Pobierz program Asystent pobierania włączony

Remote Assistant 365 to darmowe (również do zastosowań komercyjnych) narzędzie, służące do świadczenia zdalnej pomocy za pośrednictwem Internetu. Umożliwia ono nawiązywanie połączeń z dowolnym komputerem na świecie bez problemów wynikających z zastosowania na stacji klienckiej zapory sieciowej, NAT itp.

Galeria programu

Program zbudowany został na bazie popularnego UltraVNC, jednak w odróżnieniu od swojego pierwowzoru skupia w sobie szereg dodatkowych rozwiązań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa realizowanych za jego pośrednictwem połączeń. Zdalna pomoc realizowana jest w narzędziu za pośrednictwem zewnętrznych serwerów. Każdej sesji przyporządkowywany jest numer ID i hasło dostępu, uprawniające do połączenia z komputerem jedynie te osoby, które posiadają wspomniane dane. Do transferu wszelakiego rodzaju danych w obrębie sesji wykorzystywany jest tunel, zabezpieczony 128-bitowym algorytmem szyfrującym.

Remote Assistant 365 oferuje funkcje pozwalające nie tylko sterować sesją klienta, ale również przenosić pliki na zdalną maszynę, prowadzić z użytkownikiem rozmowę tekstową, wysyłać mailowo zaproszenia do pomocy zdalnej, a wszystko to bez zbędnej konfiguracji i instalacji jakichkolwiek dodatkowych komponentów. Narzędzie pozwala na obsługę dowolnej ilości administratorów, wyposażone zostało w 3 tryby pracy: zwykły użytkownik, administrator i usługa. W przypadku tego ostatniego umożliwia ono nawiązanie klasycznej sesji VNC z komputerem klienckim, a także wznawiać zawieszone sesje.

Dodatkowo Remote Assistant 365 potrafi pracować w trybie awaryjnym systemu Windows, rejestrować czas pracy z klientem oraz wywoływać połączenie zdalne z komputerem bez interakcji ze strony klienta (np. po godzinach pracy). Program z powodzeniem wykorzystywany może być także w obrębie sieci lokalnej, np. w siedzibie firm.

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

gjon   2 #21 04.06.2013 14:49

Może tu zapytam, bo nie mogę doczekać się odpowiedzi mailem. Czy dostępny jest trial wersji Business, by móc sprawdzić jej działanie w kilku konfiguracjach u swoich klientów? Test ma określić głównie możliwie bezproblemowy i najszerszy dostęp zdalny do stacji bez angażowania użytkownika po drugiej stronie.

  #20 01.04.2013 18:20

Mimo ze informacja przechodzi przez inne serwery jest bezpieczna, gdyz jest zaszyfrowana, a klucz szyfrujacy znaja tylko odbiorca i nadawca

  #19 18.02.2013 09:40

vassago- testowałem ten program na komputerach bez av a w zaporze windowsowej był dodany jako wyjatek.
i motyw taki sam:
klient- uruchamiam, spisuję sobie ID i hasło, przechodzę do drugiego kompa, zeby podejzec a klient w tym czasie się rozłacza (komunikat połaczenie przrwane).
Jednak team viewer nie do pobicia (szkoda tylko, ze płatny)

  #18 31.10.2012 21:46

DO ludek413544843

Zobacz czy działa ci ping localhost i czy czasami tówj AV nie skanuje za mocno ruchu SSL ( 443 )

  #17 31.10.2012 21:20

Jak dla mnie rewelka , stosuję u kilku klientów i śmiga , torchę długi czas uruchamiania, ale wystarczy zainstalować jako usługę i problem znika

  #16 31.10.2012 21:03

do : ludek413544843 przeskanuj kompa combofixem bo ewidentnie masz coś nie tak , pracuję z programem już jakiś czas i nigdy żadnych problemów

  #15 31.10.2012 12:34

zapomniałem dodać- bez zainstalowanego ultravnc w ogóle nie chciał ruszyć- komunikat "brak modułu VNC". Taki program już powinien mieć to wbudowane raczej...

  #14 31.10.2012 12:28

co za badziew, próbowałem z tym programem na 4 kompach. Na 2 klient wywalał bez przerwy "połączenie zostało przerwane" (w odzielnym oknie ping cały czas ladnie śmigał) i program sie wyłaczał.
Na 2 pozostałych klient sie uruchomił i wyglądało na to, ze ma prawidłowe połaczenie. Niestety z kompa "udzielającego pomocy" nie udało się połaczyć z klientem.. Moja ocena programu 1/10.

  #12 01.10.2012 18:58

Jakież to bezpieczne połączenie, skoro przechodzi przez czyjeś serwery...

  #11 23.07.2012 11:30

Do Testowy ... to jednak trochę więcej niż instalator . Ale może zainstaluj UltraVNC/RealVNC i uzyskaj to samo

  #10 20.07.2012 08:53

To nic innego niż instalator zwykłego kllienta VNC na koputerze pomocy a na kompie udzielajacego pomoc tryb vnc viewer...
Po wyłączeniu na kompie goscia program jest odinstalowany...
Dołożyli tylko szate graficzna i nic wiecej.
Takie sobie, za długo sie uruchamia na kompie gościa.

  #9 10.07.2012 11:17

O co chodzi z komunikatem "Połączenie nie może zostać nawiązane. Brak komponentu VNC"?

  #8 05.07.2012 14:59

Jest jeszcze problem jeśli w sieci lokalnej są komputery z jakimś aktywnym klientem VNC. Program wtedy na takim kompie zwyczajnie się nie uruchamia i proponuje odinstalowanie VNC (który przecież jest potrzebny aby lokalnie kontrolować kompy w razie potrzeby).

  #7 22.06.2012 20:20

tym z netsha i framedyn.dll. problem już chyba rozwiązali http://www.asystentzdalny.pl/?page_id=27

  #6 20.06.2012 21:38

Wybrałem na próbę "Poproś o pomoc", pomięliło, pomięliło i wypluło komunikat:
---------------------------
netsh.exe - Nie można znaleźć składnika
---------------------------
Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono framedyn.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem.
---------------------------

I na tym komunikacie się zapętliło (zamykam, a zaraz pojawia się ponownie).

Windows XP SP3.

Przy "Udziel pomocy" jest OK (otwiera się normalne okienko).

W Windows 7 przy uruchamianiu też długo miele - ale bez błędów. Połączyłem się z XP do 7 i działa, ale ogólnie do TV póki co się nie umywa - głównie przez to długie uruchamianie.

  #5 04.06.2012 20:59

@owen666
pewnie dlatego że posłałem im info że to możliwy FP ;)

  #4 02.06.2012 22:31

do przyczajnik : Norton 2012 najnowszy update - żadnych problemów i nic nie usuwa

  #3 02.06.2012 11:38

A czego Norton nie usuwa - ewidentnie false positive
VIRUSTOTAL jedno trafinie na 42 testy
https://www.virustotal.com/file/06ba422abbbf491c5860434e834cd6db9fe58aebb55db10b.../

  #2 01.06.2012 17:32

Norton z miejsca usuwa ten plik po pobraniu...

Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.