r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Source 2 za darmo, a Half-Life 3 nie widać. Za to Valve idzie w strumieniowanie gier

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Wieści o goglach VR tworzonych przy współpracy z HTC to nie jedyne wielkie marcowe ogłoszenie firmy Valve. Po raz kolejny chciałoby się wykrzyczeć, że potwierdzono grę Half-Life 3, ale na razie ujawniono wreszcie tylko technologię Source 2, dostępną dla deweloperów za darmo. Poznaliśmy również orientacyjne daty premiery manipulatora Steam Controller i skrzyneczki Steam Link, zaprojektowanej pod strumieniowanie gier.

Source 2 jest jedną z najgorzej skrywanych tajemnic biznesowych. Przecieki o silniku pojawiły się już wiele miesięcy temu, a teraz oficjalnie je potwierdzono. Valve cieszy się z prężnego rozwoju rynku PC, który potrzebuje świetnych nowych produkcji, dlatego też idzie wzorem Unreal Engine 4 czy także Unity 5 i ma zamiar po prostu oddać swoje dziecko w ręce zainteresowanych nim programistów. Firma nie potwierdza terminu, w którym będzie można zacząć się technologią bawić, za to wyraziła zainteresowanie Vulkanem. Pojawi się wersja Source 2 z wsparciem dla przełomowego API grafiki.

Wypatrujący Steam Machine w wykonaniu Valve nieco się zawiedli. Ojcowie Gordona Freemana poszli w specjalizację, prezentując urządzenie mające spełniać podstawową funkcję przekazywania obrazu z najpotężniejszego PC w domu na dowolny ekran, czyli obsługiwać strumieniowanie. Ponoć umożliwi bezstresową zdalną rozgrywkę w 1080p i przy 60Hz, a wszystko to za niecałe 50 dolarów. Premiera w listopadzie, zaś do kompletu dołożymy wtedy od razu Steam Controller w tej samej cenie. Nie wiadomo na razie, jak ostatecznie pad będzie się prezentował, bo ponoć mocno odbiega od dawnego projektu.

r   e   k   l   a   m   a

Ponieważ producenci salonowych komputerków właśnie na debiut kontrolera Valve czekali, pod koniec roku ma nastąpić również wysyp stylowych zestawów mini-PC. Trafią na rynek w cenach zbliżonych do konsol obecnej generacji, ale oferując lepszą konfigurację sprzętową, a co za tym idzie większą moc (niby spokojnie udźwigną rozdzielczość 4K w grach) oraz rzecz jasna funkcjonalność. To będzie trzon uderzenia, któremu potowarzyszą mocniejsze propozycje, skierowane do bogatych pasjonatów. Projektantom przeżyć w wirtualnej rzeczywistości firma obiecała przy okazji dostęp do systemu Lighthouse z rozstawianymi czujnikami, obmyślony pod gogle VR HTC Vive.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.