r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Pakiety TP S.A. nade wszystko

Strona główna Aktualności

Pakiety internetowe TP S.A. są najdynamiczniejszą pod względem sprzedaży usługą dostępową naszego narodowego operatora. Dostęp DSL dopiero się rozkręca pod "wielkim hamowaniu" na początku roku (związanym z wcześniejszymi problemami technicznymi).

Na początku kwietnia br. liczba klientów na zryczałtowany dostęp dial-up wyniosła 198 tys. Oznacza to, że w ciągu I kw. br. wzrosła o 57%, ale warto przypomnieć, że stymulowana jest cały czas kampanią reklamową. Utrzymanie takiej dynamiki w następnych kwartałach tego roku aż nadto wystarczyłoby do osiągnięcia zaplanowanej przez TP S.A. na ten rok liczby 450 tys. klientów.

Pakiet 30/60 był najczęściej wybieranym przez klientów (103 tys.), ale od jesieni zeszłego roku jego dynamika jest niższa (37%), niż dynamika sprzedaży wszystkich pakietów razem. Drugi w kolejności jest pakiet 15/30, który nabyło już 71 tys. klientów.

W ciągu pierwszego kwartału 2003 r. o 6% wzrosła liczba klientów SDI (109 tys.) i jest to stosunkowo słaby wynik na tle poprzednich kwartałów. O 23% wzrosła natomiast liczba użytkowników usług DSL (21 tys.), ale trzeba zaznaczyć, że ich sprzedaży nie forsowano (a wręcz przeciwnie) w okresie wymiany routerów na początku roku.

Źródło: BiznesNet

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.