r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Niewydany Skyrim na Xboksa One przetarł drogę Falloutowi 4

Strona główna AktualnościROZRYWKA

W przyszłym tygodniu do sprzedaży trafi Fallout 4, kolejna odsłona w pewnych kręgach kultowej już serii gier RPG. Poza wersją PC, na rynku pojawią się również konsolowe, na PS4, a także Xboksa One. W tym ostatnim przypadku obiecano nam nawet wsparcie dla fanowskich modyfikacji. Przed premierą wychodzą na jaw ciekawe informacje. Czy na przykład wiedzieliście, że dla wprawy przeniesiono na amerykańską konsolę Skyrima?

Piąta część sagi The Elder Scrolls, przez jednych powszechnie besztana, przez innych bardzo ceniona, była jednym z najlepszych tytułów 2011 roku. Sporo egzemplarzy rozeszło się na Xboksa 360. Dzieło oparte jest na technologii, która w rozbudowanej formie znalazła zastosowanie w najnowszym Falloucie. Kiedy więc napromieniowana przygoda była w powijakach, a należało się zaznajomić z możliwościami Xboksa One, najpierw w całości przeszczepiono znaną opowieść fantasy na nowocześniejszy sprzęt.

Transplantacja się udała, ale pacjenta nie wypuszczono potem do ludzi. Innymi słowy Bethesda odłożyła na bok zoptymalizowany z myślą o lepszej konsoli kod Skyrima, koncentrując się w całości na postapokaliptycznym RPG. Wiedziała już, gdzie można silnik usprawnić, a nad czym należało jeszcze popracować, bo wcześniej dysponowała wyłącznie przybliżonym oszacowaniem mocy sprzętu. Obiecanki o niesamowicie poprawionej grafice można niemniej między bajki włożyć, co tylko potwierdzają powoli wyciekające do sieci materiały z gry. Fallout 4 skupi się na rozbudowaniu rozgrywki.

r   e   k   l   a   m   a

Czy The Elder Scrolls V doczeka się wznowienia na konsole obecnej generacji, skoro w zasadzie wystarczyłoby zebrać do kupy wszystkie paczki DLC, wrzucić lepsze tekstury i tak to wypuścić do sklepów, bo sama gra już chodzi sprawnie, przynajmniej na Xboksie One? Z PS4 też pewnie prowadzili takie próby. Producenci na razie proszą o uzbrojenie się w cierpliwość, gdyż nie mają nic do potwierdzenia w tym temacie. Jeżeli Skyrim trafiłby jednak w najbliższym czasie do wstecznej kompatybilności, która pojawi się wraz z aktualizacją 12 listopada, taka wersja Full HD nieco traci sens, nieprawdaż?

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.