Problemy z serwerami GG

21.05.2009 22:45, Autor: Daniel Karcz (DanKar), Kategoria: News
NewsImage

Wygląda na to, że mamy do czynienia z najpoważniejszą awarią serwerów, z których korzysta komunikator Gadu-Gadu odkąd pojawił się on na komputerach milionów użytkowników.

Od około godziny 18:00 komunikator nie może nawiązać połączenia z żadnym z serwerów (wszystkie są niedostępne), nie działa także żaden z serwisów stworzonych przez spółkę. Próby nawiązania połączenia kończą się komunikatem o błędzie 500 i 503. Spekuluje się, iż obecna sytuacja jest efektem ataków DDoS na serwery GG. Nie jest to jednak informacja w żaden sposób potwierdzona.

Na oficjalnym blogu Jarosława Rybusa, rzecznika prasowego GG Networks, pojawił się wpis komentujący całą sytuację - "Trwa awaria serwerów gadu-gadu - nie działa portal i komunikator. Admini i programiści oraz pracownicy działu serwerów pracują i próbują usunąć awarię tak szybko, jak to tylko możliwe. Awaria wg mojej oceny rozpoczęła się około 19 dzisiaj. Nie jestem teraz w stanie udzielić więcej informacji. Niech chłopaki robią swoją robotę i usuwają awarię, MILIONY LUDZI CHCE GADAĆ. ;)"

Podsumowując, pozostaje czekać, aż komunikator spod znaku słońca wyjdzie zza chmury i umożliwi komunikację milionom Polaków, którzy jak przeczytać można w przytoczonych przez Jarka Rybusa na jego blogu komentarzach, uważają, że w zaistniałej sytuacji powinno się ogłosić żałobę narodową ;-)


Aktualizacja, 22.05.2009, 01:11

Około godziny 01:00 część serwerów GG została uruchomiona. Pomimo, że serwisy GG Networks są nadal niedostępne to u niektórych użytkowników zaświeciło już słoneczko ;-)

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (242)  

Avatar
joGgurt (niezalogowany) | 21.05.2009 22:48#1

Ha ha! lamusy, tak to jest jak się nie korzysta z jabbera ;D

Avatar
Kacper (niezalogowany) | 21.05.2009 22:48#2

mnie już roznosi po chacie jak tego GG nie mam ;D

Avatar
anonim (niezalogowany) | 21.05.2009 22:49#3

[*]

Avatar
maciej (niezalogowany) | 21.05.2009 22:49#4

wiec ktos wreszcie ich złamal.... :P

Avatar
Dragu (niezalogowany) | 21.05.2009 22:50#5

Byłem wkurzony że nie mogę połączyć się na GG teraz wiadomo dlaczego.

Avatar
GGadacz (niezalogowany) | 21.05.2009 22:50#6

u mnie GG wywaliło około 18 ;]

Avatar
krakers (niezalogowany) | 21.05.2009 22:50#7

Tak to już jest, że jak się wali to wszystko naraz :D

Avatar
Wojtas (niezalogowany) | 21.05.2009 22:51#8

Fakt, przyzwyczajenie do włączonego gg jest silne. Jeśli to DDoS to ciekawe z czyjej strony ;] Czekamy na uruchomienie serwerów ;]

Avatar
karollo (niezalogowany) | 21.05.2009 22:51#9

A Tlen śmiga bezproblemowo... szkoda jednak, że Polacy są tacy ograniczeni i tak mało osób potrafi z niego korzystać

Avatar
anonim (niezalogowany) | 21.05.2009 22:52#10

Ja nie mam problemów, Jabber RLZ ;)

Avatar
Kacper (niezalogowany) | 21.05.2009 22:53#11

nie martwmy sie sa jeszcze inne komunikatory ;D

Avatar
Z pod znaku słońca (niezalogowany) | 21.05.2009 22:53#12

Nie ogarniam tego GG Off szok !!!!

Avatar
arturo182 (niezalogowany) | 21.05.2009 22:53#13

Samo korzystanie z Jabbera nic nie daje jeśli 90% znajomych używa GG i to jeszcze na oficjalnym kliencie.

Avatar
skrzek (niezalogowany) | 21.05.2009 22:53#14

a tyle lepsiejszych sieci jest - może ludzie je w końcu zauważą... to nie problem używac gadu przez aqq tlena itd, a jak gadu zdechnie (a ma tak często) gadać ze znajomymi przez inny protokół... i ten ich klient Nowe gg pożal się boże

Avatar
gt (niezalogowany) | 21.05.2009 22:54#15

I dobrze, że padło. Może dzięki temu niektórzy zwrócą uwagę na inne, lepsze komunikatory.

Avatar
anonim (niezalogowany) | 21.05.2009 22:55#16

jaka cudowna błoga cisza....co prawda mam tlena ale znajomi to same gguły:-)
P.S.oby wiecej takich nastrojowych wieczorów

Avatar
Kpc21 (niezalogowany) | 21.05.2009 22:55#17

Mam nadzieję że GG już nie wstanie.

Avatar
holender (niezalogowany) | 21.05.2009 22:55#18

A pomyślcie o tych co są za granicą!Katastrofa!

Avatar
mr_x (niezalogowany) | 21.05.2009 22:55#19

Może to i dobrze... Jabber na szczęście działa.

Avatar
revel (niezalogowany) | 21.05.2009 22:55#20

Bardziej pasuje stan kleski zywiolowej niz zaloba narodowa. No chyba, ze sa juz pierwsze udane proby samobojcze, po nieudanych probach polaczenia z serwerami GG ;)

Avatar
CoOokie (niezalogowany) | 21.05.2009 22:56#21

Dlatego jabber rządzi. Padnie jeden serwer, podłączasz się do innego. Pozdro dla GGadających przez GG ;)

Avatar
cephei (niezalogowany) | 21.05.2009 22:56#22

błogosławiony niech będzie ten dzień...w końcu padło:) Gówn... Gówn... :P

Avatar
mmmm (niezalogowany) | 21.05.2009 22:56#23

hłyt martekingowy

Avatar
mleczqo (niezalogowany) | 21.05.2009 22:56#24

padły serwery, gg nie działa a ludzie już panikują jakby nie wiadomo co się stało... faktycznie żałobę tylko ogłosić ;]

Avatar
Qb (niezalogowany) | 21.05.2009 22:57#25

Co teraz poczną dzieci?

Avatar
assa (niezalogowany) | 21.05.2009 22:58#26

To może być atak. Kilka dni temu zrobili owned na blogu Wałęsy więc pewnie znaleźli dziury :) Tak to jest jak pieniądz ważniejszy.

Avatar
Serpico (niezalogowany) | 21.05.2009 22:59#27

Mnie wywaliło gg ok 18:30. A co do żałoby to lepsza jest z powodu awarii serwerów, niż show medialnego (spalenie się budynku gdzieś w północnej Polsce).

Avatar
daoskat (niezalogowany) | 21.05.2009 22:59#28

R.I.P Legends may sleep, but they never die! ;)

A tak na serio no to musimy poczekać na rozwiązanie problemu ,mam nadzieję ,że to nie jest DDOS. Pozdrawiam ;)

Avatar
nU$eR (niezalogowany) | 21.05.2009 22:59#29

nie ma jak jabber ;] szkoda że wiekszość działa na gg - no i lipa :/

Avatar
ostatnio (niezalogowany) | 21.05.2009 22:59#30

Ostatnio był atak na stronę Wałęsy na mojageneracja.pl. Ktoś widząc, że jeśli ktoś może skasować cały blog, pomyślał, że czemu ma być gorszy, więc...
Jak awaria, to jaka? Przecież to nie jest jeden serwer? Co? Zasilenie w serwerowni im padło? Połączenie z Internetem nie mają? Jak by była taka awaria, to już GG by było, a tu nadal Connection time out lub Connection refused. (http://www.kadu.net/monitor/). To na pewno nie przypadek.

Avatar
cephei (niezalogowany) | 21.05.2009 22:59#31

no w sumie nie za fajnie bo większość to GGłupole...zostaje mi jeszcze skype bo trochę ludzi tego używa...bo co innego? mam google talk i live messenger...ale tego to niewielu uzywa

Avatar
Eyeti (niezalogowany) | 21.05.2009 23:00#32

mam nie sprawdzone źródło że żałoba będzie, ale to nie nowość że serwery padły a Gadu i tak wstanie, przecież mamy zdolnych informatyków xD

Avatar
josef (niezalogowany) | 21.05.2009 23:00#33

Dlatego uważam, że ludzie powinni się dowiedzieć, że są lepsze protokoły niż Gadu-Gadu. Spotykałem się z sytuacją, gdy użytkownicy nie wiedzieli, że jest jeszcze coś więcej ! Choćby sam Tlen czy Jabber - działają cały czas. Także może czas troszkę zmienić mentalność większości użytkowników, którzy myślą, że komputer = Windows, a komunikator = Gadu-Gadu. Już pal licho na komunikator, ale zawsze mam uśmieszek politowania na twarzy gdy widzę, że ktoś korzysta ciągle z kiepskiego Gadu-Gadu classic :-)

Avatar
Overclocker (niezalogowany) | 21.05.2009 23:01#34

GG Pada bo Maja Stare Serwery Dlatego sie Wszystko Zawalilo a nie ddos atak
to jest moje zdanie na ten temat

Avatar
iDAREK (niezalogowany) | 21.05.2009 23:01#35

Zapraszam na Jabbera/Google Talk :P

Avatar
muszi (niezalogowany) | 21.05.2009 23:02#36

W takich chwilach ciesze się, że kontakty GG powoli znikają z mojej listy na rzecz innych :) Tylko blipa mi szkoda :(

Avatar
cephei (niezalogowany) | 21.05.2009 23:02#37

komentarzy mimo późnej godziny już 32 ...ciekawe czy padnie jakiś rekord:)

Avatar
anonim (niezalogowany) | 21.05.2009 23:03#38

Hmm... strona AQQ coś też nie działa. Czyżby jakiś zmasowany atak? :P

Avatar
Lech (niezalogowany) | 21.05.2009 23:03#39

A mi wszystko działa... a no bo mam Jabbera ;]

Avatar
Kpc21 (niezalogowany) | 21.05.2009 23:03#40

"
ostatnio | IPHASH : FI-S0-8B-YP | 21.05.2009, 22:59
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 4.0.20506)
Jak awaria, to jaka? Przecież to nie jest jeden serwer? Co? Zasilenie w serwerowni im padło? Połączenie z Internetem nie mają? Jak by była taka awaria, to już GG by było, a tu nadal Connection time out lub Connection refused. (http://www.kadu.net/monitor/). To na pewno nie przypadek.
"
Wydaje mi się że szedłeś dobrym tropem. Nie wiem, gdzie GG ma zlokalizowaną serwerownię, ale możliwe że tam była akurat burza i akurat trafiło w GG (piorun mógł trafić w linię doprowadzającą prąd do serwerowni). Zasilanie prawdopodobnie jest, bo trudno żeby taka ważna serwerownia nie miała zasilania awaryjnego, ale serwery mogły paść.

Avatar
kamilo84l21 (niezalogowany) | 21.05.2009 23:04#41

No pech ;] Więcej takich sytuacji i konkurencja zacznie być zauważana...

Avatar
cephei (niezalogowany) | 21.05.2009 23:04#42

wczoraj mi proxy nie działało w dialogu...ruscy nas atakują!!!

Avatar
krasnal (niezalogowany) | 21.05.2009 23:05#43

a ja jestem dziecko neo i jak zaraz mi gg nie naprawią to się załamie

Avatar
Stachu (niezalogowany) | 21.05.2009 23:05#44

Fora.pl też nie działa .... ;/

Avatar
perl (niezalogowany) | 21.05.2009 23:06#45

DDos się kłania :)

Avatar
szymczak03 (niezalogowany) | 21.05.2009 23:07#46

Ja tam nie mam GG :-)

Avatar
anonim (niezalogowany) | 21.05.2009 23:07#47

no jak to gg ;) Ja akurat używam tylko Windows Live, bo to znacznie więcej niż tylko komunikator + skrzynka 5GB bez reklam + dysk 25GB + windows gallery(tagowanie zdjęc, rozpoznawanie twarzy) + Blog itd, ale wiadomo, nie jest łatwo kogoś do tego o dziwo przekonać. Ludzie chyba kochają reklamy i w komunikatorze i w e-mailach.

Avatar
stranded (niezalogowany) | 21.05.2009 23:07#48

Na Pomorzu (okolice Gdańska) była dziś właśnie koło tej godziny burza i bardzo mocno padało, aż kablówka padła na parę godzin ;) pewnie to samo stało się z serwerami GG.

Avatar
anonim (niezalogowany) | 21.05.2009 23:11#49

stronka aqq dziala

Avatar
cephei (niezalogowany) | 21.05.2009 23:11#50

kurczę...a wp działa...myślałem że też padnie:P

Avatar
Kaczor (niezalogowany) | 21.05.2009 23:13#51

Dziwne, strona GG Pro działa, ciekawe czy komunikator też :D

Avatar
Kamil (niezalogowany) | 21.05.2009 23:14#52

Muszą mieć tam niezły burdel, skoro to tak długo trwa, DDoS ? może odrazu atak terrorystyczny z albani ?

Avatar
ShpxLbh (niezalogowany) | 21.05.2009 23:14#53

i co się cieszycie że macie Jabbera jak 90% innych znajomych ma GG które teraz właśnie nie działa. to se pogadacie hehe

Avatar
Damiano20008 (niezalogowany) | 21.05.2009 23:15#54

Pozostało nam tylko czekac*

Avatar
kicu8 (niezalogowany) | 21.05.2009 23:15#55

Ja korzystam z aqq i co z tego jeśli wszyscy moi znajomi jadą na gg żałosny jest ten program(gg)

Avatar
--Wojtek (niezalogowany) | 21.05.2009 23:16#56

To niech ktoś zastanowi sie nad takim atakiem i pomyśli sobie robi sobie krzywde i innym urzytkowikom gg

Avatar
Zulu (niezalogowany) | 21.05.2009 23:16#57

@do wszystkich piszących o innych komunikatorach
Wejdźcie na dowolny czat na onecie czy wp, tam też ciagle tylko piszą o GG, jak powiedzie chociażby o protokole Jabber, nikt nie wie, co to.
Więc jeżeli myślicie, że teraz im się oczy otworzą to się mylicie, gg moglo by nie dzialac tydzien, moze w tedy alternatywy zyskały by z 3% uzytkownikow...

Avatar
mr_x (niezalogowany) | 21.05.2009 23:19#58

@->Wojtek
"To niech ktoś zastanowi sie nad takim atakiem i pomyśli sobie robi sobie krzywde i innym urzytkowikom gg"

A może wręcz przeciwnie? Może ludzie dostrzegą, że komunikator to nie tylko gg.

Avatar
Godlike (niezalogowany) | 21.05.2009 23:19#59

Ciekawy jestem czy to przypadek ze takze i strona AQQ jest od paru godzin niedostępna, dobrze chociaż obydwie aqkowe sieci działają.

Avatar
inż Kylo86 (niezalogowany) | 21.05.2009 23:21#60

A ja powiem szczerze że mnie to teraz irytują wypowiedzi tych wszystkich anty!!!! Oprogramowanie, jak oprogramowanie, może być jabber, ICQ, IRC, MSN, GoogleTalk jak i równierz Gadu Gadu. Gdyby tak na prawdę GG nie było dobre, nie znalazło by na rynku takiego poparcia i nie było by aż tak popularne. Bardzo duża część osób rozpoczyna zabawę czy pracę z komputerem mając już swoje lata, rozpoczyna właśnie od Gadu Gadu ze względu na prostotę i intuicyjność. Poza tym GG jest darmowe dla wszystkich, czego zatem oczekujecie???? Linux jest równierz darmowi i jeśli chodzi o konfigurację sterowników czy niektórych rzeczy to jeszcze jest daleko za dziurawym Windowsem, i trzeba się zdroooowo nagimnastykować by coś zadziałało. Jednak wszyscy będą bronić Lina. bo to i tamto!

Avatar
edelmann (niezalogowany) | 21.05.2009 23:21#61

podzielam zdanie anonima, ja też mam usługę windows live i wszystko w jednym miejscu, jak mówiłem znajomym i w rodzinie żeby zrezygnowali z gg bo i tak przecież taki przypadki się zdarzały, to nie... bo oni nikogo nie mają na na komunikatorze messenger, a może w końcu teraz najwyższy czas pomyśleć o tym jeden poleci drugiemu i już jest nas więcej a gg może sobie stać,
niestety przyzwyczajenia robią swoje a skoro już to do gg polecam komunikator AQQ naprawdę lepszy

Avatar
nn (niezalogowany) | 21.05.2009 23:22#62

ponieważ przez gadu nie idzie pogadać, więc proponuje rozpocząć rozmowy tutaj, w komentarzach... :D

Avatar
gintah (niezalogowany) | 21.05.2009 23:24#63

hahaha nono czas zmienić komunikator, ataki ddos hahahahaaha

Avatar
Stiwi (niezalogowany) | 21.05.2009 23:25#64

Tlen, Spik, AQQ, Konnekt, VoIP, Jabber, i inne to wszystko KiT bo i tak Ci ludzie co tego szajsu używają mają nr GG i go właśnie podają swoim znajomym!! tylko narzekają i głupoty gadają że GG to i owo!! A prawda jest jedna jak poznajesz fajną laskę (Panie fajnego faceta) to jej (jemu) podajesz nr komurki lub GG ewentualnie skype czyż nie ? ....

Avatar
ffs (niezalogowany) | 21.05.2009 23:25#65

oby się okazało, że potraciliśmy swoje nr gg ;)

Avatar
sypa (niezalogowany) | 21.05.2009 23:25#66

hehe, ja zapłaciłem 3 tysiaki za rok i prawdopodobnie będę miał GG PRO i mi będzie działać a Wam nie

Avatar
wojtek (niezalogowany) | 21.05.2009 23:27#67

sorka za blad :)))
Typu teraz populacje moze zgarnie nk a czat to malo osob wchodzi choc znany skype i tlen tez jest :d


mi stronka nie dziala a ok 18.30 wrocilem nie moglem sie juz wogule zalowac z neo woj lodzie.

Avatar
KwaKwa (niezalogowany) | 21.05.2009 23:28#68

Nie zapłacili chłopaki za prąd i łącze i mają problem ;)

Avatar
kryhoo (niezalogowany) | 21.05.2009 23:28#69

ja to mam nadzieje, ze naprawią to do jutra ;/

Avatar
shpaq (niezalogowany) | 21.05.2009 23:29#70

Ktoś tu nie zje dziś kolacji. Peszek.

Avatar
free_man (niezalogowany) | 21.05.2009 23:29#71

I w końcu ktoś wykorzystał tę dziurę w nakładce przejścia...

Avatar
michal29 (niezalogowany) | 21.05.2009 23:29#72

Kurcze lipa :/
Dobrze że używam jeszcze Skype i Jabbera ale co z tego jak mam tam może z 20 znajomych a na gg ponad 200 :/

Niech szybko je naprawią :)

Avatar
Polisz Boy (niezalogowany) | 21.05.2009 23:30#73

Hehe... GG padło, może nawet DP przez to zyska na popularności:P ;)

Avatar
gregs (niezalogowany) | 21.05.2009 23:31#74

Dlatego chłopaki z GG niech poważnie myślą i o jabberze w GG xD

Avatar
Krzysztof J. Szklarski (niezalogowany) | 21.05.2009 23:31#75

A ja napiszę króciutko. Dziękuję Pani/Panu, Pani/Panie DanKar, za tę informację i bynajmniej nie mam na myśli jej treści, gdyż... mam na uwadze jedynie Pani/Pana umiejętności posługiwania się ojczystym językiem. Ręce same się do oklasków składają; fantastyczna znajomość interpunkcji, której pozazdrościć nie tylko może, ale i powinien, niejeden polonista! Chapeaux bas!!!

Avatar
qwerty (niezalogowany) | 21.05.2009 23:32#76

a ja mam konnekt'a i polecam wszystkim. obsługuje większość znanych protokołów:
gg
tlen
jabber
klan
aqq
actio
itp
i mnie nie interesuje z czego znajomi korzystają bo ja mam to wszystko w jednym programie

A tak w ogóle to mi gg nie dział od środy tak od 14 (wcześniej nie sprawdzałem) potem zadziałało ok 23.30 i znowu padło

Ludzie zastanówcie się co by było jak by padły np satelity i komórki by nie działały i internetu by nie było... Wiecie co by było byłby spokój a ludzie stali by sie bardziej ludzcy

Avatar
ffs (niezalogowany) | 21.05.2009 23:34#77

strona kadu i aqq też nie działa ;)

Avatar
krzys (niezalogowany) | 21.05.2009 23:36#78

Dlatego warto trzymać alternatywę typu Tlen - bardzo dobry komunikator - co z tego ze nie jest tak kolorowy jak cukierkowe GG ? Pady mu się zdarzają max kilka razy w roku, jest super stabilny :) szkoda, ze malo ludzi z niego korzysta. Warto też mieć skype - tam jest czat, no i Jabbera - którego niedawno sobie sprawiłem i jestem zadowolony :)

Avatar
MoD (niezalogowany) | 21.05.2009 23:36#79

Kadu też nie działa ;-)

Avatar
es (niezalogowany) | 21.05.2009 23:37#80

do wszystkich narzekaczy - zauważcie jak bardzo nisko obciążone są serwery jabberowe, aqq, tlena... gdyby korzystało z nich tyle osób co z gg - padłyby bez wątpienia bez żadnego ataku. co do jabbera cóż... trochę to taki wymysł fanboyów. Na całym świecie ZU też z tego nie korzystają - dominuje MSN.
Takie to już wasze nastawienie - uważacie Polaków za tumanów bo wybrali łatwe i przyjemne w obsłudze gg? Czy 95% ludzi muszą obchodzić jakieś serwery jabbera? Co z wami... Jeden większy pad i się pastwicie jak hieny.

Avatar
svistu (.st!) (niezalogowany) | 21.05.2009 23:38#81

Dla wszystkich, którzy brak gg traktują jakby byli "na głodzie"

zapraszam na jabbera (np http://www.aqq.eu) - alternatywa dla ukochanego gg

Avatar
michal29 (niezalogowany) | 21.05.2009 23:39#82

lol strona kadu też nie działa...

Avatar
Aeternitas (niezalogowany) | 21.05.2009 23:39#83

btw. fora.pl też ma jakieś problemy ;]

Avatar
Jacek (niezalogowany) | 21.05.2009 23:41#84

No i na co mi jabber, google talk, tlen skoro przy awarii gg i tak nie mam z kim gadać?! To jest dobry zapalnik do bomby która kiedyś musi wybuchnąć...

Avatar
IrasDeeJay (niezalogowany) | 21.05.2009 23:41#85

Gadu-Gadu... Legenda szajsu. najlepsza wersja klienta GG to chyba 6.x Polacy są masakrycznie zaślepieni. Bo komunikator ma być do gadania... A Windows Live Meesenger ? To jest dopiero platforma z prawdziwego zdarzenia. Zawsze działa, syncho kontaktów z mailem, pełna integracja z usługami Windows Live !! I do tego OGROMNE możliwości !! WLM RLZ !!!!!!!

Pozdro dla dzieci Gadu-Gadu i Naszej Klasy (nie zapominając o Neo xD)

Avatar
vegas (niezalogowany) | 21.05.2009 23:42#86

Za same nachalne reklamy im się należało ;)
Pogratulować udanego ataku, po prostu coś pięknego :)

Avatar
-Night\/Walker- (niezalogowany) | 21.05.2009 23:42#87

Wreszcie udało mi się po wielu bezowocnych próbach. Rozpracowywałem dziada chyba z miesiąc aż w końcu uległ pod naporem ataków ping_of_death. Dokładnie 43215 ping był "gwoździem do trumny".Jaki serwer by to wytrzymał? ha, napewno nie serwerek gg. Chyba mi wybaczycie:)

Avatar
ibisz (niezalogowany) | 21.05.2009 23:43#88

i teraz wszyscy przejdą na jabbera ... Ludzie myślicie trochę? Co z tego że gg nie działa 6h czy nawet 12h? Nagle wszyscy zrozumieją że gg jest złe i zaczną szukać nowego komunikatora? Za tydzień już nikogo nie będzie obchodziło że jednego dnia w roku gg nie działało. Idźcie już spać może.

Avatar
Jacek (niezalogowany) | 21.05.2009 23:44#89

a tak za nawiasem pisząc to pół internetu polskiego wysiadło :P

no może pół to przesada

Avatar
m. (niezalogowany) | 21.05.2009 23:44#90

no ładnie... tyle czasu to już trwa....

Avatar
jacoSZEF (niezalogowany) | 21.05.2009 23:44#91

Ja im tam źle nie życzę. Może najlepiej też nie. W końcu co mnie obchodzi garstka osób korzystająca z sieci i komunikatora GG kiedy miliony ludzi na świecie i w Polsce korzystają z alternatywnej sieci Jabber i komunikatorów obsługujących Jabbera (AQQ, Pidgin, Miranda itd...)
Marne słoneczko ma marne szanse z Jabberem i już czas pójść z duchem czasu i odwiedzić ten dział tego pięknego vortalu:
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=23&Komunikatory+internetowe

Avatar
Jacek (niezalogowany) | 21.05.2009 23:44#92

Ufff, na szczęście telefony działają ;)

Avatar
anonim (niezalogowany) | 21.05.2009 23:45#93

Jakby Tlen, aqq, jabbery itp były tak samo popularne jak gg to pewnie by działy się takie same jajca jak z gg. Ale tak to już jest, że kto ma najwięcej zwolenników ma tez najwięcej przeciwników...

Nie spinac się, każdy gada jak chce.

Avatar
millie (niezalogowany) | 21.05.2009 23:48#94

zgadzam się z qwerty. myślałam, że popsuło mi sie gadu bo nawalało od zawsze, odinstalowałam i ... spokój. może daruję sobie ponowną instalację. zaśmiecamy się nawzajem rozmowami o niczym i ikonkwymi uśmiechami nawet jak nie jest nam wesoło.

Avatar
Jacek (niezalogowany) | 21.05.2009 23:48#95

Jacek | IPHASH : HJ-ZQ-UL-KF | 21.05.2009, 23:44
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10
"Ufff, na szczęście telefony działają ;)"

Barwo down...

Avatar
ibisz (niezalogowany) | 21.05.2009 23:51#96

a ja to pie***le i zdejmuje kominiarę.

Avatar
Sobieski (niezalogowany) | 21.05.2009 23:51#97

ok zachwalacie inne komunikatory bo nie maja takich problemow jak gg. a jak myslicie dlaczego? moze dlatego ze maja tak bardzo malo uzytkownikow w porownaniu do gg? moze wlasnie dlatego zostali zaatakowani? jezeli inny komunikator stanie sie bardziej popularny to on bedzie atakowany i to on bedzie przeciazany. proste.

Avatar
RMK_99 (niezalogowany) | 21.05.2009 23:53#98

Ta czy siak GG jak na razie numerem 1 w Polsce.

GG rulez !

Avatar
Sobieski (niezalogowany) | 21.05.2009 23:53#99

hehe dobrze ze nk dziala:P

Avatar
Tyrkin (niezalogowany) | 21.05.2009 23:53#100

No gg padlo i co z tego . Sa inne metody np.Msn a i czasami chwila spokoju sie przyda i nas spacerek czas sie znajdzie.....

Avatar
wsba (niezalogowany) | 21.05.2009 23:55#101

nawet awatar sobie dzis dalem nowy a tu lipa ....ludzie go nie widza jak jeszcze dzialalo ...........co za szajs

Avatar
atavus (niezalogowany) | 21.05.2009 23:56#102

no, i maja swoje zcentralizowane gadu-gadu...
ja tam wole jabbera :~ (albo starego irca, ale to troche inny charakter)

Avatar
Sabazios (niezalogowany) | 21.05.2009 23:58#103

A czy premier powiadomił już prezydenta? GG miał bardzo często małe awarie - a przyczyne niewydolności serwerów widze w dużej popularności... Co do innych komunikatorów - nie są popularne i dlatego działają! Śmiechu warte są opinie że lepiej używać komunikator nazwy X - ciekawe dlaczego większość woli używać gg? Natomiast ważne jest aby własciciele gg nie dopuścili do takich sytuacji... jak dopuszczą to zginą.

Avatar
ff (niezalogowany) | 22.05.2009 0:01#104

mi gg działa :)

Avatar
matri (niezalogowany) | 22.05.2009 0:02#105

a ile sie nagle zrobilo wolnego czasu;-)

Avatar
totti3ster (niezalogowany) | 22.05.2009 0:02#106

A kiedy będzie działa na GG?

Avatar
arti040 (niezalogowany) | 22.05.2009 0:03#107

informacja z tajnego zrodla - wezma sie za to od rana ;-)

Avatar
michal (niezalogowany) | 22.05.2009 0:04#108

a mi miga gadu od jakiś 2 minut i zobaczymy czy będzie działać, będę 1 polakiem w Polsce, jak się zaświeci słoneczko xD

Avatar
piorun (niezalogowany) | 22.05.2009 0:04#109

po prostu padu-padu :)

Avatar
LOLó (niezalogowany) | 22.05.2009 0:07#110

Jak padło gg, to moi znajomi robią mały DoS na serwery aqq i skype xD żeby tak zostało na zawsze...

Avatar
berials (niezalogowany) | 22.05.2009 0:07#111

A co najzabawniejsze to reklamy się wyświetlają jak gdyby nigdy nic ;D

Avatar
hellypton (niezalogowany) | 22.05.2009 0:11#112

A mówiłem z Messengera korzystać!

Avatar
anonim (niezalogowany) | 22.05.2009 0:11#113

DZIAŁAAA!!! CHURA!!!!

Avatar
josef (niezalogowany) | 22.05.2009 0:12#114

@Sabazios - dlaczego ludzie używają GG ? Bo w momencie powstania był deficyt w polskich komunikatorach. Gadu zapełniło niszę i przyjęło się w naszym kraju tak samo durnie jak stwierdzenie, że działający PC z automatu = Windows. Każdy rzucił się na niego i tak zostało. Inne komunikatory może nie są tak popularne, ale często możliwościami wyprzedzają Gadu-Gadu (aplikację) o lata świetlne. Jabber też nie padnie, bo serwery są tak naprawdę na całym świecie. Jak wspominałem już w swoich postach - wielu ludzi nie wie nawet, że jest coś więcej niż GG - mówię to poważnie - spotkałem się z tym multum razy. Oto masz odpowiedź na Twoje pytanie. Na świecie używają MSN, ICQ, Jabbera i jest OK - tylko Polska uparła się na kiepskie Gadu-Gadu (protokół).

Avatar
tajny (niezalogowany) | 22.05.2009 0:14#115

4 serwery gg działają, ciekawe na jak długo :)

Avatar
ircykk (niezalogowany) | 22.05.2009 0:16#116

hehe a DP pewnie się cieszą, odrazu frekwencja wzrosła :)

Avatar
Hunter (niezalogowany) | 22.05.2009 0:16#117

Jak to działa? Mi jeszcze nie...

Avatar
Mex (niezalogowany) | 22.05.2009 0:19#118

Hyhy, lubię czytać takie posty jak GG padnie :)

Nie będę zniżać się do poziomu "dzieci neo" ale ludzie zrozumcie jedno, trzeba się uniezależnić od GG. Sami widzicie jaki obecnie macie problem, wszyscy na jednym komunikatorze a kiedy cos padnie to klapa.
Mnie osobiście wkurzyło GG, zrezygnowałem całkowicie z tego komunikatora na rzecz jabbera.

Polecam poczytać, są lepsze i bezpieczniejsze komunikatory niz GG.

Avatar
berniosz (niezalogowany) | 22.05.2009 0:22#119

Najgorsze jest to, ze infobota przeniesli tylko na gg... i lipa... nie ma infobota teraz...

Reszta ludu to luz, jeszcze sa telefony i maile...
Ciekawe co tam chlopaki z o2 wykombinowali :P tlen.pl jakos dziala reszta komunikatorowych stron nie - ciekawe :D

Avatar
ktos (niezalogowany) | 22.05.2009 0:22#120

@IrasDeeJay a co obchodzi Cie to kto i gdzie wchodzi.. ktos lubi NK to wlazi sobie oglada foty i robi co mu sie podoba... ja sam uzywam neo i nigdy nei mialem problemu z laczem 6mb a gg ma kazdy wiec na h.. mi inne jak z nimi nei pogadam...

a ktos dobrze powiedzial ze MSN jest stabilny i zawsze dzial... ale jakie on ma severy a jakie gg?? no oczywiscie wasze alternatywy padly by w przeciagu 1 sekundy gdyby zalogowalo sie na nich tyle ludzi co dziennie na gg

Avatar
ktos (niezalogowany) | 22.05.2009 0:23#121

o przez chwile dzialalo ;P nawet reklama sie wyswietlila i znowu padlo... znaczy ze sa juz blisko ;]

Avatar
Przemek28 (niezalogowany) | 22.05.2009 0:24#122

następne będzie google (wyszukiwarka, poczta, itd...)

Avatar
Mustang (niezalogowany) | 22.05.2009 0:25#123

czas przesiąść na Skype

Avatar
security (niezalogowany) | 22.05.2009 0:25#124

GG i zabezpieczenia :)

Avatar
z166 (niezalogowany) | 22.05.2009 0:26#125

Na początku myślałem, że Kadu ma problemy z połączeniem, ale na szczęście to serwery padły :) I tak wole Skype.

Avatar
:/ (niezalogowany) | 22.05.2009 0:27#126

Ponoć jacyś zagraniczni hakerzy zrobili atak DDoS

Avatar
Darkiii (niezalogowany) | 22.05.2009 0:27#127

Już gg wraca do działania :]

Avatar
uzi123 (niezalogowany) | 22.05.2009 0:27#128

@Sabazios
"A czy premier powiadomił już prezydenta?"
niestety nie poinformował bo padło mu GG :D

Avatar
Hunter (niezalogowany) | 22.05.2009 0:27#129

Hmmm... Nawet strona InfoBota nie działa... To chyba jednak atak DDOS...

Avatar
lookaz (niezalogowany) | 22.05.2009 0:27#130

Nie działają w chwili obecnej:

gadu-gadu.pl
infobot.pl
aqq.eu
kadu.net
fora na fora.pl
mojageneracja.pl

Dziwne.. albo atak albo awaria w ATM - i to mega awaria

Avatar
Henry (niezalogowany) | 22.05.2009 0:28#131

Jaka technologia, taki stopien awaryjnosci. Protokol GG jest karygodnie zaprojektowany, a dobre alternatywy sa ignorowane.

Avatar
uzi123 (niezalogowany) | 22.05.2009 0:28#132

padło GG i od razu jaki ruch się zrobił na DP, nie można pogadać z znajomymi, to chociaż na DP wejdziemy :D

Avatar
bb (niezalogowany) | 22.05.2009 0:29#133

DZIAŁA!! :))

Avatar
michal29 (niezalogowany) | 22.05.2009 0:32#134

GG ożyło (Kadu)

Avatar
Komurka;p (niezalogowany) | 22.05.2009 0:32#135

ludzie macie przecież komórki więc czemu z nich nie korzystacie?? rozmowy są tanie i możecie usłyszeć głos drugiej osoby z którą rozmawiacie a nie tylko pisać i pisać i przed monitorem siedzieć...

Avatar
Dawid (niezalogowany) | 22.05.2009 0:33#136

Wkoncu Dziala

Avatar
wsba (niezalogowany) | 22.05.2009 0:33#137

wlasnie chcialem sobie ustawic opis ochrzaniajacy ze gg nie dziala ;)

Avatar
tores1977 (niezalogowany) | 22.05.2009 0:33#138

właśnie się zalogowałem he he

Avatar
Hunter (niezalogowany) | 22.05.2009 0:35#139

DZIAŁA! Dosłownie kilkanaście sekund temu pojawiło się słoneczko! :D :D :)

Avatar
Siara (niezalogowany) | 22.05.2009 0:36#140

http://aqq-pomoc.info/monitor-gg
Tu macie serwety które działają a które nie

Avatar
Hunter (niezalogowany) | 22.05.2009 0:36#141

Fałszywy alarm - Po wysłaniu tamtego komentarza wyłączyło się :(

Avatar
security (niezalogowany) | 22.05.2009 0:39#142

dobrze, że dobreprogramy działają :)

Avatar
tajny (niezalogowany) | 22.05.2009 0:40#143

MI JUŻ DZIAŁA GG!!!!!!! Wczorajszy dzień był katastrofą dla Całej Polski, Premier nas uratował!! Prezydent znowu dał ciała, nic nie zrobił. A jednak się stało, gg powróciło, ale na ile.. tego nikt nie wie, czy za rok znowu powtórzy się to samo, czy może tym razem zniknie internet na pół dnia czy też komórki wszystkie padną. Tego nikt nie wie!. A teraz niechaj wszyscy wyjdą na ulice i zapalą ćwieczki na powrót najsłynniejszego komunikatora internetowego: GG. ;)

Avatar
wsba (niezalogowany) | 22.05.2009 0:40#144

@bb gdzie Ci działa .........u mnie śmiesznie, mam dwa numery gg, jeden jest zalogowany z brakiem opisow i dostepnosci ludzi, gadu radia itp., a drugi probuje sie zalogowac

Avatar
KiPoL (niezalogowany) | 22.05.2009 0:42#145

mi już gg działa :)) serwer 91.197.13.6

Avatar
berdys (niezalogowany) | 22.05.2009 0:45#146

Juz dziala. tzn 00.45 - 22 maja ;D

Avatar
toldi (niezalogowany) | 22.05.2009 0:51#147

gg blee... gg g**no ... windows zły windows g**no ... a może linux i cała reszta komunikatorów to jeden wielki szajs do windowsa można wszystko mieć bez żadnych łatek dodatków może i dziurawy ale wszystko w nim chodzi w miare normalnie wszystko można znaleść niech sobie każdy kożysta z czego chce ... każdy ma wolną wole

Avatar
KiPoL (niezalogowany) | 22.05.2009 0:51#148

91.197.13.5 czas: 3 ms. [OK]
91.197.13.6 czas: 4 ms. [OK]
91.197.13.7 czas: 3 ms. [OK]

Avatar
ha (niezalogowany) | 22.05.2009 0:52#149

dziala wróciło nasze kochane słoneczko

Avatar
basco1984 (niezalogowany) | 22.05.2009 0:55#150

GG działa :P

Avatar
security (niezalogowany) | 22.05.2009 0:56#151

nie działa, co mówicie że działa. to taki żart? :)
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.

Avatar
bercow (niezalogowany) | 22.05.2009 0:56#152

mi tez ale na 91.197.13.76

Avatar
Sabazios (niezalogowany) | 22.05.2009 0:57#153

@josef- słusznie prawisz tylko że nie wszyscy są zaawansowanymi użytkownikami i w ich mniemaniu trzeba używać gg - niewiedzą zbyt wiele o protokole... :) Wielokrotnie się pytałem ludzi którym składem kompa jaki chcą system - odp. win - dlaczego bo to znają i chcą do gier. Nie dziw się że się utarło gg. Polskie społeczeństwo dosyć mocno jest purytańskie... nie lubi zmian ani odmienności - gg było pierwsze i tak zostało do teraz - ale kilka takich awarii i będzie po schematycznym skrócie myślowym;)

Avatar
spine (niezalogowany) | 22.05.2009 0:58#154

ważne że gadu radio działa :)
a komunikator można zastąpić komóreczką - wkońcu mamy nareszcie tanie rozmowy :-P
Pozdr.

Avatar
kryhoo (niezalogowany) | 22.05.2009 1:00#155

DZIAŁA !!! A teraz wszyscy na ulice i zapalmy świeczki !!!

Avatar
toldi (niezalogowany) | 22.05.2009 1:01#156

gg powoli sie rozkreca juz dziala ;))

Avatar
KiPoL (niezalogowany) | 22.05.2009 1:01#157

ip serwera czas dostępu stan
217.17.41.86 czas: 499 ms. [NIE ODPOWIADA]
217.17.41.87 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
217.17.41.88 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
217.17.41.92 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
217.17.41.93 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
217.17.45.133 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
217.17.45.143 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
217.17.45.144 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
217.17.45.145 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
217.17.45.146 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
217.17.45.147 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.12 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.13 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.14 czas: 3 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.17 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.18 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.19 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.20 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.21 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.24 czas: 3 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.25 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.26 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.27 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.28 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.29 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.33 czas: 500 ms. [NIE ODPOWIADA]
91.197.13.4 czas: 16 ms. [OK]
91.197.13.5 czas: 26 ms. [OK]
91.197.13.6 czas: 34 ms. [OK]
91.197.13.7 czas: 27 ms. [OK]

Avatar
Szyna (niezalogowany) | 22.05.2009 1:02#158

niedobrze się robi od czytania tych pseudoznawców, którzy przeczytali dwa zdania na temat Jabbera, AQQ, Linuksa i z błotem mieszają innych, którzy używają Windę, GG itp. żal

Avatar
WODZU (niezalogowany) | 22.05.2009 1:02#159

No i zaczęło działać.

Avatar
ktos (niezalogowany) | 22.05.2009 1:03#161

gra i buczy

Avatar
Deadman (niezalogowany) | 22.05.2009 1:13#162

Oj, coś czuję, że dziś podadzą, że wzrosła samobójczość wśród trolli. ;]

Avatar
seraf (niezalogowany) | 22.05.2009 1:14#163

juz jest nasze GG.
Co do programu korzystam z Aqq, ale co do sieci, znajomi wiążą mnie z GG. Cóż i to raczej się szybko nie zmieni;)
Pozdrawiam

Avatar
jeah (niezalogowany) | 22.05.2009 1:26#164

91.197.13.2 2009-05-22 01:19:05 Connection timed out port 8074 time 30031ms
91.197.13.26 2009-05-22 01:19:35 Connection timed out port 8074 time 30030ms
91.197.13.24 2009-05-22 01:19:36 Connection refused port 8074 time 13ms
91.197.13.29 2009-05-22 01:20:08 Connection timed out port 8074 time 30032ms
91.197.13.12 2009-05-22 01:20:38 Connection timed out port 8074 time 30032ms
91.197.13.17 2009-05-22 01:21:09 Connection timed out port 8074 time 30033ms
91.197.13.18 2009-05-22 01:21:39 Connection timed out port 8074 time 30030ms
91.197.13.13 2009-05-22 01:22:09 Connection timed out port 8074 time 30030ms
91.197.13.28 2009-05-22 01:22:39 Connection timed out port 8074 time 30030ms
91.197.13.27 2009-05-22 01:23:09 Connection timed out port 8074 time 30030ms
91.197.13.25 2009-05-22 01:23:39 Connection timed out port 8074 time 30030ms
91.197.13.21 2009-05-22 01:24:09 Connection timed out port 8074 time 30030ms
91.197.13.20 2009-05-22 01:24:39 Connection timed out port 8074 time 30030ms
91.197.13.32 2009-05-22 01:25:09 Connection timed out port 8074 time 30030ms
91.197.13.33 2009-05-22 01:25:09 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.31 2009-05-22 01:20:58 Connection timed out port 8074 time 30033ms
91.197.13.6 2009-05-22 01:20:58 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.19 2009-05-22 01:21:28 Connection timed out port 8074 time 30032ms
91.197.13.7 2009-05-22 01:21:28 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.4 2009-05-22 01:21:29 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.14 2009-05-22 01:21:30 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.5 2009-05-22 01:21:30 OK port 8074 time 13ms
91.197.12.4 2009-05-22 01:22:00 Connection timed out port 8074 time 30032ms
91.197.12.5 2009-05-22 01:22:31 Connection timed out port 8074 time 30032ms
91.197.12.6 2009-05-22 01:23:01 Connection timed out port 8074 time 30030ms
91.197.13.8 2009-05-22 01:23:01 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.11 2009-05-22 01:23:02 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.49 2009-05-22 01:23:02 OK port 8074 time 17ms
91.197.13.51 2009-05-22 01:23:32 Connection timed out port 8074 time 30030ms
91.197.13.66 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.67 2009-05-22 01:23:32 Connection refused port 8074 time 13ms
91.197.13.68 2009-05-22 01:23:32 Connection refused port 8074 time 13ms
91.197.13.69 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.70 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.71 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.72 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.73 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.74 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.75 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.76 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.77 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.78 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.79 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.80 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.81 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.82 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.83 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.84 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms
91.197.13.93 2009-05-22 01:23:32 OK port 8074 time 13ms

Avatar
bojalekt (niezalogowany) | 22.05.2009 1:40#165

Rzeczywiście już ruszyło ... godz. 1.39

Avatar
Iiyama (niezalogowany) | 22.05.2009 1:56#166

Ludzie...dalibyście na stopa z tymi logami.

Avatar
m. (niezalogowany) | 22.05.2009 2:12#167

znaczna cześć serwerów działa :) serwisy GG tez już chodzą.

Avatar
BN (niezalogowany) | 22.05.2009 3:41#168

O ******, jeszcze żałobę narodową z tego powodu ogłosić...

Avatar
glowa (niezalogowany) | 22.05.2009 5:48#169

@ostatnio

awaria zasilania napewno nie, bo takowa nie objawia się raczej komunikatami HTTP 500 i HTTP 503 ;]

Avatar
Gas (niezalogowany) | 22.05.2009 7:36#170

Google Talk - jabber, zawsze dziala, dziala na PSI, kazdy ma gmail, coz chciec wiecej?

Avatar
Żubru (niezalogowany) | 22.05.2009 7:39#171

Po komentarzach widać, że dzieciakom brakło gadulca i przenieśli się na fora.

Avatar
Seba (niezalogowany) | 22.05.2009 7:44#172

I Ty lamusie siedź sobie sam na tym jabberze ;-) Jesteś tak samo żałosny jak każdy odłamek który uważa że jego "mniejszość" jest lepsza :)))

Avatar
edmun (niezalogowany) | 22.05.2009 7:45#173

Idę pociąć sobie żyły ;)

Avatar
DarkSide (niezalogowany) | 22.05.2009 7:46#174

Fora/pl nie działa bo jest on postawiony na sreverach gg ;)
a to ze kilka ost postów byłe ze jakby ludzi e(polacy) przesli na jabbera to też by miał takie awarie bo by był przeciażan?? słucham Jabbera używa wiekszość ŚWIATA!! wiec wilekiej różnicy mała poslka w serverach by nie zrobiła ;) po2 jest wiele serverów jabber wiec jak co wystarczy przejsc na innego i dalej gadac ze splocznoscia Jabber a TU jak padna serwery gg to nic nie da sie zrobic tylko czekać

Avatar
Seba (niezalogowany) | 22.05.2009 7:49#175

500 Internal Server Error
A generic error message, given when no more specific message is suitable.
503 Service Unavailable
The server is currently unavailable (because it is overloaded or down for maintenance). Generally, this is a temporary state.
Tak... to na pewno zasilanie... Albo nie... hakerzy włamali się na serwery żeby podpierniczyć listę kontaktów dody ;-)

Avatar
Haker 3 (niezalogowany) | 22.05.2009 8:21#176

a więc chcieliśmy tylko sprawdzić pewien kod oraz możliwość przejęcia kontroli, jest nas czterech i nie wiedzieliśmy że zrobimy taką szkode tym atakiem na serwer, tak to jest jak się wykształci w dziedzinie informatyki;)

Avatar
berge (niezalogowany) | 22.05.2009 8:26#177

Ach ta Wasza hakersko-profesjonalna nienawiść do każdego, kto używa GG, IE czy Neostrady... Większość z Was pewno ma max. 17 lat, a używacie epitetów typu "dzieci GG", "dzieci Neo". A Wy to kto? Zainstalowali sobie "coś lepszego" i już zgrywają "hakieruf", MVP, nie wiadomo jeszcze kogo. Że o linkusiarzach nie wspomnę.

@josef
@Na świecie używają MSN, ICQ, Jabbera i jest OK@

Zapomniało się, jak to cała Polska wywalała Windows Messengera z W2K?

Avatar
haker 4 (niezalogowany) | 22.05.2009 8:48#178

oczywiście żartowałem z tym atakiem ;)

Avatar
GabbaMan (niezalogowany) | 22.05.2009 9:09#179

dzieci nie mogły poklikac pare godzin... ojej...

Avatar
kriswpz (niezalogowany) | 22.05.2009 9:13#180

no gg ostatnio same wpadki łapie. W ostatnia niedziele po wejsciu do ustawień swoich danych publicznych pobierało z serwera dane losowego użytkownika zamiast właściwych (łącznie z nazwiskiem).

Avatar
p-sz (niezalogowany) | 22.05.2009 9:23#181

Alleluja GG żyje ;)

Avatar
elka (niezalogowany) | 22.05.2009 9:32#182

@Szyna: Dlaczego od razu zakładasz, że ktoś nie używa Jabbera czy Linuksa, tylko gdzieś o tym przeczytał i teraz od tak sobie pisze o tym. To że akurat Ty i pewnie wszyscy twoi znajomi używacie Windowsa i Gadu-Gadu to nie znaczy, że tak jest wszędzie. W rzeczywistości dużo użytkowników korzysta z Jabbera i innych sieci ale także GG, więc skoro Ty korzystasz tylko z GG to nie zdajesz sobie sprawy, że twoi znajomi mogą korzystać też z innych sieci.

Avatar
Karach (niezalogowany) | 22.05.2009 9:44#183

Może kilka osób po takim szoku :) przesiądzie się na inne komunikatorki. :P

Avatar
Ravi (niezalogowany) | 22.05.2009 9:46#184

"komunikator spod znaku słońca wyjdzie zza chmury i umożliwi komunikację milionom Polaków"

o wow, jakaż poetycka metafora :D

Avatar
Scorpion1948 (niezalogowany) | 22.05.2009 9:47#185

ja to nawet miałem awarię neta już przed godziną 14:00,ale mój dostawca chętnie współpracował i poinfomował mnie,że awaria wciąż jest usuwana,gdyż o tej właśnie godzinie nastąpiła awaria,wszystko wróciło do normy dopiero po godzinie 18:00.Czyżby zbiorowe ataki na różne serwery??

Avatar
trinh (niezalogowany) | 22.05.2009 9:51#186

cofka wcześniejszych oczekujących wiadomości, komuś macierz chyba padła :p

Avatar
anonim (niezalogowany) | 22.05.2009 9:53#187

@inż Kylo86 bzdurzysz, wcale właśnie gg nie jest dobre, a że za pewne masz ze 12 lat, albo internet masz od niedawna, to nie pamiętasz jak to się zaczęło. Wcale nie chodziło wtedy o "prostotę gg" i o jego super działanie, a tylko i wyłącznie od tego, że gg jedyne na początku oferowało darmowe smsy do wszystkich sieci i to w nieograniczonej ilości(nie tak jak teraz np na ere 10 smsów). Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że koszt smsa z telefonu był wtedy dużo, dużo wyższy niż teraz! I tak to się zaczęło, każdy dlatego zakładał konto na gg(dla smsów), a potem juz zostawała przy tym beznadziejnym komunikatorze i tak zostało do dzisiaj, bo każdy w Polsce (prawie) ma gg, to ten co się pierwszy raz podłącza do neta zakłada również konto na gg. I wcale nie dlatego, że jest prosty i dobry, więc nie opowiadaj bajek. Juz wtedy były o niebo lepsze komunikatory od śmiesznego GG i każdy o tym wiedział, takie właśnie jak MSN,ICQ czy Yahoo, ale żaden z nich nie oferował darmowych smsów(poza ICQ) jednak on nie oferował ich w Polsce. I cała to historia sukcesu GG. A ja używam MSN, bo jak pisałem, to nie tylko komunikator, ale + masa usług. Można to tylko porównać do Gmaila, ale nie do śmiesznego GG

Avatar
anonim (niezalogowany) | 22.05.2009 9:55#188

@berge "Zapomniało się, jak to cała Polska wywalała Windows Messengera z W2K" tylko dlatego, jak pisałem wyżej. Na pewno nie dlatego, że MSN był gorszy od GG. Bo jest wręcz odwrotnie.

Avatar
temu (niezalogowany) | 22.05.2009 10:10#189

anonim | IPHASH : RQ-B0-3P-IU | 21.05.2009, 22:49
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)

[*]

popieram

:D:D:D:D:D:

Avatar
qwqwq (niezalogowany) | 22.05.2009 10:28#190

Dziękuję GG za to, ze moge siedzieć na AQQ :D

Avatar
Yogi (niezalogowany) | 22.05.2009 10:28#191

anonim ma racje.
GG powstalo jako smsexpress i bylo swietnym programem jesli chodzi o skupienie w jednym miejscu wszystkich wowczas dostepnych bramek smsowych. I dlatego na wyscigi kazdy je instalowal i zakladal konto. Potem to juz kwestia przyzywczajenia - co skrupulatnie wykorzystali zarowno inwestor jak i autor GG :)

Avatar
pfx (niezalogowany) | 22.05.2009 10:35#192

Słoneczko mi zgasło, to pomyślałem że coś się na kompie sypło. Zalogowałem się na inny numerek - to samo, zza ściany przybiega brat i pyta czy gadu mi działa - nie działa. Za chwilkę kolega z drugiego końca kraju przez skype pyta o to samo. Cóż awaria na całego!

Na szczęście ja używam gg tylko do kontaktu ze sprzedawcami w serwisach aukcyjnych.
Do kontaktu ze mną oficjalnym komunikatorem jest skype.

Avatar
Michal (niezalogowany) | 22.05.2009 10:37#193

gg to bardzo zawodny komunikator, i powiem wam ze ja ubolewam nad tym że jest niestety ale najpopularniejszy w Polsce. są zdecydowanie lepsze i bardziej stabilne komunikatory no ale cóż Polacy mają swoje przyzwyczajenia. Ja niby korzystam z wielu komunikatorów ale co z tego jak większość z moich znajomych poza gg świata nie widzi. I tu jest problem bo de facto zmuszony jestem do korzystania z gg a chętnie bym się tego bubla pozbył.

pozdrawiam :)

Avatar
josef (niezalogowany) | 22.05.2009 11:02#194

@berge

"zapomniało się, jak to cała Polska wywalała Windows Messengera z W2K?"

Nie wiem jak to było - już wtedy przyjaźniłem się z Linuksem, także nie dla mnie była ta bajka :-) Ach - i żyłem jeszcze wtedy w erze Windows 98, także ekscesy z Windows 2000 były mi obce :-) A wywalali, bo jak każdy rzucał się na GG, to na co im co innego. Sam powiedz - gdybyś po instalacji Windows zobaczył komunikator np... hmm... Pidgin, który umożliwia komunikację z GG, to używałbyś go, czy wyrzucił, instalując oficjalnego klienta żółtego słoneczka ? No właśnie :-) Większość ludzi miała Gadu-Gadu, więc na co był im program do tego nieprzeznaczony.

Avatar
Kacperp (niezalogowany) | 22.05.2009 11:14#195

Msn i tak rządzi ;)

Avatar
bynkowski (niezalogowany) | 22.05.2009 12:20#196

A mnie smiesza te wasze klotnie o komunikatory czy o systemy operacyjne. Kazdy sobie uzywa to co mu odpowiada i wierzcie mi nie ma na to wplywu iloraz iteligencji czy stopien zaawansowania wiedzy o komputerach.

W kazdej firmie moze zdazyc sie awaria. Nie wiem dlaczego uwazacie ze inne komunikatory beda chodzic wiecznie bez jakichkolwiek problemow.

A najbardziej smiesza mnie osoby ktore pisza z wielka duma ze Jabber im dziala a kozystaja na nim i tak z sieci gg przede wszystkim ;P

Avatar
mepislover (niezalogowany) | 22.05.2009 12:31#197

Czas wyciągnąć wnioski ? ......

Avatar
Damian65 (niezalogowany) | 22.05.2009 12:52#198

Jak wpisałem adres jednego servera gg to mi wywaliło że są w Warszawie a konkretnie:
Lookup IP Address: 91.197.13.80

General Information

Hostname: ip-91-197-13-80.gadu-gadu.pl
ISP: Gadu-Gadu S.A.
Organization: Gadu-Gadu S.A.
Proxy: None detected
Type: Unknown
Blacklist:

Geo-Location Information

Country: Poland
State/Region: 67
City: Warsaw
Latitude: 52.25
Longitude: 21
Area Code:

Avatar
Argon (niezalogowany) | 22.05.2009 13:05#199

Niech żyje Skype, Live Messenger i Jabber ;)

Avatar
jablo (niezalogowany) | 22.05.2009 13:08#200

to nie jest najpowazniejsza awaria. w 2004 na poczatku rok przechodzili na windows server 2003 i gg nie dzialalo cala sobote czy tam niedziele a moze oba te dni ;-)

Avatar
Domker_ (niezalogowany) | 22.05.2009 13:22#201

Zawsze jest IRC :)

Avatar
MaxDamage (niezalogowany) | 22.05.2009 13:26#202

.
.
.
.
Niemcy, Francja, Belgia, Hiszpania, Rosja, Czechy, Anglia, Portugalia, Wlochy, Chiny, Japonia, USA, Kanada, Meksyk, Brazylia... we wszystkich krajach na świecie piszą, że GG nie działa! Chyba się trochę rozpędziłem, :P bo tylko dzieci i ludzie w Polsce korzystają w tego protokołu. Dlaczego żaden inny kraj nie potrafi docenić tak świetnego protokołu jakim jest gg?! ;)
.
.
.
.


Mądrości sobie i Wam życzę...

Avatar
sypa (niezalogowany) | 22.05.2009 13:34#203

zawsze można otworzyć okna i zawołać

Avatar
anonim (niezalogowany) | 22.05.2009 13:42#204

@bynkowski ale tu nikt ci nie pisze przecież, że jak używasz gg to twój iloraz inteligencji jest gorszy, nie o to wcale chodzi. Postaraj się namówić choć jedną osobę do testu Windows Live, to sam stwierdzisz, że takie gg jest parę dekad do tyłu, nawet jeśli chodzi o sam komunikator. Nie mówiąc już o całej usłudze Live. Jak już pisałem, temu może tylko dorównać Gmail, ale nie lubię jak moje wiadomości czytają roboty ;) Z Google lubię tylko wyszukiwarkę i Google Earth + Google Maps.

Avatar
Mex (niezalogowany) | 22.05.2009 13:44#205

No i GG juz dziala, ale czy ludzie wyciagneli po wczorajszej awari jakies wnioski?
Pewnie nie, dalej wszyscy beda siedziec na jednym komunikatorze i narzekac kiedy padna wszystkie serwery :|
Sami sobie rzucacie kłody pod nogi...

Avatar
ja (niezalogowany) | 22.05.2009 14:12#206

mój kumpel tak się wkurzył, że gg skasował xDD

Avatar
slepy (niezalogowany) | 22.05.2009 14:53#207

piszecie jacy to wy szczęśliwi jesteście bo gg nie macie.. ale jak wam coś takiego się przytrafi to wy będziecie szlochać. nic w tym świecie nie jest doskonałe oby was to trafiło!!

Avatar
GabbaMan (niezalogowany) | 22.05.2009 15:31#208

Jedni ię chwalą, że mają inne komunikatory i ich " zło " nie dosięgło, inni się chwalą że u nich internet inaczej działa i że gg się " paliło " grubo po 18 gdy inni nie mogli już klikac, jeszcze inni sie śmieją z pozostałych którzy płaczą na tych pierwszych... a ja chciałem wam też się z czegoś zwierzyć bo napewno was to obchodzi - mianowicie mi około godziny 18 pies nasrał na dywan- i tym własnie niezmiernie chciałem się z wami podzielić.

Avatar
kycu (niezalogowany) | 22.05.2009 15:51#209

Tlen RLZ! :D od prawie 7 lat używam i nie narzekam :)

Avatar
z (niezalogowany) | 22.05.2009 15:56#210

Ja nie chce nic mówić ale to chyba moja siostra wyłączyła. Napisała "GADU-GADU jest GUPI" i jak klikneła ENTER to wtedy wszystko zgasło. Jak sądzicie co jej może grozić bo jest bardzo wystraszona - od wczoraj siedzi pod łóżkiem i wyje.
Nawet dziś do zerówki nie poszła ;-(

pozdr.
z

Avatar
vanzi (niezalogowany) | 22.05.2009 16:03#211

arturo182 | IPHASH : QH-FJ-YT-FF | 21.05.2009, 22:53
Opera/9.64 (Windows NT 6.1; U; pl) Presto/2.1.1
Samo korzystanie z Jabbera nic nie daje jeśli 90% znajomych używa GG i to jeszcze na oficjalnym kliencie.


Zmień znajomych.

Avatar
barton2500 (niezalogowany) | 22.05.2009 16:27#212

A ja usłyszałem w radiu, że GG gdzieś wyszło i nie wiadomo gdzie. Pewnie na piwo ...

Avatar
viva plugins... (niezalogowany) | 22.05.2009 17:24#213

hehe gg jest dla kretynow, prostakow ect...

wole tlen. bezawaryjny, prosta obsluga i sporo przydatnych funkcji dla zwyklych ludzi jak i dla programistow, grafikow czy prostych marketingowcow, ktorym zestaw narzedzi tlena moim zdaniem jest bezkonkurencyjny!!
... oby tak dalej :)

Avatar
frequency (niezalogowany) | 22.05.2009 17:40#214

..Jej..jak czytam tą radość napaleńców że GG działa...eh...
a co to jest GG? bo ja używam lepszych komunikatorów (Skype, Tlen)...:)
Taka panika bo GG nie działało..wow...
normalnie to tak jak w przypadku jak jakiś warez siada...panika!!!
hehe...

Avatar
pm (niezalogowany) | 22.05.2009 17:43#215

Ech te ich serwery...Coraz częściej te awarie mają;D

Avatar
anonim (niezalogowany) | 22.05.2009 19:06#216

"A Tlen śmiga bezproblemowo... szkoda jednak, że Polacy są tacy ograniczeni i tak mało osób potrafi z niego korzystać"

Tlen ma reklamy.

Avatar
luqass (niezalogowany) | 22.05.2009 19:41#217

@anonim
a gg nie ma? :D

Avatar
HubiCom (niezalogowany) | 22.05.2009 20:25#218

Ja używam AQQ - i jestem zadowolony - nigdy nie padło - przerwy techniczne są czasami i są zawsze zapowiedziane - ma wbudowaną obsługę GG - i mase możliwości - POLECAM - ****

Avatar
Virtual_ManPL (niezalogowany) | 22.05.2009 22:55#219

Uzywajcie sieci Jabbber, a nie placzecie...
na GG tylko dzieciarnia i n00bki siedza...

Avatar
Kleks (niezalogowany) | 22.05.2009 23:16#220

Z GG jest tak jak z Fuj Fujem - Podobnie ze Skype, który w porównaniu z Tlenem jest badziewiem.
Uzależnienie od kilku elementów - produktów internetowych jest przerażajace Wymieńmy te w które ślepo wierzą ludzie, którzy nie potrafia trochę pomyśleć. A więc : GG, FF, Skype, Allegro ( jakby nie było innych serwisów aukcyjnych), Google ( jakby nie było innych wyszukiwarek)
Tak na marginesie - Tlen mam od zawsze, a bramkę VOIP do niego od dwóch lat i przez te dwa lata cała moja rodzina (4 osoby - dorosłe) wydzwoniła po całym swiecie 140 złotych polskich. Komórek w domu sie nie używa. Uzywając Skype ( policzyłem) zapłaciłbym prawie 500 zł. za te same rozmowy. I rozmawiam normalnym domowym telefonem.

Avatar
Kimes (niezalogowany) | 22.05.2009 23:42#221

MSN gora! w ogóle co to ******* za komunikator (gg) gdzie kazdy spammer moze sie do Ciebie odezwac bez wysylania/potwierdzenia zaproszenia do konatktow...

Avatar
pit (niezalogowany) | 23.05.2009 16:44#222

a ja nie jestem już dawno dzieckiem, używam protokołu gg bo praktycznie wszyscy znajomi takowy posiadaja i używają. Mam teraz szerzyć krucjatę wsrod wszystkich żeby koniecznie przerzucali sie na jakieś jabbery tleny, czy MSN? Po co? żeby pokazać ze ja wiem lepiej, ze jestem najmądrzejszy, że jestem trendy jazzy i cool? ze umiem używac jabbera?
I z kim tam bede rozmawiał? sam ze sobą? czy z takimi podnieconymi typkami którzy uważaja sie za lepszych ludzi, bo nie używają gg...
Ale tak własnie juz jest - że linuksowcy uważają uzytkowników windowsa za conajmniej mało rozgarnietych, teraz widzę również ze trzeba by deklem zeby używac gg.
To określcie mi kogos kto na linuksie używa kadu? Inteli-dekiel?

Avatar
Bix (niezalogowany) | 24.05.2009 1:21#223

pit, szkoda mi Cie, zebys ty wiedzial co to jabber a co tlen :P
Jabber to protokul ktory ma polaczyc wszystkie komunikatory w jeden tak zeby osoba z GG mogla porozmawiac z osoba ktora ma ICQ.

Macie maly wyklad na temat jabbera:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1601858513372188065

Avatar
Luki_2 (niezalogowany) | 24.05.2009 7:47#224

GG - przyzwyczajenie ? Ja już z rok siedzę na AQQ, ale G mi to daje, skoro nie mam kontaktu z pozostałymi w czasie padnięcia serwera na GG.

Skype - bezawaryjne praktycznie.. jak dla mnie.

Tlen/Jabber/AQQ - korzystam z tych sieci pobocznie, jak ktoś korzysta z AQQ to mogę z nim popisać, jak padnie serwer GG ;]

Avatar
prawda (niezalogowany) | 24.05.2009 18:43#225

juz sie odezwali zwolennicy alternatywnych komunikatorow - o ktorych pewnie malo kto wie. moze msn jest bardziej znany i skype, ale jabblery i inne bajery ? 99% uzywa dobrego Gadu- Gadu, a ten 1 % niech sie sam martwi ;-)

to samo jest z linuskem, nawet nie chce mi sie czytac tych glupot o wyzszosci linux'a nad windows czy mac'a nad pc. i co na tym uruchamiacie ? internet ? a gry programy itp ?

kazdy uzywa to co lubi- zas demokracja jest nie sprawiedliwa- i tak jest 99% jest za - 1% przeciw i kogo to obchodzi ?

Avatar
Kleks (niezalogowany) | 24.05.2009 19:38#226

Chodzi o to, ze 99 % ludzi korzystających z GG nie ma pojęcia, że są inne formy kontaktów, a że w sieci nic innego nie robią tylko bezmyślnie klepią o pierdołach, to nawet im do głowy nie przyjdzie żeby poznać programy, możliwości itp. Nie mam problemy nawet gdy cokolwiek padnie, bo nauczyłem swoich znajomych umiejętności poznawania nieco więcej rzeczy niż tylko zainstalowania gg, gogle, skype i jakiegos jeszcze badziewia. ( bo to ma większość - i nic więcej im do szczęscia nie jest potrzebne) Tylko że jak cos padnie, to wielkie larum. A wystarczy 10 minut dziennie poświęcić na rozglądnięcie się , choćby na DP, zeby wiedzieć jak sobie poradzić w razie kryzysu. tylko że dzieciom neostrady się nie chce. Pół dnia przyed kompem bezmyślnie, potem wieczór jeszcze bardziej bezmyślnie w knajpie i tak im życie przecieka miedzy palcami.

Avatar
rambo III (niezalogowany) | 25.05.2009 7:53#227

@Kleks
..widać że ludzie znają lepsze formy spędzania wolnego czasu niż ślęczenie przed monitorami
czasem warto pogadać z drugi człowiekiem w cztery oczy :)

Avatar
Grześ (niezalogowany) | 25.05.2009 13:17#228

Z jabberem jest ten sam problem co z esperanto. Używa go zdecydowanie za mało osób, w zasadzie tylko hobbyści. Mam na GG setki kontaktów, a tylko kilku moich znajomych (i to bardzo nerdowych) używa jabbera.

Avatar
Monczkin (niezalogowany) | 25.05.2009 13:20#229

Grześ | IPHASH : YF-LC-YQ-B8 | 25.05.2009, 13:17

"Używa go zdecydowanie za mało osób, w zasadzie tylko hobbyści."

He he.

"Mam na GG setki kontaktów, a tylko kilku moich znajomych (i to bardzo nerdowych) używa jabbera."

Mam "setki" kontaktów jabberowych i kilka GG.

Hm...

To, że komuś się coś wydaje, nie znaczy że tak jest w istocie.

Avatar
Zulu (niezalogowany) | 25.05.2009 17:11#230

Zrzućmy się na wynajem jakiegoś botnetu, by DDoSować GG przez miesiąc ;)

Avatar
Żubru (niezalogowany) | 25.05.2009 22:21#231

Jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy nie używają.
Krucjata na poziomie ''mój jest lepszejszy niż twój''. Gorzej niż żałosne. Wielcy znawcy i informatycy. Ano tak . On, czyli gg już nie jest cool i xd i lol itp., itd. Zabawa na poziomie gimnazjum.

Avatar
mincat@o2.pl (niezalogowany) | 28.05.2009 8:34#232

Mam pytanko - może nie do końca w temacie...
choć związane z brakiem poprawnego działania gg:
Czy zdarzyło Wam się 'współdzielić' nr/konto gg z innym (starym) użytkownikiem? Chodzi o to, że zakładam nowe konto (otrzymuje nowy/nie używany nr gg); po pewnym czasie wylogowuje mnie z gg; odzywają się osoby mające ostatniego użytkownika w kontaktach, a co najśmieszniejsze, to piszą, że ten ktoś rozmawiał z nimi wczoraj, dziś etc., a ja mam ten nr od tygodnia. Potem dzieje się fajna rzecz, bo ktoś wysyła zapytanie do serwera o odzyskanie hasła i zaczyna się prawdziwa walka, kto z kim rozmawia i dlaczego. Pomijam już zdenerwowanie (słuszne) użytkownika, któremu zabrano numer, który ja otrzymałem. Wiążą się z tym bardzo nieprzyjemny dyskusje ze znajomymi nowego użytkownika, prowadzone przez 'obrażonego, starego' użytkownika nr. ..... Mógłbym tak dosyć długo, a nie chcę zanudzać;)
Może ktoś pomoże? ps. Państwo z GG nie odp. na pytania odsyłając do standardowych rozwiązań wirusy, kradzież hasłą itd.... co nie ma miejsca, a jak to opisuje zapada CISZA - GŁUCHA:(

Avatar
Mcgiwer (niezalogowany) | 28.05.2009 14:18#233

To nie pierwszy raz jak serwery GG padają. Ja monitoruję za pomocą strony: http://www.komunikatory.org/monitor.html status serwerów GG. Ostatnio działały tylko 2 serwery z wszystkich dostępnych, chociaż i ich działanie też było wątpliwe (też padały).

Wnioski: albo mają kiepskie serwery albo lipną administrację, która nie potrafi zabezpieczyć i utrzymać działających serwerów...

Avatar
gg (niezalogowany) | 29.05.2009 19:17#234

padaja non stop w pompie maja userow. A najlepszy maja regulamin gdzei pisza ze moga bez podawania powodu zabrac numer uzytkownowi!!

Avatar
Kpc21 (niezalogowany) | 01.06.2009 13:42#235

@mincat@o2.pl | IPHASH : GU-EP-CX-LG | 28.05.2009, 08:34
Jeśli ktoś przez dłuższy czas nie korzysta z GG, jego numer jest zwalniany i przekazywany do puli z której generowane są numery do rejestracji.

Avatar
rucio (niezalogowany) | 01.06.2009 14:08#236

Alleluja! GG Zmartwychwstało!

Avatar
snoboddy (niezalogowany) | 10.06.2009 13:31#237

Do wszystkich tych którzy mają problem z Reklamami w GG. Pojawiłą się Nieoficjalna łatka które je usuwa.. to co się rzucacie?

Avatar
elo-kozak-w-pieczeniu-nalesnikow (niezalogowany) | 12.06.2009 0:24#238

chodzi ci o BannerKillera?

Avatar
nikol (niezalogowany) | 12.06.2009 8:45#239

GG TO PRZEŻYTEK POWINNOBYC COS LEPSZEGO OD GG BO ZAWSZE SERWERY BEDA PADAŁY

Avatar
anonim (niezalogowany) | 12.06.2009 8:48#240

NIECHKTOS WYMYSLI COS ZASTEPCZEGO ZAMIAST GG

Avatar
stratos (niezalogowany) | 15.06.2009 22:19#241

SKYPE - jako chat, duzo ludzi go ma, chodzi swietnie a oficjalny klient jest na kazda platforme...

Avatar
efendi :-) (niezalogowany) | 16.06.2009 10:05#242

No tak... korzystam z AQQ i co z tego skoro 80% znajomych mam na GG... dlaczego tak jest, skoro wszyscy, albo prawie wszyscy na niego psioczą ?

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Testujemy GALAXY NOTE

Czy to tablet z telefonem?
Testujemy: Manta Smart TV Box

Internet w telewizorze
Recenzja Samsung NP530U4B

Ultabook z nadwagą
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av