r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Samsung zdalnie rozwiąże problem z telewizorem lub smartfonem

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Samsung właśnie uruchomił Usługę Zdalnego Wsparcia, która umożliwia rozwiązanie problemów ze sprzętem tej firmy bezpośrednio przez konsultanta. Usługą objęte są telewizory oraz smartfony i tablety południowokoreańskiego producenta.

Z pewnością każdemu przynajmniej raz zdarzyło się mieć mniejszy lub większy problem z urządzeniem elektrycznym, chociażby z zainstalowanym na nim oprogramowaniem. Nie zawsze przeprowadzenie aktualizacji jest banalnie proste, niektóre rozbudowane opcje konfiguracje mogą przestraszyć, zwłaszcza osobę nie siedzącą ciągle w świecie nowych technologii. Oczywiście zawsze można sięgnąć po instrukcje lub poszukać odpowiedzi w Internecie. Nie zawsze jednak mamy na to czas lub też po prostu obawiamy się, że nasza wiedza może być niewystarczająca i nasze działania skończą się poprzestawianiem większości opcji i koniecznością powrotu do ustawień fabrycznych.

Samsung postanowił przyjść z pomocą swoim klientom i uruchomił Usługę Zdalnego Wsparcia. Zapewnia ona bezpośrednią pomoc eksperta w diagnostyce urządzenia, a także w aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowej. W przypadku telewizorów wsparciem objęte są modele Smart TV. Usługa obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania poszczególnych ustawień telewizora, co pozwala na lepsze spersonalizowanie ustawień obrazu czy dźwięku. Konsultant może pomóc również w aktualizacji oprogramowania czy przywróceniu ustawień fabrycznych.

r   e   k   l   a   m   a

Ze wsparcia mogą skorzystać także użytkownicy smartfonów i tabletów Samsunga z Androidem. Diagnostyka obejmuje przysłanie danych, wykonywanie i przywracanie kopii zapasowych, sprawdzanie aktualizacji oprogramowania czy pomoc w konfiguracji konta Google czy Samsung. Dodatkowo możemy liczyć na porady w kwestii dostępnych funkcji. Należy pamiętać, że określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsunga, co pozwala na ich późniejsze przywrócenie.

Skorzystanie z Usługi Zdalnego Wsparcia nie powinno dla nikogo stanowić problemu. W przypadku telewizora musimy skontaktować się z konsultantem i przejść do odpowiedniej sekcji w menu telewizora. Po podaniu odpowiedniego kodu PIN konsultant będzie mógł połączyć się zdalnie z telewizorem i rozwiązać problem. Natomiast dla smartfonów Samsung przygotował odpowiednią aplikację – Smart Tutor. Po zainstalowaniu aplikacji musimy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.