r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft wyjaśnia problemy z WGA

Strona główna Aktualności

W niedzielę pisaliśmy o dość nieciekawej w skutkach awarii serwerów usługi Windows Genuine Advantage, które obsługują weryfikację legalności systemów Windows. W związku z tą awarią wszystkie próby walidacji rozpoczęte w czasie występowania problemu kończyły się uznaniem systemu za nielegalny - nawet, gdy był to oryginalny Windows.

Teraz Microsoft publikuje kilka słów wyjaśnienia oraz informacji o tej usterce. Problem wystąpił w sobotę krótko po północy naszego czasu, zaś powrót do prawidłowego funkcjonowania serwerów datowany jest na godzinę 20:15. Awaria trwała więc około 20 godzin. Według statystyk Microsoft, problem dotknął 12 tysięcy użytkowników na całym świecie - zgodnie z szacunkami, była to niewielka grupa. Większość już dokonała ponownej walidacji, dzięki czemu ich system został znów uznany za legalny,

Microsoft bada również sprawę komunikatu jednego z pracowników pomocy technicznej, który na forum napisał, że awaria zostanie usunięta dopiero we wtorek, tymczasem serwery podniesiono praktycznie tego samego dnia. Firma zapewnia, że tego typu awarie są dla niej zawsze priorytetem i bije się w piersi mówiąc, że jeden powód do niezadowolenia klientów to o jeden za dużo.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.