r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft podnosi ceny polskich wersji produktów

Strona główna Aktualności

Potwierdziły się nieoficjalne sygnały od dystrybutorów. Microsoft zdecydował o podwyżce cen wielu produktów w polskich wersjach językowych. Koncern poinformował o tym oficjalnie w wydaniu specjalnym Dwutygodnika Handlowego dla Partnerów.

Zmiany cen dotkną produktów pudełkowych i licencji w programach licencjonowania grupowego Open, Open Value, Select, Enterprise, School i Campus, w polskich i wschodnioeuropejskich wersjach językowych. Podwyżka nie dotyczy, popularnych w Polsce, produktów w wersji OEM. Nie obejmuje też sprzętu - klawiatur i myszek sygnowanych logo Microsoft. Ceny produktów np. w angielskich wersjach również pozostaną na dotychczasowym poziomie (wersje angielskie były dotąd droższe od polskich).

Wyższe ceny będą obowiązywać od 1 lipca b.r. Microsoft nie wystosował jeszcze oficjalnego komunikatu prasowego w tej sprawie, jednak jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie skala podwyżek wyniesie od 7 do 10%, a sama decyzja jest tłumaczona koniecznością dostosowania poziomu cen do innych krajów Unii Europejskiej.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.