r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Nieoczekiwana zamiana miejsc?

Strona główna Aktualności

Yahoo! odrzuca ofertę Microsoftu, a samo z kupowanego staje się kupującym i przejmuje od firmy Time Warner portal AOL - czy sprawa może przybrać tak nieoczekiwany obrót? Najnowsze doniesienia prasowe mogą coś takiego właśnie sugerować.

W momencie, gdy stało się jasne, że Yahoo! ofertę Microsoftu odrzuci, pojawiło się kolejne ważne pytanie - co dalej z firmą, która przeżywa spory kryzys i nie ma pomysłów na jego zakończenie. Według oczywiście niepotwierdzonych informacji podanych dzisiaj przez Times, zarząd Yahoo! być może wpadł na alternatywne rozwiązanie - kupić AOL, wejść w wyszukiwarkowy outsourcing z Google i tym sposobem zawalczyć na rynku pod własną banderą.

Czy ten pomysł spodoba się akcjonariuszom Yahoo!? Trudno powiedzieć, ale na pewno jest to jakaś alternatywa w sytuacji, gdy zarząd odrzuca ofertę Microsoftu, a sam nie ma innego pomysłu - a to już na pewno właścicielom firmy by się nie spodobało. Mariaż z AOL mógłby faktycznie wzmocnić pozycję Yahoo! - portal Time Warner miał w grudniu 120 milionów unikalnych użytkowników, a samo Yahoo! 137 milionów. Google odwiedziły w tym samym czasie 133 miliony osób.

Inna ciekawostka - niektórzy analitycy zaczynają się obawiać, że odrzucenie oferty Microsoftu to nie tylko ruch taktyczny i gra na czas, ale przemyślane, konsekwentne działanie. Czy Yahoo! rzeczywiście chce przejść przez to samodzielnie?

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.