r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Papier daje radę ;)

Strona główna Aktualności

Aby ożywić podupadający rynek e-książek, Adobe Systems nieoczekiwanie uruchomiło własną księgarnię internetową. W ofercie Adobe Digital Media Store znalazły się książki z katalogu największych światowych wydawców, takich HarperCollins Publishers, Simon & Schuster i Random House, oraz elektroniczne wersje publikacji z takich pism jak "Popular Science" czy "The New York Times". Adobe zależy na możliwie najszerszej ofercie - już teraz oprócz książek i magazynów w ofercie sklepu można znaleźć największe światowe dzienniki, raporty techniczne, a nawet mapy. Oczywiście wszystkie materiały są udostępniane w promowanym przez Adobe formacie PDF.
Inicjatywa Adobe Digital Media Store ma pobudzić rynek, który wyraźnie podupadł odkąd we wrześniu z dystrybucji e-książek wycofała się księgarnia Barnes & Noble, uzasadniając swą decyzję nikłym zainteresowaniem klientów.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.