r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Szukasz opaski fitness dla dziecka? Może warto zajrzeć do... McDonald's

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Sieć restauracji McDonald’s w ostatnim czasie wiele robi, by wykorzystać potencjał trendów IT w pozyskiwaniu nowych klientów, często tych najmłodszych. To właśnie ta korporacja jako jedna z pierwszych zamierza wykorzystywać swoje lokale do przyciągania graczy Pokemon GO. To jednak zaledwie początek – McDonald’s będzie także sprzedawał… urządzenia ubieralne.

A raczej prymitywne smartopaski z prostokątną kopertą stylizowaną na Apple Watcha. Urządzenie nosi nazwę Step-it i trafi do zestawów Happy Meal w McDonald’s w pierwszej kolejności w Kanadzie. Plastikowa obudowa i gumowa opaska dostępne będą w wielu kolorach. Zastosowanie opaski wynika przede wszystkim z wieloletnich zarzutów pod adresem McDonald’s związanych z promowaniem kiepskich nawyków żywieniowych wśród dzieci.

Funkcja Step-it będzie zatem skrajnie ograniczone – jest to w zasadzie cyfrowy krokomierz, który ma zachęcać dzieci do ruchu. Nie będzie on synchronizowany z jakimkolwiek urządzeniem mobilnym, zaś na wyświetlaczu pojawiać będzie się tylko liczba kroków. Jedynym fizycznym przyciskiem opaski będzie włącznik, którego przytrzymanie będzie resetować krokomierz.

r   e   k   l   a   m   a

Nie pojawiły się dotąd informacje, kiedy urządzenie będzie dostępne w zestawach Happy Meal poza Kanadą, jednak można zakładać, że stanowi ona rynek testowy i wkrótce trafi także do kartoników w pozostałych częściach świata.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.