Podanie e-mailem

Podanie e-mailem

18.02.2005 15:43

Elektroniczne dzienniki ustaw, podania do administracji wnoszonee-mailem, internetowe rejestry i ewidencje publiczne - takiemożliwości kontaktu obywateli z rzeczywistością urzędową zapowiadauchwalona wczoraj ustawa o informatyzacji. Obowiązki wynikające z uchwalonej wczoraj przez Sejm ustawy oinformatyzacji działalności niektórych podmiotów realizującychzadania publiczne wykonywać będzie musiała cała administracja,wymiar sprawiedliwości, instytucje ubezpieczeń społecznych, służbazdrowia, samorządy. Jej przepisów nie będą musiały stosować m.in.przedsiębiorstwa państwowe, spółki handlowe, państwowe szkoływyższe, służby specjalne. Ustawa poddaje informatyzację rygoromplanowania. PIP, czyli plan informatyzacji państwa, stanie sięnarzędziem koordynacji przedsięwzięć ujętych w formy resortowych irządowych projektów informatycznych. Co ważne Ustawa reguluje procedury ustanawiania minimalnych wymagańdla systemów teleinformatycznych używanych do realizacji zadańpublicznych. Minimalne to takie, które zapewniają wzajemnąkomunikację między systemami. Więcej informacji na ten temat znaleźć można w artykule Podanie e-mailem zamieszczonym na łamach Rzeczpospolitej.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)