r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft będzie obsługiwał reklamy w Facebook

Strona główna Aktualności

Microsoft zawarł umowę z serwisem społecznościowym Facebook, na mocy której otrzyma wyłączność na obsługę reklam prezentowanych w witrynie, zarówno w USA, jak i na świecie. Wcześniej korporacja zainwestuje w serwis ponad 240 milionów dolarów. Obaj partnerzy zapowiadają, że to nie ostatnia ich wspólna umowa, a firmy będą jeszcze nieraz współpracować w przyszłości.

Zawarcie umowy z Facebook można zaliczyć do sukcesów Microsoftu, zwłaszcza biorąc pod uwagę ostatnią nieudaną próbę przejęcia firmy DoubleClick. Ostatecznie potentata na rynku reklam on-line przejęło Google. Microsoft zaś musiał zadowolić się inną podobną firmą - aQuantive.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.