Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

MSI Radeon R9 270X - jakość za niską cenę?

Nie jestem Graczem "PRO" - po prostu gram bo lubię i czasem w ten sposób odreagowuję cały tydzień drukowania na ploterze solwentowym.
Najczęściej grywam w FPS ze stajni EA Games - czyli Battlefield i Medal of Honor.

Dlaczego akurat ta karta graficzna mnie zainteresowała ?

Bo była najtańsza z całej serii (865zł), bo ma 4GB RAM i to DDR5 Typ Łącza PCI Express 3,0 x16 i do tego szynę danych 256bit
a w komentarzach był taki kwiatek :
Troche zaryzykowałem kupując, bo niewiele o niej wiedziałem. Ale musze przyznac, ze jestem zachwycony! Bardzo cicha i wydajna karta! Dobre możliwosci OC. W BF4 na ULTRA w trybie OC karty (uwaga!!!) od 80-110 FPS'ów. zazwyczaj koło 90. przyjemny soft z trzema trybami pracy. Wygrywa z GTX760

No i wygląda przyzwoicie :

Mając starego Geforce GTX 460 mogłem tylko pomarzyć o osiągach które by pozwalały na grę przy minimalnych detalach, oraz na stałe pokazywanie się 30klatek na sekundę.
(To już jest wystarczające by oko ludzkie widziało płynny ruch.)
Ale gdy nam się mimo to zacina gra w jakimś magicznym miejscu to człowieka krew zalewa i powoli chce coś z tym zrobić. Zaczynam się denerwować zamiast relaksować i co tu zrobić ?

… może w szachy 3D?

W sumie to jest wyjście - kupić nową kartę graficzną która będzie miała wystarczający zapas mocy obliczeniowej aby obsłużyć Battlefield4.
A może dołożyć jeszcze troszkę i pomyśleć o przyszłości.
No właśnie ale jak wygląda przyszłość ?

DirectX 11.2 to stara technologia rozwijana prawie od początku równocześnie z OpenGL. W kartach graficznych AMD mamy troszkę inną technologię – MANTLE to API, podobnie jak DirectX albo OpenGL i służy jako pomost między kartą graficzną, a oprogramowaniem. Jednak w odróżnieniu od wymienionych przed chwilą API, Mantle ma w dużo lepszym stopniu wykorzystać moce drzemiące w naszych pecetach. Zwłaszcza gdy możemy wykorzystać architekturę akceleratorów graficznych o nazwie Graphics Core Next , gdzie mamy do czynienia ze słabszym procesorem i powstaje tak zwane wąskie gardło wynikające z narzutu API czy nieefektywnego dzielenia obliczeń na wątki.

W sumie to miałem do wyboru karty graficzne :
MSI GF GTX760 2GB DDR5 256bit PCI-e

lub

MSI Radeon R9 270X 4GB 256 PCI-E GDDR5 Gaming

Co mnie skłoniło do wypróbowania Radeona ?

Była już mowa o potworach które zdobyły pola walk w Battlefield4 z rodziny AMD.

R9 280X

R9 290X

Czas na coś mniejszego ale także ze wsparciem MANTLE, znajdujące się na końcu łańcuszka. Bo to właśnie cała seria Radeonów z linii R9 dla których przygotowano architekturę GCN, na niej bazują Radeony 290X, 290, 280X, 270X i 270 . Bardzo wydajne układy robią użytek z rewolucyjnej technologii AMD Eyefinity, która pozwala poszerzyć zakres obrazu generowanego o kolejne monitory przy rozdzielczości 4K. Jeśli już przestaliśmy wojować możemy zapuścić coś miłego dla ucha lub oczka wtedy kolejna inteligentna technologia ZeroCore sprawia, że gdy nie potrzebujemy dużej mocy obliczeniowej do generowania kolejnych klatek obrazu, zużycie prądu jest minimalne. System chłodzenia Twin Frozr IV składa się w dużej mierze z aluminium, które obejmuje większą część karty oraz rurek (heat pipe) odprowadzających ciepło. Ciepło z GPU odprowadzane jest przez te rurki w sposób zaprojektowany przez MSI, nazwaną technologią SuperPipe. SuperPipe oddaje ciepło dwukrotnie szybciej niż zwykłe ciepłowody.
MSI dostarcza wszystkich nowych technologii sterowania przepływem powietrza na Twin Frozr. Zaprojektowane dwa, duże wentylatory rozpraszają natychmiastowo ciepło.

Bla bla bla bla …. koniec tego techno bełkotu.

Może teraz o samej karcie graficznej:

Wymiary : 260x129x38mm – czyli zajmuje nam 2 sloty

waga : 757g.

Maksymalna rozdzielczość : 2560x1600

taktowanie rdzenia : 1030MHz,

- Silent mode 1050MHz

- Gaming mode 1080MHz

- OC mode 1120MHz
częstotliwość RAMDAC : 400MHz

taktowanie pamięci : 5600MHz

Procesory Strumieniowe 1280

Zasilanie doprowadzają dwa gniazda 6-pinowe.

Pobór Mocy : w spoczynku 16Wat przy obciążeniu do 180Wat

Zalecany Zasilacz : 500WAT lub więcej !!!

Wyjścia : HDMI

DVI-D

DVI -I

Display Port

Troszkę Bęchmarków na zakończenie:

i jeszcze z Star Swarm :

== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i5-2400 CPU @ 3.10GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 8566247424
Allocatable Memory: 140737488224256
===========================================================

== Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
===========================================================

== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 15875

Average FPS: 44.10
Average Unit Count: 4320
Maximum Unit Count: 5562
Average Batches/MS: 626.93
Maximum Batches/MS: 3142.50
Average Batch Count: 16505
Maximum Batch Count: 145767
===========================================================
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\tppw1918\Documents\Star Swarm\Output_14_04_14_1611.txt
Version 1.10
04/14/2014 16:11
===========================================================

== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i5-2400 CPU @ 3.10GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 8566251520
Allocatable Memory: 140737488224256
===========================================================

== Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
===========================================================

== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 9760

Average FPS: 27.11
Average Unit Count: 3890
Maximum Unit Count: 5368
Average Batches/MS: 448.48
Maximum Batches/MS: 1079.55
Average Batch Count: 17918
Maximum Batch Count: 97838
===========================================================
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\tppw1918\Documents\Star Swarm\Output_14_04_14_1603.txt
Version 1.10
04/14/2014 16:03
===========================================================

== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i5-2400 CPU @ 3.10GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 8566251520
Allocatable Memory: 140737488224256
===========================================================

== Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
===========================================================

== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 14547

Average FPS: 40.41
Average Unit Count: 4293
Maximum Unit Count: 5439
Average Batches/MS: 848.61
Maximum Batches/MS: 3831.84
Average Batch Count: 23063
Maximum Batch Count: 133757
=========================================================== 

windows sprzęt gry

Komentarze

0 nowych
rradek   9 #1 01.03.2014 12:49

BF4 kompletna padaka
Radełon sie nim podnieca bo tez jest padaką
I tak 2 padaki sie dobrały razem i się promują.
Tylko naiwni sie nabierają.

  #2 01.03.2014 13:24

Gram w BF'y od prawie 10 lat. Czwarta część to najgorsza jaka do tej pory się pojawiła. Promują się tylko siłą marki, bo jeśli karty miałby być kojarzone tylko z tą częścią to nie wróży dobrze ich jakości.

4lpha   9 #3 01.03.2014 13:29

@rradek
Co do "radełona" to w żadnym wypadku się nie zgodzę.
Natomiast BF4 fakt, wieczna beta. W dodatku płatna.

pawcio1212   6 #4 01.03.2014 13:40

https://dl.dropboxusercontent.com/u/29515917/test.png
Więcej punktów na słabszym procesorze :P

Brak physX to wielka staraty dla graczy. Te odłamki, te płachty powiewające na wietrze, ta realistyczność pancerza i ubioru.

Lepsze osiągi BF4 dla AMD to zasługa dofinasowania projektu(gry) przez AMD - bo ktoś musi użyć ich mantle.
Mantle to dobra technologia ale dla APU. Jeżeli procesor nie daje rady to część obliczeń jest przerzucana na kartę graficzną, czyli jeżeli chcesz użyć tej technologi w grach to sprzedaj ten procesor co posiadasz i kup jakiś słabszy.

Sprawdzanie poboru prądu jest głupie, bo nie wiadomo w jaki sposób to sprawdzono. Może na hybrid crossfire, a wtedy to jest malutki pobór.Równie dobrze można porównać TDW Intela i AMD ten sam efekt.

Moja karta jest mniejsza o 1/4 a wydajność ma niewiele większą i do tego obsługuje CUDA(grafika/filmy) i co najważniejsze dla gracza to physX.

Przyszedłeś tutaj powiedzieć o swoim zadowoleniu z kupna karty, a zrobiłeś z tego czystą reklamę i do tego dość słabą.

RoninPn   12 #5 01.03.2014 14:00

"...Twórcy API DirectX oraz OpenGL nie zamierzają stać bezczynnie.
Rozwiązanie AMD może okazać się zaczątkiem sporych zmian. Jak wynika z ogłoszenia paneli dyskusyjnych, które odbędą się na marcowym wydarzeniu Game Developers Conference (GDC 2014) w San Francisco, zostanie poruszony temat „przyszłych udoskonaleń w Direct3D” oraz zmian w bibliotekach OpenGL, które pozwolą deweloperom na lepszą kontrolę nad sprzętem, zmniejszyć narzut sterownika nawet co najmniej dziesięciokrotnie czy odciążyć procesor wtedy, gdy ogranicza on wydajność w grach. Odpowiednie wykorzystanie podzespołów komputera przełoży się po prostu na adekwatny do nich wzrost liczby klatek na sekundę. ..."
cytat z : http://pclab.pl/news56640.html

ShFil   3 #6 01.03.2014 14:02

@pawcio, wiemy, że jest coś takiego jak racjonalizacja zakupów, ale z tym, iż mantle nadaje się tylko do słabych procesorów to przesadzasz. Zapraszam na forum battlelog'a gdzie można poczytać, że osoby z podkręconym 2500k(4,5 GHz) zyskują nawet 20-30% więcej klatek.
Nie ważne jaki procesor, karta ważne aby narzut był jak najmniejszy.

ShFil   3 #7 01.03.2014 14:07

@RoninPn
Oczywiście directx 12 tylko dla windows 9.

MrBeckham666   18 #8 01.03.2014 14:07

moim zdaniem wersja bez X nie wiele się różni a jest troche tańsza.

MrBeckham666   18 #9 01.03.2014 14:09

@rradek

spałeś z nvidią czy jak:D a może z intellem;]

nie wiem co masz do AMD

TeGEZ   3 #10 01.03.2014 14:38

nie chce psuć ci radości z zakupu, ale polecam artykuł - http://pclab.pl/art56032.html - wykresy mówią wszystko :D :D
Kiedyś miałem kartę ATI - przed połączeniem firm, a teraz nikt by mnie namówił na kartę od czerwonych.
Cała seria R jest do wymiany.. mają problem z prawidłowym wyświetlaniem klatek, a tego programowo nie naprawią tylko sprzętowo.
Najlepsza jest to: "...firma AMD w ogóle nie wiedziała, że ma problem z mikrozacięciami. Trochę rozjaśnimy: inżynierowie AMD wiedzieli, że klatki na sekundę nie są wyświetlane przez ich GPU w odpowiednich odstępach czasu, ale jednocześnie błędnie założyli, że konkurencja ma ten sam problem i nie da się tego naprawić, ponieważ mikrozacięcia zależne są między innymi od programu czy systemu. "

Pozdrowienia dla Czerwonych-Inżynierów :)

  #11 01.03.2014 15:05

@TeGEZ
Przecież konfiguracje multigpu to rzadkość, owszem spieprzyli, ale przy jednym gpu problemów nie ma.
W przypadku konfiguracji z jednym gpu jak najbardziej można rozważyć karty od czerwonych.

@pawcio1212
"Brak physX to wielka staraty dla graczy. Te odłamki, te płachty powiewające na wietrze, ta realistyczność pancerza i ubioru."

Bez physyx tworzona gry z bardzo efektowną i widowiskową destrukcją otoczenia jak np. crysis czy red faction. Nastał physx i nagle większość obiektów okazała się przyspawana do podłoża.

  #12 01.03.2014 15:05

@TeGEZ
Przecież konfiguracje multigpu to rzadkość, owszem spieprzyli, ale przy jednym gpu problemów nie ma.
W przypadku konfiguracji z jednym gpu jak najbardziej można rozważyć karty od czerwonych.

@pawcio1212
"Brak physX to wielka staraty dla graczy. Te odłamki, te płachty powiewające na wietrze, ta realistyczność pancerza i ubioru."

Bez physyx tworzona gry z bardzo efektowną i widowiskową destrukcją otoczenia jak np. crysis czy red faction. Nastał physx i nagle większość obiektów okazała się przyspawana do podłoża.

pawcio1212   6 #13 01.03.2014 15:42

@ShFil
"Niestety, w trybie z włączonym Mantle zaobserwowaliśmy silne zacięcia animacji. Powinno to zostać wyeliminowane w następnym wydaniu sterowników AMD Catalyst." - pclab
"Niestety, ani FCAT, ani nawet FRAPS nie działają w trybie Mantle." - pclab
i do tego post od @TeGEZ

Najważniejszym narzędziem do mierzenia FPSów jest FCAT, bo jedynie on pokazuje co widać na ekranie.
Dzięki tym mikrozacięciom AMD może sobie podwyższać wynik FPSów, a my i tak nie zoabaczymy różnicy.

Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  18 #14 01.03.2014 15:52

A co powiecie na to że wiele osób nie ma mikro przycięć na Mantle ?
Sam owszem miałem ale obecnie nie mam ...

freedom   7 #15 01.03.2014 16:00

@TeGEZ, raczej nie zepsujesz, bo mikroprzycięcia tyczą się CF, a autor bloga nigdzie nie wspomniał, że zamierza używać więcej niż jednej karty.

Łukash   9 #16 01.03.2014 18:03

Zaciekawiło mnie to zdanie :

"Wygrywa GTX760" Znaczy się GTX wygrywa, ale w zdaniu brakuje chyba literki "z" ...

i nie, nie wygrywa ;) : http://wstaw.org/m/2014/03/01/Przechwytywanie.PNG

lewoj   2 #17 01.03.2014 18:07

Śmieszne, jak niektórzy optują, z misyjnym entuzjazmem, za jedną lub drugą firmą. Całkiem, jakby im ktoś za to płacił. Co do Mantle, to praktycznie wszystkie zachodnie portale IT przyjęły pomysł AMD i jego implementację bardzo ciepło. Nie zmienia to faktu, że to dopiero początek. Przede wszystkim czekamy na wsparcie w większej liczbie gier.

TeGEZ   3 #18 01.03.2014 19:53

Panowie, wiem że to dotyczy głównie CF, ale wykresy dla samego R9 280x w porównaniu z GTX780 (bez ti) też słabo wyglądają - http://pclab.pl/art56032-9.html
Gdyby nie FCAT to AMD nadal urzekało by nas świetną ilością FPSów przy grach.
Znajomy posiada właśnie R280X z podkręconym i5 2500k; miałem możliwość zobaczenia jak wygląda ten cały mantle w BF4. Jak dla mnie to grafika wypada słabiej niż na DX, może to efekt placebo :/ ale płynność akcji pomimo stałych ~80fps jest (jak dla mnie) nie do zaakceptowania.

TeGEZ   3 #19 01.03.2014 19:58

Szkoda, że nie można edytować postów.
BTW. Nie jestem zagorzałym zwolennikiem jednych czy drugich. Sam ostatnio kupowałem nową grafikę i po artykule z pclab postanowiłem, że będzie to jednak GTX770 a nie R9 280X ;]

Co do mantle, zauważcie jakiego kopa dostały 2rdzeniówki od intela w bf4 - http://pclab.pl/art55953-4.html :D

  #20 01.03.2014 20:03

@TeGEZ
Mam wrażenie że nie umiesz poprawnie odczytać tego wykresu.

Over   9 #21 01.03.2014 21:39

Też będę musiał pomyśleć o jakiejś karcie bo moja poszła na sprzedaż ;) i myślę właśnie o upgreade na R9 :)

ximian   1 #22 01.03.2014 23:16

Niestety, Mantle to początek i koniec

Technologia ma bardzo małe szanse na przyjęcie się z paru prostych powodów:
- Trzeba pisać gry dalej na DX dla Nvidii i Intela

Według Steam - AMD ma 31% udziału, Nvidia 52%, 16% Intel
Sprawia to inny problem - czy większa moc jest potrzebniejsza?
Czy nie prościej kopnąć MS, Nvidię i Intela, by dopracowali sterowniki? (Problemem jest to przede wszystkim, że zawsze coś można ulepszyć, przyśpieszyć)

No i kto by się przejmował upadającym AMD? Niby jest jakimś zamiennikiem dla Intela (procki) i Nvidii (grafika), ale coraz mniej się liczy

n33trox   6 #23 02.03.2014 10:31

865zł to ma być niska cena?! Very funny...

  #24 02.03.2014 11:46

@ximian
"No i kto by się przejmował upadającym AMD? Niby jest jakimś zamiennikiem dla Intela (procki) i Nvidii (grafika), ale coraz mniej się liczy"

Każdy kto nie chce płacić po 1000zł za przeciętną kartę i oczekuje widocznego wzrostu wydajności w kolejnych generacjach układów.

Odkąd amd przestało stanowić konkurencję dla intela w segmencie cpu, wzrost wydajności w kolejnych generacjach jest mizerny, a ceny dość wysokie.

"Niestety, Mantle to początek i koniec"
Who cares?
Po wprowadzeniu mantle problem nadmiernego wykorzystywania cpu został dostrzeżony przez ms jak i twórców ogl.

TeGEZ   3 #25 02.03.2014 19:24

@sdj
nie sądzę ;]

  #26 02.03.2014 20:37

@TeGEZ
W crysisie 3 mikroprzycięcia wypadają podobnie na nv i amd.
Dopiero w FC3 zaczynają się problemy, tak czy inaczej na podstawie dwóch gier trudno wyrokować.

Na anandtechu było kilka testów w fcat i wyniki były raz z korzyścią dla nvidii, innym razem dla nv.

  #27 02.03.2014 23:53

Ja uwazam ze Mantle i seria R9 to pożądny kopniak dla AMD

Jaro070   15 #28 05.03.2014 14:57

@RoninPn

Ile klatek masz w BF4 z Mantle, a ile z DX?

  #29 26.04.2014 00:48

Może mniej technicznie, ale :)
Nic tak nie ubawi jak skwaszona mina i wylewanie żalu użytkownika geforsa :) za to że w pośpiechu i podnieceniu że będzie mieć swojego wymarzonego gtx770 z reklam i słupków zachwalających jak te propagandowe typu platformy obywatelskiej za 7 milionów zł :) Gdy opadnie zajawka i szczena wróci do normy wtedy wraca rozum i myśl że kasa wydana mogła by być rozsądniej, na dodatek te raty za sprzęt trzeba spłacać :) Zaczyna się porównywanie swojej wymarzonej karty z tą z góry uznaną za bee R9. Co się szybko okazuje że ta R9 ma coś pionierskiego jak mantle i inne takie, że jest tańsza a daje to samo, a może i więcej. Wtedy szukają użytkownicy gtx dziury w całym, aby upodlić R9, a w ten sposób wmówić sobie i innym że to gtx770 jest najlepszy (taka syzyfowa rywalizacja). Trzeba dorosnąć do własnych decyzji, nie ulegać marketingowi i nie wyżywać się na użytkownikach proca AMD i radków że nie ulegli i wybrali według własnych przemyślanych decyzji. Aby nie było jestem posiadaczem Intela i Nvidii. Naprawdę podziwiam inżynierów od Intela, AMD, Nvidi i całego tego ID za to że możemy urozmaicać swoje życie dzięki ich pracy. Dziękuje za uwagę :)

  #30 27.04.2014 18:11

A ja powiem tak, wszyscy co mają zielono w PC, najzwyczajniej przepłacili heheh :)
tylko że troche wstyd im się przyznać.
Przy AMD poprostu sobie grasz płynnie we wszystkie gry, a jak już ci się znudzi, to kopiesz monety. a na GF hmmm no może i zagrasz, ale po wszystkim POWER OFF i spać :) a AMD w tym czsie zarabia.
Pozdrowionka

Beduin   8 #31 22.09.2014 12:51

Przy moim i5 i msi radek r9 270 gierki chodza plynnie na ultra. Karta cudo :-)

  #32 25.09.2014 03:48

U mnie to samo, na R9 270 wszystkie gierki na ultra śmigają. Ostatnio testowałem ją na Wolfenstein The New Order i wszystkie ustawienia zrobiłem na maximum i wszystko było płynnie bez żadnych problemów. Czytałem w necie że to jest gra niezbyt dobrze zoptymalizowana :P przez co bardzo wymagająca. Mój komp to i7, 8 GB i ten Radek X9. Poza grami bardzo dobrze sprawuje się z programami do tworzenia 3D oraz renderingów, a 4 GB DDR5 bardzo przyspieszają konwertowanie filmów. Pozdrawiam wszystkich :)

  #33 16.11.2014 16:22

Mam r9 270x od 8 miechów i nie mam co marudzić, wszystko w ultra śmiga aż miło a bf4 i bf3 to w zależności od mapek średnio 80/90 klatek natomiast na wysokich ustawieniach poniżej 100 klatek nie spada. Nie wiem o co chodzi ludziom w tym ciągłym wytakniu co lepsze ale każdy niech sobie sam odpowie czy za taką cene teraz już około 650 zł można mieć coś lepszego. Cena/jakość/kultura pracy/ ja sie nie dopatrzyłem żadnych mikro przycięć, zwisów,zawiasów, usterek dodam jeszcze że kolega ma gtx980 świetną karte ale za 2,5 klocka :) i co i jajco bo prawie miedzy nami nie ma żadnej róznicy w graniu a mamy te same procki bo i7 4770 tyle że on ma "k" :) resumując trzeba sobie uzmysłowić stosunek ceny do jakości i czego ktoś oczekuje od sprzętu a niejednokrotnie ludzie przepłacją bo się przywiązują do słupków, marki itd a to bywa złudne bardzo

  #34 15.12.2014 11:19

siema będzie pasować tu karta graficzna radeon R9 270X


Windows : 7
Klasyfikacja : 4,6
Procesor : AMD A4-4000 APU witch Radeon(tm) HD Graphics 3.00 GHz
RAM : 8
System : 64 bitowy
Zasilacz : AC 230v 40 50Hz

  #35 21.01.2015 08:24

beQuiet 500W purepower L8 pociągnie tę kartę? :S

  #36 13.02.2015 22:56

Siema wszystkim, mam pytanie trochę nie na temat ale jestem trochę zielony jeżeli chodzi o karty graficzne, posiadam kartę wyżej wymienianą radeon r9 270x 2gb, moje pytanie brzmi, do czego służy przełącznik znajdujący się z boku karty taki mały przesuwany?? Proszę o pomoc z góry dzięki, tak przy okazji karta daje rade,i w grach całkiem dobrze sobie radzi, duży plus bardzo cicho pracuje pozdrawiam ;)

  #37 15.06.2016 22:57

jak zwykle GTX i GTX sterowniki jak z pirackiej wersji gry wydajność nijak ma się do ceny a te no cóż płaci się za markę mam hd 5850 i wiesiek chodzi na 40 klatkach tyle co na GTX 960 kiedyś bym uwierzył ale sam przestawałem i nikt mi nie powie zielone karty powinny być tańsze o dobre 400 zł i 800 zł w wyższych modelach taka prawda.