korekty faktur (każda na minusie) i załatwione. Nie było u mnie po prostu zasięgu, a z zerwaniem umowy był wielki problem i kazali mi płacić za nic :)

guma77   9 #8 10.02.2015 23:30

miesiac temu wyslalem sms do szkla kontaktowego TVN24HD z telefonu sieci +gsm od innej znajomej osoby (abonament na firme), wlasnie prszyszedl rachunek tej osobie na 158zl , gdzei normalnie ma 60/70zl !
okazalo sie w punkcie sieci +gsm iz sms do szkla kontaktowego uruchomil tej osobie dodatkowo automatycznie jakies naliczanie , no to zlodziejstwo w bialy dzien bo jak to nazwac inaczej !!!
dopiero w punkcie +gsm musiala owa osoba powylanczac te automatycznie wlaczone uslugi !!!

ludzie oco tu qurvus chodzi !!! WTF ?

silvver   8 #9 11.02.2015 00:10

Tacy ci operatorzy, czekają tylko na jeleni, którzy nie będą walczyć o swoje. Niby kilka złotych czasami, to człowiek machnie ręką, a w skali kraju zbiera się pokaźna kwota. Sam tak miałem, że przy przedłużaniu abonamentu na firmę na następny okres (3 telefony) sami mi włączyli usługi typu Swobodne Rozmowy za bodajże 5 PLN/miesiąc za telefon. I oczywiście nawet nie mogli tego wyłączyć od siebie, musiałem na każdym telefonie wpisywać sms z komendą wyłączającą usługę, której nie zamawiałem ani nie aktywowałem.

MiL-   8 #10 11.02.2015 08:46

A z jakiej racji taka umowa jest na czas określony? Ja się na to nigdy nie zgodzę, żeby podpisać cyrograf że mam płacić przez 2 lata bez możliwości rezygnacji. Czy są problemy czy nie, ja mam płacić i koniec, bo podpisałem umowę. Gdyby to były umowy na czas nieokreślony to rezygnuję i koniec.
Rozumiem umowę np. na 2 lata gdy operator daje telefon za 1zł, ale tutaj nie dostaję nic a zobowiązuję się płacić przez 2 lata. Bez sensu, kiedy to w końcu się zmieni w tym dzikim kraju?

bachus   19 #11 11.02.2015 08:47

@McDracullo: czepiasz się - czy to wina Polsatu? Nie przewidzieli, że Polacy już są tak bogaci w tym dobrobycie będą kupować jakieś zachcianki w stylu elte-e. Przeprowadadź się w okolice mniej zamieszkałe - "poszukuję domu z dobrym zasięgiem LTE". W sumie wykluwa się nisza na aplikację mobilną - kierowcy mają "Janosika" a "elte-owcy" powinni mieć dotyczącą przeciążenia/wolnych BTSów:
"ALERT przychodzący: BIAŁOŁĘKA PUSZCZA SŁUPECKA - okolice dawnej jednostki wojskowej. LTE trzyma od 20 minut i nie chce puścić". No i wsiadasz w samochód i jedziesz. Jaka nazwa dla aplikacji? Trzeba się zastanowić: "SoLorzTEr", "Zasięgix"...

neXt___   11 #12 11.02.2015 12:40

@kaisuj: ludzie bardzo często o tym zapominają. Zapominają, że pracownik jedynie wykonuje polecenia i musi realizować politykę firmy, bo inaczej straci prace. I potem próbują się wyżywać, mścić na niewinnych pracownikach. Poza tym, właściwie nie zdarza się (przynajmniej z moich obserwacji [TPSA/Orange, Play, UPC, mBank, n/nC+]) dwukrotnie rozmawiać z tymi samymi konsultantami, nawet gdy dzwoni się kilkukrotnie tego samego dnia. Jasne, zdarzają się ludzie, którzy zwyczajnie nie nadają się do pracy w BOK-u (często w sprawach technicznych musiałem rozmawiać z ludźmi, którzy byli kompletnie nieprzygotowani do tego), ale postrzegam to jako niewielką część i nie widzę sensu mszczenia się na tych ludziach. Sam mam znajomego, który przez kilka miesięcy pracował w BOK-u. Zwolnił się, nie wytrzymał psychicznie starć z różnymi furiatami.

McDracullo   16 #13 11.02.2015 13:13

@neXt___: Raz! udało mi się dodzwonić do tej samej osoby w Call Center (znaczy dwa razy rozmawiałem z tą samą osobą). Operator T-Mobile. Przemiła Pani Magda załatwiła dwa razy sprawy od ręki!

Autor edytował komentarz.
  #15 11.02.2015 15:40

@McDracullo: W T-Mobile nie proszą się o osobę decyzją jak dzwonię w jakieś sprawie a w Plusie jakiś Pan Piotr był taki nie przyjemny ponieważ zagalopował się trochę ale po paru słowach spuścił z tonu. Ja to mówię jak mi będą dawać złodziejską taryfę to przenoszę się do play

Vidivarius   13 #16 11.02.2015 15:42

@jas_fasola: He he. Cała prawda o konsultantach.

ivellios   9 #17 12.02.2015 02:59

Ten fragment:

"Grzecznie więc proszę Panią o wytłumaczenie mi, dlaczego poinformowano mnie, że awaria faktycznie była, zasięgu LTE nie było, a ona twierdzi, że wszystko było ok. Oczywiście - kto się pomylił? Klient! "Musiał Pan coś źle usłyszeć lub zrozumieć"."

to kolejny argument za tym, aby również klient we własnym zakresie również nagrywał rozmowy z konsultantami. Konsultant powiedział tak i tak -> No to udowodnij że faktycznie tak powiedział, głupi kliencie -> Proszę bardzo, mam nagranie! - bo bez tego mogą klientowi wmawiać, co im się żywnie podoba.

  #18 18.03.2015 19:11

mam podobny problem z Polsatem Cyfrowym:

otóż:

chciałem obniżyć abonament za ostatni miesiąc rozliczeniowy, czyli za okres od 22 marca do 22 kwietnia.


już w lutym (są na to dowody w postaci nagrań rozmów z konsultantem) prosiłem o niższą ofertę na ostatni miesiąc rozliczeniowy
a 2 marca nawet pisałem w tej sprawie w systemie online, żeby mieć dowód, że o to proszę i co - i do dzisiaj nie otrzymałem niższej oferty na ostatni okres rozliczeniowy!

mało tego:

każdy z kolejnych konsultantów mówi co innego,
przecząc sobie nawzajem

więc:

konsultant nr 1 )
(rozmowa lutym - mówi: )
"(...) można w każdej chwili redefiniować umowę (...)"

=>

konsultant 2)
(na początku marca - mówi już coś innego, że )
"jeszcze jest za wcześnie, dzisiaj nie mogę panu jeszcze obniżyć ofert za ostatni okres rozliczeniowy"

(przeczy już temu, co powiedział konsultant nr 1
(zresztą nie rozumiem, dlaczego na początku marca nie mogę obniżyć oferty za okres od 22 marca do 22 kwietnia)

=>

konsultant 3)
(rozmowa 18 marca, mówi jeszcze coś innego)
- "już jest za późno - nie mogę panu obniżyć, nie ma pan prawa do niższej oferty tylko wyższej"

przeczy nie tylko 1, 2, a także samemu sobie, bo jeszcze na początku rozmowy mówi, że "owszem, tak, w drugim fragmencie, ze nie"

panuje w Polsacie chaos pojęciowo-logiczno-semantyczny


rozmawiając z kolejnym konsultantem ma się wrażenie, że zadzwoniło się już do innej firmy, która ma zupełnie inny regulamin i inne procedury

mało tego:

jest wiadomość w systemie Online z dnia 2 marca, z moją prośbą

ba - nikt nawet nie raczył do mnie zadzwonić... MIMO, ŻE SZANOWNA PANI Z POLSATU ODPISUJĄC, PISZE, ŻE "NIE DŁUGO, KTOŚ SIĘ Z PAŃSTWEM SKONTAKTUJE"

nikt się ze mną nie skontaktował, a kiedy zadzwoniłem okazuje się, że jest już za późno...



-
odradzam korzystanie z cyfrowego polsatu, ponieważ, panuję tam paranoja, chaos pojęciowo-logiczno-semantyczny .

  #19 31.08.2015 20:07

Jakbym sama to pisala. Identyczna sytuacje nam z Polsatem Cyfrowym.

  #20 11.12.2015 16:14

a mnie obuli na smart dom miała byc zniżka na internet

  #21 11.12.2015 21:36

u mnie to samo teraz prędkośc wynosi 0,6 super

  #22 19.01.2016 15:02

Witam ja to mam z polsatem jaja wymówiłem umowe 28 10 2015 zapłaciłem 2 rachunki dziś mamy 19 012016 a oni dalej przysyłają ponaglenia przy czym usługi nie wyłanczają pozdrawiam

  #23 21.01.2016 13:00

Ja też mam problem z polsatem w usłudze smart dom, konkretnie chodzi o internet, miałem zaległe trzy rachunki które urególowałem zgodnie z zaleceniem ich pracownika w punkcie obsługi, tam gdzie podpisywałem umowę.Okazało sie ze mnie nie ma w systemie komputerowym, a umowę podpisywałem rok temu.
Okazało sie też, ze mi nie włacza usługi i zerwali ze mną umowę bo nie wpłaciłem dodatkowego haraczu jaki sobie wyliczyli ale mnie o tym nie poinformowali.Teraz mi naliczyli karę umowną i mnie potargali do firmy windykacyjnej.

  #24 16.02.2016 18:54

Widzę że wszyscy mają podobne problemy z polsatem co ja.W czerwcu tamtego roku podpisałem umowę z polsatem na Smart dom oczywiści pierwsze 6miesięcy gratis.Następnie 44,95 miesięcznie i tutaj paradoks w grudniu tak jak nalerzy a styczeń sto procent czyli 89,95 dzwoniłem i odpowiedzią było że nienalerzy mi się rabat .Wiecie dlaczego bo ponoć umowa nie zawierała rabaty Smarta

  #25 01.03.2016 22:22

A ja mam dzisiaj z nimi problem wszystkie programy odbierają oprócz TVN, czy to zbieg okoliczności czy jest to zrobione z premedytacją ????????

  #26 08.03.2016 18:33

Jestem abonentem od początku powstania Cyfrowego Polsatu ostatnio dałem się namówić na smart dom do końca okresu promocyjnego było o.k. i przez dwa następne miesiące potem okazało się się jak odpisano mi po reklamacji że mam na rachunku wystawioną całą opłatę że oferta smart dom nie dotyczy jednej wpłaty!!! A moja żona została potraktowana jak śmieć ( ja jestem za granicą) dowiedziała się że jeżeli jej się to nie podoba może się sądzić ! została złożona wcześniej reklamacja a w oczekiwaniu na odpowiedź został wyłączony sygnał telewizyjny co jest niezgodne z prawem gdyż termin wpłaty mijał za kilka dni co potwierdził konsultant!!! Moja żona została tak zmanipulowana że zapłaciła za odblokowanie sygnału 60 zł i + 160 zł domniemanego abonamentu oraz normalny abonament 114 zł !!!

  #27 30.07.2016 21:28

plus wylacz internet zamiast obnirzyc transfer nie polecam tej sieci dno

  #28 15.08.2016 22:34

Dramat, k....a dramat, dramat!!! 0,5 prędkość!!!

  #29 29.10.2016 16:34

To nie macie źle. Mój obecny lejek 100kb/s. Oferta na 20 GB a ściągnięte 50. Pakiet nocny nie działa. Po południu 55kb/s download. Odpowiedź na reklamację - nadużywasz internetu. No ciśnie się na usta jakiś epitet. CP myśli chyba, że żyjemy w latach 90 gdzie 55kb/s było super prędkością. W dzisiejszych czasach 100 GB nie robi wrażenia, ale nie dla CP. Ja na szczęście z tymi oszustami muszę użerać się tylko do kwietnia, a potem pożegnam chłodno i przejdę do konkurencji. Szkoda tylko, że w mojej lokalizacji nie mam możliwości założenia kabla (neostrada tylko do 1Mb/s). Dodam jeszcze, że inne sieci lejek nakładają po około 200 - 300 GB (lub wcale), ale i tak średnia prędkość po blokadzie do 2 lub 1 MB/s.

  #30 30.10.2016 08:52

Aż ciary mnie przechodzą. Kółko marud. Przepraszam za dosadność, ale kto z Was poszedł ze skargą "wyżej"? Przeczytałem Wasze biadolenia i nic z nich nie wynika! Nie będę opisywał mojego przykładu bo to żenua. Ja chcę załatwić sprawę inaczej. Normalnie. Nie z poziomu petenta którego mają w dupie, tylko za pośrednictwem Instytucji Państwowej. Właśnie szukam KTO JEST WŁAŚCIWY DO ROZWIĄZANIA TEGO TYPU PROBLEMÓW? UOKIK? Może ktoś podpowie jak pisać skargę właśnie na takie zachowania.