r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Premiera Microsoft CRM 3.0

Strona główna Aktualności

W komunikacie prasowym Microsoft ogłosił dostępność długo oczekiwanej, nowej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 3.0, systemu do budowania efektywnych relacji z klientami.

Jak reklamuje producent, nowy CRM został stworzony w sposób pozwalający sprostać trzem wymaganiom:

  • Działa tak jak Ty działasz.

    Użytkownicy niezależnie od roli mogą pracować z CRM nie wychodząc z własnego narzędzia pracy - CRM może być obsługiwany z programu Microsoft Office, poprzez przeglądarkę WWW, a nawet poprzez urządzenie mobilne.


  • Działa tak jak Twój biznes.

    CRM łatwo zaadaptować do potrzeb firmy, odpowiednio planując sterowane zdarzeniami przepływy uruchamiające spójne ze sobą procesy biznesowe. Bogate możliwości analizy i raportowania bazujące na możliwościach programu Microsoft Excel i SQL Server Reporting Services pozwalają na obserwację w czasie rzeczywistym każdej interakcji z klientem i każdego procesu biznesowego.

    r   e   k   l   a   m   a

  • Daje to, co powinna dawać technologia.

    Microsoft CRM zapewnia niski koszt utrzymania dzięki zbudowaniu wysoce elastycznej i konfigurowalnej platformy na usługach WWW i innych standardowych narzędziach i technologiach.


Na dzień dzisiejszy Microsoft CRM 3.0 jest dostępny w języku angielskim, 1 stycznia 2006 będą dostępne zlokalizowane wersje w pierwszych czterech językach, a w ciągu następnych paru miesięcy w dalszych 17., w tym wersja polska.

Więcej informacji o Microsoft CRM można znaleźć na stronach Microsoft Business Solutions w języku angielskim lub polskim.

© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.