r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft sprzedaje Razorfish

Strona główna Aktualności

Francuska grupa reklamowa Publicis Groupe skupiająca wiele agencji reklamowych i domów mediowych kupiła od Microsoft jednego z liderów reklamy internetowej - spółkę Razorfish.

Publicis Groupe zapłaciło za zakup Razorfish 530 milionów dolarów, które trafią do Microsoftu w formie gotówki i dużego pakietu akcji. Umowa strategiczna zawarta pomiędzy firmami stanowi, że po sprzedaży Publicis Groupe ma jeszcze przez pięć lat korzystać z usług Microsoftu w zakresie wyświetlania i wyszukiwania reklam.

Kupiona przez Publicis Groupe agencja Razorfish to jeden z czołowych graczy na rynku reklamy internetowej. Firma zatrudnia około 2 tys. pracowników i ma swoje biura w USA, Europie i Azji. Microsoft wszedł w jej posiadanie przy okazji zakupu aQuantive. Spółka była ostatnio odpowiedzialna za kampanię promocyjną wyszukiwarki Bing oraz uczestniczyła w projektowaniu jej loga. Wcześniej z usług agencji korzystali tacy giganci jak Coca-Cola, McDonald's czy Best Buy.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.