r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft patentuje płatne reklamy

Strona główna Aktualności

Microsoft złożył w Stanach Zjednoczonych interesujący wniosek patentowy. Dotyczy on pomysłu na podawanie użytkownikom reklam w zamian za punkty kredytowe, które będzie można zamienić na realne pieniądze. Niby nie ma w tym nic nowego, korporacja jednak wprowadza kilka żelaznych zasad dla użytkowników, jeśli ci rzeczywiście chcą zarobić.

Po pierwsze użytkownik musi być obecny przy komputerze. Raczej do lamusa przejdą aplikacje, które wymagają okresowego klikania w przycisk i w ten sposób kontrolują obecność odbiorcy reklam - Microsoft ma nowy pomysł. Rozwiązaniem jest kamera, której żywy obraz ma być pierwszym etapem kontroli. Gdy już pewne będzie, że użytkownik siedzi przed komputerem, pozostaje jeszcze tylko zweryfikować jego wiedzę na temat oglądanych reklam - w postaci pytań.

Serwis The Inquirer zwraca uwagę, że pomysł może być korzystny dla instytucji publicznych takich jak szkoły, które płatnymi reklamami mogłyby podreperować swój budżet. Trudno jednak zweryfikować, czy takie rozwiązanie sprawdziłoby się. Póki co wniosek patentowy można obejrzeć na stronach amerykańskiego urzędu patentowego.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.