OpenAcademy: Biblioteka SDL czyli jak szybko pisać gry 2D

OpenAcademy: Biblioteka SDL czyli jak szybko pisać gry 2D

24.11.2008 00:55

10 grudnia we Wrocławiu odbędą się kolejny wykład z cykluOpenAcademy. Będzie to pierwsze spotkanie po wakacyjnejprzerwie. Najbliższy wykład poświęcony będzie podstawowym zagadnieniomzwiązanym z biblioteką SDL. Prowadzący -Szymon Wilczek - postara się pokrótce przedstawić historię tejbiblioteki, jej możliwości, kilka przykładów wykorzystania, planyrozwoju i tym samym udowodnić, że wykorzystanie SDL znaczącoułatwia proces pisania gier komputerowych. OpenAcademy to cyklotwartych wykładów, których celem jest propagowanie idei wolności iotwartości oprogramowania. Tematyka prowadzonych prezentacji jestbardzo szeroka, począwszy od najbardziej podstawowych informacjizwiązanych z samą ideą Wolnego Oprogramowania, poprzez podstawyzagadnień praktycznych związanych z instalacją i użytkowaniemotwartych systemów, skończywszy na zaawansowanych aspektachadministracyjnych, czy naukowych. Organizatorem cyklu jest UczelniaOrganizacja Studencka AASOC działająca przyPolitechnice Wrocławskiej. Zaplanowane na 10 grudnia spotkanie rozpocznie się o godzinie 17:00w sali 0.31 budynku C-13 (ZCS) Politechniki Wrocławskiej, przy ul.Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25. Wstęp na wykład jest wolny,rejestracja nie jest wymagana.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)