r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Remote Assistant 365 3.9.1.2.0.5

Strona główna Windows Narzędzia Narzędzia administracyjne i internetowe
Pobierz program Asystent pobierania włączony

Remote Assistant 365 to darmowe (również do zastosowań komercyjnych) narzędzie, służące do świadczenia zdalnej pomocy za pośrednictwem Internetu. Umożliwia ono nawiązywanie połączeń z dowolnym komputerem na świecie bez problemów wynikających z zastosowania na stacji klienckiej zapory sieciowej, NAT itp.

Galeria programu

Program zbudowany został na bazie popularnego UltraVNC, jednak w odróżnieniu od swojego pierwowzoru skupia w sobie szereg dodatkowych rozwiązań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa realizowanych za jego pośrednictwem połączeń. Zdalna pomoc realizowana jest w narzędziu za pośrednictwem zewnętrznych serwerów. Każdej sesji przyporządkowywany jest numer ID i hasło dostępu, uprawniające do połączenia z komputerem jedynie te osoby, które posiadają wspomniane dane. Do transferu wszelakiego rodzaju danych w obrębie sesji wykorzystywany jest tunel, zabezpieczony 128-bitowym algorytmem szyfrującym.

Remote Assistant 365 oferuje funkcje pozwalające nie tylko sterować sesją klienta, ale również przenosić pliki na zdalną maszynę, prowadzić z użytkownikiem rozmowę tekstową, wysyłać mailowo zaproszenia do pomocy zdalnej, a wszystko to bez zbędnej konfiguracji i instalacji jakichkolwiek dodatkowych komponentów. Narzędzie pozwala na obsługę dowolnej ilości administratorów, wyposażone zostało w 3 tryby pracy: zwykły użytkownik, administrator i usługa. W przypadku tego ostatniego umożliwia ono nawiązanie klasycznej sesji VNC z komputerem klienckim, a także wznawiać zawieszone sesje.

Dodatkowo Remote Assistant 365 potrafi pracować w trybie awaryjnym systemu Windows, rejestrować czas pracy z klientem oraz wywoływać połączenie zdalne z komputerem bez interakcji ze strony klienta (np. po godzinach pracy). Program z powodzeniem wykorzystywany może być także w obrębie sieci lokalnej, np. w siedzibie firm.

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

darmowy do domu i biura, prosty, bezpieczny,
w darmowej wersji nie można zainstalować jako usługę przez co monit UAC jest przeszkodą na kliencie
ocena użytkownika

Świetny, mało skomplikowany program do zdalnej pomocy, możliwościami do takiego TeamViewer mu daleko, ale za to jest darmowy także w wykorzystaniu komercyjnym. Program działa w oparciu o silnik VNC, zapewnia nam szyfrowaną komunikację a autoryzacja polega na podaniu ID i hasła.

23.08.2016 08:44 | Recenzja do wersji 3.9.1.2.0.5
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
  #23 02.08.2016 20:28

Na co mi ten program skoro nie obsługuje kont administracyjnych i kontroli konta użytkownika

johnykasz   1 #22 18.08.2015 10:47

Program się zrobił dziadostwo. O ile na plus możliwość zapamiętania ID i hasła o tyle wydajność z wersji na wersję coraz gorsza. Łączę się z kompa 22 Mbps/8,5 Mbps z kompem 10 Mbps/6Mbps i takie są zwiechy, że się ledwo da pracować. Myszka zamiast iść w lewy górny róg to się "zamroziła" w lewym dolnym i tyle.

Nie ma wznawiania połączenia w przypadku rozłączenia z internetem - na 300 000 pakietów miałem utracone ok 700 (dostawca prowadził prace konserwacyjne) i już nie mogę się połączyć, ktoś musi od nowa uruchomić program na nowo i przekazać dane - oczywiście ID już jest inne, jakby nie można było zrobić jak w TV że tylko hasło się zmienia.

Komentarze do poprzednich wersji

gjon   3 #21 04.06.2013 14:49

Może tu zapytam, bo nie mogę doczekać się odpowiedzi mailem. Czy dostępny jest trial wersji Business, by móc sprawdzić jej działanie w kilku konfiguracjach u swoich klientów? Test ma określić głównie możliwie bezproblemowy i najszerszy dostęp zdalny do stacji bez angażowania użytkownika po drugiej stronie.

Autor edytował komentarz.
  #20 01.04.2013 18:20

Mimo ze informacja przechodzi przez inne serwery jest bezpieczna, gdyz jest zaszyfrowana, a klucz szyfrujacy znaja tylko odbiorca i nadawca

  #19 18.02.2013 09:40

vassago- testowałem ten program na komputerach bez av a w zaporze windowsowej był dodany jako wyjatek.
i motyw taki sam:
klient- uruchamiam, spisuję sobie ID i hasło, przechodzę do drugiego kompa, zeby podejzec a klient w tym czasie się rozłacza (komunikat połaczenie przrwane).
Jednak team viewer nie do pobicia (szkoda tylko, ze płatny)

  #18 31.10.2012 21:46

DO ludek413544843

Zobacz czy działa ci ping localhost i czy czasami tówj AV nie skanuje za mocno ruchu SSL ( 443 )

  #17 31.10.2012 21:20

Jak dla mnie rewelka , stosuję u kilku klientów i śmiga , torchę długi czas uruchamiania, ale wystarczy zainstalować jako usługę i problem znika

  #16 31.10.2012 21:03

do : ludek413544843 przeskanuj kompa combofixem bo ewidentnie masz coś nie tak , pracuję z programem już jakiś czas i nigdy żadnych problemów

  #15 31.10.2012 12:34

zapomniałem dodać- bez zainstalowanego ultravnc w ogóle nie chciał ruszyć- komunikat "brak modułu VNC". Taki program już powinien mieć to wbudowane raczej...

  #14 31.10.2012 12:28

co za badziew, próbowałem z tym programem na 4 kompach. Na 2 klient wywalał bez przerwy "połączenie zostało przerwane" (w odzielnym oknie ping cały czas ladnie śmigał) i program sie wyłaczał.
Na 2 pozostałych klient sie uruchomił i wyglądało na to, ze ma prawidłowe połaczenie. Niestety z kompa "udzielającego pomocy" nie udało się połaczyć z klientem.. Moja ocena programu 1/10.

  #12 01.10.2012 18:58

Jakież to bezpieczne połączenie, skoro przechodzi przez czyjeś serwery...

  #11 23.07.2012 11:30

Do Testowy ... to jednak trochę więcej niż instalator . Ale może zainstaluj UltraVNC/RealVNC i uzyskaj to samo

  #10 20.07.2012 08:53

To nic innego niż instalator zwykłego kllienta VNC na koputerze pomocy a na kompie udzielajacego pomoc tryb vnc viewer...
Po wyłączeniu na kompie goscia program jest odinstalowany...
Dołożyli tylko szate graficzna i nic wiecej.
Takie sobie, za długo sie uruchamia na kompie gościa.

  #9 10.07.2012 11:17

O co chodzi z komunikatem "Połączenie nie może zostać nawiązane. Brak komponentu VNC"?

  #8 05.07.2012 14:59

Jest jeszcze problem jeśli w sieci lokalnej są komputery z jakimś aktywnym klientem VNC. Program wtedy na takim kompie zwyczajnie się nie uruchamia i proponuje odinstalowanie VNC (który przecież jest potrzebny aby lokalnie kontrolować kompy w razie potrzeby).

  #7 22.06.2012 20:20

tym z netsha i framedyn.dll. problem już chyba rozwiązali http://www.asystentzdalny.pl/?page_id=27

  #6 20.06.2012 21:38

Wybrałem na próbę "Poproś o pomoc", pomięliło, pomięliło i wypluło komunikat:
---------------------------
netsh.exe - Nie można znaleźć składnika
---------------------------
Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono framedyn.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem.
---------------------------

I na tym komunikacie się zapętliło (zamykam, a zaraz pojawia się ponownie).

Windows XP SP3.

Przy "Udziel pomocy" jest OK (otwiera się normalne okienko).

W Windows 7 przy uruchamianiu też długo miele - ale bez błędów. Połączyłem się z XP do 7 i działa, ale ogólnie do TV póki co się nie umywa - głównie przez to długie uruchamianie.

  #5 04.06.2012 20:59

@owen666
pewnie dlatego że posłałem im info że to możliwy FP ;)

  #4 02.06.2012 22:31

do przyczajnik : Norton 2012 najnowszy update - żadnych problemów i nic nie usuwa

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.