r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft nie chce już Seinfelda

Strona główna Aktualności

Po niezbyt entuzjastycznych opiniach na temat spotów z udziałem Billa Gatesa i Jerry`ego Seinfelda zarząd Microsoftu postanowił zwolnić komika i zmienić strategię, jeśli chodzi o poprawę wizerunku firmy.

Przypomnijmy, że niespełna tydzień temu w amerykańskiej telewizji rozpoczęła się emisja interesujących spotów Microsoftu, w których ani razu nie pojawia się logo firmy. Klipy przedstawiają Billa Gatesa razem z komikiem Jerrym Seinfeldem w - wydawałoby się - normalnych sytuacjach życiowych. W pierwszym klipie Jerry wpada na Billa kupującego buty w sklepie z tanim obuwiem, w drugim z kolei dwójka bohaterów postanawia zamieszkać w typowej amerykańskiej rodzinie.

Jak się okazuje wbrew założeniom Microsoftu nowa kampania mająca na celu znaczną poprawę wizerunku firmy nie przyniosła żądanych rezultatów, a co więcej okazała się kompletnym niewypałem. W związku z tym swoją pracę dla koncernu zakończył komik Jerry Seinfeld, który u boku Gatesa starał się o zmianę nastawienia ludzi do Microsoftu. Korporacja zapewnia, że tak właśnie zaplanowano wszystko od samego początku, media jednak nie wierzą w tłumaczenia korporacji, snując swoje własne interpretacje całej sytuacji. Microsoft zapowiada na jutro start drugiej fazy akcji reklamowej.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.