r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Serwis 2016.6.6.141

Strona główna Windows Firma Programy do obsługi serwisu
Pobierz program Asystent pobierania włączony zabezpiecz pobieranie

Prosty program wspomagający pracę różnego rodzaju punktów serwisowych (np. komputerowych, kas fiskalnych, RTV/AGD itp.).

Galeria programu

Serwis umożliwia rejestrowanie przyjęć, napraw i wydań urządzenia, prowadzenie kartotek klientów, urządzeń (również ich grup), magazynu i pracowników, a także kontrolowanie przeglądów okresowych urządzeń. Program pozwala ponadto na generowanie różnego rodzaju zestawień, raportów, dokumentów sprzedaży, a także ich późniejszy wydruk. Przydatną opcją jest możliwość utworzenia z poziomu programu wiadomości e-mail do klienta z oznaczeniem numeru zlecenia w tytule.

Program korzysta z bezpłatnej bazy danych Firebird, a także umożliwia pracę w sieci.

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

dość łatwy w obsłudze, ma niezłe mozliwości, rewelacyjna cena
brak historii serwisowej urządzeń z bazy urządzeń na zasadzie logbooka
ocena użytkownika

Program robi dobrą robotę pod warunkiem, że się dobrze opracuje bazę danych klientów , sprzętów, cenniki, i magazyny, wtedy praca w nim staje się przyjemnością. Warto sobie rozpisać na kartce zasady tworzenia grup urządzeń i słowników, to potem pomaga logicznie poukładać zasoby.gratuluję dobrze napisanego programu.

08.04.2016 18:26 | Recenzja do wersji 2014.7.7.134
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
  #30 07.12.2015 22:03

Firma jest nie poważna program po zainstalowaniu nie nadaję się do wystawiania faktur za naprawę. Jak można sprzedać program który nie działa. Nie kupujcie tego badziewia. Programiści którzy piszą ten program powinni zostać zwolnieni. Obiecano mi naprawę programu i czekam już dwa tygodnie. I nikt tego nie naprawił oni są nie poważni.

darek719   38 #29 30.10.2015 21:50

program godny polecenia. możliwości wprowadzania dużej ilości informacji.

Autor edytował komentarz.
swiety2004   1 #28 24.10.2015 17:56

@Mła (niezalogowany): Witam, jak próbowałeś obejść zabezpieczenia licencji to tak się właśnie kończy.... rejestrowałem ten program już kilka razy z powodu przenoszenia pomiędzy komputerami i nie mam zupełnie inne odczucia odnoście wsparcia dla tego postanowiłem napisać swój komentarz.

  #27 07.10.2015 13:37

Ja chciałem zainstalować - nie udało się. Program wypisał - proszę się się skontaktować z producentem, dzwonię a tu " koleżanki co to robi nie ma a ja nie wiem" . Po bojach - HURAAA zrobiło sie , baza danych itp. Pierwsze uruchomienie - " czas testowania upłynął" - nadmienię że wszystko odbywało się tego samego dnia - kwestia dwóch godzin i nie był wcześniej instalowany.
ŻENADA, AMATORSZCZYZNA - gorąco odradzam- zero wsparcia i tnie się już na starcia. Dla mnie dno i metr mułu

Komentarze do poprzednich wersji

monitor24   1 #26 20.02.2013 10:27

Testowaliśmy - program baaardzo wolny.

  #25 12.11.2012 17:50

ale naganiają w komentarzach, znaczy musi to być niezły chłam i dodatkowo jest sporo darmowych odpowiedników.

  #24 12.08.2012 10:19

Mam program od ponad roku, wszystko działa tak jak sobie wyobrażałem. Częste aktualizację i odróżnieniu od innych słucha klientów. Dzięki mojej sugestii uruchomili moduł mailingu i SMS'ów.
Z tego co wiem większość "mądrych" pomysłów dokładają do programu. Naprawdę inne firmy powinny się uczyć poziomu obsługi klientów od autorów tego systemu.

  #23 04.05.2012 10:27

Używamy programu w firmie "chyba" od samego początku. Pracuje bez najmniejszego zarzutu. Polecam go głównie ze względu na bardzo dobry kontakt z producentem - czego nie można powiedzieć o innych programach jakie wcześniej miałem.

  #22 14.04.2012 22:50

Przeszedłem na program serwis firmy Kambit z innego konkurencyjnego oprogramowania i jestem bardzo mile zaskoczony.
Ma prawie wszystko czego potrzebowałem - prowadzę serwis urządzeń komputerowych/biurowych i po części fisklanych.
Najfajniesza opcja to kosztorysy - znacząco ułatwiła mi pracę. Nie wiem jak inni ale widziałem tutaj komentarze że brak kontaku z firmą itp - ja nie miałem tutaj żadnego problemu - polecam szczerze.

  #21 23.03.2012 22:06

Ten program to jest totalna porażka i nieporozumienie. Problemy zaczynają się już po instalacji i trwają, trwają, trwają ........
Szczerze odradzam bo to wyrzucone pieniądze które być może kiedyś odzyskacie!???

  #20 31.10.2011 13:17

Wszytsko wporzo, uzywam od ponad 2 lat, właśnie uruchomiłem panle ONLINE dla swoich klinetów !
Polecam dla wszytskich serwisów.

  #19 06.02.2011 21:08

Bardzo przyjemy program, ma wszystko co potrzeba. Bardzo ciekawy moduł kosztorysów. W stosunku do poprzedniej wersji 2009 doszło bardzo dużo nowych funkcjonalności a niektóre niedociągnięcia zostały poprawione.
Polecam go wszystkim serwisom komputerowym.

  #18 08.01.2011 11:53

Kupiłem ten program w zeszłym roku, nie miałem takich problemów jak tu opisujecie, teraz zaktualizowałem program ze względu na VAT i miło jestem zaskoczony sporo ciekawych i fajnych rzeczy dodali. Mogę polecić to chyba najlepszy na rynku program, bawiłem się kilkoma innymi i wybrałem ten.

  #17 06.01.2011 17:22

Firma widzę się podciągnęła sporo dodała w nowej wersji stare błędy poprawili teraz można spokojnie popracować. Konwersje danych teraz zrobili elegancką, warto teraz z niego skorzystać.

  #16 11.12.2010 14:22

Używam tego programu od roku. Na początku miałem o nim dobrą opinię ale jak to w życiu bywa, wszystko wychodzi dopiero w praniu. Niestety, program działa bardzo wolno i to na bazie firebird która ma zaledwie kilka MB (sic!). Mnóstwo irytujących błędów np. jeśli wprowadzamy nowe zlecenie naprawy i w trakcie tej operacji chcemy wyjść, anulować jego wprowadzanie, program przełącza nas na inne, wcześniej wprowadzone zlecenie, łatwo można więc przez nieuwagę zmienić inne zlecenie. Wprowadzenie jednego zlecenia tj. począwszy od wprowadzenia nowego urządzenia do bazy, nowego klienta i producenta sprzętu potrafi zająć do 7 minut (sic!). Program strasznie się wlecze po wybraniu listy klientów czy producentów, trzeba czekać nawet 2 minuty aż lista się pojawi. Wybierasz producenta to nie pojawia się on na liście przy przedmiocie, musisz edytować zlecenie, wtedy się pojawi ale typ urządzenia zmieni ci się na inny tj. pierwszy jaki masz na liście rozwijalnej. Aktualizacje programu wychodzą bardzo rzadko, nie wiem czy raz na rok. Do tego sposób aktualizacji jest mocno niedopracowany i może dojść do sytuacji, że ktoś na innym komputerze będzie używał plików z innej, starszej wersji, w dodatku z innym firebirdem. Program tego nie weryfikuje i nie ostrzega o tym. W serwisie liczy się przede wszystkim czas którego zawsze jest za mało. Jak dla mnie, program ten niewiele ułatwia w pracy serwisu. Na pewno nie przedłużę licencji na kolejny rok. Przez cały rok naliczyłem już 19 błędów w programie.

  #15 07.10.2010 23:04

Używam tego programu od kilku lat, straciłem już raz bazę klientów i napraw przez próbę aktualizacji. Masa niedociągnięć i celowe braki na wydrukach (np brak nazwiska i telefonu klienta!) przymuszające do wykupienia abonamentu kreatora wydruków. Wolno działa i brak w nim możliwości wpisania ceny brutto (można wpisać tylko netto i kombinować jakby tu wyliczyć równe 55zł brutto a nie 55,01).
Pierwsza wersja programu na którą się zdecydowałem bo była niemal idealna jest niedostępna ponieważ firma zagubiła archiwum a instalkę dostępną na stronie producenta zastąpiła nowa wersja, niekoniecznie lepsza. Nie polecam choć nadal trudno znaleźć alternatywę dla tego programu i wciąż go używam :) Użytkownikom Subiekta GT polecam przetestować program serwis firmy insolutions.

  #14 01.07.2010 15:36

Lekki mały i przyjemny, bardzo fajną funkcją jest panel online w który moga wgladać moi kontrachenci - nie rozumiem trochę opini, że nie elastyczny - jest skierowany do określonego odbiorcy.

  #13 10.02.2010 11:06

Zupełnie nieelastyczny program jeśli chcemy zoptymalizować tabele do swoich wymagań. Nie polecam osobom które potrzebują tylko potrzebnych narzędzi.

  #12 30.12.2009 07:20

programik prosty w obsłudze i jak redakcja się dopisuje do notki jest oki

  #11 17.12.2009 21:34

coś jest nie tak z tym programikiem - nie można go zainstalować

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.