r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Smartwatch z Androidem i nowy iPhone? Mogą być z tym spore problemy

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Mimo że smartwatche zdają się już cieszyć mniejszym zainteresowaniem, niż jeszcze przed rokiem, to grono ich użytkowników nie maleje. Oprócz Apple Watcha dostępnych jest przecież całkiem sporo świetnych urządzeń wykorzystujących Android Wear, które posiadają w dodatku zaletę w postaci kompatybilnością z iOS-em. Okazuje się jednak, że w przypadku najnowszego iPhone’a mogą być z tym problemy.

Jak donosi 9to5Google, użytkownicy urządzeń z Androidem Wear zgłaszają problemy z kompatybilnością swoich smartwatchów z iPhonem 7, mimo że dotąd działały ono bezproblemowo z wcześniejszymi odsłonami smartfonów Apple. Także tymi, które zostały już zaktualizowane do iOS-a 10.

Problem pojawia się na etapie prób parowania obu urządzeń. Smartwatche są widoczne na liście dostępnych urządzeń z uruchomionym modułem Bluetooth, jednak nawiązanie połączenia nie jest możliwe. W jednym z przypadków użytkownik w pierwszej kolejności z powodzeniem sparował urządzenie z iPhonem 6, następnie nieskutecznie próbował podłączyć je do „siódemki”, by finalnie stracić możliwość parowania także z iPhonem 6. Nie pomogło nawet przywrócenie iOS-a 9.3

r   e   k   l   a   m   a

Według dotychczasowych informacji problem dotyczy zegarków Moto 360 v2, ASUS ZenWatch, ASUS ZenWatch 2, Fossil, MK i TAG Heuer. Nie ma podstaw twierdzić, że komplikacje występują w przypadku innych urządzeń. Na razie nieznany jest powód występowania problemów, niemniej Google poinformowało już, że wraz z Apple pracuje nad ich rozwiązaniem.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.