r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Płatne e-maile nie są sposobem na spam

Strona główna Aktualności

Kiedy w lutym informowaliśmy o planach AOLa i Yahoo!, dotyczących wprowadzenia płatnych e-maili, pojawiły się głosy, że może być to sposób na walkę z coraz powszechniejszym spamem.

Przedstawiciel firmy AOL, Richard Gingras, ogłosił, że wprowadzony przez jego firmę system CertifiedEmail nie miał w założeniach walki ze spamem. Głównym celem jest weryfikowanie tożsamości nadawcy, co jest kwestią istotną zwłaszcza podczas komunikacji z bankami i instytucjami zarządzającymi kartami kredytowymi. Jest to sprzeczne z wcześniejszymi ogłoszeniami prasowymi firmy, w których wyraźnie wskazywano taką możliwość nowego systemu.

Wprowadzenie systemu płatności spowodowało, że część instytucji obawiała się, że ich korespondencja może nie docierać do odbiorców. W odpowiedzi AOL obiecał, że pokryje koszty wysyłania listów przez organizacje typu non-profit. Początkowo, system CertifiedEmail miał pobierać opłaty od wszystkich nadawców, teraz płacić muszą tylko firmy. Stawia to całą inicjatywę pod znakiem zapytania, zwłaszcza, że większość spamu wysyłana jest przez boty działające na komputerach zwykłych użytkowników.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.