r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Smart-zegarek Microsoftu może sprzedawać się naprawdę dobrze

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Obecnie smartwatche cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Prawie każdy większy producent sprzętu elektronicznego chce mieć własny model. W związku z tym, że Microsoft stara się konkurować z Google i Apple praktycznie na każdym rynku, to kwestią czasu było to, że również firma z Redmond wypuści własny inteligentny zegarek. Według najnowszych informacji, premiera urządzenia Microsoftu jest już naprawdę blisko.

Forbes informuje, że firma z Redmond zaprezentuje własny smart-zegarek w ciągu najbliższych kilku tygodni. Jednak dokładna data nie jest jeszcze znana. Obecnie wiemy, że smartwatch Microsoftu zostanie wyposażony w czujnik mierzący puls naszego serca. Dodatkowo ma on współpracować nie tylko z Windows Phone, ale również z innymi systemami operacyjnymi – Androidem i iOS. Zaletą ma być dłuższa niż u konkurencji praca na baterii, ponad dwa dni podczas normalnego korzystania. Nie jest to wynik zbyt imponujący, ale niestety smartwatche musimy ładować prawie tak samo często jak smartfony.

Z wcześniejszych niepotwierdzonych informacji mogliśmy dowiedzieć się, że smart-zegarek Microsoftu będzie posiadał również czujnik promieni UV i zbada poziom glukozy we krwi. Wówczas mógłby on ułatwić życie osobom z cukrzycą. Natomiast łącznie wszystkich czujników ma być 11. W sieci mogliśmy spotkać się też z informacjami, że ten smartwatch będzie idealnym rozwiązaniem dla sportowców. Zastosowane czujniki mają pozwolić na jeszcze lepsze monitorowanie naszej aktywności fizycznej, a także oferować możliwość automatycznego wykrycia wysiłku fizycznego.

r   e   k   l   a   m   a

Zegarek Microsoftu już teraz ma silną konkurencję. Jednak w przeciwieństwie do takich modeli jak Samsung Gear S czy Apple Watch, nie został on ograniczony do wybranych modeli smartfonów i jest w stanie współpracować z modelami z Androidem, iOS oraz Windows Phone. Sama multiplatformowość nie musi oznaczać sukcesu. Firma z Redmond powinna również zadbać o atrakcyjny wygląd i niską cenę. Dodatkowo ten smartwatch musi być sprzedawany na wielu rynkach, a nie tylko w wybranych krajach.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.