r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Praca grupowa w Office 2007

Strona główna Aktualności

Microsoft Office jest najczęściej wykorzystywany w małych i średnich firmach, czy nawet domach. W dalszym ciągu ten pakiet biurowy dedykowany jest jednak do zastosowania przede wszystkim w większych firmach, a nawet dużych korporacjach. To właśnie tam można wykorzystać drzemiące w nim możliwości. Tam też znany jest pod nieco inną nazwą - jako Microsoft Office System. To zintegrowana platforma do tworzenia, zarządzania i obiegu informacji. Trzeba przyznać, że pod tym względem pracy grupowej produkt Microsoftu nie ma sobie równych, a wraz z wersją 2007 możliwości w tym zakresie zostały znacznie zwiększone.

Wszystkich, których interesuje ta tematyka zapraszamy do lektury opublikowanego właśnie artykułu Praca grupowa w Office 2007. Do zapoznania się z nim zachęcamy jednak również tych z Czytelników, którzy chcieliby wiedzieć co tak naprawdę kryje się pod tymi "dziwnymi" nazwami Groove 2007, Communicator 2007, Project 2007, SharePoint Server 2007 czy Forms Server 2007, a także zdać sobie sprawę jakie możliwości w zakresie współpracy wielu pracowników oddaje nowy Microsoft Office.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.