Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

IE9 – oszczerstwa i pomówienia

Od czasu udostępnienia szerokim rzeszom użytkowników wersji beta przeglądarki Internet Explorer 9, wiele razy słyszałem, lub czytałem, że byłaby to całkiem dobra przeglądarka, ale niestety… brak obsługi gestów myszy, brak blokowania reklam i bark sprawdzania pisowni, dyskwalifikuję ją zupełnie. Ba! Sam to nawet powtarzałem wierząc, że „jak ludzie mówią, to ludzie wią”. Między 15 a 20 września 2010 roku, kilka prostych (zdaje się, że za prostych), pobieżnie i bez większego przekonania dokonanych eksperymentów przekonało mnie, że pewnie faktycznie tak jest.

To teraz krótko: albo nie miałem racji (i wielu „wiedzących” też), albo nowa wersja IE 9 nie jest tą samą*, jaką testowałem we wrześniu ubiegłego roku. W każdym razie w chwili obecnej twierdzenie, że Internet Explorer 9 w wersji beta nie umożliwia blokowania reklam, sprawdzania pisowni i korzystania z gestów myszy, jest oszczerstwem, kalumnią, pomówieniem i bezczelnym łgarstwem. O czym dobitnie świadczą zrzuty ekranu, jakie pozwoliłem sobie dołączyć.

Jedno, co niestety wydaje się niezbędne i trochę mi przeszkadza, to konieczność kliknięcia na napis „Wymuś sprawdzanie pisowni w tym polu”, bo pisownia sama, automatycznie, sprawdzać się jakoś nie chce, a przynajmniej ja na razie takiej opcji nie znalazłem.

Zauważyłem, że system DP zmniejsza fotografie tak, że ledwie coś na nich widać, ale po kliknięciu, można je zobaczyć w rozmiarze oryginalnym, to jest przeze mnie zamierzonym.

--
* O zmianie świadczyć może choćby zmniejszenie ikon „Strona główna”, „Ulubione” i „Narzędzia” w prawym górnym rogu przeglądarki – we wrześniu 2010, dla uzyskania takiego efektu potrzebny był specjalny program (IE9 Tweaker), bo te trzy ikony były zupełnie niepotrzebnie i rażąco wręcz za wielkie. 

windows oprogramowanie internet

Komentarze

0 nowych
XeonBloomfield   5 #1 22.01.2011 12:19

Internet Explorer zawsze nadawał się do śmiechu warte.

Przykra prawda, ale ważniejsze dla nich są systemy niż oprogramowanie na nie (oprócz Office i IIS, bo są wyjątki od normy).

  #2 22.01.2011 12:41

/jak dla mnie, IE9 jest dużym krokiem wprzód i można z niego już całkiem wygodnie korzystać.
Strony na IE9 się już przyjemnie robi i choć jestem zwolennikiem Firefoxa to już jedna mogę z czystym sercem polecać IE9, bo lepiej z niego korzystać niż z którejś ze starszych wersji.

StawikPiast   10 #3 22.01.2011 12:41

a to ciekawe z tym sprawdzaniem. Bo mam IE9 zainstalowane wlasnie od wrzesnia i nie mam tej opcji? Nie doinstalowales czegos?

przemo_li   11 #4 22.01.2011 13:58

Nie tak ostro. MS wydało kilka wersji, więc spotkać można opinie o różnych wersjach.

B.Andy   4 #5 22.01.2011 14:14

Może i będzie w miarę szybka, ale skoro dziur nie łatają, to co to za przeglądarka?

Meszuge   15 #6 22.01.2011 15:03

@StawikPiast

Widzisz, ja tu: http://www.dobreprogramy.pl/Meszuge/Moje-Dokumenty-Internet-Explorer,20452.html też pisałem, że się nie da.

Po tamtych, tj. wrześniowych, eksperymentach wywaliłem IE9 w cholerę i próbowałem – bez powodzenia – przestawić się na Operę. Następnie testowałem wiele różnych przeglądarek, próbowałem nawet wrócić do FF, ale ostatecznie, nie znajdując żadnej, która spełniałaby w pełni moje oczekiwania, korzystałem po trochu z każdej.

Niedawno przeinstalowałem system (Windows 7 64 bit). Miałem na nim IE 8. Oczywiście IE 8 też sama z siebie nie obsługuje gestów myszy, więc oczywiście IE7Pro. Kiedy skonfigurowałem IE7Pro dokładnie tak, jak chciałem (polski słownik, kolor śladu gestu myszy, blokowanie reklam itd.), wpadło mi do głowy, żeby raz jeszcze spróbować z IE 9. Ściągnąłem, zainstalowałem, nie pozwoliłem wyłączyć dodatków, choć na początku się o to pluł i… efekt widać na zrzutach.

  #7 22.01.2011 15:11

@B.Andy
Nie łatają, bo nową wydają. :)
A zresztą każdy produkt tej, czy innej firmy ma wciul dziur. Tylko nie wszystkie jeszcze zostały odkryte, albo zwyczajnie upublicznione, a na niektóre została rzucona jedynie zasłona dymna. Fakt, co napisano w głównym bloku aktualności wskazuje na opieszałość MS w stosunku do użytkowników wersji 7 i 8 IE, ale to nie znaczy, że o nich zapomniano. Wręcz przeciwnie.
MS postanowil to nadrobić nową wersją przeglądarki, która ma integrować już nowe implementacje i bogactwo funkcji konkurencyjnych rozwiązań dokładanych do tychże za pomocą wtyczek. Mnie się tam IE podoba, tak samo, jak Chrome, którego również używam, ale irytuje mnie "ciężkość" Chromka po instalacji "adblokerów", "skrolsmuterów" i innych "WOTów". Obecnie także testuję wersję 9 IE. I jeśli chodzi o blokowanie reklam, to nie narzekam - funkcja filtrowania InPrivate sprawuje się lepiej, jak niejeden adblocker. Brakuje mi jednak istotnie sprawdzania pisowni. Przed upgrade'm do 9 odinstalowałem wszelkie dodatki do 8-mki i to zaowocowało instalacją podstawowej wersji, bez modyfikacji (prócz listy InPrivate). Ja nie mam sprawdzania pisowni, np. A przydałoby się, bo lubię widzieć, gdzie popełniam błędy. ;) A tak, to pasek ulubionych stronek jest tam, gdzie powinien, zakładki też mi nie przeszkadzają obok paska adresu, który notabene jest krótszy, ale i tak nigdy nie zgłębiam poważniej jego treści. Ogólnie przeglądam neta na tyle szybko, że absolutnie nie muszę doinstalowywać jakichś dodatkowych przeglądarek i innych wynalazków. A łącze mam ADSL udostępnione przez Polkomtela, czyli żadna hiper-przepustowość. W porywach do 2Mbit/s.

Pablo79   11 #8 22.01.2011 15:49

Ja czekam chociaż na oficjalną wersję Reelease Candidate IE9, chociaż z prowadzonych przeze mnie testów IE9 beta 1 wynik jest ogólnie rzecz biorąc pozytywny. Zdarzały się tam jakieś mniejsze bądź większe błędy, ale to beta więc aż tak bardzo mnie to nie dziwiło. Zobaczymy co przyniesie wersja IE9 RC1, a potem wersja stabilna.

Druedain   13 #9 22.01.2011 15:50

"The Internet is serious busines"

Meszuge   15 #10 22.01.2011 16:49

@Pirx

To mi przypomina pewną anegdotę. Bill Gates ma przyjechać do Polski. Zdając sobie sprawę, że opinie o nim i jego firmie są w kraju nad Wisłą niezbyt dobre, modli się do Boga, by ten pomógł mu jakoś zmienić nastawienie tych wiecznie marudzących i niezadowolonych Polaków.
Bóg się zgadza i daje Billowi dar, umiejętność, chodzenia po wodzie. Jest przekonany, że co jak co, ale chodzenie po wodzie powinno w tym katolickim kraju zadziałać.

Bill Gates przylatuje do Warszawy i prosto z lotniska wali nad Wisłę. I faktycznie – obok mostu Poniatowskiego, na oczach tłumów, przechadza się po wodzie. Wówczas jeden z widzów (typowy Polak) zdegustowany komentuje: no, patrzcie, w tym Microsofcie to nawet pływać nie umieją…

A co do IE ( - zdarzają się strony, z którymi mam problemy. Na przykład czasem kłopoty są z http://poradnia.pwn.pl/ ale czy jest to problem przeglądarki, czy może wadliwie skonstruowanej strony, to ja pewny nie jestem.

  #11 22.01.2011 17:10

Ie 9 ma jeszcze problemy z obsługa css tzw, z wyświetlaniem trójkątów zrobionych w css, ale jest już postęp, byle tak dalej,

trux   10 #12 22.01.2011 17:17

Blokowanie reklam i sprawdzanie pisowni to podstawa dla współczesnych przeglądarek.

W Chromium mam zainstalowane wtyczki:
-Flashblock
-Forecastfox weather
-SearchPreview for Google
-AntiADS

Natomiast w FF korzystam z:
-Flashblock
-Forecastfox weather
-Download helper
-FlashGot
-Googlepedia
-gTranslate
-SearchPreview
-Mediaplayerconnectivity
-Torbutton

Czy w IE obsługuje ww pluginy? :D

Meszuge   15 #13 22.01.2011 17:34

@trux
„Blokowanie reklam i sprawdzanie pisowni to podstawa dla współczesnych przeglądarek”.

Zgadzam się w całej rozciągłości. Trzecim elementem jest obsługa 2-3 podstawowych gestów myszy. Ślad takiego gestu nie jest mi specjalnie potrzebny.

  #14 22.01.2011 17:39

Czy wy dalej nie widzicie że ta beta, jest robiona pod stabilność, szybkość i standardy, zanim wyjdzie final z pewnością dodadzą te funkcje, na razie gonią z kodem.

trux   10 #15 22.01.2011 17:42

Meszuge@
Zamiast gestów myszy preferuję skróty na klawiaturze.

trux   10 #16 22.01.2011 17:59

Sławekn@
Kto niby stworzy te nowe funkcjonalności?
Użytkownicy IE w większości są bierni, mierni, ale wierni (statystyczna pani Zosia - księgowa).
W okół tego projektu nie ma takiej społeczności jak ma to miejsce w przypadku Firefoxa, Chrome, czy Opery.

Meszuge   15 #17 22.01.2011 18:07

@trux

Powiem więcej – bez nieustającego wsparcia tej społeczności prawdopodobnie już by dawno nie było żadnego Firefoxa, ani Opery. Chrome to oczywiście inna sprawa.

Choc przyznam, że czasem mam wrażenie, że to wsparcie społeczności odbywa się jakby wbrew zdrowemu rozsądkowi...

  #18 22.01.2011 19:48

@Meszuge
Urzekła mnie twoja wypowiedź:

" Powiem więcej – bez nieustającego wsparcia tej społeczności prawdopodobnie już by dawno nie było żadnego Firefoxa, ani Opery.

Choc przyznam, że czasem mam wrażenie, że to wsparcie społeczności odbywa się jakby wbrew zdrowemu rozsądkowi... "

Dlaczego wsparcie społeczności jest twoim zdaniem wbrew rozsądkowi? Mógłbyś to rozwinąć, najlepiej w kontekście swojego "zdroworozsądkowo wyważonego" wpisu?

Meszuge   15 #19 22.01.2011 20:45

@Oczarowany

Słyszałeś takie określenia, jak „krucjata” (wolnego oprogramowania), „Kościół” (Emacsa), „wyznawcy”? Na pewno słyszałeś, bo przecież w tych środowiskach nie słyszeć się nie da.

A słyszałeś, albo czytałeś, stwierdzenia typu: „nigdy w życiu nie porzucę Firefoxa, choćby nie wiem co!”? Bo ja wiele razy.

Nie jestem specjalistą branży IT. Ani webmasterem. Nazwałbym się użytkownikiem zaawansowanych technologii. I jako taki, jestem gotów rozstać się z każdą przeglądarką, jeśli inną uznam za lepszą. W moim przypadku jest to kwestia pragmatyzmu, a nie dziecinnych sentymentów, „wyznania”, czy jakichś „krucjat”.

Młodsze nastolatki można tumanić opowieściami, że FF jest znakomity, a jak pojawiają się problemy, albo dziury, to winę zwalać na wtyczki i dodatki. Natomiast już starsze, nastolatki pytają, czym byłby FF ogołocony ze wszystkich swoich wtyczek i dodatków? Bo prawda jest taka, że właściwie niczym…

Jeśli twórcy/właściciele na początku roku oznajmiają światu, że nie będzie Firefoxa 64 bit dla Windows (albo może kiedyś, w bliżej nieznanej przyszłości), jeśli nadal nie radzą sobie z osobnymi procesami dla kart, to kto – poza sentymentalnymi wyznawcami czegoś takiego broni? I po co?

Soren   7 #20 22.01.2011 21:00

Szkoda że nie ma obsługi rozszerzeń... Kilka (10) w chrome z powodzeniem używam od dłuższego czasu i ciężko byłoby mi się przesiąść na inną przeglądarkę bez nich...

Meszuge   15 #21 22.01.2011 21:07

@Pilchu

Chrome jest OK. Minimalistyczny interfejs i oddzielne procesy są godne uwagi.

Gahar   4 #22 22.01.2011 21:46

@ Meszuge:
"Miałem na nim IE 8. [..] więc oczywiście IE7Pro. Kiedy skonfigurowałem IE7Pro [...] polski słownik, kolor śladu gestu myszy, blokowanie reklam [...] spróbować z IE 9. Ściągnąłem, zainstalowałem, nie pozwoliłem wyłączyć dodatków, choć na początku się o to pluł i… efekt widać na zrzutach"

Czyli innymi słowy to nie IE 9 posiada te funkcje tylko program IE7Pro je dorzuca, bo jeśli dobrze zrozumiałem nie pozwoliłeś na wyłączenie tego dodatku mimo iż IE chciał to zrobić i w najnowszej becie korzystasz z jego dobrodziejstw...?

Limonus   4 #23 22.01.2011 22:03

@Plichu
"Szkoda że nie ma obsługi rozszerzeń..."

Dokładnie, gdyby IE9 obsługiwał rozszerzenia na pewno zyskał by większe grono użytkowników (sam używam ośmiu na Chrome) :>

pysiu   12 #24 22.01.2011 22:28

Dzisiaj zainstalowałem jeszcze raz wersje IE i powiem że to jest nowa beta bo poprzednia mało nie zamęczyła mi procka i problemów było co niemiara z nią :)

Meszuge   15 #25 22.01.2011 22:48

@pysiu

Ano, właśnie... Niby nic, a różnic okazuje się sporo.

  #26 22.01.2011 23:54

@Meszuge

No tak. Teraz wyraźnie widzę że masz całkowitą rację.

Meszuge   15 #27 23.01.2011 07:06

@Gahar

Pisałem, że nowa wersja (nowsza beta) umożliwia… A nie, że ma te funkcjonalności w sobie. Umożliwia zastosowanie sprawdzonych już rozwiązań. Obie bety – nazwijmy je wcześniejszą i późniejszą – proponują wyłączenie dodatków i to nie tylko IE7Pro. Natomiast wcześniejsza w ogóle z nim współpracować nie chciała.

nintyfan   10 #28 23.01.2011 09:51

>>
(Przepraszam za użycie trzech znaków , ale nie chciało mi się wprowadzać normalnego znaku potrojonego ).

Funkcjonujemy w społeczeństwie właśnie dlatego, że okłamujemy sami siebie. Społeczeństwo nie często ma rację, odprawia jakieś durne rytuały, a jeżeli ktoś się wyłamuje, to go zaszczują, bo on się nie podporządkował. Jeżeli nie można czegoś zrozumieć/sprawdzić, to się wykuwa na blachę lub przyjmuje za pewnik, mimo iż wiemy, że to np. nieprawda. Po to oceniamy poprawność jakiś reguł - by ponownie nad nimi nie myśleć.

Stąd też moje podstawowe pytanie: Od której wersji wprowadzono te możliwości?

Niestety, ale nie można oceniać wypowiedzi innych tylko na podstawie sprawdzenia jednej wersji testowej.

nintyfan   10 #29 23.01.2011 09:52

Proszę redakcję o usunięcie powyższego komentarza.

nintyfan   10 #30 23.01.2011 09:57

«Ba! Sam to nawet powtarzałem wierząc, że „jak ludzie mówią, to ludzie wią”.»

Funkcjonujemy w społeczeństwie właśnie dlatego, że okłamujemy sami siebie. Społeczeństwo nie często ma rację, odprawia jakieś durne rytuały, a jeżeli ktoś się wyłamuje, to go zaszczują, bo on się nie podporządkował. Jeżeli nie można czegoś zrozumieć/sprawdzić, to się wykuwa na blachę lub przyjmuje za pewnik, mimo iż wiemy, że to np. nieprawda. Po to oceniamy poprawność jakiś reguł - by ponownie nad nimi nie myśleć.

Stąd też moje podstawowe pytanie: Od której wersji wprowadzono te możliwości?
Testuje Pan teraz tą samą wersję przeglądarki, co wcześniej?

Niestety, ale nie można oceniać wypowiedzi innych tylko na podstawie sprawdzenia jednej wersji testowej.

Meszuge   15 #31 23.01.2011 10:23

@nintyfan

Wiara w czyjeś słowa, zdanie, opinię, a zakłamanie i hipokryzja, to jednak dwie różne rzeczy. Zakłamani bywamy często ze strachu przed odrzuceniem. Nie jest to niemożliwe, ale często faktycznie trudne, bo wymaga odwagi przyznanie się w pewnych środowiskach, że ceni się system Windows, że nie jest się katolikiem, że nie ma się złych wspomnień z czasów „komuny”, że z przyjemnością czytało się lektury szkolne, że jest się zadowolonym z pracy i płacy itd.



W pewnym artykule pisałem kiedyś…

Pielęgniarki puszczają się z lekarzami, lekarze to łapownicy, barmanki to prostytutki, policjanci to durnie, prawnicy to cwaniacy, politycy to skandaliści… Uogólnienia, schematy myślowe, generalizacje. Łatwiej, wygodniej się z nimi żyje. Zwłaszcza, jeśli mają wyraźnie zabarwienie negatywne, jak te powyżej. Pozytywne wymagałyby już pewnych działań, zaangażowania, może poniesienia jakiegoś trudu, a nawet ryzyka. Przy negatywnych, podstawowym działaniem jest odrzucenie. Odruchowe i automatyczne. I problem „z głowy”.

Co ciekawe, system przekonań, jakim się w życiu posługujemy, w niewielkim tylko stopniu jest wynikiem naszych własnych przeżyć i doświadczeń. W większości przypadków są to „prawdy” wdrukowane nam w psychikę (umysł) przez rodziców, opiekunów, wychowawców, nauczycieli, lektury, środowisko i inne. Dopóki za bardzo nie przeszkadzają nam w życiu, posługujemy się nimi nieomalże bezrefleksyjnie, radośnie i ochoczo, bo to jest po prostu wygodne. Jakakolwiek zmiana wymagałaby pewnej pracy, wysiłku, a komu się chce? Bez palącej potrzeby?

… i to jest jeszcze inna strona medalu.



Wygląda na to, że to nie jest ta sama wersja. Ale pewności nie mam, nie zapisywałem wtedy numeru buildu.

przemo_li   11 #32 23.01.2011 10:38

"że FF jest znakomity, a jak pojawiają się problemy, albo dziury, to winę zwalać na wtyczki i dodatki"

Dajesz Meszuge! Link do opracowania udowadniający, że Mozilla zwala na "niewinne" dodatki.

Czekam.

przemo_li   11 #33 23.01.2011 10:38

PS to w końcu IE9 obsługuje gesty i sprawdzanie pisowni, czy ten dodatek IE7Pro, to robi zamiast IE9?

MichałT   4 #34 23.01.2011 11:24

Odnoszę wrażenie, że podszedłeś do tego artykułu bardzo emocjonalnie. To tylko program komputerowy. :)
Moim zdaniem ta wojna o przeglądarki którą niektórzy często toczą w komentarzach jest śmiechu warta. W dzisiejszych czasach one na prawdę różnią się subiektywnymi detalami. Szybkość moim zdaniem nie powinna stanowić sporego problemu ponieważ i tak w wielu rejonach w naszym kraju, sytuacja z internetem jest tragiczna.
Firefox poczynił spore postępy w 4 jeśli chodzi o szybkość, IE9 jeśli chodzi o standardy a opera dorobiła się oczekiwanych przez wielu rozszerzeń.
Co do samego IE9 to rzeczywiście trzeba przyznać że jest to kawał dobrej roboty.

Meszuge   15 #35 23.01.2011 11:46

@przemo_li

Winny jest Skype: http://www.dobreprogramy.pl/Mozilla-blokuje-dodatek-Skype-dla-Firefoksa,Aktualno...

Winni są producenci sterowników: http://www.dobreprogramy.pl/Firefox-4-bez-sprzetowej-akceleracji-na-Linuksie,Akt...

Groźna luka jest bagatelizowana i lekceważona: http://www.dobreprogramy.pl/Grozna-luka-w-Firefoksie,Aktualnosc,19961.html

Ale w końcu tu nie chodzi o Firefoxa, tylko o najwidoczniej nowszą wersję bety IE 9, która nareszcie chce wspołpracować z IE7Pro.

Mam nadzieję, że zanim wyjdzie wersja finalna, będzie już jakieś IE9Pro, albo też pewne funkcjonalności, które uważam za niezbędne, zostaną w IE 9 osadzone trwale, bez potrzeby używania aplikacji obcych.

  #36 24.01.2011 14:07

Ja myślę że internet explorer będzie jedną z najlepszych przeglądarek. Ja czekam na finalną wersję JE9. Beta to jest tylko wersja testowa i niema też wszystkich funkcji i mogą być problemy, Ja jej nie instalowałem. Przeczytanych ze źródeł wynika że jest najlepsza, najszybsza i ma najlepsze bezpieczeństwo przez programami złośliwymi oraz jest bardzo piękny wygląd.

Meszuge   15 #37 24.01.2011 18:04

@Andrzej

A wiesz, to ciekawe... Ja nie zakładam, że w wersji stabilnej i ostatecznej będzie wiele funkcjonalności więcej. Wydaje mi się, i obym się mylił, że to będzie to samo, co nasza beta tyle, że z poprawionymi błędami.

przemo_li   11 #38 27.01.2011 16:33

Winny jest Skype: http://www.dobreprogramy.pl/Mozilla-blokuje-dodatek-Skype-dla-Firefoksa,Aktualno...

To jest link do newsa o blokowaniu Skype. A do opracowania udowadniającego, że Skype jest niewinne???

Winni są producenci sterowników: http://www.dobreprogramy.pl/Firefox-4-bez-sprzetowej-akceleracji-na-Linuksie,Akt...

To jest link do info o blokowaniu konfiguracji steronik+X.org, a do info, że ktoś udowadnia, że Mozilla kłamie gdzie???

A skoro to nie o FF to czemu o nim piszesz?
I czemu bezpodstawnie oskarżasz fundację Mozilla o machlojki?

Meszuge   15 #39 30.01.2011 13:19

@przemo_li

Zawsze winni są jacyś inni. Tyle tylko, że bez tych innych Firefox jest właściwie produktem nieużytecznym.

przemo_li   11 #40 01.02.2011 08:07

@Meszuge

Sam rzuciłeś oszczerstwa, których nie umiesz udowodnić...

Żadni inny teraz nie pomogą.

przemo_li   11 #41 01.02.2011 08:20

Żeby było jasne.

Twierdzisz, że Mozilla lubi kierować negatywne uwaga co do FF w innym kierunku:

a to na twórców dodatków
a to na twórców sterowników
a to na bagatelizuje stopień zagrożenia niektórych błędów

A ja twierdzę, że conajmniej 2 pierwsze to Twoje pomówienia. I, że Mozilla nie zrzuca winy, nie mataczy, nie fałszuje wyników, nie przemilcza istotnych danych, etc.

Każdy może zobaczyć dane statystyczne o "zwiechach", które FF wysyła gdy coś się "zatnie". Każdy może obiektywnie porównać te z przed jak i te po decyzji. Każdy może osądzić, czy to było szukanie kozła ofiarnego.
Wszystko odbywa się jawnie. Sam możesz potwierdzić słuszność decyzji Mozilli lub wykazać "mataczenie".
Ale zamiast tego ograniczasz się do pustych oskarżeń bez jakiegokolwiek umotywowania.

Każdy może zobaczyć kod Mesy, każdy może zobaczyć kod "warstw" FF, każdy może przepuścić go przez debuggera! Każdy może wyśledzić, gdzie znajdują się błędy.
Zamiast wykazać konkretne błędy, zadowalasz się oskarżeniem.
Zamiast poszukać na necie profesjonalnych opracowań, tworzysz "małą teorię spiskową".
Lista mailingowa Messy też jest dostępna dla wszystkich, a więc i wątek w którym stwierdzono błędy po stronie kodu sterownika intelowskiego też każdy może zobaczyć.


Ale po co? Łatwiej rzucić oskarżenie. A jak ktoś poprosi o dowody, to go zbyć mądrymi słówkami.

Meszuge   15 #42 02.02.2011 21:08

@przemo_li

Widzę, że Ty dalej nie rozumiesz, co się do Ciebie pisze. :-(

To, że „wina” leży po stronie producenta wtyczki, to może być – i pewnie jest – najprawdziwsza prawda. Jednak bez tej wtyczki (i kilkudziesięciu innych) sam produkt jest przeciętny, a nawet mierny.

webnull   9 #43 02.02.2011 21:20

@XeonBloomfield
Do systemów też się nie przykładają!

Meszuge   15 #44 02.02.2011 21:26

Zostawmy jednak FF w spokoju – nie o niego tu chodzi, a przynajmniej nie specjalnie.

Okazuje się, że powoli, bez reklamowych fajerwerków, pojawiają się kolejne, coraz lepsze wersje bety IE 9. I przyznam, że taka metoda chyba jednak bardziej mi odpowiada, niż robienie wielkiego szumu medialnego, bo właśnie ukazała się siedemnasta mała nocna beta… czegoś tam.