r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Reklamy będą podążać za użytkownikiem

Strona główna Aktualności

Kolejny dowód na niebezpieczne zapędy Google’a, czy też świetne rozwiązanie dla reklamodawców? Firma przygotowała właśnie nową strategię - reklamy w ramach Google AdWords będą teraz podążać za internautą.

Google ogłosił na swoim blogu, że wprowadza nową usługę do reklam AdWords. Dzięki niej reklamodawca będzie mógł w bardziej skuteczny sposób oddziaływać na odbiorcę. Jeśli odwiedzimy np. stronę z ofertą wakacji na Karaibach, a będzie tam wyświetlona reklama Google’a, podąży ona za nami podczas dalszego surfowania po Sieci. Oznacza to, że na kolejnych stronach odwiedzanych przez użytkownika będą pojawiały się te same reklamy AdWords. Oczywiście, dotyczy to stron, które współpracują z siecią reklamową Google, a tych jest w Internecie całkiem dużo.

Nową usługę określono jako „remarketing”. Ma ona usunąć bombardowanie internauty wieloma reklamami, które często nie są przez niego zauważane. Zamiast tego proponowany będzie jeden przekaz, który ma łatwiej zapadać w pamięć i przynieść większe zarobki reklamodawcy. Usługa jest dostępna w fazie beta i trwają jeszcze prace nad usprawnieniem jej działania. Jak poinformował Aitan Weinberg z Google, remarketingiem zainteresowały się już setki reklamodawców.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.