Program tygodnia
GIMP 2.6.12

Ocena: 8,8
icon
Polecamy
Test ultrabooka Acer Aspire S3

Centymetr przyjemności

Menedżer Finansów 2006 10.2.20.0

 Wersja polska
Programy > Dom > Organizery finansowe
wersja stabilna 32-bit

Prosty w obsłudze program do zarządzania finansami osobistymi o rozbudowanych możliwościach. Pozwala na prowadzenie budżetów wielu użytkowników, w tym m.in. planowanie dochodów i wydatków, drukowanie przelewów, pobieranie wyciągów z banków, notowań giełdowych i walutowych, ewidencjonowanie transakcji itp. Ponadto umożliwia szczegółową analizę domowego budżetu dzięki różnym zestawieniom (np. w obrębie wybranej kategorii płatności), generowanym statystykom itp. Program jest dostępny w trzech podstawowych edycjach: bezpłatnej, ale ograniczonej funkcjonalnie, Student oraz płatnych (za niewielką opłatą) Standard i Inwestor.

r   e   k   l   a   m   a
 
 
 
 
7,2
ocena
Data aktualizacji02.03.2010
Rozmiar pliku10,36 MB
Licencjatestowa (trial)
Systemy operacyjneWindows 98 / Me / NT / 2000 / XP / Vista / 7
Liczba pobrań47 262
Szczegółowe oceny
:
8,0
Użytkownicy:
6,4 (4)
 
 
 
 
Publikacje powiązane
EssentialPIM 4.0 z menedżerem haseł
Ukazała się nowa wersja aplikacji do zarządzania czasem, kontaktami, notatkami i zaplanowanymi...
Google ogłasza wyniki finansowe za trzeci kwartał
Eric Schmidt, szef Google, przedstawił wyniki finansowe firmy z okresu od 1 lipca do 30 września...
Microsoft udostępnia otwarty menedżer pakietów dla .NET
Microsoft wydał betę narzędzia NuPack, otwartego menedżera pakietów dla .NET. Zadaniem NuPack jest...
ITE - pomocnik menedżera
Firma Efix Sp. z o.o. wydała bardzo ciekawą aplikację o nazwie Integrated Trading Environment (ITE)...
Polskie e-Podatki według resortu finansów
Od połowy sierpnia polscy przedsiębiorcy będą mogli - a niektórzy nawet musieli - składać...
Ministerstwo Finansów otwiera podatkowy serwis wiki
11 stycznia miała swoją premierę nowa strona stworzona przez Ministerstwo Finansów. Od pewnego...
Menedżer Licencji 10% taniej - promocja CRO
We współpracującym z naszym vortalem, Centrum Rejestracji Oprogramowania (CRO), rozpoczęła się...
Menedżerowie IT mają więcej pracy...
Programy szpiegujące i phishing stanowią obecnie największe zagrożenie dla przedsiębiorstw - wynika...
ComArch wesprze politykę podatkową Ministerstwa Finansów
ComArch podpisał umowę o wartości prawie 7 mln zł na zaprojektowanie i wdrożenie Informatycznego...
TP S. A. nie zgadza się z Ministrem Finansów
Według rzecznika prasowego Ministerstwa Finansów, wysoki koszt połączeń sieciowych w Polsce wynika...

Komentarze (34)  

Avatar
Senii (niezalogowany) | 11.01.2012 7:14#34

Jestem nieszczęśliwym posiadaczem programu - tragedia jeżeli chodzi o sposób licencjonowania i upgrade'ów. Ale to w końcu sposób na życie - życie autora. Dostałem nr seryjny ale nadal program nie działa STANOWCZO NIE POLECAM.

Avatar
Paweł85 (niezalogowany) | 22.04.2011 12:45#33

Komentarze do programu są przestrogą przed zakupem. Polecam ich lekturę.

Avatar
NIezadowolona (niezalogowany) | 03.02.2011 9:09#32

Nie wysyłajcie smsów bo przysyłają coś z czym nie da się nic zrobić, nie dostałam hasła do licencji i wywaliłam kasę

Avatar
Slonio (niezalogowany) | 26.11.2010 11:22#31

Jestem nieszczęśliwym posiadaczem tego programu, ale już nie użytkownikiem. Od dwóch miesięcy kontakt w sprawie pytań lub prośba o pomoc jest niemożliwa. Brak kontaktu z Właścicielem. Najwyraźniej zwinął firmę. Kupujcie każdy inny program, ale nie ten bo to marnotrawienie pieniędzy...

Avatar
konik22 (niezalogowany) | 13.09.2010 18:46#30

Program jak program, ale sposób kupowania i reszta mało ciekawa, kiedyś kupiłem wersję standard, a później jeszcze inwestor. Przestałem to używać bo mi nie podchodziło ale nadal co jakiś czas dostawałem mailing o udoskonaleniach programu. Po około roku to już to kasowałem bez czytania, ale jakieś zauważyłem że są na czerwono to jeden otworzyłem. To było bardzo stanowcze, ostre ostrzeżenie, egzekucja, sąd itp. Szok, aż mnie zamurowało. Szlag mnie trafił, ciśnienie się podniosło. Musiałem sobie przypomnieć o jest grane. Z historii rachunku bankowego wysłałem informacje o zapłacie za programy i okazało się, że coś było pochrzanione z wykupieniem licencji i byłem podwójnie wpisany w bazie danych firmy i traktowany jako ten co zainstalował, a nie wykupił licencji.

Avatar
MazdaJazda (niezalogowany) | 25.04.2010 14:16#29

Vaya puta mierda! Sposob licencjonowania skutecznie zniecheca kazdego.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
klapaucius1958 | 22.01.2010 18:50#28

Jestem nieszczęśliwym posiadaczem wcześniejszej wersji. Tak jak pisał poprzednik - tragedia jeżeli chodzi o sposób licencjonowania i upgrade'ów. Ale to w końcu sposób na życie - życie autora. I tym to sposobem nasze drogi się rozeszły. STANOWCZO nie polecam.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Meszuge | 22.01.2010 16:55#27

Bardzo, bardzo skromniutki. Do tego siermiężny i toporny. Ale to ostatecznie produkt sprzed pięciu lat, więc czego tu się spodziewać?

Dobry program tego typu można znaleźć tu: http://www.financessoftware.com/?utm_nooverride=1 I po polsku nawet... :-)

Avatar
aristo7 (niezalogowany) | 13.01.2010 13:48#26

Nie wiem skąd taka wysoka ocena redakcji, ale po prostu z tego nie da się korzystać. Może wersja płatna funkcjonuje inaczej, jednak darmowa skutecznie zniechęca do produktu i firmy. Brawo za inwencję w ramach antyreklamy.

Avatar
jolero (niezalogowany) | 02.12.2009 7:47#25

Zgadzam się z poprzednimi opiniami. Poza tym nie prawdą jest, że program posiada darmową licencję! Darmowy jest pierwszy (jeden) miesiąc rozliczeniowy!!! Zdecydowanie nie polecam!!!

Avatar
kkkn (niezalogowany) | 04.11.2009 14:23#24

Odradzam.

a) toporny
b) dziwna polityka aktualizacji = drogi

Program cały czas jakby w wersji beta.

Avatar
Tofel (niezalogowany) | 12.09.2009 11:08#23

Tak jak wyżej. Za dużo tego wszystkiego. Nie polecam.

Avatar
Cash (niezalogowany) | 12.09.2009 0:25#22

Nie polecam tego programu, dodawanie wpisow do poszczegolnych rubryk jest dla mnie do teraz tajemnica.

Avatar
wis (niezalogowany) | 04.09.2009 17:40#21

Jak wyżej

Avatar
Ola (niezalogowany) | 01.09.2009 23:24#20

Tragedia. Więcej klikania niż z tego pożytku. Wrażenie jakby się pracowało z jakimś głąbem...szkoda gadać i pobierać....

Komentarze do starszych wersji programu
Avatar
K.O. (niezalogowany) | 03.04.2009 8:09#19

Jako były posiadacz wersji Inwestor MF w pełni popieram Rycha. Tylko nie chce mi się tu wypisywać wszystkich wad :)

Dodam jedynie, że za program trzeba słono zapłacić, bo 150zł za "w pełni funkcjonalną wersję" :) przy czym jest niedopracowany i tworzony na bierząco. I tu ciekawostka: co pewien okres wprowadzane są kolejne zmiany do istniejących funkcji. Zmienia się numer wersji i program musimy kupić na nowo :)

Nie miałbym zastrzeżeń do takiej polityki, gdyby w moich rękach pozostawał w pełni funkcjonalny produkt, nawet jeśli nie kupię najnowszego wydania. Ale jest inaczej. Jeśli nie zapłacimy, zostajemy z niedopracowanym programem z niedopracowanymi funkcjami.

Zdecydowanie odradzam. Menedżera finansów z powodzeniem może zastąpić arkusz kalkulacyjny lub inne tego rodzaju programy.

Avatar
Rychu (niezalogowany) | 17.02.2009 1:18#18

C.d. uwag o MF

Program finansowy "Interesik 2005".

Rozczarowany do "Menedżera Finansów" zacząłem szukać w necie podobnych programów i w końcu trafiłem na bardzo fajny a do tego darmowy program finansowy "Interesik 2005". Przez długi czas nie mogłem się przełamać by go wypróbować. Wszystko mnie zniechęcało. I "dziecinna" nazwa, i bardzo stara, nierozwijana już wersja z 2005 roku, do tego brak wsparcia systemu Vista, itp, itd.

Ale po licznych rozczarowaniach postanowiłem zaryzykować i zainstalowałem to "badziewie". I już na samym początku duże zaskoczenie. Program zainstalował się bardzo szybko i bez problemu na Viście. Stopniowo, zapoznając się z programem czułem, że coraz bardziej rosną mi skrzydła.

A "Interesik" jest wyjątkowo lekki i szybki oraz bardzo przyjazny. Ale najważniejsze - posiada praktycznie wszystko to czego mi tak brakowało w ociężałym MF. Czyli wszystko co jest potrzebne do zaawansowanego prowadzenia finansów. Dziwne, ale ten "wiekowy" program nadal pozostaje niekwestionowanym liderem.

Avatar
Rychu (niezalogowany) | 17.02.2009 1:17#17

C.d. uwag o MF

Pomoc do programu.
Tu sprawa wygląda bardzo źle. Wcześniej, problemy wynikłe podczas testowania wersji testowej złożyłem na karb mojej nieznajomości programu i liczyłem, że dzięki gwarantowaniu wsparcia telefonicznego szybko pokonam trudności. A tu okazuje się, że zainkasowanie 150 zł zajęło Intelitech tylko kilka minut (pod tym względem spisali się na medal) natomiast na łaskawe odebranie telefonu czekałem prawie dwa tygodnie.

Wydzwaniając co kilkanaście, kilkadziesiąt minut, w ciągu kilkunastu dni udało mi się 2 razy dodzwonić do łaskawców. No i za pierwszym razem zaskoczony człowiek zaczął się najpierw jąkać, a następnie poprosił bym przedzwonił po godzinie 18:00, bo obecnie nie ma przed sobą programu. A ja, jak naiwny głupiec dający się robić w konia, zgodziłem się i w nagrodę, od godziny 18:00 przez 2 godziny wykręcałem warszawski numer do godziny 20:00 co kilkanaście minut (wcześniej zapytałem do której godziny mogę dzwonić). Oczywiście bez rezultatu.

O drugiej rozmowie nie warto nawet wspominać, bo "hrabia" obraził się na mnie o to, że jestem głupszy od niego, a on, jako "System wsparcia MF" pomaga tylko mądrzejszym.

Uwagi końcowe:

MF w tej postaci nie powinien kosztować więcej niż 30 zł. Domaganie się kolejnej zapłaty za nową wersję doprowadza do szewskiej pasji. To po prostu skandal, by za tak niefunkcjonalny, niedopracowany i powolny produkt, niedorastający do pięt darmowemu programowi "Interesik 2005", domagać się kolejnego haraczu!

Uważam, że cena 150 zł jest wzięta z sufitu i odzwierciedla jedynie obraz przerośniętych ambicji twórców liczących na to, że dzięki propagandzie medialnej i chwytliwym hasełkom, znajdą jeleni takich jak ja.

Szokuje choćby porównanie ceny Expresivo (poniżej 90zł) z ceną MF. A klasa i stopień trudności opracowania obu programów jest nieporównywana. Bo "coś" na kształt MF jest w stanie szybko stworzyć każdy laik mając do dyspozycji Excela, natomiast Expresivo stworzyć potrafi tylko "Ktoś" przez duże "K".

Avatar
Rychu (niezalogowany) | 16.02.2009 22:25#16

Uważam, że "Menedżer Finansów" nie dorasta do pięt darmowemu programowi "Interesik 2005".

Aplikacja, dzięki pozytywnym opiniom prasowym i zachwalanym chwytliwym bajerom, "łapie" na "piękne oczy" wielu takich naiwniaków jak ja. A tak naprawdę, to tylko chwyty reklamowe, bo realna funkcjonalność programu daleko odbiega od podstawowych oczekiwań i zdroworozsądkowych, a nie wydumanych potrzeb. Praktycznie jedyny plus dla MF, to możliwość wczytywania bankowych wyciągów.


Poniżej tylko najważniejsze zastrzeżenia do MF:

Okna wywoływane z paska zadań.
- Aplikacja jest bardzo "ciężka" i powolna, wolno się też ładuje, a na domiar złego jest bardzo mało przyjazna.
- Brak informacji o saldzie wszystkich posiadanych aktywów
- Brak informacji o saldzie rachunków
- Brak informacji o saldzie lokat
- Brak informacji o saldzie rachunków inwestycyjnych


Rachunek inwestycyjny.
- Kupując MF najbardziej cieszyłem się z "Rachunku inwestycyjnego" i dostępem do notowań OFI oraz notowań giełdowych.
- A co otrzymałem w zamian? Oprócz złudzeń, praktycznie nic.
- Pomimo zakupu j.u. OFI, na moim Rachunku inwestycyjnym cały czas saldo jest "puste"!
- Brak możliwości edytowania transakcji
- Baza danych dotycząca OFI opóźniona jest o kilka dni.
- Nie ma możliwości ściągnięcia bazy danych dla terminów wcześniejszych.
- Bardzo powolne ściąganie bazy danych
- Wprowadzane j.u. mogą być tylko liczbami całkowitymi
- Brak salda wszystkich inwestycji


Lokaty.
- Lokat nie można edytować.
- Nie jest wyświetlane oprocentowanie lokat.
- Nie jest uwzględniany podatek od zysków
- Tylko miesięczne terminy lokat
- Brak wyboru kontynuacji lokaty z możliwością kapitalizacji odsetek lub przelaniem odsetek na konto macierzyste.
- Po upływie terminu pieniądze nie wracają na konto z którego została utworzona lokata.
- Lokata nie znika z listy lokat.
- Brak salda wszystkich lokat.


Transfery.
- Przelewając pieniądze z konta na konto nie ma informacji z jakiego na jakie konto nastąpił przelew.
- Brak możliwości zamieszczenia komentarza.
- Chcąc skasować dany przelew trzeba skasować dwa przelewy, czyli dodatkowo odszukać przelew przyporządkowany drugiemu rachunkowi, co jest czynnością bardzo żmudną i trudną, bo nie wiadomo na jaki rachunek dokonano przelewu. To bardzo duża wada sprzyjająca powstawaniu poważnych błędów, później bardzo trudnych do skorygowania.


Kategorie (okno "Płatności").
- Brak listy wszystkich płatności z danego miesiąca dotyczącej dochodów i oddzielnie wydatków.
- Brak możliwości wyboru innych miesięcy.
- Brak możliwości przeglądania płatności z innych przedziałów czasowych, w tym od samego początku.


Historia Płatności itp.
By np sprawdzić historię płatności od początku 2008 roku, trzeba wykonać aż 16 kliknięć myszką.
W sytuacji gdy ktoś posiada wiele rachunków, odszukanie byle "pierdoły" zabiera potwornie dużo czasu i nerwów! Natomiast w "głupim" Excelu mamy wszystko podane jak na dłoni i to natychmiast! Dlatego oczekiwałem od MF by mi ułatwiał życie a nie je utrudniał.


Płatności powtarzalne.
- Powtarzalności tylko miesięczne. Brak powtarzalności kwartalnych, czy innych.
- Brak salda płatności powtarzalnych.


Pomoc do programu.
Tu sprawa wygląda bardzo źle. Wcześniej, problemy wynikłe podczas testowania wersji testowej złożyłem na karb mojej nieznajomości programu i liczyłem, że dzięki gwarantowaniu wsparcia telefonicznego szybko pokonam trudności. A tu okazuje się, że zainkasowanie 150 zł zajęło Intelitech tylko kilka minut (pod tym względem spisali się na medal) natomiast na łaskawe odebranie telefonu czekałem prawie dwa tygodnie.

Wydzwaniając co kilkanaście, kilkadziesiąt minut, w ciągu kilkunastu dni udało mi się 2 razy dodzwonić do łaskawców. No i za pierwszym razem zaskoczony człowiek zaczął się najpierw jąkać, a następnie poprosił bym przedzwonił po godzinie 18:00, bo obecnie nie ma przed sobą programu. A ja, jak naiwny głupiec dający się robić w konia, zgodziłem się i w nagrodę, od godziny 18:00 przez 2 godziny wykręcałem warszawski numer do godziny 20:00 co kilkanaście minut (wcześniej zapytałem do której godziny mogę dzwonić). Oczywiście bez rezultatu.

O drugiej rozmowie nie warto nawet wspominać, bo "hrabia" obraził się na mnie o to, że jestem głupszy od niego, a on, jako "System wsparcia MF" pomaga tylko mądrzejszym.


Uwagi końcowe:

MF w tej postaci nie powinien kosztować więcej niż 30 zł. Domaganie się kolejnej zapłaty za nową wersję doprowadza do szewskiej pasji. To po prostu skandal, by za tak niefunkcjonalny, niedopracowany i powolny produkt, niedorastający do pięt darmowemu programowi "Interesik 2005", domagać się kolejnego haraczu!

Uważam, że cena 150 zł jest wzięta z sufitu i odzwierciedla jedynie obraz przerośniętych ambicji twórców liczących na to, że dzięki propagandzie medialnej i chwytliwym hasełkom, znajdą jeleni takich jak ja.

Szokuje choćby porównanie ceny Expresivo (poniżej 90zł) z ceną MF. A klasa i stopień trudności opracowania obu programów jest nieporównywana. Bo "coś" na kształt MF jest w stanie szybko stworzyć każdy laik mając do dyspozycji Excela, natomiast Expresivo stworzyć potrafi tylko "Ktoś" przez duże "K".


Program finansowy "Interesik 2005".

Rozczarowany do "Menedżera Finansów" zacząłem szukać w necie podobnych programów i w końcu trafiłem na bardzo fajny a do tego darmowy program finansowy "Interesik 2005". Przez długi czas nie mogłem się przełamać by go wypróbować. Wszystko mnie zniechęcało. I "dziecinna" nazwa, i bardzo stara, nierozwijana już wersja z 2005 roku, do tego brak wsparcia systemu Vista, itp, itd.

Ale po licznych rozczarowaniach postanowiłem zaryzykować i zainstalowałem to "badziewie". I już na samym początku duże zaskoczenie. Program zainstalował się bardzo szybko i bez problemu na Viście. Stopniowo zapoznając się z programem czułem, że coraz bardziej rosną mi skrzydła.

A "Interesik" jest wyjątkowo lekki i szybki oraz bardzo przyjazny. Ale najważniejsze - posiada praktycznie wszystko to czego mi tak brakowało w ociężałym MF. Czyli wszystko co jest potrzebne do zaawansowanego prowadzenia finansów. Dziwne, ale ten "wiekowy" program nadal pozostaje niekwestionowanym liderem.

Avatar
Lablec (niezalogowany) | 03.02.2009 11:26#15

Czegoś tu nie rozumiem: wszystkie komentarze niepochlebne i mimo to 5 gwiazdek??

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść