r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Nietrafione zakupy oddasz w kiosku RUCH-u

Strona główna AktualnościINTERNET

Jeśli obawiasz się, że kupionego przez Internet towaru nie będziesz mógł oddać, sprawdź czy partnerem sklepu internetowego jest RUCH. Do kolekcji usług, jakie świadczą placówki, dołączyły zwroty lub utylizacja towarów kupionych przez Sieć.

Zgodnie ze zmianami prawnymi, które weszły w życie w grudniu ubiegłego roku, klient ma 14 dni na zwrot kupionego przez Internet towaru i nie musi podawać przyczyny. Ma to zachęcić klientów do robienia zakupów przez Internet, także w zagranicznych sklepach. O ile jednak dostawa paczek z zakupami jest prosta i mamy sporo opcji do wyboru, ze zwrotami nie jest już tak różowo.

RUCH już umożliwia nadawania i odbieranie przesyłek w swoich kioskach, a do kolekcji usług dołączy możliwość zwrócenia nieudanych zakupów. Przesyłka zostanie przyjęta w kiosku i w zależności od preferencji partnera, czyli sklepu internetowego, zostanie odesłana lub przeprowadzone zostaną inne czynności. Jeśli okaże się, że przesyłka będzie droższa niż sam towar, RUCH zajmie się jego utylizacją. Firma zapewnia, że proces ten zostanie przeprowadzony komisyjnie w jej magazynach, z gwarancją, że nikt nie będzie towaru wykorzystywał w nieodpowiedni sposób. Wszystkie czynności będą raportowane do organizacji środowiskowych.

r   e   k   l   a   m   a

Kupiony przedmiot zostanie na miejscu sprawdzony pod kątem parametrów jakościowych, dzięki czemu klient szybko odzyska pieniądze. W wielu przypadkach dostanie je od ręki, gdy tylko pracownik RUCH-u poinformuje sklep o zwrocie i stanie jakościowym towaru. Możliwość gromadzenia paczek w magazynach RUCH-u, a następnie wysyłanie ich w większych „porcjach”, pozwoli zredukować koszty transportu. To szczególnie istotne w przypadku zwrotów do zagranicznych sklepów.

RUCH może tu spokojnie konkurować z firmami kurierskimi – podobnie jak one ma dobrą infrastrukturę logistyczną, magazyny, usługę Paczka w Ruchu i dodatkowo ciekawe możliwości promocji. Na korzyść 95-letniego już przedsiębiorstwa działa także bardzo rozbudowana sieć punktów obsługi, licząca ponad 2 tysiące kiosków, od malutkich po salony prasowe, oraz rozpoznawana przez kilka pokoleń Polaków marka. Na jej usługi zdecydował się już między innymi sklep Cdp.pl i Komputronik.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.