Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Chcesz zerwać umowę z UPC? Teraz jest to możliwe, ale czasu nie ma zbyt wiele. Zmiana programowa :-)

Dla tych co jeszcze Nie zrezygnowali z powodu opisywanego Tutaj , nadarzyła się kolejna okazja także czasu jest wystarczająco dużo a mianowicie do

31 Sierpnia 2013

W poprzednim wpisie zmiana dotyczyła zmian w dokumentach abonenckich i czas do wypowiedzenia na jej podstawie mija z dniem 21 czerwca 2013.
To może do sedna na czym polega owa zmiana.Owa zmiana polega na zmianie oferty programowej która ma wejść w życie z dniem 31 lipca 2013.Po niżej przedstawiam pełną korespondencje od UPC.

Komunikat UPC - zmiana oferty programowej

Szanowni Państwo,

Poniżej przekazujemy informacje, dotyczące zmian programowych w Państwa pakiecie telewizyjnym.

Nowości programowe w UPC

W ostatnich miesiącach wzbogaciliśmy ofertę telewizyjną o liczne kanały HD, m.in. FOX HD, TLC HD, ale kino+ HD, DOMO+ HD, PLANETE+ HD, kuchnia+ HD i Travel Channel HD. Wprowadziliśmy także filmowy FOX w standardowej rozdzielczości, ID - "dokumenty z dreszczykiem" z rodziny Discovery oraz TVP Rozrywka. Telewizja Cyfrowa UPC to obecnie ponad 150 różnorodnych kanałów dla całej rodziny!

O kolejnych nowościach w ofercie będziemy informować Państwa na bieżąco.

(Czyli to nie koniec nowości)

Zmiana oferty programowej

Informujemy, że

31 lipca 2013 r.

z wykazu programów usunięty zostanie MyZen.tv HD oraz kanały ESPN Classic i ESPN America, a także Hot TV, w związku z decyzją nadawców o zaprzestaniu ich nadawania na obszarze Polski.

W przypadku braku akceptacji zmian, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, Jednakże Nie Później, Niż w Ciągu Miesiąca Od Dokonania Zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym takie oświadczenie wpłynęło do UPC. W tej sytuacji UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzania strony www.upc.pl, gdzie mogą Państwo znaleźć wszystkie informacje o usługach UPC.

I to tyle, jak macie powód aby rezygnować proszę bardzo droga otwarta jednakże, jest duża liczba osób zadowolonych bądź po prostu rezygnuje tylko dla tego żeby było Taniej :-)

Także nadarzyła się kolejna okazja dla tych co się związali a nie są zadowoleni, przykładowo przedstawiciel powiedział że będziemy płacić 75zł a płacimy 150zł etc. Przykładów można by było mnożyć co do nieuczciwych przedstawicieli, no ale jest powód.Co do usług jakie świadczy UPC to nie są to złe jakościowo produkty aczkolwiek jak z doświadczenia wiem to nie firma, jest winna tylko urządzenia które dają marna niekiedy jakość. Generalnie nie jest źle ale zawsze mogło by być lepiej.

Co do pytań to w miarę możliwości będę sukcesywnie odpisywał w komentarzach.

Standardowo po niżej fotka mojego sierściucha.(Ten film z poprzedniego wpisu to nie mój kot)
PozdrawiamOver i Kotek :-) 

internet inne

Komentarze (120)

avatar | 13.06.2013 18:47 #1
Uprzedzając pytania standardowe więc tak:
Stronka do złożenia rezygnacji po przez Internet:
https://obsluga-klienta.upc.pl/app/ask/p/23/c/30,34
albo
http://www.upc.pl/rezygnacja
Wzór wypowiedzenia:
"W związku ze zmianami w ofercie programowej które wchodzą w życie, wnioskuję z dniem dzisiejszym (tutaj data) wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Firmą UPC Polska.
Z wyrazami szacunku (Podpis)"
avatar
Doggie (niezalogowany)
| 14.06.2013 11:04 #2
Witam,
Czy zapis "W tej sytuacji UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi." oznacza, że żadnych kar umownych za zerwanie umowy przed upływem terminu umowy promocyjnej nie powinienem ponosić?
Umowę mam podpisaną do lutego 2014 i płacę duuużo (nie powiem ile bo się wstydzę, że tak dałem się zmanipulować) i chciałbym to zmienić, niekoniecznie zmieniając operatora.
avatar | 14.06.2013 11:11 #3
@Doggie
Jak masz jakie s spostrzeżenia co do tego regulaminu to zawsze możesz się powołać na Zmiany w dokumentach abonenckich.
http://www.dobreprogramy.pl/Over/Chcesz-zerwac-umowe-z-UPC-Teraz-jest-to-mozliwe...
jeszcze masz czas;)
Ale osobiście z mojego doświadczenia nie będziesz żadnych kar ponosił z tego tytułu.
avatar
Adam.k (niezalogowany)
| 14.06.2013 16:14 #4
miesiąc temu złozyłem rezygnacje i dostałem nową oferte :
- Pakiet Max Extra HD z nagrywarką
- Pakiet Multiroom HD z nagrywarką
- Pakiet Premium FilmBox
Fiber Power 30 Mb/s
- Bezprzewodowy Internet UPC
- Minuty do wszystkich 60
wszystko za 127 zł. umowa na 18 miesięcy
opłaca się jeszcze raz składać rezygnacje, zaproponują coś tańszego czy juz nic nie wycisne ? :)
avatar | 14.06.2013 19:19 #5
Nie wiem jak w UPC, ale najczęściej są 3-4 poziomy negocjacji. Jeśli mają standardowych marketingowców to najlepsza oferta za 3 razem jest ;)
avatar | 15.06.2013 11:48 #6
z tego co sie orientuje da sie dobrze negocjować z konsultantami i uzyskac ciekawe propozycje np. Multibox za 1zł przy kolejnych ' negocjacjach'. Z tymi pokasowanymi kanałami tez najgorzej nie jest bo takie mniej popularne, wiec sie ciesze:)
avatar | 15.06.2013 20:24 #7
@Adam.k
Osobiście nic nie dostałem lepszego, chcieli mi dać Canal+ na 2 tyg. ale nie wyraziłem na to zgody.
@gravis33
Multiroom to tak za 1zł jest możliwy jak ktoś nie ma to zamiast płacić 25zł więcej miesięcznie płaci się tylko 1zł także to akurat im się udało :)
avatar
@$!@ (niezalogowany)
| 16.06.2013 19:47 #8
Witam,
poproszę link do strony upc, na którym będę mogła przeczytać ten komunikat o zmianie oferty programowej.
Dziękuję
avatar
masa101 (niezalogowany)
| 16.06.2013 22:59 #9
Mam pytanie, jeśli złoże wniosek o rezygnację (dostałem maila od upc, że mogę) jutro tj. 17ego to kiedy mi odłącza usługi (tv i net ) po 7dniach czy na koniec miesiąca ? Zapłaciłem już za cały czerwiec ;-) Grunt żeby odłączyli, ale chciałbym wiedzieć dokładnie czego się spodziewać ? Przeprowadzam się 1 lipca i chce podpisać nową umowę na sam net, nie chce przenosić usług(158zł) bo aktualnie dzieliłem opłaty na 4os a od lipca będę płacił już sam. Dziękuję z góry życzliwym ludziom za odpowiedź.
avatar
Anonim (niezalogowany)
| 17.06.2013 10:19 #10
Jeśli podpisałam umowę na 2 lata (rok temu) i w pakiecie Select Extra HD miałam HOT TV , to mogę rozwiązać umowę bez skutków finansowych?
avatar | 17.06.2013 22:39 #11
@@$!@
Treść była wysyłana drogą mailowa więc jak sie powołasz na ten artykuł bo masz prawo, jeżeli chodzi o zmianę programową czy jakie kolwiek zmiany u operatora, a umowę podpisywałaś na coś czego teraz nie będzie, jak dla mnie to logiczne.
@masa101
Uzgodnij dokładnie z BOK , albo DUK jaką cenę będziesz płacił po podpisaniu umowy, jak ci powiedzą tak powinno być, biuro to nie przedstawiciele którzy robią w wała człowieka.
@Anonim
No możesz bo skoro podpisywałeś na HOT TV a jego nie będzie to znaczy że masz prawo do wszystkiego ;)
avatar
oktawian1 (niezalogowany)
| 20.06.2013 17:07 #12
Witam Over mozesz dokladnie wytlumaczyc jak zlozyc ta rezygnacje??Czy najpierw trzeba sie zalogowac na swoje konto czy nie?? Bo jak wchodze na to http://www.upc.pl/rezygnacja to mam tylko jakies opcje zwiazane z reklamacja i innymi pytaniami a nie mam nic o rezygnacji
avatar | 20.06.2013 23:18 #13
@oktawian1
Wpisujesz swoje dane i piszesz maila i tyle ;)
na Konto nie musisz sie logowac.
avatar | 21.06.2013 14:27 #14
@VECTRA
Autoreklama??
Z tego co wiem to vectra lubi aktualizowac soft w swoich dekoderach w srodku fajnego filmu.
Wielu z tego rezygnuje.
Juz nie wspominajac o czestych nocnych pracach zwiazanych z inrernetem i jego braku.
A ja osobiscie nie lubie jak ktos sie reklamuje pod moimi wpisami!!!
avatar
Schoco (niezalogowany)
| 24.06.2013 10:35 #15
Witajcie, pilna pomoc,
złozyłam rezygnacje z TV i Internetu w UPC 17.06 (przez formularz),.
Nie ujełam informacji z jakiego powodu, oczywiscie skladałam rezygnacje przed 21.06 zeby zerwac umowe za darmo.
20.06 dostał automatyczny e-mail, ze potrzebuja czasu i przedłuzaja czas odpowiedzi.
22.06 dostałam odpowiedź, ze przykro ze rezygnuje i bedzie obsluga klienta sie ze mna kontaktowac z lepsza oferta/.
Dzisiaj 24.06 zadzownilam sie upewnic czy na pewno jest zlozona rezygnacja. Dowiedziałam się, że tak złozona ale bede placic kare bo nie ujełam powodu rezygnacji. czy to jest zgodne z prawem?
Rezygnuje przed 21.06
to powinno być jasne, że w zwiazku ze zmiana regulaminu.
Dzisiaj chce osobiscie do biura podejsc i wyjasnic sprawe.
Sadzicie ze uda mi sie jeszcze cos naprawić?
avatar | 24.06.2013 13:21 #16
@Schoco
Ciężko określić czy ci się uda ale spróbuj :)
Jak nie to wypowiedz umowę z powodu zmiany programowej ;)
Masz dwa asy w rękawie..
avatar
woyytas (niezalogowany)
| 24.06.2013 17:54 #17
@Over jeżeli oferta zmienia się 31.07 to mogę już dzisiaj złożyć wypowiedzenie? U mnie okres rozliczeniowy jest od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, więc najlepiej złożyć rezygnację 30.06? Czy prędzej np. 27.06? Wtedy usługa zostanie wyłączone 30.06 i za lipiec już nie będzie pobierana opłata?
avatar
PeterPL (niezalogowany)
| 24.06.2013 22:09 #18
@Schoco
Daj znac jak wyszlo, ja rowniez zlozylem wniosek przez formularz o rezygnacje (z ta roznica, ze jednak wpisalem powod), rowniez dostalem e-mail, ze beda sie ze mna kontaktowac i namawiac jednak od kilku dni cisza, mam nadzieje, ze na mnie nie szykuja jakiejs kary :P
avatar | 25.06.2013 10:53 #19
@woyytas
Tak możesz już dzisiaj złożyć, a kiedy to zrobisz to po mojemu nie jest to już istotne ;)
@PeterPL
Nie którzy czekają do tygodnia także spokojnie :)
avatar
woyytas (niezalogowany)
| 25.06.2013 14:24 #20
@Over - dzięki za odpowiedź. A powiedz mi jeszcze, czy w takim razie już w 1 lipca usługa zostanie wyłączna i nie będzie pobierana opłata za ten miesiąc?
avatar | 25.06.2013 18:29 #21
Myślę że tak ale pewności ci nie dam ;)
avatar
Milena484 (niezalogowany)
| 25.06.2013 21:38 #22
A jeżeli ja mam internet, umowa studencka na 9 miesięcy i nie dałam im wypowiedzenie w terminie do 30 dni to tez mogę wypowiedzieć umowę (tą nową na kolejne 9 miesięcy)?
avatar
pendor (niezalogowany)
| 26.06.2013 18:52 #23
Cześć Over,
Podpisalem umowę z Aster 10.02.2011 na czas nieokreślony. Aster polączyl się z UPC więc czy ja też mogę wypowiedzieć umowę z powodu zmiany programowej?
avatar
Anonim (niezalogowany)
| 27.06.2013 8:58 #24
spóźniłam sie pomóżcie co z tym drugim termine 31 sierpnia 2013 ????
avatar
oarman (niezalogowany)
| 27.06.2013 9:48 #25
UPC Polska Sp. z o.o.
al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
Fax. 324949488

Wypowiedzenie umowy abonenckiej Z UPC.

W związku ze zmianami w ofercie programowej które wchodzą w życie 31 lipca 2013r. o których zostałam poinformowana e-mailem wypowiadam umową abonencką dotyczącą adresu instalacji ul. ................................................. nr. Identyfikacyjny ................... – Imię Nazwisko nr pesel ....................................zgodnie z przysługującym prawem do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC bez żadnych roszczeń odszkodowawczych, ani zwrotu ulgi.
Proszę o zwrotne potwierdzenie rozwiązania umowy oraz kontakt celem ustalenia zwrotu dekodera modemu itp..


Z poważaniem


Ja podobne wypowiedzenie złożyłem sobie z terminem 21 czerwiec a teraz wysłałem takie dla swojej mamy.
Powodzenia.
avatar
oarman (niezalogowany)
| 27.06.2013 9:50 #26
Powiem tylko że wysłałem im faksem i nie było żadnych problemów. Dostałem potwierdzenia na emaila a pare dni później ktoś z działu utrzymania się do mnie odezwał.
avatar
Przeszłam na VECTRE!! (niezalogowany)
| 29.06.2013 11:13 #27
Witam ;)
Polecam wszystkim przejście na vectre, obsługa o niebo lepsza, nie wiem czy trafiłam na tak dobrego przedstawiciela , czy po prostu ta firma jest solidniejsza, ale chyba JEDNO I DRUGIE. 1. Przedstawiciel wszystko idealnie tłumaczy, wskazuje na luki w umowie( gdzie są wzmianki o dodatkowych kosztach)
2. Po instalacji ku mojemu zdziwieniu dzwoni przedstawiciel i pyta czy wszystko jest tak jak należy oraz czy się podoba. Powiem szczerze SZOK ! Nigdy mnie tak nie traktowano w UPC. Cena w vectrze o dużo lepsza!
Umowe z UPC tez rozwiazują na miejscu wiec nie trzeba fatygować się i z tym wszystkim latać. Polecam przedstawiciela w WARSZAWIE -- kontakt : Pani Klaudia nr 533 39 39 61 .
avatar
A.Z (niezalogowany)
| 29.06.2013 13:14 #28
Witam, z UPC podpisałam umowę na 2 lata które minęły mi w zeszłym miesiącu o czym zapomniałam i z automatu mam już umowę na czas nieokreślony. Korzystam z usług tj. telefon, telewizja i internet (który jest mega wolny o 25 Mb/s) i płace spore pieniądze. Jeszcze teraz dostałam list o podwyżce z która się nie zgadzam. Co mam robić? Złożyć wypowiedzenie z powyższego wzoru i czekać aż zadzwonią do mnie z lepsza propozycją? Nie chcę by przepadł mi numer telefonu stacjonarnego.
Bardzo proszę o pomoc, Aga
avatar | 29.06.2013 21:16 #29
@A.Z
Złóż rezygnacje z wzoru no wkońcuy masz prawo ewentualnie wyslij wypowiedzienie umowy skoro masz umowe na czas nie określony mozesz to zrobić w każdej chwili :)
avatar
PeterPL (niezalogowany)
| 01.07.2013 20:58 #30
18.06.2013 dostalem odpowiedz na zlozony wniosek o rozwiazanie umowy, do dzis cisza, nikt nie dzwoni...moze musze im sie przypomniec :)
avatar
Joanna1234 (niezalogowany)
| 03.07.2013 12:36 #31
Witam, ja mam pytanie dotyczące (chyba) najnowszej oferty studenckiej UPC. Ostatnio zrezygnowałam z ich usług i dostałam maila z potwierdzeniem, jedyne co zostało do zrobienia, to zamówić kuriera i zwrócić sprzęt. Jednak zadzwoniła do mnie konsultantka i zaoferowała zmianę usługi, bez konieczności zwrotu sprzętu. I tu pojawia się pytanie - zna ktoś może szczegóły tej oferty? ;) W pierwszym momencie nie przykładałam większej wagi co do tej oferty, ale teraz, po konsultacji ze współlokatorką, zaczęłam jednak nad nią się zastanawiać. Pamiętam tylko, że wakacje miały być bezpłatne, dopiero następne miesiące po 60 zł. Nie pamiętam natomiast prędkości i czasu trwania nowej umowy. Mógłby ktoś pomóc? :)
avatar
oktawian1 (niezalogowany)
| 03.07.2013 12:43 #32
Witam, wysłałem rezygnację w niedziele do UPC poprzez http://www.upc.pl/rezygnacja , w polu tekstowym pisząc "
W związku ze zmianami w ofercie programowej które wchodzą w życie 31 lipca 2013r. o których zostałam poinformowana e-mailem wypowiadam umową abonencką dotyczącą adresu instalacji ul. ................................................. nr. Identyfikacyjny ................... – Imię Nazwisko nr pesel ....................................zgodnie z przysługującym prawem do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC bez żadnych roszczeń odszkodowawczych, ani zwrotu ulgi.
Proszę o zwrotne potwierdzenie rozwiązania umowy oraz kontakt celem ustalenia zwrotu dekodera modemu itp.." W wykropkowanych miejscach napisałem swoje dane itp . Do tej pory nie skontaktował się ze mną usługodawca. W piątek, a najpóźniej w poniedziałek chce pojechać osobiście do UPC i złożyć rezygnację fizycznie na papierze w razie czego. Mam pytanko jak ma wyglądać formularz rezygnacji, który można złożyć w biurze UPC ?????? Patrzyłem na str. ale w końcu nie wiem który to może być :( . Pozdrawiam
avatar
kakaka (niezalogowany)
| 04.07.2013 18:26 #33
Cześć !
Umowa z UPC kończy mi się 30,06, zagapiłam się i szukając jakikolwiek wskazówek trafiłam na Twój post. Napisałam do nich wiadomość 1 lipca, dziś otrzymałam odpowiedź:
04-07-2013

Szanowni Państwo,

Z przykrością przyjęliśmy wiadomość o rezygnacji z usługi/usług UPC.
Jako stali Klienci jesteście Państwo dla nas szczególnie ważni, dlatego chcielibyśmy mieć szansę znalezienia rozwiązania, które usatysfakcjonuje Państwa i sprawi, że pozostaną Państwo z nami.

W najbliższym czasie będziemy starali się skontaktować z Państwem, aby przekonać do zmiany decyzji.
Jednocześnie serdecznie zachęcamy do rozmowy z naszymi konsultantami, którzy są do dyspozycji pod numerami: 801 949 930 (z telefonów stacjonarnych) lub 32 49 49 930 (z telefonów komórkowych) i pomogą wybrać najkorzystniejsze dla Państwa rozwiązanie.
Jeżeli nie uda nam się przekonać Państwa do zmiany decyzji, a korzystają Państwo ze sprzętu UPC
(m.in.: dekoder, modem, pilot), uprzejmie prosimy o jego zwrot w terminie 14 dni od daty rozwiązania umowy. Sprzęt mogą Państwo zwrócić w dogodny dla siebie sposób, tj.:

....
Czekając na rozmowę z Państwem mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje spotkają się z Państwa zainteresowaniem.

I teraz w końcu nic nie wiem, to już mnie umowa nie obowiązuję ? Dalej mam inetrenet :P
Czy zadzwonia do mnie i wtedy sie wszytskiego dowiem ?
avatar
sadyk (niezalogowany)
| 04.07.2013 21:01 #34
w moim pakiecie nie ma wymienianych programów mam nadziej, że nie zakwestionują wypowiedzenia z tego względu? Czy nie ma to znaczenia?
avatar | 04.07.2013 21:12 #35
@kakaka
Neta nadal masz ale musisz odesłac sprzęt.
Jeszcze poczekaj na kontakt z ich strony potem przyjdzie ci mail z wypowiedzeniem usług ;)
avatar
Montu (niezalogowany)
| 05.07.2013 9:11 #36
a co jeśli napisało się o rozwiązanie a za bieżący miesiąc ma się zapłacone ? jak wygląda kwestia wyłączenia usługi?
avatar
Montu (niezalogowany)
| 05.07.2013 9:12 #37
a co jeśli napisało się o rozwiązanie a za bieżący miesiąc ma się zapłacone ? jak wygląda kwestia wyłączenia usługi?
avatar
Anonim (niezalogowany)
| 05.07.2013 9:12 #38
a co jeśli napisało się o rozwiązanie a za bieżący miesiąc ma się zapłacone ? jak wygląda kwestia wyłączenia usługi?
avatar
masa101 (niezalogowany)
| 05.07.2013 12:39 #39
Witam ponownie, złożyłem rezygnację 16.06. Dostałem odp. 18ego że przyjęli moja rezygnację. Niestety jak się dziś dowiedziałem (zadzwoniłem do upc bo nadal mam tv i net nie odłączone) usługi odłączą mi na koniec lipca, czyli nie po mojej myśli bo liczyłem że na koniec czerwca.
avatar
new guy (niezalogowany)
| 08.07.2013 21:56 #40
witam,
po rozmowie z konsultantem:
-max extra hd + nagrywarka
-30mbit
-hbo hd (3 kanaly hd)
-c+ hd
-multiroom hd
i najwaniejsze: umowa na wszystkie usługi na czas nieokreślony i niezmienna cena pakietow
jestem ciekaw ile byscie byli skłonni zaplacic za taki zestaw (ceny specjalnie nie podam aby nic nie sugerować :)
avatar | 09.07.2013 12:30 #41
@masa101
Usługi ci odłączą pod koniec lipca ale za ten okres już płacić nie musisz.
@new guy
Myślę że gdzieś w granicy 150 powinno się zmieścić.
@Montu
I tak wyłączenie usług masz z miesiecznym okresem.
avatar
new guy (niezalogowany)
| 09.07.2013 17:33 #42
@over
... faktycznie zmiescilo sie z lekkim zapasem, teraz pytanie czy to ok czy probowac dalej ? :)
avatar
kara1987 (niezalogowany)
| 10.07.2013 10:02 #43
jak bym chciała skorzystać i rozwiązać umowę z UPC a posiadam u nich tylko internet to czy mogę bez żadnych skutków powołując sie na ten list? wspomnę tylko że nie otrzymałam takiego emaila.
avatar
lekko zdenerwowany (niezalogowany)
| 10.07.2013 14:09 #44
witam, ja mam taki problem sprzedałem mieszkanie i nie ma możliwości aby moja usługa została przeniesiona na nowy adres, czytm że można zrezygnować z usługi UPC w związku z likwidacją jakiś programów do 31 lipca 2013 roku? proszę o poradę
avatar
masa101 (niezalogowany)
| 10.07.2013 21:29 #45
Wystawili mi fakturę za lipiec płatną do 22ego więc wychodzi na to ze muszę zapłacić niestety
avatar
gebusia (niezalogowany)
| 10.07.2013 22:15 #46
Witam, też mam pytanko o rozwiązanie umowy z UPC, mam pakiet BasicPlus, wymienionych programów nie mam w pakiecie, czy mimo to mogę się na to powołać i rozwiązać umowę ( emaila takiego raczej nie dostałam..)
avatar
lafarrafal (niezalogowany)
| 11.07.2013 23:30 #47
Witam,
Okres rozliczenia mam od pierwszego, dziś jest 11 lipiec, dla pewności upewnijcie mnie, że mogę jeszcze wypowiedzieć umowę bez ponoszenia kosztów?
Prawdę mówiąc pytanie czy mogę ją wypowiedzieć np: nawet 25 sierpnia?
avatar | 12.07.2013 13:01 #48
@gebusia
Ciebie ta zmiana nie dotyczy także no logicznie rzecz biorąc ty nie masz takiej możliwości.
@lafarrafal
Czas masz do końca lipca ;)
avatar
Tomek_G (niezalogowany)
| 12.07.2013 13:28 #49
Witajcie, opiszę jak mnie UPC wykiwało i proszę o radę.
Na stronie UPC jest promocja "pakiet telewidza" i dopisek:
Bonus internetowy
Umowa na 12 miesięcy oraz instalacja i aktywacja za 25 zł (zamiast 75 zł) tylko przy zamówieniu internetowym.
Zadzwoniłem do upc w celu dogadania szczegółów dot. płatności na koniec poprzedniej umowy na firmę.
Miałem zamiar skorzystać z tej promocji jak wyżej jako nowy abonent. Bardzo miła Pani, nazwiska nie podam, wszystko mi wyjaśniła. Elegancko. Na koniec jednak bardzo mnie namawiała że możemy już teraz zawrzeć umowę przez telefon, powiedziałem, że nie chcę, że chcę się zastanowić, ta dalej nalegała i że jak teraz podpiszę to technik przyjedzie szybciej niż przy zamawianiu przez internet. No to się zgodziłem. Jakież było moje zdziwienie i wpienienie jak technik przyjechał z umową na 24 miesiące. Podpisałem bo mogę wypowiedzieć do 10 dni. Jednak inna pani na infolinii, niemiła, powiedziała, że teraz muszę czekać 3 miesiące(karencja) Czuję się oszukany przez ta pierwszą kobietę, bo nawet się nie zająknęła na temat dłuższej umowy i wyższej opłaty a od początku chciałem zawrzeć umowę przez internet. Jak rozmawiałem przez telefon to nie miałem świadomości że prze telefon automatycznie zmieniają się warunki i tylko wydawało mi się że pani chce mi oddać przysługę bo taka miła. Rozmowy są nagrywane. Chcę napisać skargę ale nie wiem czy racja jest po mojej stronie. Najwyżej wypowiem umowę i podpiszę na żonę, tak chyba mogę?
avatar
tm (niezalogowany)
| 12.07.2013 16:06 #50
witam, mam takie pytanie - chcę wypowiedzieć umowę 80-letniej babci, ktorą naciągnięto na głupoty i płaci bojońskie sumy. w tej chwili ma zaległy jeden rachunek, czy to w jakis sposob przeszkadza rozwiązaniu umowy? czy musze oplacic ten rachunek przed wyslaniem wymowienia, czy też można go 'normalnie' (tzn z odsetkami itp) oplacic juz po zlozeniu wypowiedzania/rozwiazaniu umowy?

okres rozliczeniowy jest od 1. do 30. kiedy mogę zlozyc takie wypowiedzenie, zeby nie narazic sie na jakies dodatkowe koszty? (rozumiem ze powod wypowiedzenia ma byc taki jak we wpisie - zmiana oferty)

z gory dziekuje
avatar
SerdelPL (niezalogowany)
| 13.07.2013 9:45 #51
witam
Nie otrzymałem cytowanego meila o zmianie oferty programowej.
Czy bez takiego uprzedzenia przez UPC mogę zerwać umowę ?
Wymienione programy znikają z oferty w całym kraju, ale nie chcę brać tego na logikę
bo może okazać się że trzeba będzie pokryć koszta promocji.

z góry dziękuję
avatar | 13.07.2013 12:52 #52
Witam !
Co zrobić w przypadku jeżeli nie otrzymałem maila z informacją o zmianie oferty programowej, czy mogę zerwać umowę z UPC? ?
Próbowałem doszukać się informacji na stronie UPC, ale niczego co miałoby związek z wyłączeniem kanałów z oferty nie znalazłem. W tym wypadku nie wiem na co się powołać rozwiązując umowę.

z góry dziękuję
avatar | 14.07.2013 13:16 #53
@SerdelPL
Jak masz pakiet z dekoderem, i te programy które masz i które są wymienione do tego aby znikneły z oferty programowej to tak masz prawo do odstąpienia umowy.
avatar | 14.07.2013 16:17 #54
Over - też tak myślałem, dzięki za odpowiedź !
avatar
Montu (niezalogowany)
| 15.07.2013 10:59 #55
wypowiedziane 05.07. Za lipiec zapłacone. Czyli w sierpniu już będzie wyłączone ? i za sierpień już opłaty nie będzie ? Natomiast kiedy mam im odesłać modem?
avatar
Chris'70 (niezalogowany)
| 16.07.2013 0:29 #56
Posiadam w UPC telewizję i internet, jednak moja ewentualna rezygnacja dotyczyłaby jedynie telewizji, stąd pytanie: czy istnieje możliwość odłączenia tylko TV, pozostając z internetem?
avatar
V4upe (niezalogowany)
| 16.07.2013 21:39 #57
Cześć,

mam Select Extra HD + Premium HBO, czy mogę wobec tego rozwiązać umowę?
Zalezy mi na czasie gdyż żona podpisała umowę z jakimś gościem z netii, który twierdził, że niezależnie od pakietu można taką umowę rozwiązać i nie wiem w którym kierunku działać - czy starać się zerwać umowę w UPC, czy skorzystać z tej z Netii która wydaje się bardziej korzystna.
avatar
Tomek_G (niezalogowany)
| 18.07.2013 0:49 #58
dotyczy postu nr 49
Za którymś telefonem, trafiłem na kumatego gościa z działu utrzymania klienta i wszystko dało się wyprostować prawie "od ręki" W końcu dostałem to co chciałem od samego początku a nawet coś na kształt przeprosin od pani co mnie nabiła w 24 miesięczną butelkę. Nerwy gratis.
avatar
448646846554 (niezalogowany)
| 20.07.2013 18:15 #59
do kiedy trzeba zlozyc rezygnacje? do konca lipca czy sierpnia?
avatar | 21.07.2013 18:27 #60
@Chris'70
Jak masz dekoder to tak :)
@V4upe
Możesz, Wszystko masz opisane :)
avatar
kristof75 (niezalogowany)
| 23.07.2013 6:19 #61
Witam,no kurcze,od sierpnia podwyżka o 6 zetka a mam select i fiber 25 za 117 zł.Jestem zadowolony a tym bardziej z neta.Zastanawiam się na tym jak gdybym zerwał umowę teraz i ponownie od nowa z tańszym pakietem ale lepszym w upc np za 115 zł. Albo zajechać do BOK i dogadać na miejscu.
avatar
Piecdziesiat (niezalogowany)
| 25.07.2013 9:23 #62
A czy jak mam umowe internet plus TV - to moge zrezygnować z obydwu usług powołując sie na zmiany programowe ?
Czy internet musze zostawic?

Dzieki za odpowiedz!
avatar
dorota126 (niezalogowany)
| 29.07.2013 7:50 #63
Witam. Wypowiedziałam umowę 21.06 i wypowiedzenie wysłałam listem poleconym w tym dniu . W wypowiedzeniu nie zawarłam powodu wypowiedzenia tj zmian w regulaminie. Parę dni temu otrzymałam telefon , ze wypowiedzenie dotarło do UPC 25 czerwca bez podania powodu . Nie można na tej podstawie rozwiązać umowy . W tym stanie rzeczy umowa będzie rozwiązana ale naliczona tez będzie wysoka kara. Można tez wypowiedzenie wycofać i umowa trwać będzie nadal. Zależy mi na wypowiedzeniu umowy. Czy aby wypowiedzieć umowę z powodu zmian programowych muszę wycofać poprzednie wypowiedzenie aby nie naliczono mi kary .
Pozdrawiam
avatar
PeterPL (niezalogowany)
| 29.07.2013 21:06 #64
==========================================
PeterPL (niezalogowany) | 01.07.2013 20:58#30
18.06.2013 dostalem odpowiedz na zlozony wniosek o rozwiazanie umowy, do dzis cisza, nikt nie dzwoni...moze musze im sie przypomniec :)
==========================================

update: Upc do mnie zadzwonilo pod koniec poprzedniego tygodnia ale niestety bylem za granica i nie chcialem nabic rachunku, powiedzialem zeby zadzwonili 2 dni pozniej, do dzis cisza, jestem ciekaw czy wroce do domu w czwartek i nagle wylacza mi uslugi ? ja mam sie teraz do nich dobijac skoro nie racza dzwonic?
avatar | 29.07.2013 21:42 #65
@dorota126
Tamto Wypowiedzenie Anuluj mailowo i wyślij nowe drogą Mailową bo jest szybciej...
@Piecdziesiat
Jak masz dekoder to tak.
I na przyszłość polecałbym czytać komentarze bo za często się powtarzam...a pytania te same...
avatar
PeterPL (niezalogowany)
| 31.07.2013 22:53 #66
update do #64: dzisiaj postanowilem napisac na chat-cie UPC co z moim wnioskiem, Pani mi odpisala, ze rezygnacja zostala przyjeta i 31.07 uslugi zostana wylaczone, a jezeli chce cos wiecej wiedziec to musze zadzwonic na infolinie. Super wiadomosc. Po kilkunastu minutach postanowilem zadzwonic, 7min czekania na zgloszenie konsultanta. Na poczatku oczywiscie pytania odnosnie powodu zlozenia rezygnacji. Dalej przystapilismy do rozmowy o uslugach. Przyjalem propozycje: maxHD (+nagrywarka) + 30Mbit net z WiFi + telefon 4h do wszystkich + 100min do UPC i umowa na 12 miesiecy (HBO testowo na miesiac za darmo) = 105zl. Do tej pory placilem 126zl za MaxHD bez nagrywarki i net 60Mbit. Ogolnie chcialem zejsc z poprzedniej kwoty i dolozyc nagrywarke. Zapewne propozycja konsultanta byla jakims standardem, ale ogolnie jestem zadowolony.
avatar
kwk (niezalogowany)
| 01.08.2013 9:03 #67
Witam czy istnieje mozliwość wypowiedzenia umowy powołując się na zmiany programowe jesli korzystam z usługi TV plus internet? mogę złożyć jeszcze rezygnację? moj okres rozliczeniowy zaczyna się 20go dnia każdego miesiąca. Pozdrawiam
avatar | 01.08.2013 20:40 #68
Z dniem dzisiejszym już nie można się do tych zmian odwołać, niestety...
avatar
T (niezalogowany)
| 02.08.2013 9:18 #69
Witam,

Czyli juz nie można rozwiązać umowy na podstawie tych zmian ?
Wydawało mi się, że czas był do końca sierpnia, czyli:
"W przypadku braku akceptacji zmian, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później,

>>> niż w ciągu miesiąca od dokonania zmiany, <<< ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym

takie oświadczenie wpłynęło do UPC. W tej sytuacji UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi."
avatar
bb (niezalogowany)
| 10.08.2013 14:08 #70
To mozna jeszcze zrezygnowac czy nie?
avatar
Szarlota (niezalogowany)
| 10.08.2013 16:23 #71
Oczywiśćie że możesz zrezygnować, przecież jest napisane że w ciągu miesiąca od wprowadzenia zmian. Zmiany zostały wprowadzone 31 lipca to miesiąc od tej daty to 31 sierpnia i do tej daty można składać pisma rozwiązujące umowę.
avatar
Anonymous_User (niezalogowany)
| 10.08.2013 20:28 #72
Witam,

Wg. informacji UPC
"W przypadku braku akceptacji zmian, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później, niż w ciągu miesiąca od dokonania zmiany,(...)"

No właśnie ten zapis wskazuje, że mamy prawo rezygnacji z usług do miesiąca czasu PO DOKONANIU ZMIANY, czyli miesiąc od 31lipca 2013

Jeśli się mylę, to proszę o poprawienie...
avatar | 12.08.2013 20:32 #73
Wybaczcie mój błąd ;(
Ale nikt nie jest doskonały ;)
Można jeszcze rezygnować ;)
A cop do zmian to wszystkie TVNy są w HD ;) z tego co zaobserwowałem i parę innych kosmetycznych zmian:)
avatar
Justyna_El (niezalogowany)
| 12.08.2013 23:15 #74
Bardzo proszę o informację, czy mając tylko internet z UPC na czas nieokreślony mogę wypowiedzieć umowę (do 31. sierpnia) z powodu zmian w regulaminie dotyczących telewizji?
avatar
kk (niezalogowany)
| 13.08.2013 12:50 #75
rezygnacje złożylismy w sierpniu. Dziś dostalismy 2 oferte ;) internet 60 i select za 75 zł :) myślę, że się opłaca. i wilk syty i owca cała ;)
avatar | 13.08.2013 17:15 #76
@Justyna_El
Tak możesz ;)
avatar
Anka777 (niezalogowany)
| 15.08.2013 18:23 #77
mam pytanie czy kanały ESPN America i ESPN Classic oraz HOT TV, które zostały wyłączone z oferty z dniem 31 lipca były dostępne tylko w pakietach HD ?
Mam osobiście podpisana umowę na telewizję cyfrować SELECT MAX i nie wiem czy mogłabym skorzystać również z prawa wypowiedzenia umowy.
Na stronie UPC już tych kanałów nie widać pod które pakiety były podłączone, na innych stronkach są sprzeczne informację (niektórzy podają że w Pakietach HD a niektóre że po prostu z telewizji cyfrowej).
avatar | 17.08.2013 19:54 #78
@Anka777
W pakiecie Max Exstra HD nie ma tych kanałów ;) a w innych typu HBO,Canal+ też tego nie ma :)
avatar
bartek1234525353253532 (niezalogowany)
| 18.08.2013 20:38 #79
czy majac pakiet SELECT EXRTA HD tez przysluguje mi rozwiazanie umowy ?
avatar | 19.08.2013 19:50 #80
Ja mam pakiet select extra hd, brałem go w pazdzierniku 2012 i był wtedy w ofercie kanał HOT TV (mam starą ulotke z tamtego okresu :) ). Jutro ide wysłać rezygnacje :), w końcu się uwolnie od tych złodziei
avatar
alicka (niezalogowany)
| 20.08.2013 1:02 #81
Moja mama byla dzisiaj w UPC w Katowicach i powiedzieli jej, ze nie moze juz rowiazac umowy. Ja juz nic z tego nie rozumie, bo pan z infolinii powiedzial jej, ze nie ma zadnego Problemu a w siedzibie, ze nie ma szans. Najlepsze jest to, ze mama wyprowadza sie za granice i musi jeszcze przez rok placic 104 pln miesiecznie. Blagam o porade bo juz sama nie wiem co robic. Wspomne tylko, ze mama ma 68 lat i email nie czyta ( w zwiazku info o zmianie regulaminu. Pomocy
avatar
tomerd (niezalogowany)
| 20.08.2013 11:45 #82
ja dzisiaj wynegocjowalem
internet 60MB z wifi
tv max hd z multiroomem i pakietem canal +, gdzie pakiet na czas nieokresłny

zobowiazanie 18 miesiecy za 165 pln
avatar
shodanka (niezalogowany)
| 21.08.2013 14:47 #83
Cześć, przeprowadziłam się do Gdańska 30 czerwca 2013 i podpisałam z UPC umowę na świadczenie usług internet i telewizja, płacę dużo. Dzwoniłam do konsultanta, Pani powiedziała mi, że nie mogę zrezygnować ponieważ zapłacę 2700 kary, może mi zaproponować inny pakiet, ale nie mniejszy niż ten który mam. Bardzo proszę o pomoc, nie wiem jak temat ugryźć, a puszczą mnie z torbami. Pomijam, że nikt nie powiedział mi o tym, że z pakietu bezpieczeństwa i HBO trzeba zrezygnować.
Pozdrawiam
avatar
SireBond (niezalogowany)
| 22.08.2013 17:14 #84
ja wczoraj negocjowałem
internet 30 MB z WiFi
tv select extra hd + multiroom i nagrywarka
telefon 60 min
za 111 zł

jedno mnie tylko zastanawia, bardzo uprzejma Pani powiedziała, że z nagrywarką jest 111 zł a bez 15 zł mniej, na stronie jest napisane że za nagrywarkę jest dopłata 10 zł

jeszcze dzisiaj ma dzwonić ale chyba się zdecyduję
avatar | 23.08.2013 8:29 #85
@alicka
To pozostaje to załatwić telefonicznie albo z kimś konkretnym z biurze ;)
ew wystarczyło by aby sie za granica zameldowała i wysłała pismo o prze nieniesienie usług za granice (co jest nie możliwe) ;)
@shodanka
Powołaj się na Zmiany programowe :)
@SireBond
W niektórych promocjach MuliRoom jest za 1zł ;)
avatar
Dudadumdum (niezalogowany)
| 25.08.2013 14:51 #86
A jeśli mam tylko sam internet z UPC to też mogę zrezygnować?
avatar
shodanka (niezalogowany)
| 25.08.2013 17:40 #87
Over, czy możesz mi pomóc sporządzić takie pismo?
Jak je powinnam napisać?
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam
avatar
carolbe (niezalogowany)
| 26.08.2013 22:20 #88
Witam,

Ja podpisałem umowę w pażdzierniku 2012 i nie mam kartki z listą kanałów i nie wiem czy ten kanał miałem a chcę wypowiedzieć właśnie umowę. Powie mi ktoś czy w pakiecie select extra hd był ten kanał? Znalazłem stare pdf'y upc ale tylko z telewizja biznes i nie jestem pewny czy to ta sama oferta programowa.
avatar
carolbe (niezalogowany)
| 26.08.2013 22:29 #89
I jeszcze się zastanawiam. Mając internet i tv chyba mogę wypowiedzieć to i to? Czy nie dostanę odpowiedzi, że ofercie internetu nie było zmian i internet muszę "zachować"?
avatar | 27.08.2013 8:51 #90
Ci co mają internet to ich nie dotyczy zmiana programowa.
@shodanka
Podeślij mi maila z zapytaniem.
@carolbe
Wyślij rezygnacje i zobacz czy to co ci przedstawia na nowych warunkach będzie ci odpowiadać.
Neta też możesz wypowiedzieć, ale ja bym tego nie robił..
avatar
carolbe (niezalogowany)
| 27.08.2013 9:18 #91
Ale dlaczego byś neta nie wypowiadał? Ja potrzebuję wypowiedzieć wszystko bo się przeprowadzam tam gdzie nie ma UPC i by mi mogli naliczyć karę umowną (brałem w promocji). Dlatego pytam czy mogę to i to wypowiedzieć :)
avatar
SireBond (niezalogowany)
| 27.08.2013 11:07 #92
Wypowiadasz umowę na wszystkie obecnie posiadane usługi UPC
avatar
carolbe (niezalogowany)
| 27.08.2013 22:27 #93
@SireBlond jakbyś mógł zobaczyć czy według wypowiedzenie, które napisałem jest w porządku? Wzór wziąłem z tego co ktoś pisał wyżej. Pytam bo czytałem, że ktoś składał wypowiedzenie i nie przyjęli bo czegoś tam brakowało. A zostało kilka dni więc proszę o poradę.

O to jak wysłałem: http://chomikuj.pl/carolbe/Wypowiedzenie,3033218877.docx

Może komuś się przyda.

Podpowiedzcie czy o czymś nie zapomniałem, bo się boję że 1-go mi napiszą, że nie przyjęte bo czegoś brakuje
avatar
grushka (niezalogowany)
| 28.08.2013 10:36 #94
to mozna czy nie mozna w koncu, bo chcialam dzis isc?
avatar
SireBond (niezalogowany)
| 28.08.2013 11:29 #95
@carolbe
ja napisałem tak samo, oczywiście rozpatrzyli pozytywnie, więc i u Ciebie tak będzie, czekaj na odpowiedź mailem, u mnie odpowiedzieli w ciągu 48 godzin, potem będą się z Tobą kontaktować telefonicznie konsultanci z Działu Utrzymania Klienta z ofertą utrzymaniową, ale jeśli kategorycznie odmówisz to najprawdopodobniej za kilka dni dostaniesz kolejnego maila z informacją, że twoja umowa zostanie rozwiązana z dniem ... i wtedy zostaną odłączone usługi i trzeba zwrócić sprzęt w ciągu 14 dni od podanej daty (w odpowiedzi na wypowiedzenie będziesz miał informacje jak skorzystać z bezpłatnego kuriera)
avatar | 28.08.2013 20:45 #96
@carolbe
Chyba że tak UPC ma dobre usługi w zależności na jaki sprzęt trafisz ale dużo osób jest zadowolonych, ale jak wyprowadzasz sie tam gdzie nie ma upc to rezygnuj a co mi tam heh.
pismo masz dobrze napisane ale radzilbym ci droga mailowa to wysłać poczta polska sie czasami spóźnia a było pare przykladów tutaj w tym czy poprzednim wątku.
@grushka
Można ;)
avatar
Klauss (niezalogowany)
| 29.08.2013 13:20 #97
witam,
chciałam rozwiązać z dniem dzisiejszym umowę z UPC czy mogę się powołać na zmiany oferty programowej? bo wiem, że to działało do 31 lipca br. czy wypowiedzenie do 31 sierpnia br. jest na takiej samej podstawie? Będę bardzo wdzięczna za pomoc

pozdrawiam
avatar
Moniquala (niezalogowany)
| 30.08.2013 11:14 #98
TAK!!! napisałam takie wypowiedzenie:

W związku ze zmianami w ofercie programowej które wchodzą w życie, wnioskuję z dniem dzisiejszym 27.08.2013 wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Firmą UPC Polska zgodnie z przysługującym prawem do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC bez żadnych roszczeń odszkodowawczych, ani zwrotu ulgi. Proszę o zwrotne potwierdzenie rozwiązania umowy oraz kontakt celem ustalenia zwrotu dekodera modemu W ZAŁĄCZENIU SKAN DOKUMENTU (zeskanowane wypowiedzenie z moim podpisem)

Wypowiedzenie działa (TYLKO ZOSTAŁO WAM MAŁO CZASU _ DO JUTRA WŁĄCZNIE) i efekt jest pozytywny - miałam umowę promocyjną do kwietnia 2014 i za rozwiązanie umowy w związku ze spzredaż mieszkania chcieli mi policzyć ponad 500 zł ja skorzystałam z informacji z tej strony (DZIĘKUJĘ Wam wszystkim) i dzis dostałam odpowiedź:

Szanowna Pani

z przykrością przyjęliśmy Pani rezygnację z usług UPC Polska.

W związku z brakiem akceptacji zmian w ofercie programowej odłączone zostaną wszystkie świadczone usługi ze skutkiem na dzień 31.08.2013 r.

Jednocześnie potwierdzam, że w tym przypadku UPC nie będzie żądać zwrotu ulgi w związku z wcześniejszym rozwiązaniem umowy zawartej na warunkach promocyjnych.

Sprzęt UPC należy zwrócić w terminie 14 dni od dnia rozwiązania Umowy Abonenckiej:


- zamawiając bezpłatną przesyłkę kurierską DPD:

należy zadzwonić pod numer: 801 400 373 lub 22 577 55 55 i podać numer klienta: 109910, a sprzęt wraz z jego elementami należy spakować w jedną przesyłkę i zaadresować:

ARVATO POLSKA – ZWROT UPC, Prologis Park, Budynek 4, KOPYTÓW 44D, 05-870 BŁONIE,


- zamawiając płatną wizytę technika (koszt zgodnie z cennikiem wynosi 50 zł) pod numerem
tel.: 801 94 94 80 lub 324 94 94 80.


Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, proszę o skorzystanie z formularza dostępnego na stronie http://www.upc.pl/kontakt lub nawiązanie kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 94 94 80 (z telefonu stacjonarnego) lub 324 94 94 80 (z telefonu komórkowego).

avatar
Moniquala (niezalogowany)
| 30.08.2013 13:08 #99
OVER - raz piszesz , ze można wypowiedzieć usługi netu powołując sie na zmianę programową: "
Over| 13.08.2013 17:15 #76
@Justyna_El
Tak możesz ;)

a raz piszesz, że nie:
"Over| 27.08.2013 8:51 #90
Ci co mają internet to ich nie dotyczy zmiana programowa."

U GÓRY MÓJ PRZYKŁAD skutecznego wypowiedzenia 3paku (net, telewizja i tel) z powołaniem na zmianę programową

MACIE WSZYSCY CZAS DO JUTRA TYLKO :) pozdrawiam!!!!
avatar | 30.08.2013 21:24 #100
@Moniquala
Po mojemu to jak masz samego neta a usługi nie obejmują DTVki której nie ma to nie sądze żeby był powód na rezygnację z czegoś czego nie posiada się ;) no chyba że źle zrozumiałem :)
Co do racji czas jest do jutraaa :)
avatar | 31.08.2013 21:16 #101
Z dniem, 1 Wrzesień 2013r. wygasa możliwość rezygnacji z usług UPC.
To tak dla Przypomnienia :) (i ew. dla późniejszych komentarzy ) :-)
avatar
Bazylek_lala (niezalogowany)
| 31.08.2013 21:29 #102
No proszę, a ja robię na odwrót, wypowiedziałem umowę vectrze w związku ze zmianami programowymi (zmiany umowy i regulaminu, a zmiany wprowadzają 1 września) i zmieniam na upc właśnie - za 75 zł mam 3 usługi w promocji :D Każdy inaczej :)
avatar | 01.09.2013 14:28 #103
Ja 20.08 wysłałem im listownie i drogą mejlowa rezygnacje i do tej pory nikt się nie odezwał do mnie...
avatar
groszekiki (niezalogowany)
| 07.09.2013 22:00 #104
Skorzystałam z możliwości rozwiązania umowy abonenckiej w związku ze zmianą programową, która weszła w życie z dniem 01.09.2013. Pismo przesłałam za pośrednictwem strony internetowej http://www.upc.pl już 17 sierpnia ale z obawy, że nie dostałam w ciągu 4 dni potwierdzenia odebrania wiadomości (a tak deklaruje upc) dodatkowo przesłałam takie samo pismo listem poleconym za pośrednictwem odbioru 26 sierpnia. Dopiero dzisiaj tj 07.09 odebrałam telefon z biura obsługi klienta upc odnoście w/w pisma. Muszę stwierdzić, że upc zgodnie z tym co deklarowało przyjęło rezygnację i zaproponowało bardzo korzystną umowę dla stałego klienta. Za ofertę, która na okres nieokreślony kosztowała 145 zl teraz podpisaną jedynie na rok będę płaciła 80 zl ( na dzień dzisiejszy oferta ta kosztuje dla nowych klientów upc 115 zl). Warto było wymówić umowę i poczekać, więc jeśli ktokolwiek z was zrezygnował z usług upc powołując się na zmianę programową a jeszcze nie uzyskał odpowiedzi - uspokajam - na pewno się odezwą i będą proponować bardzo korzystne warunki nowej umowy byle tylko pozostać klientem firmy...
avatar
mixt (niezalogowany)
| 10.09.2013 9:29 #105
zaraz zaraz.. czy to znaczy, że teraz można złożyć wypowiedzenie bez kary?? ja podpisałem umowę na 2 lata z upc dnia 29.08.2013, czyli kilkanaście dni temu, a już nie jestem zadowolony i uciekłbym, jeśli byłaby taka okazja... co to za zmiana z 1.09????
avatar
mixt (niezalogowany)
| 10.09.2013 9:45 #106
zaraz zaraz.. czy to znaczy, że teraz można wypowiedzieć umowę z upc bez kary? ja podpisałem umowę 29.08.2013, ale już nie jestem zadowolony i chciałbym się wycofać z tej umowy.. poza tym konsultant mówił mi o moich warunkach, a dostałem inne.. proszę o odpowiedź
avatar
takze (niezalogowany)
| 10.09.2013 15:24 #107
@mixt:
miales 10 dni na rezygnacje wg regulaminu.
Ja taka zlozylem. Dzisiaj, po 13(!) dniach dostalem odpowiedz, ze rezygnacja przyjeta z data wyslania i mam od tej daty 14 dni na zwrot sprzetu. Czyli do jutra...
avatar
liluś (niezalogowany)
| 16.09.2013 9:36 #108
Mam umowę z UPC na kablówkę bardzo długo.W maju 2011 podpisałam umowę na telefon ( przeniesiony z TPSA).umowa na czas nieokreslony. Poniewaz z telefonu korzystam bardzo mało a płace abonament, chciałabym z niego zrezygnować. Czy mogę złożyć rezygnację tylko z telefonu, jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje,czy są specjalne druki czy pismo odręczne? Bardzo proszę o podpowiedź.
avatar
shodanka (niezalogowany)
| 20.09.2013 15:13 #109
Cześć,
potrzebuję pilnej pomocy.Wysłałam pismo z rezygnacją z powodu zmian programowych 30.08. Otrzymałam od nich odpowiedź, że wpłynęło do nich 04.09 i będę płaciła karę. Jak mam z tego wybrnąć?
Pomocy!
avatar
Zgoszkniała (niezalogowany)
| 20.09.2013 15:58 #110
Mam pytanie odnośnie zrywania umowy. Złozyłam rezygnacje 20 czerwca przez nowego dostawce. Wszystko było poprawnie zrobione. po dwóch miesiacach przyszły rachunku naliczone za lipiec i sierpień. Mocno się zdziwiliśmy jako, ze wszystko co mielismy z UPC zostało oddane 22 czewrca kurierowi. Zadzwonilismy więc na infolinie i dowiedzieliśmy się, że system czasem "wolniej myśli" i ze wszystko jest w porządku oni zrobią z tym co trzeba. Minął kolejny miesiac. Dostalismy ponaglenie, zostały naliczone kary itp. Także znowu zadzwonilismy do UPC. Po godzinnej rozmowie dowiedzielismy sie ze jednak nie jest wszystko ok bo pomimo, ze zerwalismy umowe na czas i zgodnie z regulaminem musimy zapłacić za cały lipiec. Podkreślam, ze od 22 czerwca nie posiadalismy juz internetu ani telewizji UPC i z tego co pamietam została ona w szybkim czasie odłączona. Moje pytanie w takim razie brzmi: Czemu takie straszne złodziestwo praktykuje ta firma?

PS. dodam, ze moich rodziców przy zakładaniu umowy też oszukała.
avatar | 25.09.2013 20:56 #111
@shodanka
Jak wysłałaś to pocztą to powinna liczyć się data nadania, dlatego też zawsze lepiej wysłać maila.
@Zgoszkniała
Zależy z kim rozmawiasz w CC, nie wszyscy sa uczciwi, i niestety jedna osoba potrafi więcej firmie wrogów zrobić niż osoba uczciwa.
@liluś
Jak masz umowę na czas nie określony to mozęsz zerwać w każdej chwilii.
avatar
shodanka (niezalogowany)
| 30.09.2013 8:18 #112
Over czy jest jakiś inny sposób, żeby się wymiksować z UPC?
Pozdrawiam
avatar
shodanka (niezalogowany)
| 30.09.2013 8:18 #113
Over czy jest jakiś inny sposób, żeby się wymiksować z UPC?
Pozdrawiam
avatar
Kimal (niezalogowany)
| 12.10.2013 8:42 #114
Nie mogę nigdzie znaleść informacji do kiedy można wymówić umowę z wyżej wymienionego powodu. Sprawa jest jeszcze aktualna?
avatar | 12.10.2013 14:31 #115
@shodanka (niezalogowany)
Jak na razie nie ale jak coś się pojawi to na pewno się z wami podzielę.
@Kimal (niezalogowany)
Z dniem 01-09-2013 wygasła możliwość rezygnacji z wyżej wymienionego powodu.
avatar
Anonim (niezalogowany)
| 18.10.2013 20:04 #116
Dzisiaj dostałem fakturę, podwyżka abonamentu o 150%. Czy to jest normalne?
(Zamiast 18zł mam teraz 44zł). Żadnego listu o zmianie cennika i możliwości rezygnacji nie dostałem.
Co robić?
avatar
Anonim (niezalogowany)
| 22.10.2013 17:31 #117
Podpisalam umowe z upc w VI 2009 r na czas nieokreślony na internet i telewizję korzystając z oferty promocyjnej za 49 zł.Od Vi 2009 r do VI 2013 r opłata wzrosła do kwoty 66,91.W VI otrzymałam pismo , w którym zostałam poinformowana o podwyzce za usługę internetowa o 2 zł od 1 sierpnia ( wcześniej w XII przyszlo pismo o podwyżce 5 zł).Ponieważ ogólnie podwyższono mi opłaty zgodnie z pismem , które otrzymałam 22 VII złożyłam wypowiedzenie umowy ( postępując zgodnie z pismem) składając jednocześnie reklamację.Jakie było moje zdziwienie bo kiedy chciałam zapłacić za m-c VII opłata wzrosła do 81,92 a za sierpień do 138,08.Po moich kilku reklamacjach okazało się ,że mój okres promocyjny kończył sie po 2 latach , nastepnie przedłużono go o 2 lata no i właśnie za m-c VII i VIII mam juz ceny poza promocyjne.Ja podpisywałam tylko umowe w 2009 r.Po moich licznych reklamacjach i telefonach ,że nigdy nie podpisywałam drugiej umowy powiedziano mi ,że telefonicznie w maju 2011 r wyraziłam zgodę.Oczywiście nie chcą mi anulować opłat za VII i VIII a ja dałam się namówić na podpisanie nowej umowy na 18 m-cy za 95 zł .Mało tego policzyli mi za instalacje a miało być bez tej opłaty.Znowu moje dalsze pisma i telefony.Odliczyli za instalacje 24,99 to dodali za aktywację 10 zł .W międzyczasie wyłączyli mi internet a ja przecież regularnie opłacałam wszystkie rachunki w terminie przez wiele lat..Nie zgadzam sie tylko z opłatami za te dwa miesiące.Gdybym wiedziała ,że tak ze mną postąpią nigdy nie podpisałabym nowej umowy.Obecnie złożę skargę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej do Warszawy. Mam 62 lata i czuję sie oszukana.Po wypowiedzenie umowy przeze mnie powinnam mieć wyłączony internet i telewizje a sprzęt ,który posiadam ( tylko do internetu) oddałabym do najbliższego punktu upc.Czy ktoś stoczył podobna walkę ?
avatar | 26.11.2013 15:24 #118
@Anonim (niezalogowany)
Przy podpisywaniu umów na czas nie określony, nie masz gwarancji że cena nie wzrośnie,
co innego gdy podpisujesz umowę na czas określony.
avatar
zbyszek1954 (niezalogowany)
| 10.12.2013 18:44 #119
Witam w czerwcu przez nierozsaądek, nieuwage podpisałem umowe na swiadczenie usłu pakietu 3X (tlf, internet, TV) na 2 m-ce za darmo HBO i wymowic, zapomniałem wymowić teraz płace 150 zł, zamiast 120. Czy jest lub będzie jaka zmiana programowa, ktora na legalu pozwoliła by mi zerwac umowe, wymówic ! Teraz kara to 1880 zł,. Makabra, a chciałem zeby było taniej, Zbyszek
avatar | 18.12.2013 20:22 #120
@zbyszek1954 (niezalogowany)
No niestety przeważnie instalatorzy mówią że trzeba wymówić to do miesiąca a najlepiej po tygodniu od wizyty, możesz jedynie pisać maile że zapomniałeś etc.. ale prubój może ci się uda;)
Dodaj komentarz