r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

ProfitCRM 2.9

Strona główna Windows Firma Zarządzanie relacjami z klientami CRM
Pobierz program wersja stabilna (32-bit) zabezpiecz pobieranie

Profit CRM to rozbudowany program do wspomagania procesów organizacyjnych w przedsiębiorstwie i zarządzania relacjami z klientami.

Ułatwia on przechowywanie informacji o klientach, organizowanie czasu pracy oraz oferuje wsparcie dla działu handlowego. Z jego pomocą możliwe jest przechowywanie pełnej historii obsługi klienta, podgląd faktur, korekt i płatności z zewnętrznego systemu handlowego/ERP, planowanie zadań do wykonania, organizowanie spotkań i zarządzanie wyjazdami, a także zarządzanie procesem ofertowania, obsługa zamówień zewnętrznych i pełna automatyzacja procesu realizacji zamówień.

Profit CRM współpracuje z systemami handlowymi/ERP (Insert SubiektGT, WaPro Wf-Mag, Enova, CDN Opt!ma, Humansoft HermesSQL, AgemaHR, Sage Symfonia Forte i Premium (Pervasive , Btrieve), PCBiznes, Faktury Express, Elisoft Faktury, Raks SQL, ODL PolkaSQL, Fin7), centralami telefonicznymi, czytnikami kodów kreskowych, a także najpopularniejszymi klientami poczty, komunikatorami i pakietami biurowymi. Inne zalety programu to zabezpieczenie przed przypadkowym usunięciem danych (trzystopniowy system usuwania danych) oraz wygodny system automatycznych uaktualnień.

Moduły wchodzące w skład Profit CRM

  • Podmioty - ewidencja firm i instytucji
  • Kontakty personalne - ewidencja pracowników firm oraz osób indywidualnych
  • Organizer - zestaw rozbudowanych narzędzi wspomagających zarządzenie czasem pracy. W połączeniu z mechanizmem powiązań, centralnym systemem powiadomień i monitoringiem dostępu, stanowi elastyczne i skuteczne rozwiązanie do organizacji i wizualizacji przebiegu pracy w danej jednostce organizacyjnej. Obsługa zadań została rozszerzona o szereg funkcjonalności, niespotykanych dotąd w tego typu rozwiązaniach. Cześć operacyjną wyposażono również w narzędzia wspomagające obsługę terminów wraz z funkcją zapraszania uczestników, organizowanie wyjazdów oraz zarządzanie urlopami. Przejrzysty kalendarz pozwala spojrzeć na ubiegły, obecny oraz zaplanowany przebieg pracy w świetle całego przedsiębiorstwa i personelu. Program współpracuje m.in. z Microsoft Office Outlook
  • Notatki - gromadzenie różnego rodzaju notatek
  • Dokumenty kontrolowane - nadzorowanie fizycznych dokumentów firmy np. umów z klientami (lokalizacja dokumentu, skan, ważność, powiadomienia o upływającym terminie ważności)
  • CallCenter - wspomaganie telefonicznej obsługi klienta (notatki z rozmów, współpraca z telefonami obsługującymi MS TAPI, oraz analogami, natywna współpraca z centralami Slican i Platan)
  • Handel - łatwe zarządzanie ofertami wysyłanymi do swoich klientów, możliwość indywidualnej konfiguracji funkcjonalności do zaawansowanych opcji m.in. akceptacja wewnętrzna i możliwość poproszenia o konsultację podczas przygotowywania oferty. Innowacyjnym rozwiązaniem jest możliwość przygotowania oferty w wielu wariantach i w wielu walutach na jednym szablonie. Obsługa zamówień zewnętrznych umożliwia wygenerowanie zamówienia bezpośrednio z poziomu oferty. Edytowalna lista etapów realizacji zamówienia wraz z możliwością przypisania osób odpowiedzialnych powoduje pełną automatyzację procesu. Proste fakturowanie.
  • Korespondencja - obsługa korespondencji konwencjonalnej oraz elektronicznej - automatyczne dołączanie kopii poczty e-mail do danych klienta, auto-adresowanie kopert, mailingi (wbudowany edytor o funkcjonalności MS Outlook), drukowanie książek nadawczych, etykiet, obsługa komunikacji wewnętrznej
  • Magazyn Plików - bazodanowy system plików / rejestr operacji z plikiem, pamiętanie poprzednich wersji, obsługa TWAIN-a, wiązanie plików z innymi obiektami w systemie)
  • Projekty - realizowanie długoterminowych przedsięwzięć ze wskazaniem na każdym etapie zaangażowanego personelu, planowanie wielopoziomowego i wieloetapowego projektu z jednoczesnym modelowaniem wykresu Gantt'a, korelacja zaplanowanych terminów rozpoczęcia i zakończenia projektu, poziomu kosztów i etapów z rzeczywistymi wynikami
  • Serwis - przeznaczony głównie dla firm, które w swojej działalności zajmują się serwisowaniem urządzeń. Pełna historia serwisowa pojedynczego urządzenia, możliwości ewidencjonowania kosztów i okresów obowiązywania gwarancji, dodatkowo powiązanie zgłoszenia z dowolnymi obiektami w systemie np. notatka z rozmowy telefonicznej, wyjazd do klienta, itd., daje nam pełny obraz pracy działu serwisowego. Możliwość nawigacji urządzenia po numerze seryjnym
  • Spedycja - umożliwia zarządzenie przesyłkami kurierskimi z poziomu oprogramowania ProfitCRM. Pozwala na szybkie i łatwe zlecenie przesyłek z poziomu podmiotu czy tez kontaktu personalnego. W aktualnej wersji dostępna jest integracja z serwerami DHL w zakresie umożliwiającym: zlecanie przesyłek, zamawianie kuriera, generowanie listów przewozowych w formacie PDF, drukowanie etykiet na drukarce ZEBRA, śledzenie przesyłek, pobieranie skanów podpisanych przez odbiorcę listów przewozowych

Uwaga!

  • Aby zalogować się do systemu należy wybrać użytkownika: Administrator i wprowadzić hasło: profitcrm
  • Aktualizacja do wersji 2.9 dla użytkowników posiadających aktywną wersję demo, dostępna jest za pośrednictwem systemu LiveUpdate.
  • Wersja testowa zawiera pełną konfigurację modułów z wszystkim dostępnymi funkcjami.
  • Do instalatora dołączona jest bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition.
© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
  #12 23.03.2016 16:13

Jest średnio przyjemny w obsłudze. Ogólnie od nigo zaczynałem, ale potem przeszedłem na bardziej rozbudowany program (http://www.systim.pl). O dziwo, im bardziej rozbudowany tym bardziej przejrzysty i intuicyjny.. czego w tym powyżej programie nie ma, mimo iż jest prosty heh.

  #11 25.02.2016 11:31

Jestem użytkownikiem programu od 2,5 roku i jestem bardzo zadowolony.
Po dedykowanej integracji ofertowania i zamówień z Wf-Magiem wydajność działu handlowego wzrosła o 35%

  #10 21.06.2013 11:23

Ten program to totalne dno: nie intuicyjny, interfejs (bez komentarza, chyba że ktoś lubi lata 90), nie do końca wiadomo co z czym, jak powiązane, nizliczona liczba błędów, kompletnie nie nadaje się do tworzenia ofert, źle zaokrągla ceny brutto, NIE POLECAM

  #9 26.04.2013 15:21

Wersja 2.8 dostępna na stronie producenta nie wymaga rejestracji.

  #8 29.11.2012 11:37

Używany przez ponad 2 lata w firmie. Jest mniej intuicyjny niż konkurencyjne programy na rynku ( komercyjne ), ale po przyzwyczajeniu można go dość dobrze skonfigurować. Jeżeli handlowiec z zewnątrz ma się podłączyć do bazy należy dokupić oddzielne oprogramowanie np. go-global - totalne dno, działa dobrze, lecz jeżeli cokolwiek stanie się z kluczem i chcemy zrobić wszystko legalnie Polski przedstawiciel kontaktuje się z amerykańskim producentem, później powrót, itd. itd. czas naprawy błędu w najgorszym wypadku wynosił 11 dni... Poza tym co roku należy robić opłaty licencyjne inaczej nawet klucza nie poprawią...

Wracając do Profit CRM nigdzie na stronie nie można znaleźć info czy program jest zgodny z nowymi ustawami np. o ochronie danych osobowych, nie mówiąc już o triggerach do współpracy z zewnętrznym systemem handlowym. Dla firm dbających o politykę bezpieczeństwa, bądź działalność zgodną z prawodawstwem kompletna klapa.

Jeżeli chodzi o obsługę całościowo program jest godny polecenia ale lepiej przetestować wcześniej aniżeli rzucić się na głęboką wodę. W niektórych firmach na pewno będzie się bardzo dobrze sprawdzał, w innych w ogóle, zależnie od profilu działalności i działań na bazie.

Po 2 latach używania przeszliśmy do konkurencji ze względu na braki w funkcjonalności.

gavron   4 #7 29.09.2011 17:27

Co to za nowa moda na zdobywanie danych firm?! Aby pobawić się demo, musisz się zarejestrować! Wypad! Nie mam mowy, jeśłi forma na dzeń dobry chce wyłudzić dane firmy, to nie mamy o czym rozmawiać!

  #6 18.02.2009 21:44

Jak komentować to komentować... Masakra! Tylko dzięki wrodzonemu uporowi udało mi się przejść przez instalację, reszta jest milczeniem...
Acha, jak sobie poklikałem i okazało się że mam jednocześnie otwarte wiele firm, jakichś notatek, kartotek, każda nie wiadomo z czym powiązana to się poczułem jak w matrixie... Podziwiam tych, którzy potrafią się w tym połapać, bo ja nie wiem jak można jednocześnie analizować kilka firm na kilkunastu zakładkach... Tak czy siak pozdrawiam użytkowników - spróbujcie jeść więcej lecytyny, dobra na pamięć :)

  #5 17.12.2008 13:30

znam taki program gdzie notatkę się dodaje w 2 kliknięcia, a poza tym pozwala na dużo więcej..., a z tą rejestracją to prawda... a i z instalacją też nie jest najlepiej, a poza tym jak ktoś chce nie dużo, to musi na wszystko czekać.

  #4 14.11.2008 19:33

Dokończenie procesu logowania w wersji demo wymaga podania kodu uruchomieniowego. Aby ten kod uzyskać należy się zarejestrować za pomocą specjalnego formularza. Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na przekazanie informacji kontaktowych, bądź informacje nie są prawidłowe taki kod nie jest przyznawany, w związku z czym aplikacja powinna zostać odinastalowana.

Ac.Software zobowiązuje się do przesłania kodów uruchomieniowych w przeciągu dwóch dni roboczych jednak średni czas odpowiedzi wynosi 20 min.

Dane przesyłane za pośrednictwem formularza rejestracyjnego wykorzystywane są tylko i wyłącznie na wewnętrzne potrzeby firmy i nie ma takie możliwości aby zostały w jakikolwiek sposób udostępnione osobom trzecim.

  #3 24.10.2008 20:52

To jakieś nieporozumienie, nie dość że instalacja łącznie ze ściągnieciem programu to coś ok godzin to jeszcze trzeba się obowiązkowo zarejestrować podając pełne dane firmy.

Na klucz trzeba czekać min 2 dni...

To jakieś jedno wielkie nieporozumienie... przecież za dane firmy się płaci, a tak profit buduje sobie bezpłatnie baze firm a następnie może ją odsprzedawać....

Nie polecam firmy a programu nie wiem bo nie udało mi się zalogować

pozdrawiam

  #2 24.10.2008 20:51

To jakieś nieporozumienie, nie dość że instalacja łącznie ze ściągnieciem programu to coś ok godzin to jeszcze trzeba się obowiązkowo zarejestrować podając pełne dane firmy.

Na klucz trzeba czekać min 2 dni...

To jakieś jedno wielkie nieporozumienie... przecież za dane firmy się płaci, a tak profit buduje sobie bezpłatnie baze firm a następnie może ją odsprzedawać....

Nie polecam firmy a programu nie wiem bo nie udało mi się zalogować

pozdrawiam

  #1 18.06.2008 19:25

Mam i polecam - najlepsza alternatywa cenowo jakościowa - mocno konfigurowalny, a zarazem można go zrobić bardzo prostym w obsłudze - dodanie notatki o zdarzeniu to 4 kliknięcia :)

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.