r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

OpenGL 3

Strona główna Aktualności

OpenGL Architecture Review Board oficjalnie ogłosiło OpenGL 3, międzyplatformowego API dla grafiki 2D i 3D. Jest standardem konkurencyjnym do Microsoft Direct3D, często wykorzystywanym w otwartych aplikacjach.

Trzecia wersja była dotychczas znana pod nazwą kodową OpenGL Longs Peak. Prace nad nią są prawie ukończone. Specyfikacja zostanie sfinalizowana przez ARB podczas spotkania pod koniec sierpnia. Po miesiącu zostanie udostępniona publicznie.

W nowej wersji postanowiono m.in. poprawić wydajność przez usunięcie redundancji i elementów powodujących zbędny narzut. Zniknęły stare, nieużywane już funkcje. Starano się też zwiększyć efektywność i wykorzystać zmiany w sprzęcie jakie zaszły w ostatnich latach.

Razem z nowym OpenGL zaprezentowano zmiany w OpenGL Shading Language.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.