Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Daj o siebie zadbać ... czyli?

Jest to mój pierwszy wpis, więc proszę o pewną wyrozumiałość.

Pewnie nie raz w telewizji czy Internecie dostrzegliście pewne hasło reklamowe Plusa, chodzi mi o Daj o siebie zadbać. O co dokładnie może chodzić z tą reklamą? Dzięki telefonii Plusa mamy lepiej o siebie dbać?

Jako ciekawy człowiek postanowiłem tą sprawę kilka dni temu osobiście sprawdzić, ponieważ na żadnej z reklam z tym hasłem nie uzyskałem odpowiedzi. Po poszukiwaniach wreszcie co nieco znalazłem. Odkryłem, że hasło jest częścią kampanii Zadbajmy o swój telefon. Czyli wynika z tego, że nie mamy dbać o siebie, tylko o nasz telefon.

Czytając dalej uzyskałem notę
Plus

przygotował dla swoich klientów wyjątkową niespodziankę. Każdy użytkownik sieci może przyjść do specjalnie przygotowanych punktów serwisowych gdzie bezpłatnie może skorzystać z pakietu usług ...
W wybranych punktach miasta znajdą się specjalne stoiska serwisowe, w których wykwalifikowani pracownicy serwisu technicznego zadbają o telefony używane przez klientów. W ramach specjalnego pakietu usług możliwe będzie m.in. profesjonalne zewnętrzne i wewnętrzne czyszczenie aparatów za pomocą preparatów płynnych i pompki pneumatycznej, sprawdzanie stanu systemu pamięci i baterii, polerowanie wyświetlacza i elementów obudowy. Dla chętnych możliwy będzie również „tunning” wizualny telefonu – do wyboru będą kolorowe naklejki lub wlepki fluorescencyjne.

Hmn, brzmi ciekawie, darmowe czyszczenie telefonu, + ewentualny „tunning”. Niby wszystko w porządku... ale akcja skończyła się ponad dwa tygodnie temu, 21 Czerwca. (Akcja odbywała się w 37 miastach - ponad 200 placówek). Mam mały żal do firmy, że w reklamach nie podali więcej informacji o promocji. A może im o to mogło chodzić, reklama jak reklama- pewna promocja firmy, taką akcją przecież firma też się może pochwalić, mniej klientów do czyszczenia telefonów, mniej kosztów.

Mogę mieć tylko żal do siebie że się spóźniłem z akcją ale czy jako mieszkaniec wsi, czy nawet małego miasta musiałem aż wchodzić o Internetu aby otrzymać odpowiedź, o co chodziło Plusowi Daj o siebie zadbać

Z uwagi, iż miałem niejeden problem z reklamami, podam inny przykład. Tym razem z firmą Orange.

Orange rozpoczyna skup używanych telefonów komórkowych wszystkich sieci i marek w wybranych salonach. Za każdą działającą komórkę klient otrzyma co najmniej 50 złotych. Wymienione punkty przyjmują także nieodpłatnie także popsute urządzenia.

Hmn, aż mnie skusiło by oddać jakiś stary telefon, akurat w tym czasie miałem na sprzedanie działający Siemens MC60. Hmn, na pewno będzie jakiś kruczek.

Akcja była prowadzona góra w trzech placówkach. Ponieważ osobiście nie brałem udziału w tym przytoczę cytaty z gazety (tj. PCFormat).

Orange, jak miał okazję się przekonać nasz redaktor, nie wykazuje również zgodnej z deklarowaną troską o klienta.
Po dotarciu na miejsce, wręczono listę kilkuset modeli z pouczeniem, żeby sam sobie poszukał na niej telefonu, który chce odsprzedać. Nie zapewniono wskazówek ułatwiających orientację w natłoku nieuporządkowanych alfabetycznie modeli, ani nawet stolika czy kawałka blatu, przy którym można by usiąść.

Wojciech Jabłczyński zwraca uwagę, że telefon, za który Orange zapłaci, ma nie tylko włączać się i działać, ale też nie może mieć uszkodzeń mechanicznych typu pęknięta obudowa czy rozlany wyświetlacz. Błędny adres informacji tłumaczył "czeskim błędem".

Ja tu myślałem, że Orange troszczy się o środowisko, a tu chyba bardziej chciał zarobić. A gdzie jakakolwiek troska o klienta? Czyżby kolejna akcja/reklama firmy mająca na celu jak największą promocję firmy przy jak najmniejszych kosztach?

Za wszelkie niedociągnięcia przepraszam, poza tym dziękuje za przeczytanie wpisu. :) 

Komentarze

0 nowych
infoR_96   4 #1 06.07.2011 13:24

Ciekawy wpis. Faktycznie ta dziwna akcja Plusa dawała mi również do myślenia, moim zdaniem jednak chodziło im, że w Plusie jest jakoś wygodnie, lepiej niż w innych sieciach.

Jaahquubel_   12 #2 07.07.2011 11:58

"Daj o siebie zadbać" = "Pozwól nam zadbać o Ciebie"

command-dos   17 #3 09.07.2011 08:46

Pamiętam takie hasło z microsoftu: "Pomóż sobie - Microsoft". Żółtymi literkami na czarnym tle. Taką karteczkę dodawali bodajże do któregoś z pakietu office, chyba 97.

4lpha   9 #4 09.07.2011 11:01

@Jaahquubel_ | 07.07.2011 11:58
"Daj o siebie zadbać" = "Pozwól nam zadbać o Ciebie" = "Pozwól nam zadbać o Twój portfel"

Jaahquubel_   12 #5 09.07.2011 11:04

@sunbeam96
Trafiłeś w sedno tarczy. ;P

mordzio   14 #6 09.07.2011 13:08

@sunbeam96
Masz rację, niby idziesz wyczyścić telefon a przy okazji wyczyszczą portfel:)
Pomysł przyciągnięcia abonentów do salonów darmowym czyszczeniem telefonu wydaję się ciekawy, jednak zastanawia mnie ten to:
"Klienci będą mogli dowiedzieć się także jakie są w Plusie tzw. usługi dodane, a w punktach sprzedaży pracownicy pomogą szybko je uruchomić"

Ile osób włączyło sobie dodatkowe usługi tylko dlatego, że głupio było odmówić skoro Oni zrobili coś dla nich za "darmo"

PLI52KA   4 #7 09.07.2011 18:11

Ja również podpisuję się pod @sunbeam96