Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

1and1.pl czyli jak stracić dobrą opinię ...

W zeszłym roku na polskim rynku hostingowym, nastąpiło małe trzęsienie ziemi. Na polski rynek wszedł nowy potężny gracz. Niemiecka firma 1and1. Firma ta działa w wielu krajach i posiada naprawdę potężne serwerownie, o których możecie się czegoś więcej dowiedzieć z felietonu Tomka Bryji. Na rynek polski weszła z niesamowicie brzmiącą jak na polskie warunki, ofertą. Zacytuje komunikat prasowy. :)

... nowy gracz na polskim rynku na starcie zaoferował „Pakiet na Dzień Dobry” o wartości 600 złotych za darmo, na okres dwóch lat. Darmowy pakiet można zamówić na stronie www.1and1.pl do 30 listopada 2010 roku. Po upływie okresu dwóch lat klienci korzystający z oferty promocyjnej będą mogli przedłużyć swą współpracę z 1&1 lub z niej zrezygnować bez dodatkowych zobowiązań.

Darmowy pakiet proponowany przez 1&1 zawiera wszystkie aplikacje potrzebne do stworzenia strony internetowej. Oferta obejmuje m.in. następujące elementy:

  • 1 domenę .PL
  • Narzędzie do budowy strony internetowej „1&1 Kreator Stron”
  • 10 GB powierzchni dyskowej
  • Pakiet 3000 GB transferu miesięcznie
  • 100 adresów e-mail
  • 2 GB powierzchni poczty e-mail
  • Możliwość prowadzenia własnego bloga
  • Możliwość tworzenia fotoalbumów
  • Zabezpieczenie przed spamem i wirusami internetowymi
  • Profesjonalne wsparcie techniczne w języku polskim.
  • „Pakiet na Dzień Dobry” pozwala stworzyć profesjonalną stronę internetową nawet laikowi. Natomiast doświadczeni użytkownicy otrzymują dostęp do bazy danych MySQL czy możliwości uruchamiania skryptów CGI, PHP, Perl czy Python.

    Brzmi nieźle, nieprawdaż?? Ja również zamówiłem taki pakiet skuszony tą ofertą. I tak miałem w planach zakup własnej domeny i miejsca gdzie mógłbym bawić się różnymi CMS-ami. Szukałem jakiś kruczków prawnych ale wszystko wydawało się OK. Dobrze to określiłem - wydawało mi się.

    W związku z faktem, że i tak Microsoft kasował projekt Live Spaces, (DLACZEGO !!!) skorzystałem z tej oferty hostingu 1and1 i postawiłem swojego bloga opartego na Wordpresie importując całą zawartość z mojego Live Spaces. Przez długi czas na tym hostingu wisiało (oprócz mojego bloga) kilka CMS-ów czy różnych for gdzie testowałem różne wtyczki czy konfiguracje. Nigdy nie było jakiś większych problemów, Wordpress czy SMF zawsze pięknie mi się aktualizował. Nie miałem też problemu z założeniem kolejnego CMS. Jako że ilość baz MySQL na tym hostingu jest ograniczona do dziesięciu, to starałem się by miejsce się nie marnowało. Wszak transfer i miejsce na hostingu jest całkiem pokaźne... Pierwszy zgrzyt to sytuacja z końca kwietnia br jak poznikały niemal wszystkie strony oparte na PHP, łącznie ze stroną 1and1.pl :D

    Na mój monit dostałem taka wiadomość.

    Szanowny Kliencie,

    dziękujemy za wiadomość.

    W ostatnim czasie prowadzimy na naszych serwerach prace aktualizujące. W ich skutek chwilowo wyłączone zostały opcje związane z PHP5, co doprowadziło do przerwy w funkcjonowaniu programów opartych na tym języku. Usterka ta usunięta zostanie w najbliższym możliwym terminie. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za wszystkie niedogodności.

    No cóż, każdemu może się zdarzyć a fakt dwu dniowej absencji jakoś nie wstrząsnął mną szczególnie. Ot, drobny problem. Niestety to nie koniec problem z hostingiem w 1and1.pl Od jakiegoś czasu nie mogłem zaktualizować mojego bloga. Początkowo myślałem, że błąd leży po mojej stronie. W końcu testował, nadpisywałem i przerabiałem tyle elementów ze gdzieś mogłem popełnić błąd.
    Przy próbie automatycznej aktualizacji wyskakiwał mi błąd:

    Fatal error: Out of memory (allocated 30146560) (tried to allocate 4388915 bytes) in /homepages/xx/xxxxxxxxxxxx/htdocs/Pangrys/wp-includes/class-http.php on line 1426
    Poczyściłem bazę danych, przejrzałem wszystko co się dało, spróbowałem kilka solucji z netu. Na próżno. Sprawdziłem na innych wordpresach na moim hostingu. Niestety też aktualizacja była nie możliwa i wywalało mi ten sam błąd. Napisałem, więc do 1and1 z prośbą o wyjaśnienie.
    Dość szybko mi odpowiedzieli...

    Szanowny Kliencie,

    dziękujemy za wiadomość.
    W odpowiedzi na Pana maila przesyłam wiadomość zwrotną.
    W Pańskim pakiecie jest limit PHP (40MB), dlatego też nie może Pan aktualizować bloga.
    Alternatywą mogłoby być wykupienie innego pakietu.
    Proszę zajrzeć na naszą stronę i zapoznać się z ofertą.
    Szczegółowe informacje odnośnie pakietów otrzyma Pan pod bezpłatnym numerem telefonu 00 800 1214 138, bądź adresem mailowym info@1and1.pl.

    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia,

    Nie powiem, rozeźliło mnie to jak diabli. Skoro tak duża firma zaczyna takich małych brudnych sztuczek by zmusić klientów by wcześniej wykupili płatny hosting, to niestety nie napawa mnie optymizmem dalsza współpraca z nimi. Co więcej, raczej nie będę ich polecał ich usług. Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach, lecz tym razem nie w tym co było w umowie lecz w tym czego nie było... Kto zwróciłby na to uwagę ??

    Ja nie.

    PS

    Zmienię w najbliższym czasie hosting na płatny ale nie w 1and1 ... 

    serwery inne

    Komentarze

    0 nowych
    oprych   13 #1 11.09.2011 14:13

    Ale co to jest limit PHP??
    Na maksymalną wielkość pliku czy wielkość bazy ??

    Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  19 #2 11.09.2011 14:27

    Moja baza MySQL na blogu ma 1,67 MB ...

    kwpolska   6 #3 11.09.2011 14:34

    @oprych: na RAM.

    skandyn   9 #4 11.09.2011 14:40

    Mi się ten hosting od samego początku nie podobał, czyli jeszcze jak był za darmo. Dokładniej chodzi o to, że nie wiedziałem co, gdzie i jak się robi, żeby mieć dostęp do swoich plików przez FTP Server. Co jeszcze chciałem dodać od siebie to, że teraz dobry hosting kosztuje już ok. 50 zł za rok.

    Pozdrawiam.

    Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  19 #5 11.09.2011 15:10

    Sam panel jest czytelny i tworzenie nowej bazy czy konta FTP załatwia się kilkoma kliknięciami. Wolę jednak przenieść się na hosting gdzie mam jasne zasady.

    Igloczek   8 #6 11.09.2011 15:37

    @skandyn

    Możesz dać jakiegoś linka do ciekawego hostingu za 50 zł/rok? Bo ja taniej niż za 100-120 zł nie widziałem niczego normalnego.

      #7 11.09.2011 15:45

    Dziwnie małe mają te limity... 40 MB dla PHP? Zazwyczaj hostingi mają minimum 64, a z tego co widzę, to obecnie standardem jest raczej 128 MB i czas wykonywania od 60, do 120 sekund. Druga sprawa, że to nieco wina Wordpressa, że bierze aż tyle pamięci.

    DawidDS4   5 #8 11.09.2011 18:28

    @lukasamd Tak, a co najdziwniejsze... to było za darmo.

    skandyn   9 #9 11.09.2011 18:50

    @Igloczek

    http://www.pdg.pl/

    Pakiet: Start

    Pozdrawiam.

    Kamil321   4 #10 11.09.2011 19:21

    http://www.2ap.pl/oferta.html
    Od początku korzystam z ich usług, parametry są zupełnie wystarczające, cena wręcz śmieszna, a pomoc techniczna potrafi odpisać po kilkunastu minutach w środku nocy :D

    Wolfgar   7 #11 11.09.2011 22:44

    Ze swojej strony mogę polecić http://www.cal.pl Za 79zł netto mamy całkiem przyzwoity hosting.

    underface   14 #12 11.09.2011 22:57

    @Kamil321
    ja tez polecam 2ap. obecnie mam wykupione 3 hostingi

    a z mailingu od 2ap obecnie trwa promocja 40%

    --------------
    co ciekawe odpowiedzią na promocję 1and1 2 lata za darmo byla niemal taka sama oferta promocyjna w ovh, z której też korzystam, i do tej pory nie miałem żadnych problemów

    foreste   15 #13 12.09.2011 04:09

    Ja pol ecam linuxpl.com fajne serwery mają ;).

      #14 12.09.2011 08:21

    Sam niedawno skończyłem mała batalię z tym pseudohostingiem, 2 miesiące wykręcali się od zwrotu pieniędzy, za hosting w którym nie działała konfiguracja dnsów.

      #15 12.09.2011 09:09

    Co jest za darmo jest do d***. Osobiście polecam iq.pl lub cal.pl. W obydwóch firmach mam łącznie 50 serwisów i wszystkich działa bez najmniejszych problemów. Nie zapłacisz dużo kasy za nie a będziesz miał święty spokój.

      #16 12.09.2011 09:40

    A ja skorzystałem z podobnej promocji ovh i sobie chwalę minął już rok i nie miałem problemów

    Banan   10 #17 12.09.2011 15:01

    Ja polecam http://www.handhost.pl/ =)

    Jak ktoś nie ma konta w banku to jest nawet hosting za SMS.

      #18 13.09.2011 10:18

    Och Pangrys, w coś Ty się wpakowałeś :) 1an1.pl nie polecam :) IQ.pl, dhosting.pl i kilku innych dostawców. Większość opinii o firmach hostingowych możesz sprawdzić na polskim WebHostingTalku :)

    Viperoo   8 #19 13.09.2011 18:59

    a ja polecam linuxpl.com spoko hosting i nie drogo :) Sam korzystam z 1and1 i nie specjalnie mi się podoba...

    Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  19 #20 13.09.2011 20:46

    Przechodzę do Unixstorm.org :) 1&1 idzie do kasacji.

    Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  19 #21 16.09.2011 17:58

    via Jabber otrzymałem ciekawą ofertę :) Czekam na konkrety ale może być ciekawa :)

      #22 30.10.2011 11:52

    Skorzystałem z oferty http://www.2ap.pl i jestem zadowolony.

      #23 07.11.2011 22:01

    Czasem lepiej wydać glupie 49 zł / rok za konto np na takim linuxpl.com wraz ze wsparciem technicznym przez GG / czat / telefon / mail niż trzymać dane na jakiś darmowym niepewnym czymś co w każdej chwili zastrzega sobie prawo do wywalenia twoich danych w kosmos bo w końcu nic im nie płacisz..

      #24 30.11.2011 12:14

    Nie wiem co powiedzieć - Polska to magiczny kraj. "1and1" wykupiłem w UK (1and1.co.uk). Nie mam żadnych problemów. Obawiać się mogę jednego: Oto POLSKA Właśnie!

      #25 11.04.2012 14:49

    TRAGEDIA!! Wykupilem pakiet i po 10 dniach sie z niego wycofalem. Juz miesiac czekam na zwrot pieniedzy. Odradzam firme 1and1.

      #26 28.05.2012 23:34

    Ja ma mam pmz-host.pl i też nie narzekam.

      #27 24.06.2012 09:35

    A moja strona wczoraj zniknęła z googli.Rzekomo system ją skasował.Poinformował mnie o tym mój klient ,który chciał znaleźć coś na mojej stronie.Podobno pomoc techniczna dostępna jest 24 godziny na dobę -ja czekam od wczoraj od godziny 18.30 na maila i wyjaśnienie jak rozwiązac ten problem.

      #28 25.06.2012 17:01

    Kupa idiotów tam siedzi w biurze klienta ,którzy od soboty próbują się skontaktować z pomocą techniczną dlaczego moja strona na 1&1 polska została skasowana zostało to rzekomo przesłane dalej tak jakby pomoc techniczna była na innej planecie i nie było telefonu i maila,aby się skontaktować.Nie polecam 1&1 Polska wcale.Zamierzam oddać tę sprawę do Międzynarodowych Serwisów Standartów klienta, bo jak można pobrać najpierw pieniądze za parę dni skasować stronę nie informując mailem klienta i udawać ,że się nic nie stało.

      #29 30.09.2012 12:07

    Najgorszy hosting jaki miałam, nawet gorszy od superhost, panel administracyjny działa tak wolno, że wykonanie najprostszej czynności zajmuje kupę czasu, można cierpliwość stracić, dodatkowo polskie tłumaczenie panelu jest tak słabe, że wręcz mylące, niepoprawnie przetłumaczone komunikaty... od samego początku jak weszli na rynek polski nie da się do dnia dzisiejszego podpiąć zewnętrznej domeny, zakupionej u innego rejestratora, trzeba pisać maila do pomocy technicznej i oni robią to ręcznie; celowe działanie mające na celu rejestracje domen wyłącznie za ich pośrednictwem... Każda nowo podłączona domena kieruje do katalogu głównego naszego konta hostingowego (zero struktury), a nie jak w przypadku wszystkich innych hostingów, że podczas podłączenia kolejnej domeny tworzony jest nowy folder pod tą domenę; można to ominąć przez użycie kreatora stron, tylko trzeba najpierw przejść przez te wszystkie kroki i stworzyć tą stronę, potem mamy już przypisany osobny katalog pod daną domenę (nie nazwa domeny a losowy ciąg znaków, co dla mnie osobiście jest minusem), następnie logujemy się przez ftp czyścimy sobie ten katalog i wrzucamy tam swoja stronę... oczywiście można to zrobić ręcznie, przypisanie domeny do konkretnego katalogu na serwerze, który będzie jej katalogiem główny, przez .htaccess, tylko po co w takim razie jest panel administracyjny, który z definicji ma na celu zautomatyzować pewne rzeczy... Kolejny minus to brak autoinstallerów skórypów takich jak np. joomla, drupal, phpbb i td... Wiadomo, że każdy informatyk potrafi to zrobić ręcznie, ale czasami nie ma czasu... Biorąc pod uwagę, to że od czasu do czasu mają albo awarię albo tymczasowo nie działają im jakieś usługi, co przekłada się na brak ciągłości działania naszych stron, szczerze odradzam... Fakt że pomoc techniczna reaguje dość szybko, problem zgłoszony w weekend, został mi rozwiązany w ciągu 24 h i to było w niedzielę... Jednak, żadna poważna firma nie może pozwolić sobie na to, żeby strona nie działała nawet przez kilka godzin, usługi są świadczone na naprawdę niskim poziomie, fakt że jest to darmowy hosting, ale jest to ich wizytówka, którą reklamowali się w PL i jak widać firma 1and1 nie popisała się... Firma niemiecka, reklamóją się na całym świecie jako jedna z największych i najlepszych firm hostingowych na całym świecie, rzeczywistość jednak jest zupełnie inna...

      #30 11.10.2012 16:09

    Też mi noność. Firma dysponuje danymi karty bez wiedzy właściciela.
    Krótko. Miałem darmowy hosting (1&1 start). Ostatnio wykupiłem domenę (podając niestety dane karty). Jakiś czas temu przyszła proforma. Nie zamierzając przedłużać olałem ją. Krótko potem przychodzi mail z podzękowaniami za wpłatę (sic!). Dzwonię do supportu - pan&pami nie widzą w ogóle, że takowa fv była wystawiona. Reklamuję na podany email (faktury@1&1.pl) -> przychodzi info, że aby dostać zwrot muszę wypowiedzieć "zamówione usługi" (!sic). Wniosek: samowolka i burdel...

    dziupla   1 #31 16.10.2012 01:16

    Ja właśnie zacząłem współprace i również nie polecam.Zapłaciłem fakturę i po 7 dniach od zapłaty zamknęli moją strone!!!Twierdząc ze nie maja wpływu a ja mam potwierdzenie z banku.Traf chciał ze dopiero co otworzyłem lokal gastronomiczny i tu....dla klientów małe zamieszanie-ledwo co otworzył a już ZBANKRUTOWAŁ????Zniknęła jego strona....Chyba coś nie nie tak!!!!????PO kilku telefonach i mailach z potwierdzeniem wpłaty,nadal strona nie działa...i znów każą wysyłać potwierdzenia!!!Jakas masakra,jeżeli ,ktoś poleci inna strone,z największą przyjemnościa zmienię 1&1 na cokolwiek.To mój początek współpracy z tą firmą,więc boję się już jak bedzie później....Zaczynam szukać innych....

      #32 19.11.2012 19:27

    Nie polecam info. http://wolnemedia.net/

      #33 23.12.2012 15:34

    Potwierdzam ! N I E P O L E C A M !! ---------------->>>>>>>>>>
    STRACIŁEM NIEPOTRZEBNIE CZAS I PIENIĄDZE !! STRONY NIE MA !
    1and1 OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !! ----------->>>>>>>>>>

      #34 08.01.2013 19:51

    Teraz chcą żebym zapłacił fakturę na usługę która nie działała. Nie mam zamiaru im płacić.

      #35 16.01.2013 08:12

    Ja mam konto na hostinger.pl - zupełnie darmowy - możliwość postawienia np. wordpressa, stron z PHP i mysql, nawet żywe wsparcie techniczne jest i po polsku - no i cpanel :)

      #36 28.01.2013 22:54

    Załozyłem konto i strone internetowa,w trakcie zakladania 1&1 miało problemy techniczne i załozono mi dwa konta.Po 3 miesiacach przyszedł pierwszy rachunek ,któr zapłaciłem przelewem(ksiegowanie srodkow w 1&1 trwa jak sie okazuje 2 tygodnie!!!!!) zablokowali mi strone,wysłałem potwierdzenie a tu okazało sie zepieniadze trafiły na konto z ktorego nigdy nie korzystałem i którego nie załadałem.PO 3 miesiacach walki i ciagłych telefonów maili itp.-blokowaniu mi strony co chwila,wkoncu napisano mi ze nie ma mozliwosci przeksiegowania srodkow na moje konto(działajace i wystawia fakture korygujaca-minły 3 kolejne miesiace i jej nie otrzymałem)równiez zwrotu pieniedzy.Zrobiłem kolejna wpłate przez płatności 24-płatności 1&1 z dobrym numerem klienta a oni znow zaksiegowali pieniadzena nieistniejace konto,po czym wpłaciłem trzeci raz pieniadze a 1&1 usunęło mi na stałe strone!!!!!Straciłem jako firma dobrą opinie i naprawde tyle nerwów i czasu napisanie i dzwonienie,ze z czystym sumieniem ODRADZAM 1&1!!!!!! w TEJ CHWILI PO PÓŁ ROKU NADAL WALCZE O ZWROT PIENIEDZY!!!Jestem w trakcie pisanie do Urzedu Ochrony Konsumenta oraz prawdopodobnie bede zakładał sprawe cywilna,poniewaz straciłem dobre imie firmy,straciłem klientów,jak również wyłudzono odemnie prawie 400 zł a strony nie mam!!!! ps.Dodam iz obsługa telefoniczna to prawdopodobie ludzie z ulicy o niczym pojecia nie majacy,nie wspomne o tym iz korespondecje mailowa(ciaglosc koresondencji-za kazdym razem podpisuje sie inna osoba)!!!!Ja STRACIŁEM DOBRA OPINIE,PIENIADZE,KLIENTÓW I SPORO NERWÓW!CHCESZ MIEC PODOBNIE-ZAŁÓZ STRONE W 1&1 ! ! !

      #37 31.01.2013 07:46

    straszna firma okropnie ludzie przez telefon powtarzają tylko proszę się nie denerwować

      #38 11.02.2013 06:06

    Nie polecam tej firmy najgorsza firma do jakiej trafilem, nie dajcie sie nabrac na ich promocje. Maja gdzies klientow, chodzi tylko o wyciaganie pieniedzy. Okropienstwo.

      #39 17.02.2013 17:47

    czyt.wcześniejszą wypowiedź moja!

    Właśnie okazało się ze moje nieaktywne konto z którego nigdy nie korzystałem nadal działa i otrzymuję faktury mimo tego ze 3 razy już je zamykałem.Apropo wpłaconych pieniędzy-minął kolejny miesiąc i nadal nie zwroconoi mi ich a na infolini (nadal sami kretyni)powtarzaja ze albo mam sie nie denerwowac albo mam dzwonic albo pisac reklamacje.....

      #40 02.03.2013 10:30

    Korzystałem z 1and1 przez 2 lata. Prędkości otwierania strony mizerne, 2 Mbity na połączenie, potem zmienili na około 6 Mbitów, ale strona się wolno ładowała.
    2 razy moje ustawienia domen w panelu klienta same się pozmieniały i musiałem od nowa klikać, co przy ich mulastym panelu klienta oznacza pół dnia zmarnowane. Zgłosiłem reklamacje finansową to mi odpisali jak dziecku, że ich pracownicy nie mają możliwości zmiany ustawień panelu :P Tak czy inaczej ich błąd w panelu spowodował, że moja pozycjonowana strona w googlu wypadła w ogóle z wyszukiwarki, straciłem pieniądze, trochę nerwów i czasu. Ich serwer pocztowy ze 3 razy trafił na blocklisty i poczta firmowa nie przechodziła. Dopiero po mailingu poprawili to. W skrócie -> panel ułomny, ale można się przyzwyczaić do wyglądu, jest natomiast cholernie wolny, nieintuicyjny i często nie działa, szczególnie w weekendy.
    Support na maile odpowiada szablonami, jak by się rozmawiało ze spam botem :P
    Zdecydowanie odradzam.

      #41 08.04.2013 10:20

    Wykupiłem u nich hosting, a że domenę miałem już zarejestrowaną gdzie indziej została ustawiona jako domena zewnętrzna. Gdy kończył się okres ważności domeny postanowiłem ją przetransferować do 1and1. Okazało się to niemożliwe, gdyż aby przetransferować domenę zewnętrzną trzeba usnąć jej wpis w 1and1. Tylko oni mogą to zrobić. Po tygodniu mailowania i dzwonienia do nich wreszcie wykasowali wpis, ale również usunęli konta emailowe. Dokonałem transferu, ale wtedy wyłączyli hosting, gdyż w "nagrodę" czekali na płatność za domenę. Znowu telefony i emaile, wreszcie przysłali fakturę do opłacenia, po opłaceniu znowu emaile i telefony, ale księgowanie faktury może trwać nawet tydzień. A hosting jest martwy.

    NIE POLECAM 1and1.
    Kompletnie niekompetentni, lekceważą klientów.

      #42 09.05.2013 03:17

    Nie wiem czemu tak plujecie, autor artykułu narzeka że dostał hosting za free z całym pakietem i rozczarowany faktem tego że, jest limit danych. Ludzie, nie ma nic za darmo, dostałeś platformę testową, którą sprawdziłeś pod względem funkcjonalności oraz możliwości jeśli chcesz więcej - płać - gdyby taki gigant jak 1and1 rozdawał domeny za darmo już by zbankrutował. Co do problemów z PHP jak sam autor wspomniał - zdarza się najlepszym. Zamiast, jak w to naturze polaka leży szukać winy po stronie usługodawcy weźcie pomyślcie czy czasem nie warto sprawdzić warunków umowy, informacji na temat danego produktu a nie łapczywie się rzucacie, bo za darmo. Sam mam u nich stronę i ani razu nie miałem problemów. Obsługa na infolinni sprawna, podchodzą do klienta bardzo profesjonalnie a o szybkości w działaniu serwerów nie wspomnę. Do tego pełno skrzynek pocztowych, prosta konfiguracja nawet dla laików, pełno FAQ, pytanie - czego chcieć więcej.
    P.S. Nie jestem przekupiony, tylko wyrażam swoją opinię jako zadowolony klient :)

      #43 10.05.2013 12:42

    Uwaga! przestrzegam przed korzystaniem z uslug firmy 1and1! obcy kapital zatrudniajacy ludzi z ulicy, bardzo dlugi czas oczekiwania na odpowiedz w razie problemow, realizacja platnosci za usluge dociera po tygodniu, balagan! przysylaja upomnienia do zaplaty mimo, ze uslugi zostaly dawno oplacone, zerwalem umowe po tygodniu i czekalem na zwrot pieniedzy blisko miesiec,

      #44 11.06.2013 13:07

    Popieram w 100% kolegę mazze support spozniony i do du*y czy to przez telefon czy przez maila. Nie dajcie sie skusic niskimi cenami

      #45 12.06.2013 15:07

    Uwaga:
    Wyłudzają pieniądze bazujac na automatycznym przedluzaniu zamowionych domen na kolejny rok bez zgody klienta.

    Radze uwazać!!!

      #46 13.06.2013 18:48

    Nawet darmowy hosting jest lepszy. Koszmarny panel wziety z sredniowiecza, totalne olewanie klienta. Uciekac !!!

      #47 16.06.2013 09:20

    Wlasnie sie od nich wynosze, zniknely mi wszystkie wyslane maile ze skrzynki, ich backup obejmuje 7 dni ale nie calosci konta a jedynie zmian[!] wiec nic nei dal, skrzynka outbox nadal nie dziala, serwiz nie widzi w tym nic dziwnego i z uporem maniaka odpisuja ze wszystko jet w porzadku, slepi na jakiekolwiek argumenty, jak bym rozmawial z automatem...
    UCIEKAC STAMTAD JAK NAJSZYBCIEJ!!!!

      #48 12.09.2013 09:53

    Odpowiedz na "1and1.pl czyli jak stracić dobrą opinię ...".
    Powiem krótko, bo się trochę wkurzyłam jak przeczytałam ten artykuł. A może należałoby czytać dokładniej ofertę przed jej wykupieniem. Każdy kto tworzy stronę przecież wie jaka pojemnością może dysponować a z tego co przeczytałam osoba, która to napisała dobrze orientowała się na temat tworzenia www. Nie rób autorze z siebie głupka dziwiąc się na tekst, który otrzymałeś z 1&1 treści "iW Pańskim pakiecie jest limit PHP (40MB), dlatego też nie może Pan aktualizować bloga... "
    Gimpusia
    Podkreślam, że nie jestem pracownikiem 1&1

      #49 12.09.2013 10:56

    @Gimpusia (niezalogowany):
    Ale co ma miejsce (pojemność) do limitu pamięci dla PHP?
    To jaką oni dali do dyspozycji pamięć to śmiech na sali. Ok, to jest hosting współdzielony, powinny być mechanizmy chroniące innych klientów przed nagłym obciążeniem jakichś z kont, ale taki limit? A co gdyby ktoś chciał zainstalować Invisiona, gdzie przy instalacji musi mieć do dyspozycji nawet 128 MB? Wiele firm oferuje taki limit, a świadczy usługi na poziomie wyższym niż 1&1, bez takiej infrastruktury. Da się? Da, trzeba chcieć.

    Wiesz, moim zdaniem nie ma się o co wkurzać, bo pomimo że przeczytałaś artykuł, to chyba nie za bardzo orientujesz się w temacie... możesz wydawać wyroki, ale kiepsko to w takiej sytuacji wygląda.

    Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  19 #50 24.09.2013 21:23

    @Gimpusia

    Obawiam się ,że jak słusznie zauważył kolega lukasamd, kiepsko zrozumiałaś tekst. W warunkach skorzystania z darmowego pakietu nie było całkowicie żadnej informacji o jakimkolwiek limicie PHP. Nie było wtedy infolini a na stronie 1and1, również nie można było znaleźć o tym informacji. Samo zawarcie umowy na bezplatny okres nie regulował jakiś wielki Regulamin.
    Na przyszłość proszę czytać ze zrozumieniem, unikniesz kompromitacji.

      #51 04.10.2013 16:28

    Dostałem termin do opłacenia hostingu do 25 września co uczyniłem
    W nagrodę mam blokadę konta i nikt od nich nie potrafi odblokować jej to jakieś jaja
    Dostałem potwierdzenia na maila że kasa wpłyneła a strona nie nie istnieje .
    Delikatnie mówią jestem mocno wkurzony , w zeszłym roku było identycznie tydzień szukali mojej wpłaty mimo że była dokonana prawie miesiąć wcześniej .
    Dostałem obietnice że poniedziałek ja udostępnią bo w wekeend nikt nie pracuje

      #52 07.10.2013 21:33

    Masakra w panelu nie dziła przyłączanie wersji php, nie działają przekierowania w .htacces (wyraż. regularne)
    dziś dzwoniłem kilkakrotnie na infolinię - nie potrafili nic odpowiedzieć w końcu oddal sprawę do tajemniczego działu administracyjnego. Na infolinii aż wrze musi być kilkadziesiąt stanowisk i żadnej kompetentnej osoby. Rok temu robiłem cesję od nich na inny serwer - masakra. Nie potrafili wygenerować i przesłać kodu autinfo. ja nie kupuję u nich nic, niestety moi niektórzy klienci dają się skusić ich obietnicami z reklam - a ja potem muszę się z nimi pałować :) . Nie polecam - w skali od 0 do 10 daję minus 1 !!!!
    Dramat dramat dramat. Na niemieckim 1und1.de troszkę lepiej w tej samej skali dałbym 0 :)
    Nie dajcie się skusić. Jest kilka firm oferujących naprawdę bardzo przyzwoite hostingi w polsce, na słowacji

      #53 12.10.2013 09:53

    Widząc te wszystkie komentarze, nie będę rozpisywał się i powielał faktów które przygniatają tą firmę. Nie radzą sobie chyba z niczym. Mam wrażenie że ludzie zakładający tą firmę i jak również prowadzący ją nie mają zielonego pojęcia o tym biznesie.
    Ludzie NIE DAJCIE SIĘ ZŁAPAĆ reklamie.

    Pozdrawiam

      #54 15.10.2013 15:15

    1&1 haha zalozylem hosting..dostalem faktury, na pytanie a gdzie cpanel czy cus w tym styu,uslyszalem po zadzwonieniu ze sie robi i bedzie gotowy na jutro rano haha ,na maila sie nie doczekalem,a wyslalem 6 ..porazka
    o rozmowie nie napisze,bo nie potrafie opisac tego belkotu na temat dodania domeny z nazwa i importu plikow z kompa i po co mi cpanel hahahaha

      #55 18.10.2013 01:31

    Wszędzie reklamy mydlące oczy a efekt :))) na tyle komentarzy jeden pozytywny :)))
    Co to za firma ?? nie wiecie ?? no właśnie i tu macie odpowiedź ;)
    Mistrzami to Oni są, ale w mydleniu :) mydlą, mydlą - piorą pieniądze i tyle - koniec, kropka i wykrzyknik ;P

      #56 20.10.2013 12:23

    Witam serdecznie w 2011 mialam drobny incydent , ale został naprawiony w ciągu tygodnia.Od tej pory wszystko działa bez zarzutu.Bardzo dobra obsługa i bardzo przyjemna.Odpowied x na maila dostałam tego samego dnia - gdy był problem nawet do mnie zadzwonili z powrotem.

      #57 19.11.2013 14:51

    Witam

    Nie wiem jak tam wyglądają sprawy czysto techniczne od strony 1&1 ponieważ nie dano mi ich nawet wypróbować. Wykupiłem serwer VPS zapłaciłem kartą ( problem z płatnościami ) tydzień rozmów i nic w końcu druga płatność ( przelew ) - kolejny tydzień i nic. Może oni nie chcą sprzedawać swoich usług.
    A do tego konsultanci( mili okey ) ale nie kompetentni , nic nie wiedzą i nic nie mogą.
    Dla mnie po prostu żenada , 12 lat w branży i jeszcze się z takimi rzeczami nie spotkałem. Ale jak to mówiła tak wygląda niemiecka jakość i precyzja :). Pozdrawiam 1&1

      #58 23.11.2013 08:49

    Musze potwierdzić że firma albo sobie nie radzi albo olewają klientów. Zamówiłem domenę nie wiem dlaczego przez nich może skusiła mnie promocja 3 lata za 0zl. Co z tego że promocja jak pewnie minie 1 rok nim domena będzie aktywowana. Od trzech dni mam "W trakcie konfiguracji " po kliku telefonach pani powiedziała że może to jeszcze potrwać 2 do 3 dni. Porażka i kpina a tak strasznie się reklamują w TV.
    1&1 to chyba w tłumaczeniu jedni jedyni których omijaj.

      #59 14.02.2014 10:46

    Ja wykupiłem u nich serwer jednak w UK i nie miałem z nim absolutnie żadnych problemów. Bądźmy szczerzy za darmo nie ma nic. Jeżeli chcesz w pełni funkcjonalny serwer lub hosting www to musisz wyłożyć kasę.

    Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  19 #60 15.02.2014 21:50

    OK

    Teraz płacę i mam wszystko ale znam wielu którzy niemało płacili za 1&1 w Polsce i strasznie narzekają. Dobry hosting to taki, w którym nie musisz się z nikim kontaktować bo wszystko masz od ręki.

      #61 01.03.2014 11:03

    1&1 Już drugi raz giną moje pieniądze a firma nie bierze za to odpowiedzialności i dalej żąda opłat. Wydaje się że jest to firma wydmuszka bez struktur i jakichkolwiek procedur choćby reklamacji.Już miesiąc walczę o zwroty pieniędzy lub odblokowanie strony i słyszę że to nie ich sprawa.Brak kompetencji , profesjonalizmu i odpowiedzialności za cokolwiek. Nie polecam. Z powyższych komentarzy wnioskuję że pieniądze giną nie tylko w moim przypadku. Czy to celowe czy po prostu niekompetencja?

      #62 19.03.2014 21:38

    ja aż tak lotna w tworzeniu stron nie jestem, ale reklamy mają i co z tego jak konkurencją są słabą. teraz życzą sobie za domenę od prawie 10zł w górę kiedy konkurencyjne firmy dają do 5 domen za darmo.

      #63 24.03.2014 11:30

    1and1 to jedno wielkie g...o. Mam u nich 2 serwery i non stop są problemy. Zgłaszam donich co 2-3 dni że serwer nie działa i mają to głęboko w d....
    Przeniesienie klientów z mailami wymaga czasu i muszę znosić ich przerwy w działaniu.
    Reklamacje trwają tygodniami, ale nawet co mi po zwrocie kasy jak i tak strona nie działa.
    NIE POLECAM!!!!! Nie ładujcie się w to g....

      #64 28.03.2014 12:01

    Odradzam komukolwiek korzystać z firmy 1&1. Kończył mi się rok hostingu a płaciłem karta płatniczą. Automatycznie została pobrana kwota za kolejny rok mimo, iż nie chciałem już korzystać z usług bo te same usługi w innej firmie kosztują 50% mniej. Nie zostałem poinformowany 14 przed zakończeniem umowy a 4 dni o automatycznym przedłożeniu umowy. Po wielu bojach uzyskałem w końcu wypowiedzenie umowy (twierdzą, że zrobili mi łaskę i uznali moje roszczenia) ale na zwrot pieniędzy czekam już ponad dwa miesiące. Odradzam.

    B.Andy   4 #65 22.04.2014 11:04

    Gorąco NIE POLECAM. Zakupiłem u nich domenę, natychmiast opłaciłem za pomocą usługi przelewy24, więc pieniądze u nich są praktycznie natychmiastowo. Minął tydzień i ktoś inny zajął mi tę domenę! Pani z supportu nawet nie była zainteresowana aby jakoś mnie u nich zatrzymać. I dobrze.

      #66 27.04.2014 02:28

    To straszni naciągacze stosujący nieuczciwe praktyki. Mam u nich serwer i domenę od 2 lat. W roku poprzednim zakupiłem dodatkową domenę - okazało się, że jest mi w ogóle nie potrzebna i nie korzystałem z niej. Teraz odcięli mnie od wszystkich usług, bo nie zapłaciłem za jej przedłużenie, mimo iż pozostałe usługi mam opłacone jeszcze przez pół roku. Spotkaliście się kiedyś z takim bezczelnym szantażem?

      #67 20.05.2014 12:43

    Też odradzam 1&1 wykupiłem od nich serwer w piątek o godzinie 2.00 odrazu opłaciłem przez przelewy24.pl i do tej pory nie został aktywowany.

      #68 02.06.2014 21:16

    Podobna sprawa u mnie rejestracja -> platnosc -> tydzien czasu na telefonie zeby wyslali link do panelu klienta bez rezulatu.

      #69 21.07.2014 21:52

    Masakra 1&1 niepolecam to jest najgorsza firma

      #70 31.07.2014 12:09

    Trochę czasu minęło jaki są teraz dobre strony przez was polecane. Dziękuję za podpowiedz. Pozdrawiam

      #71 14.09.2014 16:06

    Wchodzilo 1&1 na rynek. Skusilem sie na promo, 2 lata za free. Uruchomilo sie, i bylo milo. Rowno rok po aktywacji, znikla domena (miala byc na 2 lata). Co sie stalo sie pytam supportu... Domena wrocila dopiero po tygodniu, bo mieli z nimi problemy... No kij, nie jest juz tak milo.. Przychodzi kwiecien, wpadla mi nagla potrzeba zwiekszenia pojemnosci (niby hosting byl 10GB, ale od razu aktywowali klientom tylko 1GB, o reszte trzeba bylo poprosic obsluge). Kolejny zgrzyt. Zaczeli powolywac sie na nieistniejace warunki (czytaj: wsparcie techniczne dostalo prikaz z gory), ze zwiekszenie pojemnosci moze byc tylko o 1GB miesiecznie. Po ponad miesiacu klocenia sie z nimi, laskawie zwiekszyli pojemnosc do 10GB. Niesmak pozostal. Jak oni chca mnie przekonac do planu platnego?

    Pod koniec okresu przenioslem hosting i domene do biznes-host.. place mniej niz oczekiwalby ode mnie 1&1, mam lepsza obsluge i co rusz jakies promo dodatkowo obnizajace koszty... Czy chciec cos wiecej?

      #72 02.10.2014 19:29

    troche mnie przerażają te opinie, sam mam hosting w 1&1 od dwoch lat, przedluzam, oplacam i jestem zadowolony. Wczesniej mialem w azet, to byla droga przez mękę. W porownaniu z nimi 1&1 to full profeska, przynajmniej w moim przypadku.

      #73 27.10.2014 10:52

    @Wolfgar: Pomoc techniczna w/w firmy to kpina, sami nie wiedzą co mają na własnej stronie technicznej. W polecanych przez w/w firmę programach jest total commander jako narzedzie dostępowe do ftp, jak zabezpieczyć klienta ftp TC przed wyciekaniem haseł juz nie chca powiedzieć, jedyna reakcją na włamanie na moje konto ze stront .'''.pl była pełna blokada MOJEGO konta.
    poziom chamstwa, jakim wykazali się najpierw pracownicy infolinni a na koniec właściciel firmy dość konkretnie zniechęciły mnie do korzystania i polecania jej komukolwiek.

      #74 06.11.2014 01:02

    No ja miałem brać od nich hosting, ale już teraz się waham. Przeglądnąłem dużo for i na tym(http://firmatoty.pl/1-and-1) spotkałem się ze skrajnymi wypowiedziami ich klientów. Teraz sam nie wiem czy brać od nich hosting czy lepiej nie. Jak skomentujecie te wypowiedzi? To prawda?

    Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  19 #75 06.11.2014 13:36

    Szczerze mówiąc, poszukaj innego ...

      #76 01.12.2014 12:03

    Szczerze odradzam. Poczta to tragedia. Właśnie już któryś raz w tym roku nie mogę się do niej zalogować, a muszę odebrać ważne dokumenty. Ostatnim razem nie mogłem wysłać trzech plików pdf. Dopiero uratował mnie darmowy "onet"- gdzie ze swojej prywatnej poczty przesłałem te dokumenty bez problemu.

      #77 01.12.2014 15:18

    @arit (niezalogowany): JA już drugi dzień nie mogę zalogować się do swojej poczty. Nie mam dostępu do ważnych dokumentów, korespondencję firmy wysyłam z maila prywatnego.... Dno. I to powtarza się systematycznie od dwóch lat jak mam u nich stronę.

      #78 20.01.2015 10:25

    resjestracja domeny trwała u mnie w 1and1 około 40 dni.

      #79 27.01.2015 11:57

    od 2 tygodni mam problem z transferem domeny - piszą ze zwolnili domenę do transferu do innego operatora a tego nie robią.

    Nie Polecam 1and1!!!!

      #80 12.02.2015 11:53

    Miałem i mam pakiet "na dzień dobry". Wszystko było OK przez w sumie dwa lata. Potem się zaczęło. Najpierw wywaliło mi jedną stronę. 1and1 twierdziło że to usterka po stronie aplikacji. Potem drugą i potem trzecią.
    Załączam e-mail, który wysłałem do 1and1. Oczywiście nie dostałem odpowiedzi.:
    Szanowny Panie Arkadiuszu,
    Bardzo dziękuję za życzenia miłego weekendu.
    Jednakże nadmienić chciałem że mój problem jest rozwiązywany od dobrego pół roku. Podczas kilku rozmów telefonicznych i pewnie jakiegoś e-maila też słyszę że przekroczyłem parametry hostingu. Gdyby zadał Pan sobie choć trochę trudu, tak minimini i z łaski swej sprawdził czy to się stało to otworzyłby Pan szeroko oczy i powiedział: "O NIE! Jak dobrze że nie napisałem temu gościowi że przekroczył parametry hostingu bo pewnie uznałby mnie za idiotę". Odnoszę wrażenie że iloraz inteligencji pracowników 1and1.pl jest stały od przynajmniej kilkunastu miesięcy choć pracowników przybywa. Anyway.
    Po pierwsze. Nie przekraczam parametrów hostingu.
    Po drugie nie przekraczam parametrów hostingu.
    Po trzecie to chciałbym cichutko zapytać czy w Państwa firmie jest ktoś, kto się zna na rozwiązywaniu problemów z hostingiem? Moja ostatnia rozmowa telefoniczna była mniej więcej następująca:
    1and1. Przekracza Pan parametry hostingu.
    Ja. Nie przekraczam.
    1and1. Przekracza Pan, na pewno i dlatego to się dzieje.
    Ja. Proszę zatem sprawdzić.
    1and1. Dobrze sprawdzam.
    .
    .
    .
    1and1. Nie przekracza Pan parametrów hostingu.
    Ja. Wiem.
    1and1. Spytam kolegi.
    Ja. Dobrze.
    .
    .
    .
    .
    1and1. Kolega mówi że ma Pan za dużo katalogów i podkatalogów.
    Ja. To się pojawiło również jak istotnie zmniejszyłem liczbę katalogów i podkatalogów a jak było ich więcej wszystko było OK.
    1and1. Jeszcze raz zapytam kolegi.
    .
    .
    1and1. No kolega mówi że ma Pan za dużo katalogów i podkatalogów i to przekracza plan hostingu.
    Ja. Proszę sprawdzić czy moja liczba plików i katalogów przekracza plan hostingu.
    1and1. Nie przekracza. Nawet w połowie. Ale kolega mówi że ma Pan za dużo katalogów i podkatalogów.

    No cóż. Nie znam tego "kolegi" ale wiem że on się nie zna na swojej pracy. Czy mógłby odezwać się do mnie ktoś kto się zna?
    Jeżeli naprawicie mi ten problem to będę Wam życzyć wszystkich miłych i wesołych weekendów a może nawet świąt.
    Jeżeli nie mogę żądać profesjonalizmu to może przyzwoitości.
    Koniec e-maila.
    To tak jakby kopanie się z koniem.

    Ostatnio dostałem fakturę proforma do opłacenia. Ponieważ codziennie przychodzi do mnie prawie 100 e-maili na 4 konta, przegapiłem. Po jakimś czasie przyszło ponaglenie. Natychmiast wszedłem na stronę banku i przelałem pieniądze bo nie lubię mieć długów. Okazało się jednak że tego samego dnia wyłączyli mi usługi. Księgowanie środków i ponowne włączanie trwało 5 dni (!!!!). Wysłałem im po przelewie natychmiast potwierdzenie. I UWAGA!!! Codziennie w rozmowie (za każdym razem z kimś innym) słyszałem mniej więcej:
    "no tak, widzę że rzeczywiście tutaj wszystko jest uregulowane a prośba o włączenie została przekazana do działu księgowości. Dzisiaj na 100% wszystko będzie działać." Oczywiście nie działało. Aby było śmieszniej. Moja ostatnia rozmowa telefoniczna skończyła się stwierdzeniem że następnego dnia o 8:00 nastąpi włączenie usługi. zadziałała 5 minut po zakończeniu rozmowy.
    Jeśli zatem ktoś chce zacząć współpracę z 1and1 to niestety będę uważać że jest z nim coś nie tak. Ja może klientem nie jestem jakimś specjalnie dobrym, bo niedużym ale kilkanaście domen i trzy serwisy to chyba core biznes 1and1. Na całym świecie firmy hostingowe są nastawione na takich Małych Ziutków jak ja bo są najbardziej wierni i przy odpowiednim serwisie utrzymać ich jest łatwiej. Myślę że na wielkiej firmie zarabia się zdecydowanie mniej a sprzętu do utrzymywania jest więcej.
    I ostatnie. Po każdej rozmowie telefonicznej dostawałem prośbę o wypełnienie ankiety. I wypełniałem. Ale od czasu kiedy w ankiecie napisałem jak wygląda moja współpraca z 1and1 przestałem widzieć uśmiechniętą twarz niejakiego Pana Wolfa z prośbą o wypełnienie.
    pozdrawiam

      #81 11.03.2015 10:08

    od 3 lat mam pakiet domen w 1and1. Jak to wygląda.

    Dział księgowości i Techniczny są w Niemczech - i nie ma z nimi kontaktu. Infolinia nie ma z nimi kontaktu. Realnej pomocy technicznej nie ma. Jest płatna infolinia, na którą wiele razy zadzwonisz i niewiele załatwisz.


    Rejestracja u mnie trwa ponad 12 dni i kilkanaście telefonów na płatną infolinię.

    2-3 dni po twoim wniosku to czas kiedy dostaniesz fakturę do zapłaty.

    Do tego czasu dostaniesz masę maili. Które wyjaśnisz z płatną infolinią.

    Po zapłaceniu, czekasz 6 dni na księgowanie.

    Do tego czasu dostaniesz masę maili. Które wyjaśnisz z płatną infolinią.

    Po twojej wpłacie - czekasz ponad 4 dni na akceptację, rejestrację.

    Do tego czasu dostaniesz masę maili. Które wyjaśnisz z płatną infolinią.

    Po rejestracji enigma.

    Dzwonisz na infolinię by wyjaśnić dlaczego nie masz jeszcze dostępu do domeny którą opłaciłeś 12 dni temu.

    UWAGA! 1and1 Nie zwalniają domen po wygaśnięciu umowy, ani wytransferowaniu, jest problem z odzyskaniem swojej domeny. Blokują Twoją domenę, rejestrują albo sprzedają. Jak zarejestrowałeś fajną domenę u naciągaczy 1and1 to masz problem.

      #82 24.03.2015 22:33

    Do Tomek N.

    Tomku hosting jakiej firmy możesz polecić

      #83 20.04.2015 11:23

    1and1 to totalne gowno i ludzie powinni nie bac sie pisac o tym, serwery kuleja a authinfo celowo nie chca wydac, porazka!

      #84 01.05.2015 13:37

    Przestrzegam przez 1&1. Jak ktoś chce sobie narobić kłopotów to niech skorzysta z ich usług. Mój sklep internetowy nie działa średnio kilka razy miesiącu. Czasem przez 3 dni.Narażają mnie na duże straty finansowe.
    Ceny wysokie i olewanie klienta to norma w tej firmie. Najgorsza z jaką współpracowałem.

      #85 19.06.2015 20:25

    @Anonim (niezalogowany): Potwierdzam okropna firma każdy błąd widzą u użytkownika,Nie polecam omijajcie ich szerokim łukiem.

      #86 19.06.2015 20:30

    @Tomek N. (niezalogowany): Dokładnie też tak miałem,Opłacona faktura i wyłaczenie strony,a biuro obsługi to jakaś porażka.Za miesiac koniec abonamentu im dziekuje.!!

      #87 03.07.2015 14:40

    1and1 to syf, przeniosłem strony do http://www.kylos.pl, dobry hosting w przystępnej cenie, strony śmigają bez zarzutu, dobry kontakt z supportem, polecam

      #88 17.07.2015 12:34

    1and1robi jeszcze lepsze przekręty, była promocja domena 3 lata za darmo, wziąłem, źle zrobiłem, że jako firmową ją zrobiłem, a nie zaplecze, ale nic do rzeczy. Po roku wystawili mi fakturę, której oczywiście nie opłaciłem, bo miała być na 3 lata darmo, po dwóch latach bez żadnego powiadomienia od nich dostałem info z automatu dns, że domena wygasa!! Po kontakcie z 1and1 oczywiście wciskanie kitu, że miałem zapłacić fv po roku, a że nie zapłaciłem to przez kolejny rok wygasała!! Powiedzcie mi jak domena może wygasać przez rok!!?? Normalne krętactwo z ich strony, na szczęście udało się przetransferować ją na nowe konto u nich i mam nadzieję, że nie będą kazali mi za nią płacić

      #89 07.01.2016 22:03

    1&1 to jakaś kpina, mam domenę - po jakimś czasie dokupiłem serwer. Chcę przekierować domenę na swój serwer i co? nie da się, muszę przetransferować domenę między umowami w 1&1 na jednym i tym samym koncie przy użyciu kodu authinfo. Meile oczywiście też się kasuję i skrzynki trzeba zakladać na nowo, do tego płać za przeniesienie domeny. Wszystko w jednym panelu klienta!! skandal

      #90 20.07.2016 08:49

    Tak niskiej jakości usług jak w 1and1 to bym się nawet nie spodziewał po hostingu z Allegro. Mamy tam kilka serwerów, które są niedostępne bo padają im całe kontenery serwerowe.

    Serwer mi nie działa już kilka godzin, a na infolinii dostaję informację, że technicy zaczynają pracę o 12. Porażka.