r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft chce stworzyć konkurencję dla AdSense

Strona główna Aktualności

Microsoft pracuje nad rozbudowaniem usługi adCenter, która ma pozwolić na publikowanie kontekstowych reklam pochodzących od korporacji.

Z opublikowanego na łamach serwisu TechCrunch listu wynika, że korporacja jest obecnie w fazie testowania pilotażowego programu skierowanego przede wszystkim do właścicieli małych i średnich serwisów internetowych. Całość ma przypominać w działaniu konkurencyjne usługi Google (AdSense) oraz Yahoo! (Publisher Network) i stanowić dla nich przynajmniej częściową, jeżeli nie bezpośrednią, konkurencję. Niewątpliwie duże powodzenie swoich usług reklamowych Google zawdzięcza oferowaniu wydawcom znacznie wyższych opłat za wyświetlanie boksowych reklam niż konkurenci. Jeżeli jednak Microsoft jest gotów do podjęcia rywalizacji płacąc więcej niż oferuje Google, jego nowa usługa szybko może zdobyć popularność poważnie zagrażając tym samym pozostałym graczom na rynku. Co ważne, Microsoft nie widzi również problemu w wyświetlaniu reklam wielu korporacji jednocześnie.

Konkretna data oficjalnego startu platformy nie jest jeszcze znana. Do zamkniętego programu Beta można zapisać się na stronie.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.