r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Minitest Traitor's Keep dla Fable III

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Po słabym, bo niezwykle krótkim, a także niewiele wnoszącym rozszerzeniu Understone Quest Pack dla Fable III, do kolejnego DLC dla tej gry większość z nas podejdzie bardzo sceptycznie. Miło się niemniej rozczarujecie przy kolejnej propozycji Lionhead Studios. Nie tylko wagą pliku, która sięga prawie 900 megabajtów - przede wszystkim wykonaniem oraz opowiedzianą w Traitor’s Keep historią. To nie jest prosty wyciągacz kasy, wypluty naprędce…

Nowa historia rozpoczyna się dosyć standardowo, bowiem od rozmowy z naszym zamkowym kamerdynerem Hobsonem. Poleca nam on powrócić do królewskich obowiązków i wysłuchiwać kolejnych audiencji, porozwiązywać kilka drobnych problemów (do omówienia jest wymiana umeblowania czy też prawie czteromiesięczne przesłuchanie na nowego ogrodnika). Wszystko przerywa atak zabójcy, pragnącego nas zgładzić. Po dość żmudnej walce, umierający zbir wyjawia, że nasyła go niejaki Generał Turner. Z zamku przenosimy się szybko do portu, gdzie przybywa nieznany statek, a na jego pokładzie Milton - dowódca Warowni Ravenscar. Tam oto trzymani są wszyscy najgorsi złoczyńcy Albionu oraz polityczni wrogowie byłego władcy. Przyjdzie nam ruszyć do nowej lokacji, a kiedy dotrzemy na miejsce stłumić powstanie - razem z dowódcą uciszamy bunt i przywracamy ład. Jednak zamęt wykorzystali główni spiskowcy, którzy uciekli...

Od tego momentu zaczyna się zwiedzanie nieznanych miejscówek. Sama warownia nie należy do zbyt dużych - najważniejsze miejsca to więzienie, port i cmentarz. Cały czas jesteśmy tu prowadzeni za rękę, także nie ma możliwości, abyśmy się zagubili. Rozgrywka opiera się na poszukiwaniu trójki uciekinierów, towarzyszy nam w tej przygodzie Milton. Jest co oglądać - wyspa Faradaya pokazuję nam, jak według szalonego naukowca będą wyglądać miasta przyszłości. Po lokacji oprowadza nas robot, który opowiada o futurystycznej metropolii i geniuszu swego twórcy. Sporo tutaj porozrzucanych kół zębatych, pojawia się świeża porcja mechanicznych przeciwników (w tym owady czy psy), na końcu zaś sam doktorek. Mamy potem możliwość zadecydowania o jego losie.

r   e   k   l   a   m   a
[image source="Xbox/Galerie/Fable_III_X360_Galeria_11_-_Traitors_Keep_DLC:38039" mode="normal"]

Z ciekawszych miejsc zgłębimy też tajemnice Posiadłości Godwinów, gdzie musimy zmierzyć się z Marią Piekielnicą, przeprowadzającą "badania" na zwierzętach. Ta wyspa składa się z rezydencji, cmentarza oraz dość specyficznego zoo. Spotkamy tutaj rzadkie okazy fauny, typu niewidzialne kameleony, wybuchające wiewiórki, albo ćmy zombie. Głównymi wrogami będą duże ilości nieumarłych, na których należy znaleźć sposób, bo są oni nagle dziwnie odporni… W domostwie zabawią nas hobbesy na dyskotece plus śpiewającą ryba, a dalej jeszcze przyjdzie uczestniczyć w eksperymencie na wilkołakach, zwieńczonym potyczką z nowym ich rodzajem. Plus samą szurniętą pannicą.

1 2 następna
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.