Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Chcesz zerwać umowę z UPC? Teraz jest to możliwe, ale czasu nie ma zbyt wiele

Dzisiejszy dzień jak co dzień nie zapowiadał się jakoś szczególnie ale o godzinie 17 przyszedł bardzo interesujący e-mail.

W dniu dzisiejszym 02/05/2013 otrzymałem maila o tym: że zgodnie z prawem telekomunikacyjnym z dnia 16/11/2012 zmianie ulegają wybrane postanowienia ogólnych warunków umowy abonenckiej. Brzmi bardzo ciekawie pomyślałem sobie może w końcu będę mógł zrezygnować z dość wysokiej wiążącej umowy i przejść na bardziej atrakcyjną.No i się nie pomyliłem co bardzo mnie ucieszyło :-)Po niżej przedstawiam treść owego Maila:

Szanowni Państwo,Dziękujemy, że są Państwo naszymi Klientami. Zależy nam, aby byli Państwo zadowoleni z naszych usług oraz z obsługi Klienta - wkładamy wiele pracy w ich stały rozwój i doskonalenie. W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy do naszych produktów wiele ulepszeń.

Telewizja Cyfrowa UPC

Uruchomiliśmy nową, darmową aplikację UPC TV, dzięki której można uruchomić nagrywanie programu przez smartfona i iPada oraz sprawdzić program telewizyjny.Internet UPCNa całej naszej sieci udostępniliśmy usługę internetową
o prędkości 150 Mb/s
.(W zależności od jakości danego modemu przeważnie.)

Telefon UPC

Udostępniliśmy Klientom Telefonu UPC innowacyjną, darmową aplikację UPC Phone, która umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń z telefonu komórkowego, wykorzystując numer, taryfę i darmowe minuty telefonu stacjonarnego UPC.

Informacja o zmianach w dokumentach abonenckich

Chcielibyśmy poinformować Państwa, że w związku ze zmianą ustawy Prawo Telekomunikacyjne (z dnia 16 listopada 2012 r.), zmianie ulegają wybrane postanowienia ogólnych warunków umowy abonenckiej, regulaminu świadczenia usług oraz regulaminu szczegółowego świadczenia usług komórkowych. Przy okazji zmian, wymaganych przepisami prawa w wyżej wymienionych dokumentach, wprowadziliśmy również dodatkowe zmiany, które sprawią, że dokumenty te będą dla Państwa bardziej przejrzyste i zrozumiałe.

Zmiany w dokumentach abonenckich będą

obowiązywać Państwa od 21 czerwca 2013 r.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z: nową treścią ogólnych warunków umowy abonenckiej,wykazem zmian w Regulaminie świadczenia usług przez UPC Polska Sp. z o.o.,wykazem zmian w Regulaminie szczegółowym świadczenia usług komórkowych przez UPC Polska Sp. z o.o.Pełne wersje zmienionych dokumentów są dostępne na stronie www.upc.pl.

Jednocześnie zapewniamy, że wysokość Państwa opłat oraz inne warunki świadczenia usług nie zmieniają się.
To mnie martwi bo wolałbym aby zmieniły się na niższe a nie żeby pozostały na tym samym poziomie akurat :-)

Jeżeli nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC. W tej sytuacji UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi.

Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu umowy abonenckiej powinno być złożone nie później, niż do 21 czerwca 2013 roku. Wszelkie informacje na temat zmian w dokumentach abonenckich są dostępne na stronie www.upc.pl oraz pod numerem 32 4 94 94 80*.

Podsumowując

Firma UPC w mailu pokazuje jakie udostępnili nowinki na smartfony, jakie są fajne etc. Ale co jak co Usługi świadczone są na jakimś tam poziomie, tylko myślę że mogły by być one świadczone jeszcze lepiej, gdyby UPC słuchało "głosu ludu" co im się nie podoba a co nie, jest jedno forum o takich sprawach i jeden fanpage na FB niezadowolonych klientów UPC no ale firma swoje Klienci swoje... Więc jak komuś przeszkadzają za wysokie rachunki czy po prostu ktoś jest nie zadowolony z usług to jest okazja aby takie wypowiedzenie złożyć, do dnia 21 czerwca bieżącego roku. I na zakończenie wpisu proponowałbym bardziej ubiegać się o sprzęt który jest najmniej awaryjny a opisuję go we wcześniejszych wpisach Dekoder i Modem to Cisco a z dekoderów bez nagrywarki to jeszcze w grę wchodzi Peace :)

Generalnie UPC świadczy usługi na poziomie ale najsłabszym ogniwem moim zdaniem jest sprzęt który dana firma daje swoim klientom. Jakość sprzętu w niektórych przypadkach jest adekwatna do zadowolenia bądź nie zadowolenia klienta w zależności na co klient trafi.

Co do rezygnacji to jest jeszcze jedna możliwość a opisuje to tutaj:Zmiana Programowa Można rezygnować do 31 Lipca, na tych samych zasadach ale powód już jest inny :-)
Wcześniejsze wpisy to:Modemy/Dekodery/TechicolorPozdrawiamOver 

internet porady

Komentarze

Shaki81 MODERATOR BLOGA 02.05.2013 20:55 #1

W sumie to po nowelizacji prawa telekomunikacyjnego to obowiązek operatora. Ale dobrze, że UPC informuje swoich klientów o takiej możliwości i to z odpowiednim wyprzedzeniem.

djDziadek  02.05.2013 20:59 #2

Tepsa (Orange) i samo Orange napisało, że ponieważ zmiany wynikają z umowy, to po zerwaniu tejże trzeba wybulić karę umowną.
Czyli +1 dla UPC za PR :)

gkaminski  02.05.2013 21:05 #3

No patrz - a ja nic nie dostałem :) Zresztą... wątpię, żeby mi zaproponowali coś lepszego niż mam (pakiet TV + net 30 Mb za 75 zł miesięcznie).

Over  02.05.2013 21:14 #4

@gkaminski
A sprawdzałeś w poczcie UPC??
Logujesz się za pomocą stronki do własnego konta UPC, Nr klienta i pesel i powinieneś mieć tego maila ;)
Do każdego to wysyłali, no bo raczej nie do jednostek :)

saturno  02.05.2013 21:33 #5

@Over

Z tego co się orientuje żeby zerwać umowę bez płacenia kary musisz wskazać która konkretnie zmiana w umowie jest na twoją niekorzyść.

foreste  02.05.2013 21:44 #6

A kotek the best ;D

Over  02.05.2013 22:16 #7

@saturno
Zrywasz umowę na mocy zmiany prawa telekomunikacyjnego ;) proste ;)
Chyba nie przeczytałeś całego wpisu do końca;)

patryk9200  02.05.2013 22:47 #8

Ten kot powinien w kagańcu chodzić a pazury powinien mieć spiłowane tak dla bezpieczeństwa ;-D

okokok  02.05.2013 22:51 #9

Over,
Verctra reklamuje TV na urządzeniach mobilnych w domu - tablety, netbooki itp. Stronę do tv online zrobili we flashu :D Mogę zerwać umowę? Serio pytam, bo 2 lata temu opłaty wychodziło coś ponad 100 zł, a teraz jest to coś ponad 200 zł, z jakimiś dziwnymi wpisami na fakturze.

gkaminski  02.05.2013 23:08 #10

@Over - tam nie sprawdzałem. Generalnie tej poczty nie używam - skoro faktury przysyłają mi na prywatnego maila, to chyba i takie wiadomości powinni?

duffee  02.05.2013 23:54 #11

Ja na upc nie narzekam , a internet smiga i tv cyfrowa tez, a za wszystko place tylko 130 zl (151 kanalow tv w tym ok 20 HD, internet 25MB download , 1,5 MB upload) i to mi wystarczy .

Over  03.05.2013 12:06 #12

@okokok
Jeżeli na umowie masz określoną kwotę a usługodawca ci ją podwyższa to powinieneś mieć prawo do rozwiązania.
Najwięcej klientów rezygnuje z Vectry sugerując się tym że podczas oglądania filmów dekoder pobiera aktualizacje jakieś czy przerywa po porostu notorycznie z tego co zauwazyłem na to najwięcej klientów się z karży gdy zakłada się UPC.
@Zbigniew2003
Ten kotek użarł mnie w rękę nie jeden raz, ale nie chciałem pokazywać krwi na chusteczce bo niektórzy mogą być na krew, wyczuleni a nie chciałem aby czytający ten wpis mieli serie omdleń przed monitorem.
@gkaminski
Ta firma jest specyficzna, dostałeś maila od nich? dostałeś na pocztę przychodzą ci głównie rachunki ale w większości przypadków jak przychodzi jakieś postanowienie czy coś to wysyłają to na maila od nich bo wiedzą że mało osób go sprawdza :)
Jest to jakaś taktyka ;)
@duffee
Ja też na usługi nie narzekam są ok ale chcę uświadomić co po niektórych, że sprzęt który klientom jest "wciskany" jest z góry skazany na porażkę w zależności od regionu oczywiście :)
Ale jako tak ogólnikowo to UPC na pewno świadczy usługi lepsze niż całe te Orange/TP czy netie i inne ADSL'owe badziewia ;)

gravis33  03.05.2013 12:36 #13

ja na uslugi za specjalnie nie narzekam. działa jak powinno, a na rachunkach nie bankrutuje... co do fan page'y na FB... hmmm probują byc mocni i cos wskórac jak anty nc+, ale zadnych tam konkretów a tym bardziej razacej siły przebicia...

ghrunt (niezalogowany) 04.05.2013 03:20 #14

Over, dzięki za info, akurat analizowałem ile będę musiał zapłacić przy wcześniejszym rozwiązaniu umowy, a tu taka miła informacja :)

Co do Twojego kota, to faktycznie wygląda on na niezbyt przytulnego :P Nie ma w tym jednak nic dziwnego, jeśli zawsze traktowałeś go tak, jak na zamieszczonym filmiku. Smuci mnie ilekroć widzę takie zestresowane i agresywne zwierzaki, bo wiem, że wynika to z przekonania ich właścicieli, że są to zabawki.
Ale może jeszcze nie wszystko stracone - obejrzyj sobie serial "Kot Z Piekła Rodem" (jest chyba dostępny na YT). Tam znajdziesz wiele bardzo cennych porad.

Over  04.05.2013 17:04 #15

@ghrunt
Nie ma za co po to piszę aby pomóc ludziom takim jak ty w potrzebie, gdzie zostało ci jeszcze parę miesięcy płacenia za dużo a nie możesz nic zrobić bo jesteś związany umową.
A co do kota to mój kot jest potulny i słodki a ten kotek to akurat od mojej byłej a charakter miała podobny do tego kota z filmu także,To Nie Mój Kot,(mój kociak jest na fotkach z poprzednich wpisów) apropo serialu Koty z piekła rodem oglądam go i masz racje dużo wnosi do opieki nad zwierzątkami ;)

Axles  05.05.2013 19:21 #16

Ja tam jestem nowym abonentem UPC i póki co nie mogę im nic zarzucić. Abonament 135zł za pakiet telewidza (przez pierwsze miesiące 95zł) w tym 150 kanałów cyfrowych na jednym odbiorniku i analogowe na dwóch innych, internet 60Mb/s i telefon 60 minut miesięcznie. Problemów żadnych, transfery są cały czas jak te deklarowane. Pożyjemy zobaczymy.

deepone  05.05.2013 22:32 #17

Ja to nie mam co zrywać umowy, ledwo co ją podpisałem :)

gravis33  06.05.2013 15:23 #18

no ale tak mam net i tv. przyjemnosc kosztuje miesięcznie 130 zł. nie widze potrzeby zrywania umowy ' na siłe" lub " bo można' a odnosze wrażenie, że co poniektórzy troche tak to odbierają...

Magda853315 (niezalogowany) 06.05.2013 16:01 #19

Ja nie dostałam takiej informacji. Czy wiadomo, że ta informacja dotyczy także osób, które podpisały umowy w "promocji"? Być może dla tych osób nie wysyłali?

mobasal (niezalogowany) 06.05.2013 17:07 #20

taaa ... tylko jak zrezygnujesz czyli skorzystasz z tego prawa to przez jakiś okres nie będzie można podpisać nowej umowy z UPC - chyba 3 miesiące ....

Over  06.05.2013 17:56 #21

@Magda853315
Jeżeli umowę podpisałaś na starych Dokumentach abonenckich a co do promocji to nie ma to większego znaczenia jaka po prostu zmienia się prawo i tyle ;) Sprawdź swojego maila które jest przypisane do twojego konta ;)
@mobasal
A co za problem umowę podpisać już nie na ciebie a na dziewczynę, tate, dziadka, wujka,?? :-)

mati810  07.05.2013 01:27 #22

Na jakość i ceny usług oferowanych przez UPC nie narzekam i boli mnie to na co zwrócił uwagę djDziadek. Zarówno Orange (Centertel), T-Mobile jak i Play przysłały informację o zmianie prawa z zastrzeżeniem, że jako zmiany są odgórne to nie przysługuję prawo do odstąpienia od umowy. Dlaczego skoro wszystkich obowiązuje to samo prawo jedni są ponad nim? Jestem pracownikiem jednego z w/w. operatorów komórkowych (pominę którego), a i tak nie udało mi się uzyskać sensownej odpowiedzi. U dwóch pozostałych mam prywatne telefony i nie ukrywam, że mając możliwość we "własnej" sieci skorzystania ze stałej zniżki pracowniczej, chętnie zerwałbym podpisane wcześniej umowy. Czekam na dzień kiedy polskie prawo zostanie pozbawione wszelkiego rodzaju luk, umożliwiających takie procedery.

Over  07.05.2013 08:21 #23

@mati810
Może to tylko kwestia strategi operatora?
UPC ma jednego konkurenta Vectre a Ludzie na niego narzekają także praktycznie wogóle nie ma konkurencji, i teraz tak ja zerwę umowę oni będą chcieli mnie przy sobie zatrzymać dadzą mi promocje zgodzę się i zostane;)
A w Innych Play/Orange/etc
Nie możemy Abonenta puścić bo odejdzie do konkurencji bo w końcu wiele konkurencja dać nie może ale zawsze coś da a usługi praktycznie są świadczone na tym samym poziomie...
Może to tak jest?

Magda853315 (niezalogowany) 07.05.2013 10:56 #24

@Over
Na poczte nie przyszła mi żadna informacja - sprawdziłam :-( Mam nadzięję, że pomimo tego i tak będę mogła zrezygnować.

Over  07.05.2013 21:34 #25

Wyslij Rezygnację, napiszę ci co masz napisać i z jakich powodów, jak chciałabys wzór to napisz do mnie na GG to ci podeślę ;)

mmtv  08.05.2013 02:21 #26

Wystarczy napisać wypowiedzenie, a za powód odwołać się na zmiany i czekamy na odpowiedź.
Albo zaproponują niższą cenę, jeśli nie to szukamy konkurencji.

Magda853315 (niezalogowany) 08.05.2013 09:16 #27

@Over poproszę o gg :-)

danon1973  08.05.2013 21:32 #28

Do nas przyszła informacja, że możemy zrezygnować z umowy.
Nie jesteśmy do końca zadowoleni z usług (chodzi o usługi dodatkowe - mamy pakiet na firmę, bo tv i internet są oki).
Pytanie, czy jeśli zrezygnujemy z umowy powołując się na wyżej wspomniane zmiany, to będziemy mogli podpisać z UPS nową umowę na innych warunkach?
Na przykład już nie na żonę i na firmę tylko indywidualnie na mnie, ale na ten sam adres?

Over  08.05.2013 23:48 #29

@Magda85331
Zarejestruj się na DP to nr GG będzie dla ciebie widoczny ;)
Nie podaję numerów w komentach :(
@danon1973
Nie powinno być problemów, oczywiście istnieje możliwość wzięcia umowy na osobę prywatną i przeważnie nikt się nie czepia, warto jednak przy rezygnacji zaznaczyć że umowa będzie podpisywana ale na innych warunkach ;)
Co do adresu to nie będzie problem bo nie ważny jest adres a na kogo to ma być czyli żona rezygnuje a ty na następny dzień podpisujesz umowę na siebie to jest standard ;)
Jak masz inne pytanka to pisz śmiało ;)
Niestety najczęściej jak bierzesz Dekoder to HBO dają za free na miesiąc ale nie wiele osób wie o tym że trzeba zrezygnować do miesiąca jeżeli nie zrezygnują to dodatkowo co miesiąc po miesiącu zostanie naliczana opłata 20 coś złoty co nie jest fajne ale skleroza swoją drogą (takie wciskanie na siłę z myślą że abonent zapomni odmówić usługi) no ale można wynegocjować aby te pakiety nie były przypisane chodź to w praktyce różnie wygląda w zależności z kim się rozmawia...

roobal  09.05.2013 01:25 #30

Jeśli ceny pozostaną bez zmian, to ja akurat narzekał nie będę, w domu mam umowę na czas nieokreślony jeszcze z czasów Aster, gdzie mieliśmy umowę na 1Mb/s, po przejęciu UPC podwyższyło za tę samą cenę do 5Mb/s, a dwa dni temu zwiększyli do 15Mb/s.

Co do modemów, jakiś miesiąc temu UPC zleciło wymianę na modem Cisco, który niestety nie chciał współpracować z telefonem. Osoba, która go wymieniała była ledwo ogarnięta w temacie, gość wydzwaniał po innych instalatorach i dowiedział się tylko, że Cisco czasami nie współpracuje z telefonami i nie wiedzą dlaczego, pewnie są tak samo ogarnięci w tym temacie tak, jak i on, a po jego rozmowie z ludźmi z UPC, wnioskuję że gość był prawdopodobnie z zewnętrznej firmy. Skończyło się na tym, że po 40 minutach walki z modemem Cisco, gość podłączył modem Thomsona, który miał akurat w samochodzie i na którym telefon zadziałał zaraz po podłączeniu, może faktycznie te modemy Cisco nie chcą współpracować z telefonami, albo oni po prostu nie wiedzą co zrobić, aby działał ;) W każdym razie, ja jestem zadowolony, modem od Aster działał sprawnie przez 3 lata i działałby pewnie do dziś, gdyby UPC nie zleciło wymiany, mam nadzieję, że Thomson również nie będzie sprawiał problemów ;)

AWSZE (niezalogowany) 09.05.2013 10:31 #31

heh....

Żadne 1:0 dla UPC pozmieniali sporo w regulaminie i to nie tylko ze względu na zmiane prawa... dlatego muszą dać możliwość wypowiedzenia umowy.

Goomiś (niezalogowany) 10.05.2013 16:45 #32

Witam. Rok temu podpisałem umowe na 2 lata w promocji dopasowana na UPC FIBER POWER 30 Mb/s za 66zł. Dostałem modem Webstar epc2203 a w chwili obecnej przy podpisaniu jest umowa na 12 miesiecy i dostaje sie modem wi-fi i a w tym przez 3 miesiace za 33zł. Tak sie zastanawiam czy moge zerwac umowę i podpisać jeszcze raz? Czy musze na inna osobę,np na żonę? Jeszcze patrzylem w Netii to za 65,90 maja 50mb/s a w sumie to moze nawet wystarczyloby mi te 20mb/s za 49,90.

Goomiś (niezalogowany) 10.05.2013 18:01 #33

Jeszcze doczytałem,że w UPC za router jest opłata 16zł miesięcznie i 100 aktywacja

Over  10.05.2013 21:04 #34

@Goomiś
No musiałbyś na inna osobę niż ty np żona wystarczy :)
Neti bym nie brał bo pomimo że proponuje 50Mb to niekoniecznie musi tyle wycisnąć, a ADSLowi już nie ufam ;)
@roobal
Serwis przyjeżdzający do klienta to tylko i wyłącznie firmy podwykonawcze a jak gościu jest świeży to wiele na początek nie wie ale to też może wynikać z bardzo krótkiego okresu szkolenia poniżej jednego miesiąca...
No ale dobrze że ci wszystko działa.

witam (niezalogowany) 11.05.2013 20:08 #35

wiec jak to jest z Orange dostałam list poczta ale ale na dole pisze ze w przypadku zerwania przed czasem operatorowi przysługuje prawo zwrotu ulgi a ja mam w umowie ulga 5 tys ponad i dopiero rok umowy za mną. 2 lata jeszcze zostało bo to umowa na 36 miesięcy ??? to jak to to będę musiała płacic kare czy nie to u nich się zmieniło jak to jest ?? prosze o pomoc bardzo bylo by mi na reke zerwac z ta siecia i ich zasiegiem ..............!!!!

nuk (niezalogowany) 13.05.2013 14:27 #36

Witam, Over możesz przesłać wzór odstąpienia od umowy oraz swojego maila od UPC z datą 02.05.13 oxygenp@gmail.com ?
od kilku tygodni próbuję bezskutecznie pozbyć się umowy z powodu przeprowadzki do mieszkania gdzie nie ma UPC. 2 maja bylem w punkcie usługi i złożyłem odstąpienie od umowy.Do końca maja jestem odbiorcą sygnału. Potem kara. Nie dostałem żadnego maila do dnia dzisiejszego, nie zostałem poinformowany o takiej możliwości odstąpienia od umowy bez poniesienia konsekwencji. Kilka dni temu ponownie poszedłem wiedzac już o takiej furtce ale w punkcie obsługi twierdzą , że 2 maja oni jeszcze nie wiedzieli dlatego nie poinformowali mnie o takiej mozliwości, a teraz juz nie mogę w odstąpieniu podac takiego powodu. Twierdzą że o zmianach wiadomo od 9 maja. Dlatego bardzo proszę o przesłanie maila z 2 maja. Szukam argumentów aby nie płacić 1000zł kary..to jest nadużycie że do jednych wysylają maila a do innych nie.Sprawdzałem na moim koncie UPC pocztę i nie ma takiej informacji ani tu ani na prywatnej poczcie. Z góry dziękuję!

kieuran (niezalogowany) 13.05.2013 23:33 #37

Witam, ja rozwiązuje umowę, bo w moim bloku było tylko UPC a ja chcałem mieć tv na euro.
Teraz wykorzytsuje okazje i przechodze do vectry: zamiast 90zł będe miał 80 miesięcznie, plus 3 miesiące za 20 zł plus pakiet 137 kanałów zamiast 110 czy tam 115, w tym bajki (dla dziecka).

Rozmawiałem na czacie z UPC, i jeśli zerwę umowę, to dopiero po nastepnym miesiącu odłączą i przestane płacić, ale jeśli umowę zerwę z winy upc(czyli jak w tym wypadku zmiana umowy) to jak napisała mi kobiecina jak wymówie im np 14 maja to 22 maja mi odłączą i na nastepny dzień mogę podpisać nową umowe z UPC czyli znowu wykorzystać kilka miesiecy gratis plus jakieśtam bonusy.
Więc radze wszystkim tak zrobić chociażby z tego względu aby oszczędzić pareset złotych (ja miałem pół roku za pół ceny czyli 270zł)

Over  14.05.2013 15:56 #38

@kieuran
No tak trzeba twardo z niektórymi ludźmi pewnie z tym z kim gadałeś próbował na siłę ci coś wcisnąć także trzeba krótko :)
@nuk
Wysłałem ci to o co prosiłeś :)
Wiesz to że oni nie wiedzą to znaczy że są źle do informowani i coś to świadczy o tym konkretnie biurze obsługi, bo jak mniemam byłeś tam osobiście :-)

iness (niezalogowany) 25.05.2013 22:21 #39

MAm pytanie rowniez mam telewizje i internet z upc tylko mam mały kłopot poniewaz ani vectra ani inna telewizja nie jest dostepna w moim bloku ... jaka jest jeszcze telewizja ??

Marlena1666 (niezalogowany) 26.05.2013 10:47 #40

Dziś weszłam na swoją elektroniczną fakturę i jak zawsze miałam do zapłaty 120,99 to w kwietniu już było 125,99 a teraz za maj 167,99. Nie dostałam żadnej informacji o tym, że będę większy abonament płacić nic nie podpisywałam. Dostałam tylko pismo o zmianie warunków, to w którym mowa, że mogę wypowiedzieć umowę do 21 czerwca. Tak więc skoro zmiana umowy jest od 21 czerwca to dlaczego już podnieśli mi o 50zł abonament bez mojej wiedzy ?

MR,JERZYK (niezalogowany) 27.05.2013 21:44 #41

cyt."Nie którzy użytkownicy zarzucali mojemu kotu..."
niektórzy - piszemy razem.

gm (niezalogowany) 28.05.2013 10:59 #42

mozecie podeslac gdzies wzor wypowiedzenia umowy z upc? bo z checia skorzystalabym z tej pieknej okazji do tego...

mikkel (niezalogowany) 29.05.2013 11:32 #43

wchodzisz na: http://www.upc.pl/rezygnacja i w polu pytanie piszesz: W związku z brakiem akceptacji zmian w regulaminie proszę o rozwiązanie umowy z dniem 21.06.2013. W odpowiednich polach wpisujesz swoje dane i to wszystko. W kolejny dzień roboczy otrzymasz potwierdzenie.

Over  29.05.2013 11:42 #44

@Marlena1666
Może promocja ci się już skończyła i lecisz na abonamencie bez promocji? do kiedy masz umowę?
Podsyłam wzór przykładowy rozwiązania umowy żebyście nie musieli pisać do mnie maili :)

"W związku ze zmianami w dokumentach abonenckich które wchodzą w życie, wnioskuję z dniem dzisiejszym 29/05/2013 wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Firmą UPC Polska.
Z wyrazami szacunku (Podpis)"

macpie10 (niezalogowany) 30.05.2013 10:20 #45

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić w jaki sposób należy zwrócić sprzęt UPC? Konkretnie modem.

Magda_Magdalena (niezalogowany) 30.05.2013 22:46 #46

A czy jeśli mam obecna umowę na czas nieokreslony, natomiast Canal+ mam do września to mimo to mogę zerwać umowę ??

Over  31.05.2013 14:47 #47

@macpie10
http://obsluga-klienta.upc.pl/app/answers/detail/a_id/178/~/zwrot-sprz%E4%99tu
@Magda_Magdalena
Trochę dziwne, zrezygnować musisz ale canal + jakbyś musiała oglądać pomimo braku sprzętu, niewiem jak to wygląda od strony umowy ale musiałabyś się dopytać w BOK ;)

berkelone (niezalogowany) 03.06.2013 15:15 #48

@Over
Witam wielkie dzięki za wszystkie info. Dodzwonić się do BOK to jakiś dramat, więc pytam:
Wysłałem rezygnację, czy nie zaskoczą mnie że np nei oddałem po 2 dniach od złożenia rezygnacji sprzętu i naliczą kupe kasy jakiejś kary? Jak jest ze zwrotem sprzzętu w powyższym przypadku?
Pozdrawiam

kamil0214 (niezalogowany) 03.06.2013 23:42 #49

witam wszystkich mam problem tego typu ze podpisalem umowe z upc na 9 miesiecy spozniłem sie ze złozeniem wypowiedznia teraz przedłuza mi umowe o kolejne 9 miesiecy ? nie chce juz upc czy da sie jakos z tego teraz zrezygnowac nie ponoszac zadnych roszczen ?

Over  04.06.2013 20:39 #50

@berkelone
Zwrot sprzętu masz opisany z liunkiem post wyżej od twojego:)
Co do dzwonienia to polecam dzwonić z rana o 7.
@kamil0214
Masz takie prawo, ja was tylko o tym informuję że można, a wiem że jest was wielu z takim problemem :-)
Więc tak masz przedłużoną umowę z automatu to tym bardziej akurat teraz masz okazję problem rozwikłać.

daw8909 (niezalogowany) 04.06.2013 22:17 #51

a jezeli mam umowe z upc na 9 miesiecy i powinieniem byl wypowiedziec ja 30 dni przed koncem czerwca, a tego nie doczytalem w umowie (myslalem ze wygasa sama) to czy tez moge zerwac umowe swiadczenia uslug na wyzej wymienionych zasadach?

Over  05.06.2013 16:53 #52

@daw8909
No tak możesz umowa się przedłużyła sama więc masz podstawę do rezygnacji skoro nie jesteś zadowolony..
Proste

Jark000  09.06.2013 14:23 #53

Witam
Czy mozna prosic o wzór wypowiedzenia umowy UPC?

Wodzu84 (niezalogowany) 10.06.2013 17:45 #54

WItam,
18 lipca kończy mi się 2 letnia umowa. Poszedłem do UPC zapytać czy jest jakaś oferta na przedłużenie umowy. Niestety, ale zaproponowali mi umowę na identycznych warunkach. Myślicie, że złożenie wypowiedzenia poskutkuje i zaoferują coś na promocyjnych warunkach?
pozdrawiam

Over  11.06.2013 22:30 #55

@Jark000
Wzór rozwiązania umowy jest napisany w komentarzu #45
@Wodzu84
Przeważnie po wysłaniu rezygnacji dostaniesz lepszą oferte niż bez rezygnacji :)

bigzbig  11.06.2013 23:40 #56

Najwięcej skorzystają grożąc rezygnacją ci, którzy dotychczas korzystali z jednej, góra dwóch usług oferowanych przez UPC. Ci abonenci mogą sporo uzyskać w ramach "tajnej" promocji "Rewia Usług IV"
http://www.sendspace.pl/file/507c33f394cf30b172c768f/regulaminy-upc
Tacy jak ja korzystający z pakietu 3 usług odbijają się od konsultantów DUK jak od ściany. Ci ludzie najwyraźniej są gratyfikowani za zatrzymanie abonenta za jak najniższą cenę i jednocześnie sprawiają wrażenie obojętnych na to, czy rozmówca zostanie dalej klientem UPC czy nie. Myślę, że albo działaja tak, jak zostali zaprogramowani na jakimś fuckin' szkoleniu, albo mają dokładnie w dupie ilu ludków zostanie w UPC
Dziś po blisko półgodzinnej rozmowie "wywalczyłem" za pakiet złożony z Max Extra HD z nagrywarką + Fiber Power 60 + Minuty non-stop Europa i Świat + Multiroom HD opłatę miesięczną 190 PLN
No i sobie teraz siedzę i myślę... że lojalność w rozumieniu UPC to tramwaj jeżdżący tylko w jedną stronę.

Waldh89 (niezalogowany) 12.06.2013 12:08 #57

Zaproponowali mi nową ofertę z upc, 150zł a w tym internet 60mb, tv chyba 115 kanałów plus pakiet canal plus, i telefon z którego i tak nie korzystam, ale podobno musi być, wczesniej miałem 176zł i neta 50mb . Warto???

Dzika Stokrotka (niezalogowany) 12.06.2013 12:57 #58

Witam
W związku ze zmianą adresu zamieszkania i brakiem możliwości przeniesienia tam UPC chciałabym powołując się na zmiany w regulaminie odstąpić od umowy unikając płacenia kary. Z tego co wyszperałam UPC oprócz zmian związanych ze zmianami ustawy w Prawie Telekomunikacyjnym wprowadziło kilka swoich. Na co mogłabym się konkretnie powołać tak aby uznali mi rezygnację nie naliczając kary? pozdrawiam

Over  12.06.2013 20:48 #59

@Dzika Stokrotka (ciekawy nick swoja drogą)
zmieniasz miejsce zamieszkania na takie gdzie usługi ich nie sięgaja i jak masz zameldowanie to niepłacisz zadnej kary bo to nie twoja wina że tam gdzie sie wyprowadzasz nie maja sieci, da się to załatwić tak żebyś nic nie płaciła ew konsultant tylko cię straszy...
@Waldh89
Z tym canal+ to cena nie jest zła moim zdaniem tak bez canal + byś pewnie płacił kolo 120zł.

Over  13.06.2013 19:50 #60

Jak ktoś jeszcze nie zdążył z rezygnacją to kolejny wpis daje szanse do rozwiązania umowy do 31 Sierpnia ;)
http://www.dobreprogramy.pl/Over/Chcesz-zerwac-umowe-z-UPC-Teraz-jest-to-mozliwe...

A. (niezalogowany) 13.06.2013 20:08 #61

zostałem klientem ktory zapomnial o dodatkowych pakietach hbo itp, dlatego...
1. czy rezygnacja ma byc kierowana na Katowicki adres biura obslugi klientow?
2. czy po rezygnacji bede mogl podpisac umowe na nowych warunkach jako nowy klient? czy potrzebna do tego inna osoba.

Anonim (niezalogowany) 14.06.2013 08:56 #62

JA dzis dostalem info na maila, cyba rozwiążę i moze obniże koszty

Dzika Stokrotka (niezalogowany) 14.06.2013 09:42 #63

Dziękuję za radę. U mnie już załatwiona sprawa, pismo złożone już jakiś czas temu, stąd też ten telefon od konsultanta i jego pytanie "z którym z punktów regulaminu się nie zgadzamy". Jak to baba wpadłam w lekką panikę i zaczęłam szukać konkretnie na co skutecznie można się powołać. Nie obyło się bez telefonu do przedstawiciela vectry jak to oni załatwiają sprawę .
p.s. a nick z reklamy marsa :P

Pozdrawiam i życzę miłego dnia

koltik (niezalogowany) 15.06.2013 14:22 #64

jak zloze rezygnację 17 czerwca to kiedy mnie odłączą? czy bede musial caly jeszcze okres rozloiczeniowy placvic?

Over  15.06.2013 22:09 #65

@A.
jak chcesz na siebie to musiałbyś przeczekać 3 miesiące, jak na żonę czy kogoś innego to od zaraz.
@Dzika Stokrotka
Cieszę się że dałaś rade i nie oparłaś się presji :)
@koltik
Myślę ze do 1.5 miesiąca w zależności jakie masz usługi.

CorL (niezalogowany) 16.06.2013 11:07 #66

Na jaki adres trzeba wysłać wypowiedzenie ? Ma to być Katowicki adres biura obsługi klientów ?

kooalala (niezalogowany) 16.06.2013 17:26 #67

Over widzę że jesteś mocno zorientowany w temacie. Mam prośbę o podpowiedź jak rozegrać sprawę z UPC. Chcę szybko zerwać umowę bo podobnie jak dzika stokrotka przeprowadzam sie i na miejscu mam lokalnego dostawcę z super warunkami... Ale nie chcę się z nimi użerać, myślę że prościej będzie zerwać umowę teraz ze względu na zmiany w regulaminie. Co napisać? Konsultant powiedziaal mi, że mam wskazać konkretne zmiany w regulaminie, które mi nie pasują... Do zmian dotarłam ale ponoć niektóre wynikają ze zmiany prawa i jako takie nie moga być podstawa do odstapienia od umowy,,, A już wertować ustawy to mi się specjalnie nie chce... Na co najlepiej się powołać? Czy jednak lepiej napisać bez wdawania się w szczegóły? Dzięki z góry. Jak masz jakiś wzór treści pisemka to bardzo proszę o podesłanie: dzemik2@op.pl Dzięki!

Awek (niezalogowany) 17.06.2013 07:32 #68

Proszę o radę. Jak rozwiążę teraz umowę z winy UPC, to za jaki czas mogę podpisać nową na lepszych warunkach? Muszę jakiś czas odczekać czy zostanie podpisana i uruchomiona od razu? Zaznaczam, że umowa jest na mnie i taka musiałaby pozostać.

Boguh (niezalogowany) 17.06.2013 15:40 #69

Hmmmm a kolega z filmu drażniący zestresowane , a co za tym idzie agresywne zwierze , to ma równo pod sufitem? Moża tak tym przedmiotem co drażnił kota walnął by sie w łeb. Podobno coponiektórym od uderzeń rozum wraca i chęci do nauki kontaktu ze zwierzęciem w domu.

karken (niezalogowany) 17.06.2013 20:35 #70

Witam
Mam pytanie, a mianowicie jeśli korzystam w UPC z następujących usług: bezprzewodowy internet UPC, fiber power 60 Mb/s, pakiet bezpieczeństwa, to także mogę złożyć wypowiedzenie na mocy zmian w dokumentach abonenckich?
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź

Over  17.06.2013 23:47 #71

@Awek
Możesz podpisać nową umowe ale jak przeczekasz 3 miesiące jeżeli osoba miała by być na kogos innego to odrazu.
@kooalala
Poszło
@Boguh
Nie znasz charakteru kota więc sie nie wtrącaj nie każdy kot jest przyjazny...
To tak jak ja bym cie uczył jak masz swoja dziewczyne doprowadzić do porządku jak ma okres i jest na wszystko wściekła... bez jaj po za to nie mój kot przeczytaj wcześniejsze komenty...

zuzanna919 (niezalogowany) 18.06.2013 10:59 #72

Over ja mam identyczna sytuacje jak kooala, sprzedałam mieszkanie i szukam nowego, jeszcze nie wiem w jakim miejscu kupie i czy będzie tam UPC. Mam na to 2 miesiące . Zmiana w regulaminie jest mi wiec na reke żeby teraz bez kosekwencji finasowych zrezygnować, bo mam umowę na dwa lata ( a minelo 8 miesięcy).
Czy ja tez mogłabym prosić o wzor takiego pisemka i na co mam się powołać jak do mnie zadzwonią? mój mail : zuzanna919@interia.pl
Z góry dziękuję

Lorene (niezalogowany) 18.06.2013 13:39 #73

Mam pytanie: być może to gdzieś tutaj było napisane tylko mi umknęło, gdzie wysłać to oświadczenie o rezygnacji? Czy wystarczy tutaj: https://obsluga-klienta.upc.pl/app/ask czy na jakiś adres mailowy?

justyana (niezalogowany) 18.06.2013 17:32 #74

hej Over,
mam podobną sytuacją jak dziewczyny wyżej - nagła wyprowadzka - a umowa dopiero 3 miesiące...
Byłabym wdzięczna za podesłanie wzoru takiego pisma z rezygnacją.
Z góry dziękuje bardzo bardzo ! juslad@wp.pl

skartabel1 (niezalogowany) 18.06.2013 23:27 #75

wlasnie przez formularz na stronie poszla rezygnacja.
Ale rachunek za ten miesiąc i tak musze zaplacić wiec chyba do końca miesiaca usluga powinna byc aktywna. tak by mnie to satysfacjonowalo ;)

Jarx5  19.06.2013 10:44 #76

Do skartabel1, czy dostałeś jakieś potwierdzenie rezygnacji z usług? dzięki z odpowiedz.

Over  19.06.2013 11:09 #77

@zuzanna919
Wzór umowy masz w komentarzu #45
A powołujesz się na zmiany w dokumentach abonenckich że się po prostu nie zgadzasz i tyle :)
@Lorene
Dobrze znalazłaś tam wysyłamy rezygnację :)
@skartabel1
Tak byc powinno i odłączenie usług gdzieś na początku sierpnia myślę.
@Jarx5
Na początku dostajesz potwierdzenie dostarczenia korespondencji którego po dajesz jako email kontaktowy, po rozmowie z konsultantem później dostajesz potwierdzenie. Także to nie jest sprawa którą załatwisz w jeden dzień.

93olaaa (niezalogowany) 19.06.2013 18:26 #78

Jeśli dzisiaj wysłałam taki formularz, to mogą się ze mną skontaktować dopiero po 4 dniach? Jeśliby skontaktowali się ze mną po 21 czerwca, to mam rozwiązaną umowę czy nie. Od kiedy to się liczy?

Over  19.06.2013 23:42 #79

@93olaaa
Od dnia wysłania Rezygnacji :)
Liczy sie czas w którym ty wysłałaś rezygnacje.

93olaaa (niezalogowany) 20.06.2013 08:01 #80

Dzięki za odpowiedź. Czyli teraz muszę zwrócić sprzęt do tygodnia?

KUbdom (niezalogowany) 20.06.2013 09:02 #81

Skorzystam z okazji i wypowiem dzisiaj umowę. Pytałem o niższą usługę (za telefon minuty do wszystkich 60, pakiet selekt extra HD, internet fiber power 60 - płacę 120 PLN) odpowiedzieli że to jest najniższa kwota jaką mogą zaoferować.
Multi Media zaproponowali mi te 3 usługi (gwoli ścisłości internet 30 Mb/s) taniej o 42 PLN/m

Alberto Del Rio (niezalogowany) 20.06.2013 16:30 #82

Siema, jakieś 2 tygodnie temu złożyłem wypowiedzenie UPC (nie bawiłem się w żadne wzory tylko napisałem, że przeprowadzam się i nie wiem jeszcze gdzie będę mieszkał itp). Później dostałem maila, że 21.06 (czyli jutro) odłączą mi internet. Moje pytanie jest takie - jak wygląda ten darmowy zwrot sprzętu? Przyjedzie do mnie jakiś kurier? Co mam zrobić, włożyć router i zasilacz do oryginalnego pudełka i mu to dać czy zapakować w jakiś papier czy po prostu zakleić pudełko taśmą i napisać na nim adres?

Over  20.06.2013 23:21 #83

@93olaaa
Tak
@Alberto Del Rio
Spakuj w karton zawiń taśmą i tyle i umów kuriera :)
A swoja drogą dałbyś swojego kompa kurierowi bez opakowania i bez adresacji?
@KUbdom
Pogratulować ciekaw jestem jak jakość usług :) daj znać.

Anonim (niezalogowany) 21.06.2013 12:50 #84

Rozumiem ze dziś jest ostatni dzień na złożenie wypowiedzenia, tak?

wawalajkonik (niezalogowany) 21.06.2013 19:29 #85

Podijam pytanie Anonima. Mail jeszcze dzisiaj i jestem wolny ?

Over  21.06.2013 20:24 #86

Tak, i do działu utrzymania klienta dzisiaj jest ponoć ciężko się dodzwonić :(

Janusz222 (niezalogowany) 22.06.2013 07:40 #87

Czy wam już odłączyli sygnał? Ja złożyłem prośbę o rezygnację z usługi a jest teraz 22 czerwca i UPC nadal działa?

klientupc (niezalogowany) 22.06.2013 10:16 #88

do tych co rozwiązali umowy do 21 czerwca:

działają Wam usługi czy odłączyli? Bo mi nadal działają...

przemasss (niezalogowany) 22.06.2013 10:59 #89

Prosze o odpowiedz dobrze poinformowanych, moj przyklad - skorzystalem z mozliwosci wypowiedzenia umowy do 21 czerwca (upc otrzymalo pismo 19 czerwca). Dzis jest 22 czerwca, mam wciaz telewizje i internet. Czy to dlatego, ze ostatnia oplacona faktura jest za okres 1-30 czerwca ? Dzieki za odpowiedz.

Over  22.06.2013 18:12 #90

@przemasss
To odłączenie będzie pewnie albo z końcem miesiąca albo po miesięcznym wypowiedzeniu czyli od daty wysłania miesiąc jeszcze możesz mieć usługi ;) Nic tylko się cieszyć:)

Alberto Del Rio (niezalogowany) 23.06.2013 07:32 #91

mi odłączyli sygnał 21 czerwca i ok 16.00 zadzwoniłem zeby umowic kuriera. Myslalem ze najwczesniej na poniedzialek, a tu byla mozliwosc na ten sam dzien. Na szybkosci kupilem koperte bombelkowa, folie i tasme. Wszystko spakowalem obkleilem i o 18.00 przyjechał kurier i mial nawet naklejke z adresem na jaki to ma isc. Podpisałem dalem mu paczke i chyba jestem wolny od upc ;)

Milena484 (niezalogowany) 25.06.2013 21:51 #92

Mam internet upc, umowa na 9 miesięcy i zapomniałam dać im wypowiedzenia w terminie do 30 dni, przedłużają mi umowę, ale ja się wyprowadzam innego mieszkania (jestem studentką). Czy mogę jakoś rozwiązać ta umowę bez kar? 3 Lipca kończy mi się stara umowa. Proszę o pomoc.

Kotolub (niezalogowany) 26.06.2013 12:05 #93

A musisz tak draznic tego kota ? Moze chce sobie pospac a Ty go budzisz. Jak bys sie czul na jego miejscu? Swoja droga, to na Twoim miejscu zabezpieczylbym te kable.

Over  26.06.2013 20:52 #94

@Kotolub
To nie mój kot....i nie ja go męczyłem ileż razy można się powtarzać...
@Milena484
Wyslij maila opisanego w moim 1 komentarzu i tyle...

Milena484 (niezalogowany) 26.06.2013 21:01 #95

"Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu umowy abonenckiej powinno być złożone nie później, niż do 21 czerwca 2013 roku. " Czy nie jest już za późno?

Over  27.06.2013 11:40 #96

@Milena484
Teraz już tak, ale przejrzyj bloga, abo wczytaj się dokładnie to zobaczysz wpis o zmianie programowej...

Milena484 (niezalogowany) 28.06.2013 00:25 #97

Ale ja mamy tylko u nich internet 30 mb/s bez telewizji ect. więc chyba nie mogę powołac się na zmiene programową ;(

Over  28.06.2013 11:44 #98

@Milena484
No raczej nie.
Jedynie mogłabyś się powołać na dokumenty abonenckie ale to juz sie przedawniło.
Jak sie przeprowadzasz a tam nie ma usług upc to rozwiążesz umowę bezproblemowo, no chyba że ich sieć sięga tam gdzie sie przeprowadzasz ;)
Odezwij się do mnie na maila to ci wytłumaczę co i jak :-)

karolinax3 (niezalogowany) 28.06.2013 12:23 #99

witam, dołączam się do prośby Milena484, mam ten sam problem, podaj maila, abym mogła się skontaktować ;)

Over  28.06.2013 15:43 #100

@karolinax3
@Milena484
Mail Jest podany w moim profilu, wystarczy głębiej się wczytać :)

piv (niezalogowany) 28.06.2013 16:51 #101

Witam,
Mam pytanie czy mogę jeszcze teraz zrezygnować z usług UPC z powodu zmiany regulaminu, mam u nich internet i telewizje.
Dzięki za informacje.

ANTYUPC (niezalogowany) 01.07.2013 07:20 #102

UPC TO NAJGORSZA TELEWIZJA NIKOMU NIE POLECAM. WIECZNE PROBLEMY I NIGDY NIE MOZNA SIE DODZWONIC

sebastianmm (niezalogowany) 02.07.2013 15:54 #103

dobra wiadomość z upc mozna rezygnować do 31 lipca 2013 !!!!!!!!!!!!!
związku z zmianą oferty kanałowej i podwyżkom cen za internet mozna rezygnowć z usług upc
wszelkie informacjie pod numerem 665-601-733

Pacjentt (niezalogowany) 07.07.2013 19:03 #104

Cześć
co mogę zrobić mam sam internet 30Mb/s i umowę do 11 lipca, zapomniałem wypowiedzieć z wyczytałem w regulaminie że te chamy z automatu przedłużają o kolejny rok
Jest jakiś kruczek prawny lub inny dzięki któremu będę mógł wybrnąć z tej sytuacji?
HELP ME !!!!

Fruta (niezalogowany) 08.07.2013 14:08 #105

Hej
Czy jeśli korzystam z TV w UPC a nie mam w ofercie tego wycofywanego kanału to też mogę się powołać na ofertę programową i rozwiązać umowę bez konsekwencji? Dzwoniłam dziś do UPC w sprawie umowy która kończy się w połowie listopada. Dostałam ofertę na przedłużenie 1/3 droższą niż mam obecnie no a Vectra proponuje mi praktycznie to samo 40 zł taniej... podpowiedzcie coś. Z góry dzięki

Over  09.07.2013 12:32 #106

@Pacjentt
Przeczytaj uważnie to co napisałem wyżej jak i we wpisie to znajdziesz rozwiązanie.
@Fruta
Jak masz dekoder to tak, jak analog to nie bardzo to widzę kolorowo.

Anonim (niezalogowany) 09.07.2013 19:37 #107

Mam dekoder (nie HD)

nobiusz (niezalogowany) 10.07.2013 19:51 #108

Witam
21.06.2013 wysłałem pocztą list polecony o rezygnacji. Dzisiaj tj.10.07.2013 dzwoni do mnie przedstawiciel UPC i informuje że oni honorują nie datę stempla pocztowego, ale datę wpływu czyli 26.06.2013 i będe płacił karę.
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam

Over  12.07.2013 13:03 #109

@nobiusz
Dlatego takie sprawy zawsze lepiej załatwiać przez maila bo wiadomo Poczta zawsze ma jakiś poślizg.

zegnam_sie_z_upc (niezalogowany) 14.07.2013 12:55 #110

Witajcie,
Skorzystałam z możliwości rezygnacji z usług UPC z uwagi na wzrost opłaty abonamentowej (ja mam tv analogową, net i telefon), w piśmie informacja o podwyżce za usługę internetową. Zgłosiłam więc rezygnację (poprzez formularz na stronie) - 12.07. Dzisiaj otrzymałam wiadomość z załącznikiem, w której jest mowa o przyjęciu wiadomości o rezygnacji z usług, ale też że w najbliższym czasie będą się ze mną kontaktować by przekonać do zmiany decyzji. Wolę dmuchać na zimne więc chcę się upewnić, że to pismo jest przyjęciem rezygnacji a nie tylko wiadomości o rezygnacji i że jest skuteczne. Niestety dzisiaj (niedziela) nie działa BOK. Jak sądzicie?
Druga kwestia to 14-dniowy termin na oddanie sprzętu. To jest 14 dni od 12 lipca (moment wysłania rezygnacji do upc) czy od 1 sierpnia czy też od 1 września? Korzystam z usług na zasadzie promocji.
Logicznym by było, że to 14 dni od odłączenia sygnału, ale z nimi to nigdy nie wiadomo ;)
Pozdrawiam,
A.

VIRUZ (niezalogowany) 17.07.2013 14:28 #111

Witam, ja tak samo chciałbym zrezygnować ze świadczeń usług, dlatego że po prostu telewizji nie oglądam, płacę za pakiet 120pln (net 30/mbs + kanały) ale chciałbym sam internet ponieważ patrząc na obecną ofertę jest bardziej atrakcyjna niż to za co płacę i teraz pytanie. Czy jak zrezygnuję z usług to potem będę mógł podpisać nową umowę? Dodam że mieszkam sam i nie mam na kogo podpisać nowej umowy? czy UPC nie będzie mi z tego tytułu robić problemów?

Over  17.07.2013 21:15 #112

@zegnam_sie_z_upc
Pismo które dostałaś nie jest przyjęciem rezygnacji tylko zostanie ono rozpatrzone a potem dopiero przyjdzie ci mail z informacja o rozpatrzeniu przez UPC twojej rezygnacji...
@VIRUZ
Możesz zrezygnowac ale musisz czekać z podpisaniem nowej umowy 3 miesiące jak chcesz podpisać na siebie. jak na kogos innego to od zaraz...

Over  20.07.2013 20:45 #113

@UP
Kolego takie rzeczy to nie tutaj!!!!
Podawanie swoich prywatnych danych (publicznie) nie jest najlepszą rzeczą....

kantar (niezalogowany) 21.07.2013 09:28 #114

Mam umowę na pakiet internet i telewizja - czy mogę wypowiedzieć samą telewizję w związku ze zmianą programową, a internet pozostawić w cenie promocyjnej?

szybkieumowy.pl (niezalogowany) 17.09.2013 12:24 #115

Jeśli ktoś szukałby wypowiedzenia umowy z UPC to znajdzie ją tutaj: http://www.szybkieumowy.pl/document,3335,wypowiedzenie_umowy_z_upc

Over  29.09.2013 21:28 #116

@szybkieumowy.pl (niezalogowany)
Nie lubię reklam u mnie na blogu!!!

Borys71 (niezalogowany) 13.06.2014 15:05 #117

Over POMOCY-a więc tak teściowa ma UPC ja nie jestem zameldowany tu gdzie usługa babka zadzwoniła do mnie o canal+ i słuchajcie jaki motyw: pytam się rozmowa nagrywanta TAK to dobrze mówi że promocja 40 zł wszystko a ja jak to płacę 80 zł a tu 40???? to jest pozyskiwanie klijentów,a ja do niej a gdzie tu haczyk to jest dbanie o klijenta i teaz tak .....teściowa napisała wypowiedzenie umowy a na canal+ nie da się byliśmy w sosonowcu ,przyszło pismo odmowne ja się tłumaczę tym że babka mówiła za wszystko 40 zł to jak anioł z nieba i tak mieliśmy rozmowe nagrywana odsłuchać razem a tu nic .przypomina że ja mieszkam gdzie indziej na moim adresie nie ma UPC a tu nie jestem meldowany...wspominałeś o mailu ?????pomożesz mam już dosć tego UPC

Anonim (niezalogowany) 07.07.2014 08:14 #118