r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Project Logan, czyli Kepler dla urządzeń przenośnych

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Jesteście fanami rozwiązań firmy NVIDIA przeznaczonych dla urządzeń przenośnych i nie mogliście się doczekać Tegry 4 pod palcami? Firma jeszcze przed upowszechnieniem się układu zapowiada prawdziwą rewolucję w temacie grafiki generowanej przez przyszłościowe smartfony czy tablety. Project Logan, GPU oparte na architekturze Kepler, oddać ma (dosłownie) w nasze ręce gry z oprawą przewyższającą poziomem obecnie panujące konsole.

Producent twierdzi, że wydajnościowo opracowywany wciąż układ już jest potężniejszy od tego siedzącego w PlayStation 3, a także kart GeForce 8800 GTX. W pełnym HD bez problemu radzi sobie z robiącym wrażenie demkiem technologii FaceWorks, a dżungla niczym z Far Cry 3 to też dla niego żadne wyzwanie. Epic Games potwierdził na Logana Unreal Engine 4. Jest wsparcie dla teselacji, renderowania opóźnionego, zaawansowanego wygładzania scen i różnorakich efektów nakładanych na obraz plus realistycznej fizyki obiektów, a od strony bibliotek — OpenGL ES 3.0, OpenGL 4.4 czy DirectX 11. Wszystko to przy poborze prądu na poziomie 2 watów. W urządzeniach przenośnych technologia (zapewne pod bardziej chwytliwą nazwą) zadebiutuje w przyszłym roku.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.