r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Reklamy w MSN zgodne z zainteresowaniami

Strona główna Aktualności

The Wall Street Journal podaje, że Microsoft rozpoczyna akcję sprzedaży reklam w oparciu o preferencje użytkowników, którzy mają je oglądać. Do tego celu zostanie wykorzystana baza danych zawierająca zainteresowania i inne informacje podawane przez użytkowników usługi Hotmail - w sumie ponad 263 milionów osób. Monitorowane będą także ich zapytania do wyszukiwarek. Wszystko po to, aby późniejsze reklamy wyświetlane w witrynie MSN.com, ale także w innych komercyjnych witrynach korporacji nie były przypadkowe, a dostosowane do konkretnego odbiorcy.

Poprzez takie działania Microsoft liczy na większy udział w rynku reklamowym, gdyż jego obecna sytuacja pozostawia wiele do życzenia - koncern z Redmond jest w tyle za Google i Yahoo, które sprzedają najwięcej reklam. Nowa oferta Microsoft wydaje się jednak bardzo kusząca dla reklamodawców, bo ci nareszcie mogą wiedzieć, kto ogląda jakie reklamy. Pozostaje pytanie - co na to użytkownicy?

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.