r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Office 2010 sprzedaje się gorzej niż przypuszczano

Strona główna Aktualności

Zdaniem analityków z firmy NPD Group najnowszy pakiet biurowy Office 2010 Microsoftu sprzedaje się poniżej oczekiwań. Nie udało się pobić rekordu sprzedaży wcześniejszego wydania pakietu.

Według statystyk NPF, Office 2010 w ciągu pierwszych dwóch tygodni sprzedawał się znacznie gorzej niż jego poprzednik z 2007 roku. Miałoby to świadczyć o dużym nasyceniu rynku podobnymi produktami. Użytkownicy, którzy mają do dyspozycji wcześniejsze wersje pakietu, a także alternatywne i często darmowe rozwiązania, nie tak chętnie sięgną po najnowszy produkt Microsoftu. Zdaniem wiceprezesa NPD sprzedaż Office 2010 w takich warunkach to ogromne wyzwanie. Powodem małego zainteresowania pakietem może być również czas jego wprowadzenia - lato, które na rynku oprogramowania uważane jest za martwy sezon.

Ciekawa jest również informacja na temat takich narzędzi jak Google Docs czy Zoho. Alternatywne, darmowe usługi działające w chmurze obliczeniowej niespecjalnie zaszkodziły pakietowi Microsoftu. Przede wszystkim dlatego, że wielu użytkowników po prostu o nich nie wie. W dodatku idea chmury obliczeniowej jest jeszcze stosunkowo mało popularna wśród zwykłych odbiorców. Najwięcej klientów Microsoftowi odebrały darmowe pakiety biurowe - twierdzą pracownicy NPD. Firma może jeszcze nadrobić straty w kolejnych miesiącach.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.