Działa już strona przeznaczona dla reklamodawców, sama usługa ma ruszyć za parę tygodni - zapewne, w zależności od tego ile osób gotowych będzie do zainwestowania w TweetUp. Strona działa w oparciu o wyszukiwarkę Twittera z wbudowaną platformą reklamową. Wyniki wyszukiwania wzbogacane będą więc o materiały zamieszczane przez reklamodawców. TweetUp będzie wyszukiwał najpopularniejsze zapytania i na podstawie słów kluczy dodawał do nich wyników sponsorowane materiały. Ponadto w usłudze mogą brać udział nie tylko firmy, ale również prywatne osoby, które np. chcą zwiększyć popularność swoich kont w Twitterze. Dzięki TweetUp przesyłane prze nie wiadomości będą wyświetlane jako jedne z pierwszych. Usługa ma być zbliżona do AdSense firmy Google, która oferuje możliwość wyświetlania reklam kontekstowych w wynikach wyszukiwania. Podobna możliwość ma przyciągnąć reklamodawców do TweetUp.
Reklamodawcy będą musieli dzielić się zyskami z Idealab - zdaniem Tech Crunch po połowie. Wyniki wyszukiwań wyświetlane będą w najpopularniejszych klientach Twittera takich jak Seesmic czy Twidroid (dla Androida). Idealab podpisał już z nimi umowy, dzięki którym możliwe będzie zamieszczanie reklam online. Pierwszych 1000 osób, które zarejestruje się na stronie TweetUp, dostatnie 100$ kredytu na rozpoczęcie działalności.