r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Pobieranie filmów z sieci = kradzież samochodu

Strona główna Aktualności

Motion Picture Association (MPA) rozpoczyna kampanię, w ramach której przed seansami w kinach na całym świecie będzie wyświetlany krótki film, w którym darmowe pobieranie filmów z Internetu i kupno pirackich płyt DVD są porównywane do kradzieży samochodu lub torebki.

W ten sposób MPA chce poruszyć sumienia nastolatków i ograniczyć popularność piractwa. Badania przeprowadzone na brytyjskiej młodzieży wykazały bowiem, że aż 62% osób które zobaczyły film rozważa możliwość zaprzestania korzystania z "piratów".

"Międzynarodowa kampania to część szerszych działań prowadzonych przez firmy należące do MPA w ostatnich miesiącach, mających na celu zwrócenie uwagi opinii publicznej na kwestie związane z piractwem" - mówi Jack Valenti, prezes organizacji. MPA szacuje, że amerykańska branża filmowa traci na piractwie 3,5 mld USD rocznie. Pomysłodawcy kampanii chcą sprawić, że młodzież zacznie negatywnie postrzegać ściąganie filmów z Sieci i kupno nielegalnych kopii. Obecnie korzystanie z "piratów" niewiele osób uważa za czyn moralnie naganny.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.