r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Relacja z CD Projekt Conference Autumn 2010

Strona główna AktualnościROZRYWKA

18 listopada mieliśmy okazję uczestniczyć w konferencji CD Projekt Conference Autumn 2010, drugiej z zapowiedzianych, cyklicznych imprez polskiego wydawcy. W porównaniu do wiosennej edycji było skromniej i krócej, zaś planowane wielkie niespodzianki nie wypaliły z powodu przecieków informacji do prasy, jak również niefrasobliwości realizatorów bezpośredniej transmisji. Organizator na miejsce spotkania wybrał klub Fabryka Trzciny na warszawskiej Pradze, który już wielokrotnie gościł podobne imprezy i był odpowiednio przygotowany logistycznie. Plan konferencji przedstawiał się krótko, acz dość treściwie - oprócz prelekcji o dokonaniach spółki oraz jej widokach na przyszłość, szykowano dwa przedpremierowe pokazy tytułów wydawanych przez CD Projekt, atrakcję wieczoru stanowił zaś Wiedźmin 2.

Imprezę poprowadził niezastąpiony Miłosz Brzeziński, który paroma niewybrednymi komentarzami potrafił rozładowywać atmosferę oczekiwania na kolejne „występy”. Konferencję rozpoczął Michał Gembicki, dyrektor wydawniczy CD Projekt. W kilku słowach przedstawił największe hity wydawnicze 2010 roku firmy. Ze starszych, palmę pierwszeństwa trzyma Aliens Vs. Predator (12 500 egzemplarzy na PC oraz 6 000 na konsolach), drugie miejsce przypadło komputerowemu Napoleon: Total War z 15 000 sztuk. Wspomniano też o Arcania: Gothic 4 - tylko w ciągu pierwszego tygodnia od premiery sprzedano 10 000 egzemplarzy gry na „blaszaki”. Do końca bieżącego roku liczy się na dobre wyniki Football Managera 2011, Two Worlds II oraz gry Zaplątani na bazie filmu Disney’a, podobnie jak Tron: Evolution. W przyszłym należy wypatrywać Shoguna: Total War 2, Guild Wars 2, Warhammer 40K: Space Marine, Homefront, Auta 2 oraz polskiego Afterfall: Insanity. Osobny temat to naturalnie Wiedźmin 2, w planowanym nakładzie 200 tysięcy egzemplarzy tylko na Polskę. Dla przypomnienia, pierwowzoru zeszło premierowo 140 000 sztuk. Sporo mówiło się też o owocnej współpracy z Disney’em w ramach dystrybucji filmów wytwórni na terenie naszego kraju. [image source="Galerie/Inne/Relacja_z_CD_Projekt_Conference_Autumn_2010:35155" mode="normal"]

Kolejnym punktem programu była prezentacja gry Homefront przez przedstawicielkę THQ, Emmę Longworth. Pierwsza część pokazu upłynęła pod znakiem superlatyw i obietnic, dzielnie czytanych z telebimu przez długonogą Brytyjkę. Produkcja opowiada historię ataku Korei Północnej na USA, jest to wojenna strzelanka z intensywną akcją w kampanii oraz rozbudowanym muliplayerem. Puszczono nagrany fragment rozgrywki. Oto drużyna dzielnych, amerykańskich wojaków wsiada do śmigłowca. W tle przygrywa Hendrix, cała eskadra kieruje się w kierunku mostu Golden Gate, zajętego przez wroga. Na horyzoncie majaczy płonące San Francisco, dym zasnuwa niebo, zachodzące słońce oblewa pejzaż pomarańczowym światłem… Jednym słowem – jest klimat. Spokojny lot przerywa myśliwiec, który strąca jednego z naszych. Kolejne helikoptery spadają jak kaczki, zestrzeliwane przez przeciwników z ręcznymi wyrzutniami rakiet. Wchodzimy w końcu do akcji, czyszcząc kolejne poziomy przęsła budowli ogniem z ciężkiego karabinu maszynowego, by wylądować przed samym wjazdem na most. Tam już po kolei zdejmujemy kolejnych, wrażych żołnierzy, chowając się za osłonami i wyczekując momentu, aby przeć dalej. Wszystko w sosie Modern Warfare, tęgo doprawionym skryptowanymi akcjami. Pokaz wieńczy pojawiający się nagle czołg, jednym strzałem kończący nasze życie. Potem jeszcze znany już dobrze z sieci zwiastun trybu wieloosobowego i powtórzona data premiery - 11 marca 2011 roku.

r   e   k   l   a   m   a
1 2 3 następna
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.