r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft umacnia pozycję na rynku wyszukiwarek

Strona główna Aktualności

Kiedy dwa miesiące temu Microsoft zaprezentował program Live Search Cashback, wielu użytkowników podeszło do nowego pomysłu giganta z Redmond zachowując wielki dystans, momentami nawet kpiąc. Tymczasem, jak wynika ze statystyk za pierwszy pełny miesiąc działania usługi, spotkała się ona ze sporym zainteresowaniem wśród Internautów.

Live Search Cashback daje reklamodawcom możliwość oferowania użytkownikom bezpośredniego rabatu na produkty, znalezione w wyniku wyszukiwania za pośrednictwem witryn Microsoft. Jako nieliczny, działa też w oparciu o przejście z opcji płacenia za kliknięcie (CPC), na płacenie za konkretne działanie (CPA). Jak wynika z najnowszych wyników badań ComScore od początku jej działania, liczonego od końca maja do końca czerwca, wzrost ilości zapytań do wyszukiwarki Microsoftu wyniósł aż piętnaście punktów procentowych. Jednocześnie udział Live Serach w rynku wyszukiwarek odnotował znaczący skok o 0,7 i wynosi teraz 9,2%. Cały czas jednak prym sprawuje Google (61,5%), co przedstawia wykres.

Korporacja nie liczy na zdobycie części rynku wyszukiwarek, ma jednak nadzieję, że umożliwiając wykonywanie tańszych zakupów poprzez swoją wyszukiwarkę, uda mi się zainteresować swoją ofertą jeszcze większą ilość Interanautów. Za wcześnie oczywiście jeszcze mówić o sukcesie Live Search Cashback, pierwsze wyniki niewątpliwie dają jednak powody do zadowolenia.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.