r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Para poszła w… grę, Fallout 4 nie będzie wspierał modyfikacji od samej premiery

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Siłą Fallouta 3 na PC były przede wszystkim tworzone przez społeczność modyfikacje, dzięki którym gra nabierała zupełnie innego wymiaru. I to był główny powód, dla którego wersję tę uważano za lepszą od konsolowej, ograniczonej tylko do tego, co wymyśliła Bethesda. Tym większe zainteresowanie wzbudziła zapowiedź producenta, że Fallout 4 będzie oficjalnie wspierał społecznościowe mody, i to nie tylko na PC, ale też na Xboksa One (z niewytłumaczalnego powodu modów nie będzie w wersji na PlayStation 4).

Niestety już wiadomo, że zapowiedzi z targów E3 okazały się na wyrost. W dniu premiery gra nie będzie oferowała wsparcia dla modyfikacji, ani dla PC, ani na Xboksa One. Producent wyjaśnia, że wynika to z konieczności skupienia się na ukończeniu gry. Narzędzia do modowania, zestawy do tworzenia i wszystko to, czego oczekuje społeczność zaczną być opracowywane dopiero wtedy, gdy gra zostanie już wydana, gdyż jak to stwierdził Peter Hines, wicedyrektor Bethesdy, nikt nie będzie dbał o modyfikacje, jeżeli gra będzie kiepska.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.