r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Muzeum banerów

Strona główna Aktualności

Większość Internautów unika reklam. Jednak nieliczne osoby, które z upodobaniem oglądają banery, może jednak zainteresować strona BannerReport.com - największe archiwum takich materiałów dostępne w sieci.

Jak się okazuje, podobnie jak reklamy telewizyjne, również banery mają swoich zagorzałych fanów. Niewątpliwe należy do nich projektantka stron internetowych z Toronto, Tari Akpodiete. To właśnie ona stworzyła sieciowe muzeum banerów, które - jak przyznaje - ma być źródłem inspiracji dla twórców, ale równocześnie jest wyrazem jej obsesyjnego hobby. W zbiorach BannerReport.com znalazło się bowiem aż 15 tys. banerów wszelkich typów. Autorka strony twierdzi, że analiza banerów pomaga w tworzeniu nowych pomysłów, zwłaszcza, że banery często są dopasowane stylistycznie do stron, na których zostały umieszczone. Dlatego BannerReport.com może być traktowane jako przegląd różnych trendów projektowych w Internecie.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.