r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft odrzucił Heavy Rain ze względu na wątek główny

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Chociaż trudno w to teraz uwierzyć, wyjątkowa gra Heavy Rain studia Quantic Dream mogła nie trafić na PS3, a zadebiutować na konsoli Xbox 360. Niegdyś Microsoft zafascynowany był poprzednim dziełem zespołu, czyli Fahrenheitem, pragnął więc zrobić wspólnie z utalentowanymi deweloperami jakiś nowy projekt. Niestety po wstępnych rozmowach do współpracy nie doszło, bowiem firmie nie spodobał się pomysł na grę.

Wątek porwania dziecka okazał się dla Amerykanów zbyt kontrowersyjny. Szef Quantic Dream David Cage ujawnia, że Microsoft trochę przestraszył się ewentualnego skandalu, więc twórca musiał z kolegami szukać innego wydawcy dla dzieła. Dokonaniami studia zainteresowało się na szczęście dość szybko Sony, które w Heavy Rain dostrzegło spory potencjał, projekt mogący pokazać, na co (nie tylko graficznie) stać PlayStation 3.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.