r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft i Yahoo tracą, Google nadal króluje

Strona główna Aktualności

Pomimo tego, że obie firmy notują systematyczny wzrost liczby zapytań wysyłanych do swoich wyszukiwarek, zarówno Microsoft jak i Yahoo tracą udział w tym ważnym rynku. W październiku straciły one odpowiednio 0,6% i 0,8% - dokładnie tyle, ile w tym samym czasie zyskało Google.

Udział Google wzrósł do poziomu 58,5%. Jest to ponad 1,5% więcej, niż we wrześniowym badaniu. Dalej uplasowały się Yahoo z wynikiem 22,9% oraz Microsoft, który zebrał 9,7%. Czołową piątkę zamykają AskNetwork (4,7% - bez zmian od ostatniego badania) oraz AOL (4,2% - spadek o 0,1%). Najlepsza piątka zebrała w październiku ponad 10,5 miliarda zapytań. To wynik lepszy o 12% w porównaniu do danych z poprzedniego, wrześniowego badania.

Microsoft i jego wyszukiwarka Windows Live Search spadła więc poniżej ważnej granicy 10%. Trend spadkowy dawało się jednak zaobserwować już od lipca tego roku. Wygląda na to, że wkład programistów i kampania promocyjna Microsoftu to wciąż za mało, aby przekonać użytkowników konkurencyjnych wyszukiwarek do swojego produktu.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.