r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft wycofuje się z MSN Soapbox

Strona główna Aktualności

Trzy lata temu informowaliśmy o uruchomieniu usługi MSN Soapbox, która miała być konkurencją dla Google Video i YouTube. Teraz, gdy już jest jasne, że usługa Microsoftu nie osiągnęła sukcesu a sytuacja ekonomiczna nie jest najlepsza, Microsoft chce zmodyfikować Soapbox.

Korporacji nie udało się przyciągnąć użytkowników do swojej witryny. Stała się ona z czasem miejscem publikacji głównie własnych filmów Microsoftu. Obecnie Microsoft zastanawia się nad przyszłością Soapbox. Jednym z pomysłów jest przekształcenie usługi w forum, na którym blogerzy i społeczni dziennikarze mogliby umieszczać swoje materiały filmowe. Miałyby być one zgodne z zawartością odpowiednich działów MSN, np. rozrywka, finanse.

W marcu Microsoft miał udział w rynku internetowego wideo na poziomie 2%, co dawało mu piąte miejsce za Yahoo, Hulu, Fox Interactive Media i Google. To ostatnie ma 40,9% udziału w rynku, głównie dzięki YouTube.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.